Jump to content

Питане: 1.8T AEB с бобини от FSI


caracas

Recommended Posts

  • Отговори 172
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ами аз продадох перфектно 2.7, на под 100к км:)

С 1.8 ми е инересно дали ще мога да падна под каталожния разход......на газ:hilezh:

Ще мисля още за конверсията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато (АКО!) това се случи, пусни отделна тема, създай ФОРУМ дори, това ще е равносилно на откриването на извънземен Живот!:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Особено ако е 2.7 би-турбо мотор от S4 в купе на А4 В7.

Ще бъде интересна трансформация,като в чуждите форуми,но с български субтитри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз това казвам - е те това е предизвикателство :)

 

Всъщност каталожния ми е доста висок и ми се е случвало на газ и каране по Цариградско да се въртя около него

колата има разни дребни подобрения, като друга турбина, изключена втора сонда, леки джанти и гуми, леки масла и други.....наистина се замислям за конверсията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

А каква марка бобини ползвате?

 

Тръгнах да поръчвам "червени, от R8", но се оказа, че има уловка - първите версии са Бош (или Беру), последните (с буква F) са италиански Eldor и били по-тежки - по непотвърдена информация.

ОЕМските с марка Eldor са  100-120лв, Бош/Беру по 45лв/бр.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Използвам темата, за да се допитам до хората, които вече са минали през тази интервенция. Искам да мина с възможно най-малко препряване на кабелите. Доколкото рабрах старите бобини са с 3 кабела, а новите с 4. Старите взимат маса от мотора директно през тялото на бубината? А новите взимат маса през допълнителният четвърти кабел, който идва? Комутатора изчезва, следователно кабелите там се съединяват? Предполагам от там се взима масата с проводник, който се изнася до бобините? Това значи ли че, мога да си използвам същите стари три кабела (на бобина) както са, само ги обувам с новите пинове и букси и прекарвам само един единствен допълнителен от ''комутаторският'' минус? 

Дано съм написал запитванията си разбираемо. Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте колеги карам ауди с8 д2 98г AHC мотор интересува ме дали тая щуротия при мен ще се получи и дали схемата е същата при мен намерих клип с такива бобини на ABZ двигател 300кс с моя са идентични поне по отношение на окабеляването и дали се продава готов сноп като при 1.8т или да си търся от фейслифта инсталация

Редактирано от dmxkris
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Относно темата при мен стана изключително лесно ползвах си старата инсталация 1вия пин(+)-от оригиналните кабели, 2рия пин-(масата от комутатора до 8те бобини), 3ти пин-(сигнала от компа 4рите кабела от буксата преди комутатора нищо не съм кръстосвал, а всеки срещу всеки и кабелите от оригиналната инсталация към новата букса), 4тия пин-(масата от оригиналните кабели)

Тези китове които се продават на тези безбожни цени за мен са пълна идиотщина за нещо толкова просто за правене за разликата определено има голяма, колата стана изключително по-пъргава и върви доста повече и пали по-лесно и разхода спадна с около литър общо взето само ПЛЮСОВЕ!!! Предстои ми чип и ще пиша има ли разлика и в конете според мен има защото се усеща :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да промяна има положителна безспорно, по скоро защото си имал проблемен комутатор и на коя и друга пробила лула. Аз видях разлика да по леко и мазно е. Моята е coil dwell пипната също почти година карам, в тая тема четох едни глупости колко били кекави тея бобини ама и за свещите пишат медните че са дъ бест което е пълна глупост тъй че.. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи , ако съм разбрал правилно . при комутатора се навързват нещата така. 1-4 , 2-3 , 4-2 , 5-1 . 

 

При буксите на самите бобини всичко остава еднакво и пинове не се разменят , само се слагат новите букси за FSI бобините . и се добавя 4-ти пин маса за блока ? 

 

Правилно ли съм разбрал колеги ? ? ? Или съм в грешка ?

Редактирано от The Mad Killer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен при комутаторите стана най-лесно като ги откачих и сложих буксите една пред друга и си ги навързах така при бубините гледах кой пин  какъв е и там така ги навързах и само си прекарах масата от комутатора до всички и така, а иначе ако гледаш по номерацията на комутатора за пиновете са кръстосани да

мери си всичко и няма къде да сгрешиш

даваш на контакт мериш (+); мериш кафявия масата от главите;  сигнала от компа от към комутаторите; прекарваш новата маса въртиш на ключа и палиш елементарно е ако има прекъсване значи си разменил нещата при комутаторите

на новите бубини като погледнеш в буксата си пише номерата на пиновете

Редактирано от dmxkris
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

масата на 2ри пин не ти е от блока, а от при комутаторите задължително 5тата кафява жица поне при мен беше кафява 4рите сигнала от компа и 5тата на 3ти пин по дебелия кабел ти е масата която трябва да прекараш до 8те бобини, маса от блока си имаш на старата инсталация при бобините и си я връзваш на 4рти пин на бобината

1вия пин-(+)-от оригиналните кабели

2рия пин-(масата от комутатора до 4те бобини)

3ти пин-(сигнала от компа 4рите кабела от буксата преди комутатора)

4тия пин-(масата от оригиналните кабели)

 

1;3;4 пин всичко ти е от оригиналната инсталация при старите бобините

4тия пин само трябва да прекараш нов кабел от масата при комутатора до всички бобини

 

откачаш буксите при комутатора слагаш ги нагоре с контрите всеки кабел срещу всеки или 12 45 пин които идват от инстацията на компа са ти цилиндрите връзваш ги за другите на 4ри пиновата букса която отива за към бобините  , 3тия средния пин който идва от компа ти е масата която трябва да прекараш до всяка бобина тя се слага на 2ри пин на новите бобини.С това приключваш с комутатора и масата от комутатора почваш кабелите при бобината както съм написал по горе. Режеш старата букса мериш масата, плюса, сигналите от компа които вече си направил и накрая или както ти е удобно масата която си прекарал от буксата при комутатора. По просто не мога да го обясня

Редактирано от dmxkris
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз се бъркам с инсталацията на ADR , защото аудито ми е ADR , но го турбинирахме и сложих компютър с инсталация от АЕВ . 

 

иначе това вече го бях направил на ADR-а . и бях сложил на него 4-те  FSI бобини, че фабричната сдаде багажа и е адски тъпо замислена при  ADR-a

 

значи 3-ти кабел от комутатора е маса и отива на 2-ри пин на 4-те бобини . масата за блока си я има на инсталацията на АЕБ тя е на 4-ти пин , на 3-ти пин е сигнала за бобините по спомен и на 1-ви пин остана + нали така ?

Редактирано от The Mad Killer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги някой може ли да сподели кои са най-дългите бобини от какво или номер сложих от а8 д3 335кс. не е fsi, на моята д2 340кс., но са къси и съм удължил самата гайка на свещта за за да е ок вс, но не ми е ок вътрешно на мен :)  и ми се иска да намеря по дълги рових по нета, рових в тек дока, но няма инфо за такива бобини като дължина

Редактирано от dmxkris
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Така за тези които искат да си сложат FSI бобини и са с  АЕВ мотор и инсталация.

 

Накратко как става всичко лесно и бързо . Някъде ми попада схема за кръстосване на кабелите при комутатора и бла бла бла ... 

 

Ето как стават нещата лесно и бързо . Буксата която влиза в комуратора и е с 5 пина , е буксата със сигналите за бобините и масата за тях. От тази букса закачате сигналите за бобините на 3-ти пин , това са най тънките кабели и няма как да ги сбъркате . Като реда е следния 5-ти пин от буксата е 1-ви цилиндър и отива на 3-ти пин на FSI бобината на 1-ви цилиндър , 4-ти пин е 2-ри цилиндър и отива на 3-ти пин на FSI конектора на втори цилиндър , 2-ри пин е 3-ти цилиндър и отива на 3-ти пин на FSI  конектора на 3-ти цилиндър , и 1-ви пин от буксата е 4-ти цилиндър и отива на 3-ти пин на  FSI  буксата на 4-ти цилиндър. така сигналите са наредени.

 

3-ти пин от 5 пиновата букса при комутатора е маса за бобините. и трябва да се разчетвори и да се закара по един кабел на всеки FSI конектор на бобините на 2-ри пин.

 

остана 1-ви пин който е + за бобините. от оригиналната инсталация от всеки конектор за бобината се оголва окабеляването и кабела с разцветка черен със синя нишка се закача на 1-ви пин на FSI конектора за бобините. до всяка една от старите букси отива такъв сигнал + , и остана маса към блока 4-ти пин .

 

4-ти пин на всеки от FSI конекторите се обединява в един кабел и се закача на маса на капака на клапаните някъде. и това е всичко. останалото се изолира и се маха. 

Въртите ключа и палите. И ако всичко сте направили по описанието ще имате FSI бобини на 1,8Т АЕВ

 

 

shema.jpg

Редактирано от The Mad Killer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да допълня тъй като и колега беше писал за същото като при мен масата беше 2 и 4ти заедно на блока, вързах 2ри на минуса за комутатора учуди ме колко е дебел кабела и разлика има само положителна мерих им потенциала преди да ги вържа с мисълта че си губя качествено времето ама явно има защо ханс да пусне 2,5 кв2 жица.Иначе за смисъла мм има, но ако всичко ви е перфектно няма да усетите голяма разлика да в ниските дърпа доста по-добре общо взето на парите на някъв измислен комутатор взимате 4 бобини с инсталацията от англичанка примерно и с малко познания как се запоява имате фси бобини.+ за бобините дори и да са заедно не е проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Само едно допълнение към клипа. Кабелите които отиват до комутатора после се връщат по същия сноп към бобините. Т.е. няма смисъл от този кръг след като се премахне комутатора. Цепите снопа при мотора и виждате кабелите които отиват към комутатора и които се връщат от него и от там ги взимате директно към бобините вместо да обикалят към филтърната кутия.

7PLIPrt2HqNKhvhX7VhY35PBNXlkp0EVaLPtZYiY
Не знам дали се изказах ясно, ако някой има въпроси може да пита.

Sent from my Galaxy S10 using Tapatalk

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Ясно ти е изказването....но здрав и фабрично капсулован сноп в двигателния отсек мисля, че е за предпочитане пред хвърчащи кабели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти да не мислиш, че така ги оставих?

 

ybK7-yR2nrJRxzI0rkz6t8yvhKSgLkmEgcPBOkH_zkf8FvNv744r88NFSuhxgeCXOtgREa3s_Yl_KhQL

 

Sent from my Galaxy S10 using Tapatalk

 

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм си и помислил, че така си ги оставил :), но фабричния сноп си е херметично затворен.

Малко удължен кабел (при здрава изолация) не е никакъв проблем.

До комутатора е достатъчно дебел, а след преработката става просто сигнален.

 

Аз имах проблем заради изпечен кабел около буксата на комутатора. Малко след преработката колата започна да прекъсва. Наложи се изрязване до здраво.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...