High Публикувано 8 Август 2014 Доклад Share Публикувано 8 Август 2014 Здравейте! Проблемът е следния от известно време започна да изключва ABS и ESP едновременно с индикация BREAK зачертана с червена линия прави го по всяко време независимо дали е работила колата или при палене в движение, гасне само понякога след ново запалване изчезва общо взето когато си реши изключва системите и си ги пуска. Отначало го правеше по рядко сега доста зачести. Посетих Порше София (там обикновенно поддържам автомобила) след направената диагностика казаха че проблема идвал от АБС модул в който една от платките си заминала след което казаха че трябвало да се смени целият модул и обявиха една доста космическа сума за нов модул. Та въпроса ми е следния има ли някакъв вариянт да се вземе 2ра упореба и да се отремонтира или дори да се смени само тази платка която е проблемната.Ако може да ме насочите някаде или да ме посаветвате как може да реша проблема най- лесно, на каква цена горе долу върви втора употреба и т.н. Забравих да спомена колата е 2005г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 9 Август 2014 Доклад Share Публикувано 9 Август 2014 Ходи при някой друг майстор да ти каже номера на компа, ако си нямаш кабел де за да си го видиш сам.После си потърси модулчето в някоя морга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 9 Август 2014 Доклад Share Публикувано 9 Август 2014 Е те от порше не ти ли дадоха номера на дефектния модул. Вземи го и потърси, дай го и тука да сърчнем тук там. Ако е целия блок поне 2-400лв приготви... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
K.Valchev Публикувано 9 Август 2014 Доклад Share Публикувано 9 Август 2014 имах подобен проблем с един голф. и се оказа, че бушоните не правеха хубава връзка. Иначе пак показваше абс модул. Дано си сигурен, че е модула Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 9 Август 2014 Доклад Share Публикувано 9 Август 2014 тези модоли не подлежат ли на ремонт както при предния модел, т.е. прзапояване на проблемни врзки между пиновете и контактните площадки на платките ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 9 Август 2014 Доклад Share Публикувано 9 Август 2014 Е кажи честно че ще рискуваш да се пречукаш някъде да спестиш едни смешни пари за ремонт.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 9 Август 2014 Доклад Share Публикувано 9 Август 2014 А ти от къде си сигурен, че новият блок който уж трябва да е оригинален защото някой му е измислил цена равна на 5..10% от стойността на колата е наистина истински и в един момент няма да се насере и да се пречукаш някаде, това не е ли риск?Всичко е много относително, ако нещата се правят както трябва, няма проблем.Дори при Ц5, модулите след ремонт стават по-сигурни от нов, след като се елиминира проблемната алуминиева връзка на минуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 9 Август 2014 Доклад Share Публикувано 9 Август 2014 Направи си сам.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 9 Август 2014 Доклад Share Публикувано 9 Август 2014 Към автора на темата:купи си един ABS 2ра употреба и забравяш за проблема!Единственото в което не съм сигурен е дали няма нямаше компонент протекшън...ама дори и да има ,отиваш в Порше България и за половин час срещу 42 лева си ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Август 2014 Доклад Share Публикувано 10 Август 2014 38lv дори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grozdev_ Публикувано 10 Август 2014 Доклад Share Публикувано 10 Август 2014 (Редактирано) ABS блока подлежи на ремонт, презапоява се. Във Варна има едни пичове който се занимават с точно такива, най-различни модулчета на Ауди, Мерцедес и т.н., даже дават и гаранция. Редактирано 10 Август 2014 от grozdev_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsov82 Публикувано 10 Август 2014 Доклад Share Публикувано 10 Август 2014 е ремонтират се естествено.... При положение че в последно време всеки електронен блок заминава за ексчеиндж значи не е мисия невъзможна. Екутата в тия коли не са защитена от студени спойки,кофти контактори и прочие .На 6-8 години и 200 к км (и повече) кола е нормално да прояви подобен проблем и отстраняването му може да е доста по евтино от цената за нов..А пък и така и така не работи коректно нищо не пречи да се опита първо с ремонт ако не става тогава нов то е ясно.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
High Публикувано 11 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Август 2014 Извинявам се че толкова се забавих но бях зает... Ами ще отида и в някой друг сервиз за да потвърдят че е модула и да ми дадът номера. След което разбирасе ще пробвам с ремонт първо ако не със втора употреба. И друго разговарях със един познат който ми каза да си проверя акумолатора защото можело ако е почти заминал да не предоставя достатъчно електричество до модола и от там да го отчита като грешка, отидох да ми го замерят и се оказа че е на 75% но знам ли ... K. Valchev ще проверя и бушоните Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 12 Август 2014 Доклад Share Публикувано 12 Август 2014 Номера на модула ти се вижда като погледнеш АБС-а отгоре ,започва 4Ф .Буквата накрая не е толкова важна ,но е важно дали е от quattro и горе долу годината да съвпада .Досега съм продавал два блока които бяха с различни букви ,но след адаптация няма проблем.Първо се опитай да го ремонтираш разбира се, преди да се хвърляш да купуваш.И това за акумулатора може да се провери защото абс-а дърпа доста ток и ако е слаб може да ти показва грешка която не е реална Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JOVANI1974 Публикувано 15 Август 2014 Доклад Share Публикувано 15 Август 2014 Къде се намира таблото с бушоните на А 6 2005-06 г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 15 Август 2014 Доклад Share Публикувано 15 Август 2014 В ляво и дясно отстрани на таблото. Но за абс може да е другаде бушона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fxa Публикувано 17 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2017 Да събудя малко темата. И аз имам същия проблем. Интересува ме ако сменя модула с друг втора ръка дали трябва някаква адаптация и по скоро мога ли аз да си я направя с ваг ком-а? Разполагам с това за моя модул: Tuesday,12,September,2017,09:53:53:47999 VCDS Version: Beta 12.10.2 Address 03: ABS Brakes Labels: 4F0-910-517.lbl Control Module Part Number: 4F0 910 517 L HW: 4F0 614 517 L Component and/or Version: ESP 8.0 quattro H03 0090 Software Coding: 0021128 Work Shop Code: WSC 00011 000 00000 VCID: 2D5D8AB7E4113E6B985 1 Fault Found: 01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201) 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 73 Mileage: 242790 km Time Indication: 0 Date: 2017.09.11 Time: 20:08:28 Freeze Frame: Hex Value: 0x9900 Hex Value: 0x4006 Hex Value: 0x001C Hex Value: 0xB0AB Hex Value: 0x00FF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maci79 Публикувано 17 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2017 Защо ще сменяваш целия модул при положение че грешката е в датчика за налягане в спирачната система.Смени само датчика и би трябвало всичко да заработи.В olx има обява за такъв датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fxa Публикувано 17 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2017 Датчика се намира вътре доколкото разбрах, не се свалял.Сменяло се целия модул. Може и аз да греша, то това ми казаха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 17 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2017 Същият проблем колега имам и аз. Прочети последните няколко страници в темата Всякакви въпроси тема 11. Писал съм за фирма във Варна, която оправя абс, ако модулът е с електрически проблем. Имало и някакви ремонтни китове в Порше, т.е. цялата механична част май ти продават и си взимаш твоята електроника. Като цяло абс с вградения brake pressure sensor има толкова дефекти, че VAG проявяват добра воля и масово ги ремонтират безплатно на Шкода, ауди, сеат и vw, дори на 9 годишни коли, които отдавна нямат гаранция или постоянна поддръжка във VAG! Мислех се даже да звъня на Порше и да ги питам за тази акция и дали ще ми го ремонтират безплатно, но някак се отказах за сега... Ако имаш кабел, можеш да видиш в модулът на абс живите данни, на място brake pressure трябва да е 0.30 някъде, като натиснеш педала да се качи до към 15.0. при мен е -39.71, т.е. - яко е изпляскал сензорът странно е, че от време на време се оправя и при мен, но много дразни!!! при мен свети и ръчната с parking brake malfunction и от миналата седмица карам с тези три светещи лампи, при теб свети ли за ръчната? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 17 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2017 До 200 бара стига Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fxa Публикувано 18 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2017 Мда, и ръчната ми свети, но по отдавна. Там проблема е в едното моторче което смених преди два месеца и пак се прецака. Колата ми е 2005 година и несъм сигурен че в порше ще ми обърнат особено внимание. Странното е че като вляза в модула на абс-а и грешката изчезва и при натисната спирачка ми показва до към 100бара. След няколко минути обаче пак ми светва грешката. Намерил съм в една морга целия блок и за това ме интересуваше дали като го подменя ще трябва да го обучавам и дали и в него има компонент протекшън? На другото ми ауди а4 б5 по същия начин ми се развали модула и след като докато запоявах прекъснатата жичка отнесах няколко от финните нишки, просто взех друг и си го смених за 5 мин. Намерил съм автосервиз в София които ми казаха че ги правят тези модули, ремонта излизал около 260 - 300 лв, което е колкото да си взема друг втора употреба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fxa Публикувано 18 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2017 Разбрах, търсиме модули с буквата Л... сменям и всичко надявам се да заспи! и в мобиле... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 18 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2017 Колко време според вас отнема смяната на абс и къде в София препоръчвате? Ще е супер да отида и да кажем за 2 часа да е готова с всичките обучения при все, че си намеря модул Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 19 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2017 Единствения модул с буква L, който намерих е 400лв :0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване