Jump to content

ABS Модул A6 3.0 TDI


High

Recommended Posts

Здравейте! 

Проблемът е следния от известно време започна да изключва ABS и ESP едновременно с индикация BREAK зачертана с червена линия прави го по всяко време независимо дали е работила колата или при палене в движение, гасне само понякога след ново запалване изчезва общо взето когато си реши изключва системите и си ги пуска. Отначало го правеше по рядко сега доста зачести. Посетих Порше София (там обикновенно поддържам автомобила) след направената диагностика казаха че проблема идвал от АБС модул в който една от платките си заминала след което казаха че трябвало да се смени целият модул и обявиха една доста космическа сума за нов модул. Та въпроса ми е следния има ли някакъв вариянт да се вземе 2ра упореба и да се отремонтира или дори да се смени само тази платка която е проблемната.
Ако може да ме насочите някаде или да ме посаветвате как може да реша проблема най- лесно, на каква цена горе долу върви втора употреба и т.н. Забравих да спомена колата е 2005г. :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ходи при някой друг майстор да ти каже номера на компа, ако си нямаш кабел де за да си го видиш сам.

После си потърси модулчето в някоя морга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е те от порше не ти ли дадоха номера на дефектния модул. Вземи го и потърси, дай го и тука да сърчнем тук там. Ако е целия блок поне 2-400лв приготви...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имах подобен проблем с един голф. и се оказа, че бушоните не правеха хубава връзка. Иначе пак показваше абс модул. Дано си сигурен, че е модула

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тези модоли не подлежат ли на ремонт както при предния модел, т.е. прзапояване на проблемни врзки между пиновете и контактните площадки на платките ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти от къде си сигурен, че новият блок който уж трябва да е оригинален защото някой му е измислил цена равна на 5..10% от стойността на колата е наистина истински и в един момент няма да се насере и да се пречукаш някаде, това не е ли риск?

Всичко е много относително, ако нещата се правят както трябва, няма проблем.

Дори при Ц5, модулите след ремонт стават по-сигурни от нов, след като се елиминира проблемната алуминиева връзка на минуса.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към автора на темата:купи си един ABS 2ра употреба и забравяш за проблема!Единственото в което не съм сигурен е дали няма нямаше компонент протекшън...ама дори и да има ,отиваш в Порше България и за половин час срещу 42 лева си ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ABS блока подлежи на ремонт, презапоява се. Във Варна има едни пичове който се занимават с точно такива, най-различни модулчета на Ауди, Мерцедес и т.н., даже дават и гаранция.

Редактирано от grozdev_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е ремонтират се естествено.... При положение че в последно време всеки електронен блок заминава за ексчеиндж значи не е мисия невъзможна. Екутата в тия коли не са защитена от студени спойки,кофти контактори и  прочие .На 6-8 години и 200 к км (и повече) кола  е нормално да прояви подобен проблем и отстраняването му може да е доста по евтино от цената за нов..А пък и така и така не работи коректно нищо не пречи да се опита първо с ремонт ако не става тогава нов то е ясно..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се че толкова се забавих но бях зает... 
Ами ще отида и в някой друг сервиз за да потвърдят че е модула и да ми дадът номера. След което разбирасе ще пробвам с ремонт първо ако не със втора употреба. И друго разговарях със един познат който ми каза да си проверя акумолатора защото можело ако е почти заминал да не предоставя достатъчно електричество до модола и от там да го отчита като грешка, отидох да ми го замерят и се оказа че е на  75% но знам ли ... 

K. Valchev ще проверя и бушоните :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Номера на модула ти се вижда като погледнеш АБС-а отгоре ,започва 4Ф .Буквата накрая не е толкова важна ,но е важно дали е от quattro и горе долу годината да съвпада .Досега съм продавал два блока които бяха с различни букви ,но след адаптация няма проблем.Първо се опитай да го ремонтираш разбира се, преди да се хвърляш да купуваш.И това за акумулатора може да се провери защото абс-а дърпа доста ток и ако е слаб може да ти показва грешка която не е реална

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Да събудя малко темата. И аз имам същия проблем. Интересува ме ако сменя модула с друг втора ръка дали трябва някаква адаптация и по скоро мога ли аз да си я направя с ваг ком-а?

Разполагам с това за моя модул: 

 

Tuesday,12,September,2017,09:53:53:47999
VCDS Version: Beta 12.10.2

                Address 03: ABS Brakes       Labels: 4F0-910-517.lbl
Control Module Part Number: 4F0 910 517 L    HW: 4F0 614 517 L
  Component and/or Version: ESP 8.0 quattro H03 0090
           Software Coding: ‎0021128
            Work Shop Code: WSC ‎00011 000 00000
                      VCID: 2D5D8AB7E4113E6B985
1 Fault Found:

01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201) 
            008 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: ‎00101000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 73
                    Mileage: 242790 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.09.11
                    Time: 20:08:28

             Freeze Frame:
                    Hex Value: 0x9900
                    Hex Value: 0x4006
                    Hex Value: 0x001C
                    Hex Value: 0xB0AB
                    Hex Value: 0x00FF

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ще сменяваш целия модул при положение че грешката е в датчика за налягане в спирачната система.Смени само датчика и би трябвало всичко да заработи.В olx има обява за такъв датчик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика се намира вътре доколкото разбрах, не се свалял.Сменяло се целия модул. Може и аз да греша, то това ми казаха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същият проблем колега имам и аз. Прочети последните няколко страници в темата Всякакви въпроси тема 11.

Писал съм за фирма във Варна, която оправя абс, ако модулът е с електрически проблем. Имало и някакви ремонтни китове в Порше, т.е. цялата механична част май ти продават и си взимаш твоята електроника.

Като цяло абс с вградения brake pressure sensor има толкова дефекти, че VAG проявяват добра воля и масово ги ремонтират безплатно на Шкода, ауди, сеат и vw, дори на 9 годишни коли, които отдавна нямат гаранция или постоянна поддръжка във VAG!

Мислех се даже да звъня на Порше и да ги питам за тази акция и дали ще ми го ремонтират безплатно, но някак се отказах за сега... :)

Ако имаш кабел, можеш да видиш в модулът на абс живите данни, на място brake pressure трябва да е 0.30 някъде, като натиснеш педала да се качи до към 15.0.

при мен е -39.71, т.е. - яко е изпляскал сензорът :) странно е, че от време на време се оправя и при мен, но много дразни!!!

при мен свети и ръчната с parking brake malfunction и от миналата седмица карам с тези три светещи лампи, при теб свети ли за ръчната?IMG_3485.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, и ръчната ми свети, но по отдавна. Там проблема е в едното моторче което смених преди два месеца и пак се прецака. Колата ми е 2005 година и несъм сигурен че в порше ще ми обърнат особено внимание. Странното е че като вляза в модула на абс-а и грешката изчезва и при натисната спирачка ми показва до към 100бара. След няколко минути обаче пак ми светва грешката. Намерил съм в една морга целия блок и за това ме интересуваше дали като го подменя ще трябва да го обучавам и дали и в него има компонент протекшън? На другото ми ауди а4 б5 по същия начин ми се развали модула и след като докато запоявах прекъснатата жичка отнесах няколко от финните нишки, просто взех друг и си го смених за 5 мин. 

Намерил съм автосервиз в София които ми казаха че ги правят тези модули, ремонта излизал около 260 - 300 лв, което е колкото да си взема друг втора употреба. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко време според вас отнема смяната на абс и къде в София препоръчвате? Ще е супер да отида и да кажем за 2 часа да е готова с всичките обучения :) при все, че си намеря модул :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...