ghostdog Posted March 30, 2015 Report Share Posted March 30, 2015 Едва ли е от мапването. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robobug Posted March 30, 2015 Report Share Posted March 30, 2015 (edited) Може да се пробва да се гледат живи данни. Дори по-новите електроники не записват веднага мисфайърите (ебаси думата), а се чака да се натрупат определено количество за определено време на цилиндър. Ако за това "определено време" не се запише грешка, брояча се нулира и броенето започва отново. Edited March 30, 2015 by robobug Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKO Posted March 30, 2015 Report Share Posted March 30, 2015 (edited) Абе бая търсих заместител, ама "мисфайър" май остава българче .Всъщност гледах на живо графиката на цилиндрите, е и там нямаше проблем, а мотора едва крета. Наистина тоя дърт мотроник си е.....дърт.Сега ще чакам да думне и новия комутатор и мятам тия червените магии. Edited March 30, 2015 by NIKO Link to comment Share on other sites More sharing options...
eic-idimitrov Posted April 3, 2015 Report Share Posted April 3, 2015 Много приятен отговор в ниските. Реално почти напълно изчезва усещането (както го беше писал един колега) "сякаш тръгва влакова композиция с 10 вагона". Не разбирам достатъчно да кажа защо, но отговора на газта на колата като цяло се подобрява. А, да, и вече няма комутатор. Има разлика, но за комутатора.. има (вграден, но е там) Link to comment Share on other sites More sharing options...
becinko Posted April 6, 2015 Report Share Posted April 6, 2015 Някой може ли да даде номера от последната ревизия ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
keisis99 Posted April 26, 2015 Report Share Posted April 26, 2015 след смяна на бобините трябва ли да сменям свещите с друг модел и ако ще е по добре какви да сложа(мислех си за такива от s3 225кс) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jawbreaker Posted May 30, 2015 Report Share Posted May 30, 2015 Някой правил ли е трансплантацията на 1.8T AGU? За АЕB има доста ясни обяснения чак аз се реших да го правя, но при AGU кабелите са доста куцо навряни. От комутатора се спускат надолу зад кутията на въздушни филтър и влизат някъде си, а кабелите от бобините се спускат покрай двигателя и пак се губят - в смисъл кабелите, които ми трябват не идват от един сноп, както е при AEB, а от две места. Също цветовете на жиците съвпадат с тези на AEB? Link to comment Share on other sites More sharing options...
eic-idimitrov Posted June 1, 2015 Report Share Posted June 1, 2015 Замерваш, кое какво е и си готов Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jawbreaker Posted June 1, 2015 Report Share Posted June 1, 2015 не, не това е извън моите знания и възможности ... мога да се оправя само с цветна схема, показваща кое кабелче къде отива, както има доста теми из чуждестранните форуми за AEB, нищо по-сложно . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jawbreaker Posted June 5, 2015 Report Share Posted June 5, 2015 Пичове, понеже при AGU цветът на кабелите, които влизат в комутатора е различен от тези на AEB може ли да помогнете кое я вярното при AEB (респективно и за AGU): Буксата с 5-те пина, която влиза в комутатора: Пин 1 - цилиндър 1 (зеленият кабел)Пин 2 - цилиндър 2Пин 3 - масаПин 4 - цилиндър 3Пин 5 - цилиндър 4 или последните два пина са на обратно: Пин 1 - цилиндър 1 (зеленият кабел)Пин 2 - цилиндър 2Пин 3 - масаПин 4 - цилиндър 4Пин 5 - цилиндър 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petkovm Posted June 7, 2015 Report Share Posted June 7, 2015 Едната бубина думна в първите 15км. Надявам се да е случайно,но все пак някой има ли идея за друга причина. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GLS Posted June 8, 2015 Report Share Posted June 8, 2015 Нови ли бяха бубините? Нямат ли гаранция? Май robobug ще излезе прав : Дайте някакви отзиви за вървенето и разхода на стоков мотор.Ако няма разлика не виждам смисъл да се слагат за 200+лв най-ненадеждните ВАГ бобини, като един комутатор на Беру струва 150лв, а от старите бобини аз още не съм видял изгоряла. Накратко - около мен има 10-на бензинови аудита. На всички с "новите" бобини е горяла поне по една (обикновено 2-3). На всички със старите бобини не е горяла никога нито бобина, нито комутатор. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petkovm Posted June 8, 2015 Report Share Posted June 8, 2015 (edited) Втора употреба са.Смених я и вече около 50км градско няма драми.И на мен ми изгоря на 3 цилиндър,само дето до сега 3 пъти съм сменял от старите и един път комутатор. Edited June 8, 2015 by Petkovm Link to comment Share on other sites More sharing options...
eic-idimitrov Posted June 8, 2015 Report Share Posted June 8, 2015 Нови ли бяха бубините? Нямат ли гаранция? Май robobug ще излезе прав :Писано е за разликите, които са само положителни Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jawbreaker Posted June 12, 2015 Report Share Posted June 12, 2015 Кръстосват се: 1 към 4-ти, 2 към 3-ти, средния(3) е маса 4 към 2-ри и трябва да стане. Пичове, някой може ли да даде мнение за това свързване на кръст, защото на още едно място четох, че се кръстосват кабелите със завъртане на 180 градуса. Но като го гледам комутатора ми се струва, че кръстосването по-скоро трябва да е така: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petkovm Posted June 13, 2015 Report Share Posted June 13, 2015 Не е така.Реално е от всеки пин на отсрешния,но на комутатора са написани в различен ред,и е както следва 1-4;2-3;4-2;5-1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jawbreaker Posted June 13, 2015 Report Share Posted June 13, 2015 (edited) При мен явно е различно , аз съм с AGU . Възможно ли е конекторите на комутатора на AGU да са различни от AEB при условие, че двата двигателя са с един и същ комутатор? За AEB схемата на 4-пиновия конектор е така: Pin Wire Color Description1 Gray Cyl. # 12 Gray w/ Brown stripe Cyl. # 23 Gray w/ Black stripe Cyl. # 34 Brown w/ Black stripe Cyl. # 4 При мен на AGU кабелите са със същите цветове и цилиндри, но на разменени пинове: Pin Wire Color Description1 Gray Cyl. # 12 Gray w/ Black stripe Cyl. # 33 Brown w/ Black stripe Cyl. # 44 Gray w/ Brown stripe Cyl. # 2 Ако това е вярно значи и 5-пиновия конектор е с разместени кабели при AGU спрямо AEB. Edited June 13, 2015 by Jawbreaker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ц Е Ц О Posted June 14, 2015 Report Share Posted June 14, 2015 За последните 3 давания на всичката газ 2броя аут ,яки гърмежи на 2бара ,трета скорост и около 140-150км/чСега имам една резервна ,ама взе да ми писва и ще ровим скоро да видим какво Що може да е Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsy Posted September 30, 2015 Report Share Posted September 30, 2015 Има ли някаква яснота относно свързването при AGU?Още не съм погледнал дали моите цветове са като на колегата по-горе, но скоро ми предстои да правя тази процедура и да не се блъскам в главата куха. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonevstiliyan Posted October 16, 2015 Report Share Posted October 16, 2015 А някой може ли да даде сериен номер на бубините..нали имало някакви с по-дълги лули..кои са по-подходящите за AJL, понеже сега си взех окабеляване от AWT и скоро ще ги насаждам Link to comment Share on other sites More sharing options...
MyAngel Posted October 17, 2015 Report Share Posted October 17, 2015 Бобини 06E 905 115 EАдаптери 077905390 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonevstiliyan Posted October 17, 2015 Report Share Posted October 17, 2015 Адаптерите има ли ги някъде в бг Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsy Posted October 17, 2015 Report Share Posted October 17, 2015 Има ги адаптерите. Аз си ги поръчах от кварталния магазин, а той от къде ги е взимал не знам.Относно цветовите разлики спрямо AGU и AEB, за които писа Jawbreake - връзват се както е описано по-назад в темата, няма значение цветовете. 1 към 4-ти, 2 към 3-ти, средния(3) е маса, 4 към 2-ри и 5-ти към 1ви При мен се получи така. Макар и с адаптери, бубините си стърчат 1 пръст. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GLS Posted October 17, 2015 Report Share Posted October 17, 2015 Отгоре капака не става ли? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MyAngel Posted October 18, 2015 Report Share Posted October 18, 2015 (edited) Адаптерите има ли ги някъде в бгАз си ги купих от колегата Edited October 18, 2015 by MyAngel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now