caracas Posted August 17, 2014 Author Report Share Posted August 17, 2014 Отзиви от бобините... Карах бавно, бързо, ниски обороти, високи, гледах бустметъра. Смятам че колата реагира доста по живо на ниските обороти. Струва ми се че имам една идея по равномерна работа и във високите, буста по на място ми се вижда да стои. За високите разликата може би е по-малка (5000-5500 оборота), но на ниските определено има разлика. Тия дни ще посетя един форумен герой за смяна на маслото и т.н. и ще го помоля ако има онова за мерене на свещите да им види дали разстоянието на електрода им е еднакво. На мен лично ми хареса ъпгрейда. Отделно че комутатора остана без един канал. Оригинален е 450лв, с най-добрата възможна отстъпка която намерих (преди около 1 година) цената която имах беше 250лв . Бобините на FSI са по-евтини и според мен по-добри. Разхода е почти невъзможно да го засека дали има разлика. Карам доста "хаотично" и не мога да преценя, но не мисля че ще има разлика. От старите бобини тамън след като бях поръчал чарколяка за ъпгрейда изгоря и една бобина Останалите 3 съм ги пуснал за продажба. Ако някой има изгорял комутатор искрено го съветвам да се хваща на хорото. Резултатите ще му харесат. Трябва схема, ролка изолирбанд, резачки, макетен нож, ток наблизо, или още по-лесно газов поялник. Аз лично с газов поялник действах. Оказа се невероятно удобство този инструмент. Link to comment Share on other sites More sharing options...
caracas Posted August 21, 2014 Author Report Share Posted August 21, 2014 След няколко дни каране спокойно заявявам че колата се държи много по адекватно и бързо се набира на ниски обороти. Във високите обороти държи малко по-добре буста (преди леко ми играеше на моменти). На бензин беше почти идеално, но на газ около 5000-5500 буста леко подскачаше. В момента този проблем с подскачането го няма. Възможно е едната бобина да е била "тръгнала" и да не е давала хубаво изгаряне (тук гадая). Единствената друга промяна освен бобини е смяната на вакуумите със син 4мм "самко" маркуч. Стария маркуч беше купуван от Unitrade, черен гумен, с текстилна оплетка но за 1 година ПАК стана на кокъл (2 пъти го сменям). Хубавото е че силиконовия маркуч позволява зверско разтегляне и в момента дори маркуча към N75 е сменен с такъв (оригиналните 2 маркуча са някви преходни 4 към 6мм и са по почти 20лв на брой, нищо че са 15-20см). Link to comment Share on other sites More sharing options...
ole Posted August 21, 2014 Report Share Posted August 21, 2014 Каква е цената на въпросните бобини?Sent from my Nexus 4 using tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
caracas Posted September 29, 2014 Author Report Share Posted September 29, 2014 Малко да ъпна темата. Поради продажба на колата на части бобините бяха преместени в/у AJL със сменено турбо и т.н. направена на 230 коня. Не се сетих да направя едно кръгче ПРЕДИ процедурата, но шофьора сподели че има много голяма и положителна разлика в ниските обороти. Във високите не е напълно сигурено но колата няма буст метър инсталиран. На газ колата е имала леко "придъртване" за миг на 3-та и 4-та предавка около 2000 оборота (не запомних колко), което след интервенцията каза че е изчезнало.Фобос инжекциона за разлика от BIGAS не се наложи да му казваме че сме сменили вида бубини. Моля ако някой направи конверсията да драсне 2-3 реда как са станали при него нещата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dogggg Posted November 8, 2014 Report Share Posted November 8, 2014 Направих я процедурата стъпка по стъпка. Колата не ще и не ще да палне. В крайна сметка кабелите от двете букси на комутатора се запояват директно както са буксите или една се завърта на обратно, тоест кръстосваме буксите. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HellFire Posted November 9, 2014 Report Share Posted November 9, 2014 Кръстосват се: 1 към 4-ти, 2 към 3-ти, средния(3) е маса 4 към 2-ри и трябва да стане. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tunningmania Posted November 17, 2014 Report Share Posted November 17, 2014 а 5-ти към 1ви? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dogggg Posted November 18, 2014 Report Share Posted November 18, 2014 а 5-ти към 1ви?Оправих се. Мерси колеги. Разлика има - особенно в ниските. Аз използвах готова инсталация от последните 1.8т- 02/03г. Направих и схема. Ще я постна да е лесно на колегите. С готова инсталация става перфектно. Разлика има в поведението на колата. В ниските е мн. по-динамична. Карам с BKR7E. Link to comment Share on other sites More sharing options...
keisis99 Posted November 20, 2014 Report Share Posted November 20, 2014 след смяна на бобините трябва ли да сменям свещите и ако ще е по добре какви да сложа(мислех си за такива от s3 225кс) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marian_Georgiev Posted November 30, 2014 Report Share Posted November 30, 2014 (edited) Ако бобините са номер 06E905115, преди време мисля че имаше сервизна кампания от Порше по замяна на една от ревизиите... дали верно са толкова надеждни ? Иначе тук има доста инфо за конверсията : http://www.audizine.com/forum/showthread.php/452609-Teaser-2-0T-Coil-packs Edited November 30, 2014 by Marian_Georgiev Link to comment Share on other sites More sharing options...
robobug Posted November 30, 2014 Report Share Posted November 30, 2014 бобините са с еднакъв номер и различна буква накрая, която указва ревизията. За всяка последна ревизия се твърди, че е последна и най-надеждна. Накратко - около мен има 10-на бензинови аудита. На всички с "новите" бобини е горяла поне по една (обикновено 2-3). На всички със старите бобини не е горяла никога нито бобина, нито комутатор. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eic-idimitrov Posted November 30, 2014 Report Share Posted November 30, 2014 И... се разби мита за новите "супер" бобини Link to comment Share on other sites More sharing options...
robobug Posted November 30, 2014 Report Share Posted November 30, 2014 Ами те трябва да имат други качества. Аз бих ги пробвал. В крайна сметка не е проблем да се кара една резервна бобина за 50лв в багажника.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonevstiliyan Posted December 1, 2014 Report Share Posted December 1, 2014 Колега caracas, би ли казал колко ти излезе в пари тази интервенция, като драсна чертата, защото на мен май ще ми предстои скоро смяна на бобините и да се замисля дали си заслужава да си взема нови, като тези които имам или да премина към това леко подобрение Link to comment Share on other sites More sharing options...
MAPTO7007 Posted December 1, 2014 Report Share Posted December 1, 2014 Тая кампания за подмяна в Порше на оригиналните бобини е само за новите мотори ... не и за АЕВ или AJL и прилежащите им ... на които е правена подмяна. п.п При изправни кабели и свещи не би трябвало да гърмят/горят бобините често или неочаквано. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghostdog Posted December 1, 2014 Report Share Posted December 1, 2014 (edited) Само една кола съм карал до сега с такива бобини, за малко над две години и над 40к км, не съм имал изгоряла бобина. Държах си една резервна в багажника, но така и не ми се наложи да я използвам.Ако всичко е наред с насаждането на моето 1.8Т франкейнщайн едишън, ще се използват пак от новите бобини. Edited December 1, 2014 by ghostdog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marian_Georgiev Posted December 1, 2014 Report Share Posted December 1, 2014 Е да но за същия тип бобини е била кампанията,само несъм сигурен за ревизията. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robobug Posted December 1, 2014 Report Share Posted December 1, 2014 При изправни кабели и свещи не би трябвало да гърмят/горят бобините често или неочаквано.Горят вградените комутатори. Комутаторите няма как да горят по друг начин, освен неочаквано. А има и вариант за бобините - просто да не дават добра искра, което е почти невъзможно за хващане, освен с комплект нови бобини. Това е проблем и на старите бобини - дали работят на 100% или просто работят.Горят със свещи НГК иридиеви, платинени, с платинени бошове, с ОЕМски....няма зависимост. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonevstiliyan Posted March 26, 2015 Report Share Posted March 26, 2015 Колега това наистина е много хубаво и полезно, което си направил..евала Link to comment Share on other sites More sharing options...
MAPTO7007 Posted March 29, 2015 Report Share Posted March 29, 2015 И Аз да пиптам в темата като незнаещ с какво червените бобини от ТФСИ са по-добри от обикновенните? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKO Posted March 29, 2015 Report Share Posted March 29, 2015 ....червени са бе Марто .И на мен ми е любопитно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeevD Posted March 29, 2015 Report Share Posted March 29, 2015 Много приятен отговор в ниските. Реално почти напълно изчезва усещането (както го беше писал един колега) "сякаш тръгва влакова композиция с 10 вагона". Не разбирам достатъчно да кажа защо, но отговора на газта на колата като цяло се подобрява. А, да, и вече няма комутатор. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKO Posted March 29, 2015 Report Share Posted March 29, 2015 (edited) Много приятен отговор в ниските............ Да използвам момента за въпрос към спецовете.Защо думнал комутатор с типичните симптоми тресящ мотор, липса на мощност и един(в моя конкретен случай) неработещ цилиндър НЕ записва никаква грешка/проблем при диагностика? Edited March 29, 2015 by NIKO Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghostdog Posted March 29, 2015 Report Share Posted March 29, 2015 Защото си с по-стара електроника, която не засича мисфайъри? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKO Posted March 30, 2015 Report Share Posted March 30, 2015 Имам някъде стар диагностичен лог, с ясно указани "мисфайъри", не ми се рови, но това е преди "чипосването" при Келеша, единствената логична причина ми е тая. Но пък и на стокова кола се получава същото, комутатора не се "хваща".Интересен казус. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now