Jump to content

Питане: 1.8T AEB с бобини от FSI


caracas

Recommended Posts

  • Отговори 172
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Може да се пробва да се гледат живи данни. Дори по-новите електроники не записват веднага мисфайърите (ебаси думата), а се чака да се натрупат определено количество за определено време на цилиндър. Ако за това "определено време" не се запише грешка, брояча се нулира и броенето започва отново.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе бая търсих заместител, ама "мисфайър" май остава българче :hilezh: .

Всъщност гледах на живо графиката на цилиндрите, е и там нямаше проблем,  а мотора едва крета. Наистина тоя дърт мотроник си е.....дърт.

Сега ще чакам да думне и новия комутатор и мятам тия червените магии.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много приятен отговор в ниските. Реално почти напълно изчезва усещането (както го беше писал един колега) "сякаш тръгва влакова композиция с 10 вагона". Не разбирам достатъчно да кажа защо, но отговора на газта на колата като цяло се подобрява.

 

А, да, и вече няма комутатор. :D

Има разлика, но за комутатора.. има (вграден, но е там)  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Някой правил ли е трансплантацията на 1.8T AGU? За АЕB има доста ясни обяснения чак аз се реших да го правя, но при AGU кабелите са доста куцо навряни. От комутатора се спускат надолу зад кутията на въздушни филтър и влизат някъде си, а кабелите от бобините се спускат покрай двигателя и пак се губят - в смисъл кабелите, които ми трябват не идват от един сноп, както е при AEB, а от две места. Също цветовете на жиците съвпадат с тези на AEB? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D не, не това е извън моите знания и възможности ... мога да се оправя само с цветна схема, показваща кое кабелче къде отива, както има доста теми из чуждестранните форуми за AEB, нищо по-сложно :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, понеже при AGU цветът на кабелите, които влизат в комутатора е различен от тези на AEB може ли да помогнете кое я вярното при AEB (респективно и за AGU):

 

Буксата с 5-те пина, която влиза в комутатора:

 

Пин 1 - цилиндър 1 (зеленият кабел)

Пин 2 - цилиндър 2

Пин 3 - маса

Пин 4 - цилиндър 3

Пин 5 - цилиндър 4

 

или последните два пина са на обратно:

 

Пин 1 - цилиндър 1 (зеленият кабел)

Пин 2 - цилиндър 2

Пин 3 - маса

Пин 4 - цилиндър 4

Пин 5 - цилиндър 3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нови ли бяха бубините? Нямат ли гаранция?

 

  Май robobug ще излезе прав :

 

Дайте някакви отзиви за вървенето и разхода на стоков мотор.

Ако няма разлика не виждам смисъл да се слагат за 200+лв най-ненадеждните ВАГ бобини, като един комутатор на Беру струва 150лв, а от старите бобини аз още не съм видял изгоряла.

 

 

 

Накратко - около мен има 10-на бензинови аудита. На всички с "новите" бобини е горяла поне по една (обикновено 2-3). На всички със старите бобини не е горяла никога нито бобина, нито комутатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втора употреба са.Смених я и вече около 50км градско няма драми.

И на мен ми изгоря на 3 цилиндър,само дето до сега 3 пъти съм сменял от старите и един път комутатор.

Редактирано от Petkovm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нови ли бяха бубините? Нямат ли гаранция?

 

  Май robobug ще излезе прав :

Писано е за разликите, които са само положителни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кръстосват се: 1 към 4-ти, 2 към 3-ти, средния(3) е маса 4 към 2-ри и трябва да стане. 

Пичове, някой може ли да даде мнение за това свързване на кръст, защото на още едно място четох, че се кръстосват кабелите със завъртане на 180 градуса. Но като го гледам комутатора ми се струва, че кръстосването по-скоро трябва да е така:

post-59795-0-08673600-1434147070_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен явно е различно :nixweiss:, аз съм с AGU . Възможно ли е конекторите на комутатора на AGU да са различни от AEB при условие, че двата двигателя са с един и същ комутатор? За AEB схемата на 4-пиновия конектор е така:

 

 

Pin    Wire Color                   Description
1       Gray                              Cyl. # 1
2       Gray w/ Brown stripe     Cyl. # 2
3       Gray w/ Black stripe      Cyl. # 3
4       Brown w/ Black stripe    Cyl. # 4

 

 

 

При мен на AGU кабелите са със същите цветове и цилиндри, но на разменени пинове:

 

Pin    Wire Color                   Description
1       Gray                              Cyl. # 1
2       Gray w/ Black stripe      Cyl. # 3
3       Brown w/ Black stripe    Cyl. # 4
4       Gray w/ Brown stripe     Cyl. # 2

 

Ако това е вярно значи и 5-пиновия конектор е с разместени кабели при AGU спрямо AEB.

Редактирано от Jawbreaker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За последните 3 давания на всичката газ 2броя аут ,яки гърмежи на 2бара ,трета скорост и около 140-150км/ч

Сега имам една резервна ,ама взе да ми писва и ще ровим скоро да видим какво Що може да е :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Има ли някаква яснота относно свързването при AGU?
Още не съм погледнал дали моите цветове са като на колегата по-горе, но скоро ми предстои да правя тази процедура и да не се блъскам в главата куха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

А някой може ли да даде сериен номер на бубините..нали имало някакви с по-дълги лули..кои са по-подходящите за AJL, понеже сега си взех окабеляване от AWT и скоро ще ги насаждам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ги адаптерите. Аз си ги поръчах от кварталния магазин, а той от къде ги е взимал не знам.

Относно цветовите разлики спрямо AGU и AEB, за които писа Jawbreake - връзват се както е описано по-назад в темата, няма значение цветовете. 1 към 4-ти, 2 към 3-ти, средния(3) е маса, 4 към 2-ри и 5-ти към 1ви

 

При мен се получи така. Макар и с адаптери, бубините си стърчат 1 пръст.
post-73723-0-04062300-1445099056_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...