caracas Posted July 7, 2014 Report Share Posted July 7, 2014 Здравейте колеги, Знам че съм виждал такава тема тук, но не мога да я намеря с търсачката. Искам да сменя бобините с такива от FSI защото комутатора ми остана без един канал, запоих го, карах така 6 месеса но пак се прекъсна (пак го запоих) ама това е временно решение. Колата е A4 1.8T AEB 1997' рових малко по чуждите форуми и намерих следното: най-лесно ставало с готови кабели като тези:http://www.ecstuning.com/ES2506749/ които би трябвало да имат този ваг номер: VW part number 1J0971658L трябват 4 бобини от FSI, какво ще ми препоръчате, видях че има повече от един вариант. новите бобини били по дълги и било хубаво да се поръчат алуминиеви(или някви други) адаптери ?Тук намерих адаптери поне на снимка:http://www.audizine.com/forum/showthread.php/431623-INA-1-8T-to-2-0T-Coil-Pack-Adapters-(TECH-amp-FAQ)-INTRO-PRICING Снабдил съм се с газов поялник, така че съм готов за работа. Ако някой пази линк към старата тема, или може да сподели отново някакво инфо, ще му бъда благодарен Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghostdog Posted July 8, 2014 Report Share Posted July 8, 2014 (edited) Можеш да си вземеш цял кабелен сноп за новите бобини от голф 4 или да преправиш твоят. При положение, че има готово решение, аз не бих се занимавал, но го има като вариант и преправянето. Бобини си вземи от Ауди/Порше, гарантирано ще са последната ревизия. Edited July 8, 2014 by ghostdog Link to comment Share on other sites More sharing options...
caracas Posted July 8, 2014 Author Report Share Posted July 8, 2014 Някой каращ с такива да сподели впечатления? Как сте ги укрепили към главата ? Или просто сте ги наболи на свещите ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MAPTO7007 Posted July 8, 2014 Report Share Posted July 8, 2014 Моята е с такива бобини ...Мисля че не се закрепват а се вкарват и те сами заклинват в дупката ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
HellFire Posted July 10, 2014 Report Share Posted July 10, 2014 Когато правих конверсията на моята кола, изнервен от комутатора, преправих моята инсталация с букси от морга. Такива букси се ползват и на други места в инсталацията на VAG групата, например за ламбда сондите, така че в купчините жици винаги се намират.За да е всичко 6 смених управляващите пинове с позлатени, които извадих от букси за температурни датчици или датчик обороти.Проводниците за голямото замсяване на 4-ти пин съм пуснал възможно най-дебели директно до минуса на акумулатора.Захранването си е от старите, а замасяването на управлението съм забол на капака на клапаните до всяка бубинаАдаптори и закрепвания не са нужни: аз взех нови 07К бубини и не мърдат от местата си. Капака на мотора си влиза и допулнително ги държи, но не излизат и без негоРъководил съм се от тази схема: https://imageshack.com/i/nh20tfsicoilspТрябва да се внимава за кръстосването на вход-изход при комутатора, но за това има доста изписано по форумитеЕто снимки как стана на моя двигател:hebergeur d imageh?bergement gratuit d'imageshebergeur d image Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lifelife Posted July 11, 2014 Report Share Posted July 11, 2014 И аз минах през тази конверсия. За закрепване на бобините използвам адаптери с номер 077905390. Става като заводско. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghostdog Posted July 11, 2014 Report Share Posted July 11, 2014 Става като заводско, защото е заводско. Тези се слагат на Тоарег. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gemballa.bg Posted July 12, 2014 Report Share Posted July 12, 2014 Аз да попитам с каква цел се прави тази конверсия? Какво повече получаваме от заводските на 1.8Т? Link to comment Share on other sites More sharing options...
caracas Posted July 13, 2014 Author Report Share Posted July 13, 2014 Искам да благодаря на HellFire за снимките и съветите както и на всички останали. Lifelife с тези адаптери ще стане песен. лошото е че ще оставя ъпгрейда за следващия месец, понеже изведнъж ми се наложи ремонт на дограма в две стаи... @gemballa.bg ами новите бобини би трябвало да имат по-добра искра. Освен това ако ти дефектира комутатора ще установиш че нов струва между 220 и 250лв (без отстъпките иначе е 450лв) . Предпочитам да изхвърля това недоразумение от колата и да опитам да продам старите бобини евтино и да забода от новите. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsy Posted July 21, 2014 Report Share Posted July 21, 2014 Аз много се обърках, а може би е от слабите ми познания по чужди езици.На няколко места намерих информация където се ползват кабелите от първия пост, но там пипат и нещо по ecu-то, което не ми стана ясно.На друго място видях, че продяват 4 преходни кабела от старите букси към буксите за новите бобини + кабел, който се явява заместител на комутатора. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghostdog Posted July 21, 2014 Report Share Posted July 21, 2014 Намаляват стойността на coil dwell, най-вероятно за това си чел. Не съм преглеждал постнатите линове, но едва ли е нещо друго. Link to comment Share on other sites More sharing options...
caracas Posted July 23, 2014 Author Report Share Posted July 23, 2014 @Tipsy да единия вариант е с 4 преходника за всяка бобина и един за при комутатора. Реших че ще станат ненужно дълги и т.н. За това мисля да сменя целия сноп. Оборудван съм с газов поялник и термошлаух и би трябвало да стане добре. Този Coil Dwell фатално ли е да не се намали? Бобините мисля да са 06E905115E защото са изцяло с метален корпус и нямало шанс да се напука пластмасата (поне така чух) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghostdog Posted July 24, 2014 Report Share Posted July 24, 2014 Ами чети, то си пише, защо трябва да се намали и какво ще стане, ако не се намали. Ако става въпрос за него, разбира се. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HellFire Posted July 26, 2014 Report Share Posted July 26, 2014 Нищо не се намаля: plug&play са. Намаля/увеличава през Мегаскуирт и хоп: 4 изгорели намотки Боша си знае как да ги зарежда Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghostdog Posted July 26, 2014 Report Share Posted July 26, 2014 (edited) Ок, щом казваш. А за кой Мотроник говорим или всичките са еднакви за теб? Edited July 26, 2014 by ghostdog Link to comment Share on other sites More sharing options...
HellFire Posted July 26, 2014 Report Share Posted July 26, 2014 М 3.8.2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
caracas Posted July 31, 2014 Author Report Share Posted July 31, 2014 Чарколяка е поръчан, до около седмица се надявам да постна снимки как е при мен и дали пали Link to comment Share on other sites More sharing options...
caracas Posted August 10, 2014 Author Report Share Posted August 10, 2014 Здравейте колеги, споделям мойте резултати и снимки. Схемата: Стоката: Как беше преди: Как изглеждаше повреме на процеса: Как стана: Някои уточнения и въпроси: Подложките (адаптери) от туарег още ги чакам да дойдат. Като дойдат ще ги монтирам. HeatShield-а в/у кабелите ще купя велкро и ще го закрепя малко по добре спрямо в момента. От къде да си намеря още материал като HeatShield-a за да опаковам повечко работи с него? Използвах изолирбанд на TESA за да изолирам кабелите и т.н. Дали има по-добър вариант? Впечатления относно вървежа още нямам защото куплунга на N75 му се скъса кабела (само медта и остана изолацията) и го оправих твърде късно и нямах време пътен тест. Като чели малко по живо реагира в ниските обороти, ама още не съм направил обстойна разходка за да преценя. Пластмасата отгоре която беше не мисля да я слагам, ще влезе ама така се охлажда по-добре а и изглежда повече тунинг Докато запояввах пред блока с газовия поялник 6-ма съседи наминаха да видят какво правя, защо го правя, какво ще правя старите бобини и т.н. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MAPTO7007 Posted August 11, 2014 Report Share Posted August 11, 2014 Тия цРъвените бобини на Беру на каква цена е бройката колега? Link to comment Share on other sites More sharing options...
HellFire Posted August 13, 2014 Report Share Posted August 13, 2014 (edited) Кибиците са най-важни Аз от много съветници първия път оплесках сигналите и колата запали чак след изключване на датчика за 1-ви цилиндър, т.е. всички бубини да светкат едновременно. Как съм ги псувал Добре е станало. Кажи дали върви по-добре, след като покараш. Евтино за термоизолация има ролки алуминиево фолио с лепило отдолу. Като този трудно се намират. ВАГ продават като резервни части парчета за специфични места, но цената е дебела, а трябва и да се рови в ЕТКА-та... Edited August 13, 2014 by HellFire Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lifelife Posted August 13, 2014 Report Share Posted August 13, 2014 За изолацията на кабелите и буксите за бобините освен оригиналния шлаух ползвам и ето това 06F 971 824C Има го и в червено с номер 4Z7 971 824 B Надявам се да съм от полза Link to comment Share on other sites More sharing options...
caracas Posted August 14, 2014 Author Report Share Posted August 14, 2014 Брей този шлаух, изглежда супер. На куплунзите на бобините личеше че може да се сложи нещо но не можех да си представя как се слага без да се реже кабела. Имаш ли представа колко струва защото ми се привидя около 30$? Link to comment Share on other sites More sharing options...
eic-idimitrov Posted August 17, 2014 Report Share Posted August 17, 2014 (edited) http://www.ecstuning.com/Search/06F_971_824_C/ES281285/PriceAlert/ Доста приятно изглежда Edited August 17, 2014 by eic-idimitrov Link to comment Share on other sites More sharing options...
robobug Posted August 17, 2014 Report Share Posted August 17, 2014 Дайте някакви отзиви за вървенето и разхода на стоков мотор.Ако няма разлика не виждам смисъл да се слагат за 200+лв най-ненадеждните ВАГ бобини, като един комутатор на Беру струва 150лв, а от старите бобини аз още не съм видял изгоряла. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lifelife Posted August 17, 2014 Report Share Posted August 17, 2014 Брей този шлаух, изглежда супер. На куплунзите на бобините личеше че може да се сложи нещо но не можех да си представя как се слага без да се реже кабела. Имаш ли представа колко струва защото ми се привидя около 30$? 20.70 лв. цена с ДДС. Отиваш във всяко едно представителство на ВАГ и си го поръчваш. Дайте някакви отзиви за вървенето и разхода на стоков мотор.Ако няма разлика не виждам смисъл да се слагат за 200+лв най-ненадеждните ВАГ бобини, като един комутатор на Беру струва 150лв, а от старите бобини аз още не съм видял изгоряла.При условие, че всичко ти е наред и мотора е сток, конверсията е безсмислена. Но ако ти замине комутатора е добър вариант да го направиш. С новите бобини, колата реагира доста по - добре на всяко подаване на газ. Независимо от натоварването и температурите които е достигнал мотора. Сами по себе си бобините ти позволяват да караш и с по - студени свещи и т.н. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now