ghostdog Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 Едва ли е от мапването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 (Редактирано) Може да се пробва да се гледат живи данни. Дори по-новите електроники не записват веднага мисфайърите (ебаси думата), а се чака да се натрупат определено количество за определено време на цилиндър. Ако за това "определено време" не се запише грешка, брояча се нулира и броенето започва отново. Редактирано 30 Март 2015 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 (Редактирано) Абе бая търсих заместител, ама "мисфайър" май остава българче .Всъщност гледах на живо графиката на цилиндрите, е и там нямаше проблем, а мотора едва крета. Наистина тоя дърт мотроник си е.....дърт.Сега ще чакам да думне и новия комутатор и мятам тия червените магии. Редактирано 30 Март 2015 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 3 Април 2015 Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 Много приятен отговор в ниските. Реално почти напълно изчезва усещането (както го беше писал един колега) "сякаш тръгва влакова композиция с 10 вагона". Не разбирам достатъчно да кажа защо, но отговора на газта на колата като цяло се подобрява. А, да, и вече няма комутатор. Има разлика, но за комутатора.. има (вграден, но е там) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 6 Април 2015 Доклад Share Публикувано 6 Април 2015 Някой може ли да даде номера от последната ревизия ?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
keisis99 Публикувано 26 Април 2015 Доклад Share Публикувано 26 Април 2015 след смяна на бобините трябва ли да сменям свещите с друг модел и ако ще е по добре какви да сложа(мислех си за такива от s3 225кс) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jawbreaker Публикувано 30 Май 2015 Доклад Share Публикувано 30 Май 2015 Някой правил ли е трансплантацията на 1.8T AGU? За АЕB има доста ясни обяснения чак аз се реших да го правя, но при AGU кабелите са доста куцо навряни. От комутатора се спускат надолу зад кутията на въздушни филтър и влизат някъде си, а кабелите от бобините се спускат покрай двигателя и пак се губят - в смисъл кабелите, които ми трябват не идват от един сноп, както е при AEB, а от две места. Също цветовете на жиците съвпадат с тези на AEB? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 1 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2015 Замерваш, кое какво е и си готов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jawbreaker Публикувано 1 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2015 не, не това е извън моите знания и възможности ... мога да се оправя само с цветна схема, показваща кое кабелче къде отива, както има доста теми из чуждестранните форуми за AEB, нищо по-сложно . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jawbreaker Публикувано 5 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2015 Пичове, понеже при AGU цветът на кабелите, които влизат в комутатора е различен от тези на AEB може ли да помогнете кое я вярното при AEB (респективно и за AGU): Буксата с 5-те пина, която влиза в комутатора: Пин 1 - цилиндър 1 (зеленият кабел)Пин 2 - цилиндър 2Пин 3 - масаПин 4 - цилиндър 3Пин 5 - цилиндър 4 или последните два пина са на обратно: Пин 1 - цилиндър 1 (зеленият кабел)Пин 2 - цилиндър 2Пин 3 - масаПин 4 - цилиндър 4Пин 5 - цилиндър 3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 7 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 Едната бубина думна в първите 15км. Надявам се да е случайно,но все пак някой има ли идея за друга причина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 8 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 Нови ли бяха бубините? Нямат ли гаранция? Май robobug ще излезе прав : Дайте някакви отзиви за вървенето и разхода на стоков мотор.Ако няма разлика не виждам смисъл да се слагат за 200+лв най-ненадеждните ВАГ бобини, като един комутатор на Беру струва 150лв, а от старите бобини аз още не съм видял изгоряла. Накратко - около мен има 10-на бензинови аудита. На всички с "новите" бобини е горяла поне по една (обикновено 2-3). На всички със старите бобини не е горяла никога нито бобина, нито комутатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 8 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 (Редактирано) Втора употреба са.Смених я и вече около 50км градско няма драми.И на мен ми изгоря на 3 цилиндър,само дето до сега 3 пъти съм сменял от старите и един път комутатор. Редактирано 8 Юни 2015 от Petkovm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 8 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 Нови ли бяха бубините? Нямат ли гаранция? Май robobug ще излезе прав :Писано е за разликите, които са само положителни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jawbreaker Публикувано 12 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2015 Кръстосват се: 1 към 4-ти, 2 към 3-ти, средния(3) е маса 4 към 2-ри и трябва да стане. Пичове, някой може ли да даде мнение за това свързване на кръст, защото на още едно място четох, че се кръстосват кабелите със завъртане на 180 градуса. Но като го гледам комутатора ми се струва, че кръстосването по-скоро трябва да е така: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 13 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2015 Не е така.Реално е от всеки пин на отсрешния,но на комутатора са написани в различен ред,и е както следва 1-4;2-3;4-2;5-1. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jawbreaker Публикувано 13 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2015 (Редактирано) При мен явно е различно , аз съм с AGU . Възможно ли е конекторите на комутатора на AGU да са различни от AEB при условие, че двата двигателя са с един и същ комутатор? За AEB схемата на 4-пиновия конектор е така: Pin Wire Color Description1 Gray Cyl. # 12 Gray w/ Brown stripe Cyl. # 23 Gray w/ Black stripe Cyl. # 34 Brown w/ Black stripe Cyl. # 4 При мен на AGU кабелите са със същите цветове и цилиндри, но на разменени пинове: Pin Wire Color Description1 Gray Cyl. # 12 Gray w/ Black stripe Cyl. # 33 Brown w/ Black stripe Cyl. # 44 Gray w/ Brown stripe Cyl. # 2 Ако това е вярно значи и 5-пиновия конектор е с разместени кабели при AGU спрямо AEB. Редактирано 13 Юни 2015 от Jawbreaker Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 14 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2015 За последните 3 давания на всичката газ 2броя аут ,яки гърмежи на 2бара ,трета скорост и около 140-150км/чСега имам една резервна ,ама взе да ми писва и ще ровим скоро да видим какво Що може да е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipsy Публикувано 30 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2015 Има ли някаква яснота относно свързването при AGU?Още не съм погледнал дали моите цветове са като на колегата по-горе, но скоро ми предстои да правя тази процедура и да не се блъскам в главата куха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 16 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2015 А някой може ли да даде сериен номер на бубините..нали имало някакви с по-дълги лули..кои са по-подходящите за AJL, понеже сега си взех окабеляване от AWT и скоро ще ги насаждам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MyAngel Публикувано 17 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2015 Бобини 06E 905 115 EАдаптери 077905390 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 17 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2015 Адаптерите има ли ги някъде в бг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipsy Публикувано 17 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2015 Има ги адаптерите. Аз си ги поръчах от кварталния магазин, а той от къде ги е взимал не знам.Относно цветовите разлики спрямо AGU и AEB, за които писа Jawbreake - връзват се както е описано по-назад в темата, няма значение цветовете. 1 към 4-ти, 2 към 3-ти, средния(3) е маса, 4 към 2-ри и 5-ти към 1ви При мен се получи така. Макар и с адаптери, бубините си стърчат 1 пръст. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 17 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2015 Отгоре капака не става ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MyAngel Публикувано 18 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2015 (Редактирано) Адаптерите има ли ги някъде в бгАз си ги купих от колегата Редактирано 18 Октомври 2015 от MyAngel Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване