Jump to content

Пак с 2.5tdi 155к.


Recommended Posts

Търсачката ползвай. Умна дюза купих от един колега за 80лв и ми излезе общо 150лв с ремонта.Ремъкът на AYM с ролки и масло удря към 2к, но на 100к километра. Сегашният собственик на моята кола не е правил нито едно от горните. Все още ми се обажда да ми се хвали колко го кефи. С едно ремапване от Брезел и тия с 1.9 им давам бинокъла да гледат как двуцевката се отдалечава. Ти с тия въпроси за валове и ГНП да пеше питал и за турбото, носачите и дисковете с накладките :) Предлагам да се придържаме към името на темата. Аз тука си начесах езика и пожелавам успех на всички, които имат намерение да се мяткат на V6.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sorry, че съм се отклонил от темата, но се захванаха с двигателя и за това! Като се счупи нещо, тогава ще питам за цени и части. Всеки има право да си пробва късмета с 2,5tdi успех и от мен  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недей така я виж колко народ е доволен :hilezh: то по-добре да пускат и тото при тия обстоятелства ^_^

Не знам що па моя душегуб уж в мъжки род па все правеше опити за раждане :biggthumpup: сигурно щот съм скъсан клош и съм си купил "най-убавия" милионник..

Тая кола сега преди и утре е за доказани мазохисти... отделно върви много смотано и харчи прекалено много нито има кои знае ква тяга реално е пародия на 6 цилиндров дизел....единственото решение е да се плъгне старио петак ама нема начин така че една каросериа арна има и толко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

още 5-6 поста колко е добро 2.5тди с мулти и чип и шЕ си направя сепуко  :steinigung:  :steinigung:

Не си прави сепуко, ами се научи отде да си купуваш коли другия път.

Аз май съм най-големия късметлия, че за последните 4 г. съм имал 2 такива и съм сменял само консумативи. Как ли става таз работа? То бива късмет, ама чак пък толкова? 

А, и преди да съм се отплеснал да спомена, че колите ги купувам от германия със сервизни книжки.

Хубаво е в теми/въпроси като тази да пишат и дават мнение хора дето карат или са карали, и да подкрепят мненията със инфо. А не само да се повтаря едно и също за т.н. "душегуб". Същото име излизало и на А6/4Ф.  :stupid:  Още една легенда.....Моята кола пак не влиза в тая група. Що ли?

 

Хайде със здраве!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той пинчера със спринцовката пише от години по форумите. Форумен лъв, който така като гледам разбира от всякакви коли, но такива най-малко им се чува гласа за тяхно съжаление. Преди години заради негово и на други такива доброжелатели мнения реших да си купя 2.5tdi. Както вече написах 5 години съм я карал с кеф навсякъде. Аз съм на мнение, че 4F е същата история: купуваш кола на 350к+ километри и се чудиш защо се обаждат тук таме разни глезотийки за по 2-3 хиляди лева. Взимаш си запазена и се радваш на спокойствие поне 5 години.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъвто и мотор ще да е въпроса как е бил гледан е решаващ за това какво ще ти се случи!

Душегуб може да е и 1.6 и 4.2 и всеки друг който е бил в ръцете на мундар!

Познавам много близки мои хора които си карат 2.5 и са си супер ок!

Чувам и недоволни от 1.9 и 1.8 така че всяко правило си има изключенията...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.5TDI 150hp AKN, докараха ни я от Германия мисля 2009-та (или 08) има сервизна книжка (според много хора е истинска, но не гарантирам). За тези години, в които е при нас е карана 80% извънградско, на 15-ки - окачването отпред е желязно, отзад малко потропва единия прахоуловител? е скъсан и пластмасовата част си ходи нагоре-надолу, но се съмнявам в тампона на амортисьора. По двигателя сме направили: Цялостно обслужване-ролки, ремъци, филтри, водна помпа, термостат и там квото още се сменя. После дебитомера се предаде, след тва една зима и алтернатора. След това спря да върви, съмнявах се в N75, но като я закачихме излезе MAF сензор-изчистихме грешката и колата тръгна. Това преди 15к, до сега е добре :) Нов е 50лв. мисля. Маслото го сменяме на 10к като последните 2/3 смени е с MOTUL 5W40 Specific от официалния вносител, преди това Mobil 5W30 някво и преди него Castrol. Мисля, че с Мотул двигателя работи най-добре (може и да си въобразявам). Понякога сутрин при студено палене ми се чува! че повдигачите тракат леко около 30сек. след това е ОК. Дано да не се налага да се сменят валове, кобилици, повдигачи и т.н. Мисля, че този проблем тръгва от повдигачите, така, че ако смените само тях може да се предотврати смяна на всички чаркове (това е мое мнение, не сме ги сменяли още :nixweiss: ). Забравих да кажа, че и капаците на валовете протекоха леко (има капка всяка сутрин в гаража), отвориха ги да ги видят, но трябваше да ги купуваме целите. Така си прави капка всяка сутрин, за 10к км. губи масло мисля колкото си капе (да кажем 200-300мл. MAX) Проблеми с ГНП не сме имали, и се надявам да няма :respekt:, колата е с катализатори. Когато компресора на климатика работи в по-резки завои понякога се чува леко виене, от перката предполагам някво лагерче. Сменяно е и маслото на скоростите (ръчни :flehan: ). Колата досега се караше основно от баща ми, като се караше доста спокойно, но на магистралата с 160-180 си круизваше без проблем редовно, чува се само вятъра вътре. Аз я пораздвижвам градско отвреме на време да се "отпуши" малко, ама не прекалено да не се предаде :hilezh:  и се оглеждам за А4 вече. Имам досег до Е39 530Д - не мога да кажа, че е по-безпроблемно от душегуба (горното мнение е много правилно, зависи от подръжката на предният/ните собственик/ници), също W211 270CDI, E60 530D. Най-много съжалявам, че не съм карал 4F нито съм се возил :wall: . Отплеснах се много, но като съм започнал :steinigung:  дразни ме и щората в багажника (AVANT) как поскърцва доста повече от преди, това много много ме дразни и мисля за някакъв спрей или фолио някво ако помогне, също и пластмасата на дясната колонка долу до мокета от време на време прискърцва леко-и там ще играе спрея. 

 

Постът се превърна в мнение като цяло за А6 Ц5, но мисля че сред целият спам, все ще помогне на някой, някога  :lupe:

За мене този двигател е идеален за този модел конкретно и му отива най-много, в А4 и А8 нещо не ми се връзва. Аз съм много доволен от колата, от към вървеж мисля, че има какво да се желае но и това е достатъчно надявам се да не се чупи/ражда нищо защото се грижим (и аз особено) с много любов към нея  :respekt:

 

Трябва да излизам иначе щеше да е по-дълго, не ме мразете много  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той пинчера със спринцовката пише от години по форумите. Форумен лъв, който така като гледам разбира от всякакви коли,

Цитиране на предходен пост!

 

Ти приятелче с тая теория дай повечко пари и да се видиш в кола ще вземеш да подведеш някой колега и верно да изсипе една торба пари в НЕГО мотор. Дали разбирам ,колко разбирам и къде пиша си е моя работа.....имал съм ~ 15на лични коли и никоя не ми е създавала толкова неудобства и проблеми колкото това нещо, защото би било комплимент да го нарека кола с този двигател :hilezh:

Повечето ,които идват в сервиза МИ са полуумрели верно на ход горе-долу ноооо... явно тарикатите с коли със сервизна книжка си ги карат :flehan:

Такова нещо като да караш на спокойствие в модерен дизел втора употреба че и 5 години няма в този смисъл 3 тди нито е по-добър нито по-лош средна ръка КР двигател със скъпи части трябва да имаш готовност да вадиш четрицифрени суми доста редовно.. Не случайно в белия свят такива коли карат хора с доста над средните европейски доходи а не като ганьо с 5-6 заплатки и хоп на 4 фка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... явно тарикатите с коли със сервизна книжка си ги карат :)

 

Еми да като си вървят колите, тарикатите си ги карат... може един ден да се скапят, тогава ще те питаме за координатите за сервиза ти :flehan:

 

И аз харесвам БМВ :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си прави сепуко, ами се научи отде да си купуваш коли другия път.

Аз май съм най-големия късметлия, че за последните 4 г. съм имал 2 такива и съм сменял само консумативи. Как ли става таз работа? То бива късмет, ама чак пък толкова? 

А, и преди да съм се отплеснал да спомена, че колите ги купувам от германия със сервизни книжки.

Хубаво е в теми/въпроси като тази да пишат и дават мнение хора дето карат или са карали, и да подкрепят мненията със инфо. А не само да се повтаря едно и също за т.н. "душегуб". Същото име излизало и на А6/4Ф.  :stupid:  Още една легенда.....Моята кола пак не влиза в тая група. Що ли?

 

Хайде със здраве!

 

Ти пък кой точно беше да ми казваш от къде да си купувам колите ?  :nixweiss:

 

Не си ти единственият който е открехнат за "запазените" коли в Немско  :zustimm:

 

Колата е от Германия, на малко около 150К километра беше като я докарахме, 2.5тди+мулти.....155к.с. сервизни истории и т.н. налични..... 

Правихме и мулти и кобилици с повдигачии и ГНП и почти всичко което може да се счупи в тая кола, радвай се на късмета си и не прави прибързани изводи кой как и какво. Има достатъчно теми за хора "яли го" с точно тоя двигател та явно не е изключение..... 

 

Явно обаче сте си направили тема да хвалите тоя пробит двигател та затова повече няма да вписвам в нея.....успех, чувам че валовете вече не били толкова скъпи  :hilezh:

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правихме и мулти и кобилици с повдигачии и ГНП и почти всичко което може да се счупи в тая кола, радвай се на късмета си и не прави прибързани изводи кой как и какво. 

Туй, че си изтеглил късата клечка, не значи, че и другите са такива. Купил си една счупена кола, аз пък съм купил два пъти повече от теб несчупени такива. Ама не съм тръгнал да хваля наляво и надясно. Ама ми кипват ла*ната някой като почне да плюе наред и да слага под общ знаменател, щото изтеглил късата клечка. Принципно редно е да плюеш късмета си и предния(предните) собственици...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми да като си вървят колите, тарикатите си ги карат... може един ден да се скапят, тогава ще те питаме за координатите за сервиза ти :flehan:

 

И аз харесвам БМВ :)

 

По-добре не истинско оправяне няма $ смисъл пък и с тия коментари не се натискам нека друг прави опити за реанимация...За мен поддръжката МУ и последващите ремонти не са оправдани и за тва казвам не..Видял съм чул съм достатъчно и категорично си заставам зад мнението...

хубаво е, че харесваш и други марки  АЗ не робувам на марка, а на това което мога да получа спрямо моите предпочитания и възможности и тва не е непременно БМВ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Туй, че си изтеглил късата клечка, не значи, че и другите са такива. Купил си една счупена кола, аз пък съм купил два пъти повече от теб несчупени такива. Ама не съм тръгнал да хваля наляво и надясно. Ама ми кипват ла*ната някой като почне да плюе наред и да слага под общ знаменател, щото изтеглил късата клечка. Принципно редно е да плюеш късмета си и предния(предните) собственици...

 

Сигурно моята е единствената у форума която е родила......  :flehan:

Ти вече се похвали че си батка купувач от Германия, евала жив и здрав  :zustimm:

 

2.5тди е връх в автомобилостроенето....карайте си ги, само не обяснявайте наляво надясно колко са безпроблемни защото не е вЕрно. 

 

 

Към автора на темата, няма логика да купиш 2.5 кола за 5-6К лв с потенциални ремонти за 3 и обслужване за 1000. 

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно защото са безпроблемни в немския ebay е пълно с цели комплекти валове+повдигачи+кобилички+2 семеринга  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти приятелче с тая теория дай повечко пари и да се видиш в кола ще вземеш да подведеш някой колега и верно да изсипе една торба пари в НЕГО мотор. Дали разбирам ,колко разбирам и къде пиша си е моя работа.....имал съм ~ 15на лични коли и никоя не ми е създавала толкова неудобства и проблеми колкото това нещо, защото би било комплимент да го нарека кола с този двигател :hilezh:

Повечето ,които идват в сервиза МИ са полуумрели верно на ход горе-долу ноооо... явно тарикатите с коли със сервизна книжка си ги карат :flehan:

Такова нещо като да караш на спокойствие в модерен дизел втора употреба че и 5 години няма в този смисъл 3 тди нито е по-добър нито по-лош средна ръка КР двигател със скъпи части трябва да имаш готовност да вадиш четрицифрени суми доста редовно.. Не случайно в белия свят такива коли карат хора с доста над средните европейски доходи а не като ганьо с 5-6 заплатки и хоп на 4 фка

Пинчер не сме приятели. Аз тук написах конкретно мнение за кола която съм карал, за да се появиш ти да се изходиш. Въпреки, че не сме приятели аз уважавам правото ти да изказваш негативно мнение особено с оглед на опита, който имаш, но е редно и ти да уважиш правото на други като мен да кажат някоя добра дума. Аз колите си ги карам при хора, които също уважават V6таците и така... Дори ти би се съгласил, че една поддържана кола не може да се сравни с гробница докарана на автовоз, че сама няма да може.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е така колите ,които идват на автовозите масово не стават за коли..Съгласен съм и с това ,че цената има влияние естествено.. Никога автоджамбаз няма да купи примерно душегуб от частна обява за 4х евро, като има за 1500...няма как да няма разлика в състоянието...

Темата засяга този двигател с разновидностите му и мнението ми е върху него.. Няма как да убедиш някого, че има смисъл да купи кола с допотопен дизелов агрегат  ,които освен всичко не е и надежден.. При тва не само в 1-2 аспекта а почти навсякъде \единствено са здрави в блока\.. Все пак има Кр мотори още от края на 90-те а тук говорим за двигател след 2000 :nixweiss: ..Безмислено е де предъфкваме всички проблеми но са много и сравнително сериозни, които на фона на автомобила не оправдават инвестирането им...Както казах нито разхода нито вървежа са нещо забележително в положителен смисъл и логиката е :runningdog:  далеч от 2.5 в6

 

btw тва е пинчер Веган :hilezh: 

Редактирано от optimist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Btw...по скоро мяза на издрънчало чихуахуа диабетик...

Редактирано от Misho 82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е така колите ,които идват на автовозите масово не стават за коли..Съгласен съм и с това ,че цената има влияние естествено.. Никога автоджамбаз няма да купи примерно душегуб от частна обява за 4х евро, като има за 1500...няма как да няма разлика в състоянието...

Темата засяга този двигател с разновидностите му и мнението ми е върху него.. Няма как да убедиш някого, че има смисъл да купи кола с допотопен дизелов агрегат  ,които освен всичко не е и надежден.. При тва не само в 1-2 аспекта а почти навсякъде \единствено са здрави в блока\.. Все пак има Кр мотори още от края на 90-те а тук говорим за двигател след 2000 :nixweiss: ..Безмислено е де предъфкваме всички проблеми но са много и сравнително сериозни, които на фона на автомобила не оправдават инвестирането им...Както казах нито разхода нито вървежа са нещо забележително в положителен смисъл и логиката е :runningdog:  далеч от 2.5 в6

 

btw тва е пинчер Веган :hilezh:

Обоснован отговор, който ми хареса. Скоро ще стигнеш сам до мойта мисъл. Няколко корекции: не говорим за спортна кола, а лимузина със стабилно поведение на пътя. За вървеж в БМВе форума и близките канавки (там ги виждам често тия вървежните). Като говорим за разход нека сравним с този на бензиновите еквиваленти 2.4, 2.6, 2.8. И накрая предлагам да делим двигателите на такива преди 2000 и такива след и да наблюдаваме в годините на колко време ще дават фира. Мой познат наскоро продаде на части една А4ка 2.5 AKN купувана нова 1998ма година, заради валове. Бяха и врътнали в БГ за 16 години 350 хилки.

P.s. и на мене ми мяза на чиуауа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...