Jump to content

След откачане на акумолатора ....


Recommended Posts

След откачане на акумУлатора ....

 

1. Оказа се, че кода на бележката при резервната гума не е за моето радио, цветното ми радио се заключи, на бележката ми пише А5, а колата е А6 (май ще да е джамбазка история това) ... 

2. Прозорците не се вдигат / свалят до край при еднократно натискане на копчето, трябва да го държа докрай.

3. Може би още нещо, което все още не съм забелязъл....

 

Имам кабел, но незнам много какво да пипам освен да си чистя грешки евентуално .. :)

 

По точка 1 след като е закрючено радиото възможно ли е да се мине без свалянето му за номера отзад..

За прозорците с кабел може ли да се оправят, т.е. къде трябва да се промени нещо...

 

Благодаря Ви предварително.

Редактирано от Ivo_Dinkov
Пунктуация и правопис.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кода 99% го няма и отзад на радиото- ще се разходиш до Порше и ще се разделиш с 20- тина лв.

Прозорците се програмират, като ги вдигнеш до горе и свалиш до долу без да пускаш бутона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....3. Може би още нещо, което все още не съм забелязъл

 

 

ами да... пише се акумУлатор по принцип - и Алроад 150 коня няма  и се пише 150НР а не 150рН :verweis:  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2. Трябва да свалиш и вдигнеш всеки прозорец в крайните положения. Когато стигне долу или респ. горе задържаш бутона за 3-4 сек. натиснат. По този начин се калибрират ел стъклата.

Sent from my iPad using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря на колегите за корекциите и отговорите.

 

4. Дисплея в ляво (с час и дата) - преди показваше час и отдолу дата, а отстрани нещо като антена на Wi-Fi, предполагам сам се е сверявал часовника. В момента се вижда само час, без дата и антената липсва. Сверих го на ръка. Как да покажа датата и евентуално да се сверява сам... 

 

Колега 

kockoo

 какво имаш в предвид, къде да погледна.... :)

Редактирано от Георги Киров
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По т.4 и аз чакам някакъв отговор. До сега не съм открил нито през VCDS как мога да контролирам автосверяването, нито как да оправя часовата зона.

Ето в тази тема се коментира последно въпроса: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=159010

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата да ме извини, но ако може да използвам темата - моята кошница се беше наводнила зверски (запушени водостоци) и бях свалил акумулатора за около два часа, докато оправя мазалото.

Проблемът е че и комфорт-модулът на централното (този под мокета в краката на шофьора) също се наводни и се наложи да откача всичко от него, да го просуша доволно и да го почистя със спирт.

След сглобавяне на всичко като че ли комфорт-модула работи - имам централно, имам аларма. Единствено не прави дистанционната връзка ключ-цза, т.е. не отключва колата с дистанционното на ключа.

Чудя се сега, от свалянето на акумулатора ли е станало това, или от разкачане на куплунгите от модула. А възможно ли е въобще модулът да работи частично - всичко без дистанционната функция?

От тук и въпрос - с VCDS мога ли да се пробвам да възстановя връзката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С вагком може да се видят програмираните ключове. Виж дали ги има.

По принцип не трябва да ги забравя. Знам, че се получава и при смяна на батерията.

Не знам при кои модели става, на по-новите едва ли е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз така или иначе като загубих дистанционната връзка, реших че е добър повод да сменя батериите.

Добре поне, че нямам проблеми с имобилайзера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той не зависи от батериите.

Никога не съм можел да си обясня защо като се сменят батериите се губи връзката. На други дистанционни няма такива екстри. Може би е с цел посещение на сервиз и похарчване на пари за любимата марка.

 

Ако имаш ваг-ком може да си ги направиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сложиш ключа и дадеш контакт и после задържиш за няколко сек. бутона за отключване не се ли обучава?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не ставаше ли като си имаш 1 работещ ключ и да правиш втори?

 

Нещо беше даваш на контакт с работещия и отключваш и заключваш с другия и после натискаш бутона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напреднах малко с проблема.

 

Научих, че радиото ми е (RNS D) :)

 

След въвеждане на 2 грешни кода всичко блокира, мога само да включвам и изключвам радиото. Вместо код изписва само SAFE на екрана, не мога да избирам нищо. 

Четох из интернет, че трябва да оставя включено радиото докато ключа е (имаше няколко версии) на контакт, докато ключа просто е оставен в ключалката но не е на контакт, за период от 30 до 60 минути. След този период мога отново да опитам да въведа код, ако е грешен пак чакам час и т.н. Аз понеже нямам време да го чакам с часове, когато излизах с колата включих радиото и веднага след като изгасих колата и извадих ключа натиснах копчето за включване/изключване на радиото и то остана да си свети дори и когато заключих колата. След няколко часа излязох с колата и по някое време видях че радиото не работи, включих го и SAFE надписа беше изчезнал. Имам възможност отново да въведа няколко кода, въпросат е че нямам код.... :) Явно този един час е минал и радиото се е отблокирало и чака нов опит с код.

 

Звъннах в Порше Варна, за да ми извадят кода ми искат 75 лв. и записване на час.

 

Липсата на сверяване на часа и антенката в дисплея с часа е според мен липса(заключено) на радио, а сверяването е през него. Когато се разкодира радиото най-вероятно ще си тръгне и автоматичното сверяване на часа.

За сега толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антенката на таблото няма връзка с радиото, аз съм с концерт-1 и пак съм с автосверяване. Физическата антена пък е на гърба на таблото със скоростомера и другите уреди.

Редактирано от ogip
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антената сработва на различен принцип- с Ради направихме клипче към темата, посочена в предните постове- там тръгна в 2:59 и след като се свери, се показа антената. В английския офрум пичовете бяха удължили кабела за по- добър сигнал :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, 

ivoair

нямам книжка, с книжка и баба може... :)

 

Антенката тази сутрин се появи. 

 

Прочетох из нета за сверяване на часовници с радиосигнал и се оказа че се подава два пъти в денонощието такъв сигнал от такива кули за време в европа. България се оказва в периферията на такъв сигнал. За сверяване на тези часовници от "специализираните форуми" препоръчват часовника да сочи запад и да няма високи сгради за да бъде успешно сверяването.. 

Та оставих колата на широко място обърната на запад и на сутринта всичко си беше наред, преместих с един час часовника за нашето време и готово.. Остана кодирането на касетофона, че тия два дена тишина в колата. Надявам се като сваля касетофона някой доброжелателен автоджамбазин да е написал на ръка кода някъде по корпуса, казаха ми че е тяхна практика така да правят..

 

Та да обобщя който няма антенка да обръща муцуната на запад и да чака.. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ехе, това да не е мюсюлманска молитва за берекет :D Не се знае как е разположена физически антената, та да се върти цялата кола на Запад, а и после малко ще ми е странно да обяснявам на сърдитите на паркинга, че така съм паркирал заради часовника  :hilezh:

 

Като се свери часовникът следващия път и пак ще върне един час назад - поне при мен такава става - ей това не мога да оправя и за това се радвам, че не е излизала антенка в близките месеци...

 

На моя концерт кода го пишеше на корпуса с флумастер. 2-3 пъти вадих радиото, докато го запомня :) Имаш право на 3 опита за вкарване, за следващи 3 опита чакаш час-два...

Редактирано от ogip
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата да ме извини, но ако може да използвам темата - моята кошница се беше наводнила зверски (запушени водостоци) и бях свалил акумулатора за около два часа, докато оправя мазалото.

Проблемът е че и комфорт-модулът на централното (този под мокета в краката на шофьора) също се наводни и се наложи да откача всичко от него, да го просуша доволно и да го почистя със спирт.

След сглобавяне на всичко като че ли комфорт-модула работи - имам централно, имам аларма. Единствено не прави дистанционната връзка ключ-цза, т.е. не отключва колата с дистанционното на ключа.

Чудя се сега, от свалянето на акумулатора ли е станало това, или от разкачане на куплунгите от модула. А възможно ли е въобще модулът да работи частично - всичко без дистанционната функция?

От тук и въпрос - с VCDS мога ли да се пробвам да възстановя връзката?

 

 

Здравей те, наскоро се сдобих и аз с един олроад и първото нещо беше да сложа аларма. При откачане на акумулатора, както и при сваляне на комфорт модъла не съм имам проблеми след това. Модула е горе долу херметично затворен ... влязла ли е вода вътре в него? И друго ... интегрални схеми (чипове) не е желателно да се чистят със спирт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

Като се свери часовникът следващия път и пак ще върне един час назад - поне при мен такава става - ей това не мога да оправя и за това се радвам, че не е излизала антенка в близките месеци...

 

А ти кога го сверяваш, като ти седи иконката на антената, или като е изгаснала? Аз също много се дразних и един път сверих часовника с един час напред още докато си седеше иконата на антената. След това и да изгасва, и да светка, часа не се променя, поне при мен е така.

Редактирано от AsK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Здравейте, да завърша темата (може би).

 

Кода го пишеше с фулмастер отгоре на касетофона, след като го извадих го видях. За сега се разминах с разкодиране за 75 лв. :)

Относно антената при часовника. Откакто се появи антената си седи постоянно, за да не се променя всеки път с един час напред може би трябва да се смени часа докато антената е активна. Може би така се "сеща" в коя часова зона си... или нещо от сорта..

Редактирано от Георги Киров
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както и да сверявате часовника, в момента в който се свърже с предавателя, той не получава сигнал да се  мести на някъде а получава синхронизация за текущ час, така че ако щете и 5 часа да го мръднете напред, в момента на свързване часовника еи се сверява по кулата спрямо CET (Central EU Time) и толкова колко часа ще покаже зависи за каква часова зона ви е настроена колата, а това последното как се настройва... :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...