Jump to content

Питане: 1.8T AEB с бобини от FSI


caracas

Recommended Posts

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Може да се пробва да се гледат живи данни. Дори по-новите електроники не записват веднага мисфайърите (ебаси думата), а се чака да се натрупат определено количество за определено време на цилиндър. Ако за това "определено време" не се запише грешка, брояча се нулира и броенето започва отново.

Edited by robobug
Link to comment
Share on other sites

Абе бая търсих заместител, ама "мисфайър" май остава българче :hilezh: .

Всъщност гледах на живо графиката на цилиндрите, е и там нямаше проблем,  а мотора едва крета. Наистина тоя дърт мотроник си е.....дърт.

Сега ще чакам да думне и новия комутатор и мятам тия червените магии.

Edited by NIKO
Link to comment
Share on other sites

Много приятен отговор в ниските. Реално почти напълно изчезва усещането (както го беше писал един колега) "сякаш тръгва влакова композиция с 10 вагона". Не разбирам достатъчно да кажа защо, но отговора на газта на колата като цяло се подобрява.

 

А, да, и вече няма комутатор. :D

Има разлика, но за комутатора.. има (вграден, но е там)  :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

след смяна на бобините трябва ли да сменям свещите  с друг модел и ако ще е по добре какви да сложа(мислех си за такива от s3 225кс)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Някой правил ли е трансплантацията на 1.8T AGU? За АЕB има доста ясни обяснения чак аз се реших да го правя, но при AGU кабелите са доста куцо навряни. От комутатора се спускат надолу зад кутията на въздушни филтър и влизат някъде си, а кабелите от бобините се спускат покрай двигателя и пак се губят - в смисъл кабелите, които ми трябват не идват от един сноп, както е при AEB, а от две места. Също цветовете на жиците съвпадат с тези на AEB? 

Link to comment
Share on other sites

:D не, не това е извън моите знания и възможности ... мога да се оправя само с цветна схема, показваща кое кабелче къде отива, както има доста теми из чуждестранните форуми за AEB, нищо по-сложно :).

Link to comment
Share on other sites

Пичове, понеже при AGU цветът на кабелите, които влизат в комутатора е различен от тези на AEB може ли да помогнете кое я вярното при AEB (респективно и за AGU):

 

Буксата с 5-те пина, която влиза в комутатора:

 

Пин 1 - цилиндър 1 (зеленият кабел)

Пин 2 - цилиндър 2

Пин 3 - маса

Пин 4 - цилиндър 3

Пин 5 - цилиндър 4

 

или последните два пина са на обратно:

 

Пин 1 - цилиндър 1 (зеленият кабел)

Пин 2 - цилиндър 2

Пин 3 - маса

Пин 4 - цилиндър 4

Пин 5 - цилиндър 3

Link to comment
Share on other sites

Нови ли бяха бубините? Нямат ли гаранция?

 

  Май robobug ще излезе прав :

 

Дайте някакви отзиви за вървенето и разхода на стоков мотор.

Ако няма разлика не виждам смисъл да се слагат за 200+лв най-ненадеждните ВАГ бобини, като един комутатор на Беру струва 150лв, а от старите бобини аз още не съм видял изгоряла.

 

 

 

Накратко - около мен има 10-на бензинови аудита. На всички с "новите" бобини е горяла поне по една (обикновено 2-3). На всички със старите бобини не е горяла никога нито бобина, нито комутатор.

Link to comment
Share on other sites

Втора употреба са.Смених я и вече около 50км градско няма драми.

И на мен ми изгоря на 3 цилиндър,само дето до сега 3 пъти съм сменял от старите и един път комутатор.

Edited by Petkovm
Link to comment
Share on other sites

Нови ли бяха бубините? Нямат ли гаранция?

 

  Май robobug ще излезе прав :

Писано е за разликите, които са само положителни

Link to comment
Share on other sites

Кръстосват се: 1 към 4-ти, 2 към 3-ти, средния(3) е маса 4 към 2-ри и трябва да стане. 

Пичове, някой може ли да даде мнение за това свързване на кръст, защото на още едно място четох, че се кръстосват кабелите със завъртане на 180 градуса. Но като го гледам комутатора ми се струва, че кръстосването по-скоро трябва да е така:

post-59795-0-08673600-1434147070_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Не е така.Реално е от всеки пин на отсрешния,но на комутатора са написани в различен ред,и е както следва 1-4;2-3;4-2;5-1.

Link to comment
Share on other sites

При мен явно е различно :nixweiss:, аз съм с AGU . Възможно ли е конекторите на комутатора на AGU да са различни от AEB при условие, че двата двигателя са с един и същ комутатор? За AEB схемата на 4-пиновия конектор е така:

 

 

Pin    Wire Color                   Description
1       Gray                              Cyl. # 1
2       Gray w/ Brown stripe     Cyl. # 2
3       Gray w/ Black stripe      Cyl. # 3
4       Brown w/ Black stripe    Cyl. # 4

 

 

 

При мен на AGU кабелите са със същите цветове и цилиндри, но на разменени пинове:

 

Pin    Wire Color                   Description
1       Gray                              Cyl. # 1
2       Gray w/ Black stripe      Cyl. # 3
3       Brown w/ Black stripe    Cyl. # 4
4       Gray w/ Brown stripe     Cyl. # 2

 

Ако това е вярно значи и 5-пиновия конектор е с разместени кабели при AGU спрямо AEB.

Edited by Jawbreaker
Link to comment
Share on other sites

За последните 3 давания на всичката газ 2броя аут ,яки гърмежи на 2бара ,трета скорост и около 140-150км/ч

Сега имам една резервна ,ама взе да ми писва и ще ровим скоро да видим какво Що може да е :(

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Има ли някаква яснота относно свързването при AGU?
Още не съм погледнал дали моите цветове са като на колегата по-горе, но скоро ми предстои да правя тази процедура и да не се блъскам в главата куха.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

А някой може ли да даде сериен номер на бубините..нали имало някакви с по-дълги лули..кои са по-подходящите за AJL, понеже сега си взех окабеляване от AWT и скоро ще ги насаждам

Link to comment
Share on other sites

Има ги адаптерите. Аз си ги поръчах от кварталния магазин, а той от къде ги е взимал не знам.

Относно цветовите разлики спрямо AGU и AEB, за които писа Jawbreake - връзват се както е описано по-назад в темата, няма значение цветовете. 1 към 4-ти, 2 към 3-ти, средния(3) е маса, 4 към 2-ри и 5-ти към 1ви

 

При мен се получи така. Макар и с адаптери, бубините си стърчат 1 пръст.
post-73723-0-04062300-1445099056_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...