caracas Публикувано 7 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2014 Здравейте колеги, Знам че съм виждал такава тема тук, но не мога да я намеря с търсачката. Искам да сменя бобините с такива от FSI защото комутатора ми остана без един канал, запоих го, карах така 6 месеса но пак се прекъсна (пак го запоих) ама това е временно решение. Колата е A4 1.8T AEB 1997' рових малко по чуждите форуми и намерих следното: най-лесно ставало с готови кабели като тези:http://www.ecstuning.com/ES2506749/ които би трябвало да имат този ваг номер: VW part number 1J0971658L трябват 4 бобини от FSI, какво ще ми препоръчате, видях че има повече от един вариант. новите бобини били по дълги и било хубаво да се поръчат алуминиеви(или някви други) адаптери ?Тук намерих адаптери поне на снимка:http://www.audizine.com/forum/showthread.php/431623-INA-1-8T-to-2-0T-Coil-Pack-Adapters-(TECH-amp-FAQ)-INTRO-PRICING Снабдил съм се с газов поялник, така че съм готов за работа. Ако някой пази линк към старата тема, или може да сподели отново някакво инфо, ще му бъда благодарен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 8 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2014 (Редактирано) Можеш да си вземеш цял кабелен сноп за новите бобини от голф 4 или да преправиш твоят. При положение, че има готово решение, аз не бих се занимавал, но го има като вариант и преправянето. Бобини си вземи от Ауди/Порше, гарантирано ще са последната ревизия. Редактирано 8 Юли 2014 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caracas Публикувано 8 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2014 Някой каращ с такива да сподели впечатления? Как сте ги укрепили към главата ? Или просто сте ги наболи на свещите ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 8 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2014 Моята е с такива бобини ...Мисля че не се закрепват а се вкарват и те сами заклинват в дупката ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 Когато правих конверсията на моята кола, изнервен от комутатора, преправих моята инсталация с букси от морга. Такива букси се ползват и на други места в инсталацията на VAG групата, например за ламбда сондите, така че в купчините жици винаги се намират.За да е всичко 6 смених управляващите пинове с позлатени, които извадих от букси за температурни датчици или датчик обороти.Проводниците за голямото замсяване на 4-ти пин съм пуснал възможно най-дебели директно до минуса на акумулатора.Захранването си е от старите, а замасяването на управлението съм забол на капака на клапаните до всяка бубинаАдаптори и закрепвания не са нужни: аз взех нови 07К бубини и не мърдат от местата си. Капака на мотора си влиза и допулнително ги държи, но не излизат и без негоРъководил съм се от тази схема: https://imageshack.com/i/nh20tfsicoilspТрябва да се внимава за кръстосването на вход-изход при комутатора, но за това има доста изписано по форумитеЕто снимки как стана на моя двигател:hebergeur d imageh?bergement gratuit d'imageshebergeur d image Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lifelife Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 И аз минах през тази конверсия. За закрепване на бобините използвам адаптери с номер 077905390. Става като заводско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 Става като заводско, защото е заводско. Тези се слагат на Тоарег. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 12 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2014 Аз да попитам с каква цел се прави тази конверсия? Какво повече получаваме от заводските на 1.8Т? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caracas Публикувано 13 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юли 2014 Искам да благодаря на HellFire за снимките и съветите както и на всички останали. Lifelife с тези адаптери ще стане песен. лошото е че ще оставя ъпгрейда за следващия месец, понеже изведнъж ми се наложи ремонт на дограма в две стаи... @gemballa.bg ами новите бобини би трябвало да имат по-добра искра. Освен това ако ти дефектира комутатора ще установиш че нов струва между 220 и 250лв (без отстъпките иначе е 450лв) . Предпочитам да изхвърля това недоразумение от колата и да опитам да продам старите бобини евтино и да забода от новите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipsy Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 Аз много се обърках, а може би е от слабите ми познания по чужди езици.На няколко места намерих информация където се ползват кабелите от първия пост, но там пипат и нещо по ecu-то, което не ми стана ясно.На друго място видях, че продяват 4 преходни кабела от старите букси към буксите за новите бобини + кабел, който се явява заместител на комутатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 Намаляват стойността на coil dwell, най-вероятно за това си чел. Не съм преглеждал постнатите линове, но едва ли е нещо друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caracas Публикувано 23 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2014 @Tipsy да единия вариант е с 4 преходника за всяка бобина и един за при комутатора. Реших че ще станат ненужно дълги и т.н. За това мисля да сменя целия сноп. Оборудван съм с газов поялник и термошлаух и би трябвало да стане добре. Този Coil Dwell фатално ли е да не се намали? Бобините мисля да са 06E905115E защото са изцяло с метален корпус и нямало шанс да се напука пластмасата (поне така чух) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 24 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2014 Ами чети, то си пише, защо трябва да се намали и какво ще стане, ако не се намали. Ако става въпрос за него, разбира се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 26 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2014 Нищо не се намаля: plug&play са. Намаля/увеличава през Мегаскуирт и хоп: 4 изгорели намотки Боша си знае как да ги зарежда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 26 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2014 (Редактирано) Ок, щом казваш. А за кой Мотроник говорим или всичките са еднакви за теб? Редактирано 26 Юли 2014 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 26 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2014 М 3.8.2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caracas Публикувано 31 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2014 Чарколяка е поръчан, до около седмица се надявам да постна снимки как е при мен и дали пали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caracas Публикувано 10 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2014 Здравейте колеги, споделям мойте резултати и снимки. Схемата: Стоката: Как беше преди: Как изглеждаше повреме на процеса: Как стана: Някои уточнения и въпроси: Подложките (адаптери) от туарег още ги чакам да дойдат. Като дойдат ще ги монтирам. HeatShield-а в/у кабелите ще купя велкро и ще го закрепя малко по добре спрямо в момента. От къде да си намеря още материал като HeatShield-a за да опаковам повечко работи с него? Използвах изолирбанд на TESA за да изолирам кабелите и т.н. Дали има по-добър вариант? Впечатления относно вървежа още нямам защото куплунга на N75 му се скъса кабела (само медта и остана изолацията) и го оправих твърде късно и нямах време пътен тест. Като чели малко по живо реагира в ниските обороти, ама още не съм направил обстойна разходка за да преценя. Пластмасата отгоре която беше не мисля да я слагам, ще влезе ама така се охлажда по-добре а и изглежда повече тунинг Докато запояввах пред блока с газовия поялник 6-ма съседи наминаха да видят какво правя, защо го правя, какво ще правя старите бобини и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 11 Август 2014 Доклад Share Публикувано 11 Август 2014 Тия цРъвените бобини на Беру на каква цена е бройката колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 13 Август 2014 Доклад Share Публикувано 13 Август 2014 (Редактирано) Кибиците са най-важни Аз от много съветници първия път оплесках сигналите и колата запали чак след изключване на датчика за 1-ви цилиндър, т.е. всички бубини да светкат едновременно. Как съм ги псувал Добре е станало. Кажи дали върви по-добре, след като покараш. Евтино за термоизолация има ролки алуминиево фолио с лепило отдолу. Като този трудно се намират. ВАГ продават като резервни части парчета за специфични места, но цената е дебела, а трябва и да се рови в ЕТКА-та... Редактирано 13 Август 2014 от HellFire Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lifelife Публикувано 13 Август 2014 Доклад Share Публикувано 13 Август 2014 За изолацията на кабелите и буксите за бобините освен оригиналния шлаух ползвам и ето това 06F 971 824C Има го и в червено с номер 4Z7 971 824 B Надявам се да съм от полза Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caracas Публикувано 14 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 Брей този шлаух, изглежда супер. На куплунзите на бобините личеше че може да се сложи нещо но не можех да си представя как се слага без да се реже кабела. Имаш ли представа колко струва защото ми се привидя около 30$? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 17 Август 2014 Доклад Share Публикувано 17 Август 2014 (Редактирано) http://www.ecstuning.com/Search/06F_971_824_C/ES281285/PriceAlert/ Доста приятно изглежда Редактирано 17 Август 2014 от eic-idimitrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 17 Август 2014 Доклад Share Публикувано 17 Август 2014 Дайте някакви отзиви за вървенето и разхода на стоков мотор.Ако няма разлика не виждам смисъл да се слагат за 200+лв най-ненадеждните ВАГ бобини, като един комутатор на Беру струва 150лв, а от старите бобини аз още не съм видял изгоряла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lifelife Публикувано 17 Август 2014 Доклад Share Публикувано 17 Август 2014 Брей този шлаух, изглежда супер. На куплунзите на бобините личеше че може да се сложи нещо но не можех да си представя как се слага без да се реже кабела. Имаш ли представа колко струва защото ми се привидя около 30$? 20.70 лв. цена с ДДС. Отиваш във всяко едно представителство на ВАГ и си го поръчваш. Дайте някакви отзиви за вървенето и разхода на стоков мотор.Ако няма разлика не виждам смисъл да се слагат за 200+лв най-ненадеждните ВАГ бобини, като един комутатор на Беру струва 150лв, а от старите бобини аз още не съм видял изгоряла.При условие, че всичко ти е наред и мотора е сток, конверсията е безсмислена. Но ако ти замине комутатора е добър вариант да го направиш. С новите бобини, колата реагира доста по - добре на всяко подаване на газ. Независимо от натоварването и температурите които е достигнал мотора. Сами по себе си бобините ти позволяват да караш и с по - студени свещи и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване