Jump to content

Покупка на А4Б5


Recommended Posts

Здравейте, колеги, не знам дали тук е мястото на темата ми, но ако не е моля админите да я преместят където трябва. Та към въпроса четох и тук във форума, но кажете си и вашето мнение. Изпадна ми едно а4б5 1.8i 125 к.с., ако може да ми кажете къде са слабите места на тази кола да знам какво да гледам и също така ме интересува мога ли от някоя морга да си взема турбина и всичко към нея и да се преправи от атмосферка 1.8 на 1.8 турбо? Благодаря за отговорите предварително!

П.п.: един колега на баща ми ми каза да проверя дали колата е с алуминиева предница (дали носачите са алуминиеви и т.н.) и ми каза, че ако е с алуминиева предница частите били доста скъпи в сравнение с модела с обикновена железна предница, ако може и по този въпрос да изкажете мнение?

Редактирано от red_bull90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и също така ме интересува мога ли от някоя морга да си взема турбина и всичко към нея и да се преправи от атмосферка 1.8 на 1.8 турбо

Можеш, няма кой да те спре, но цената на преправянето няма да си заслужава. Този въпросът е обсъждан много пъти. По-добре си търси кола с мотор 1.8Т, ако искаш да караш 1.8 с турбо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък не мога да разбера какво толкова го превъзнасяте тоя 1.8Т,то мотора си е на 99% еднакъв с обикновен 1.8,да не си мислиш че с една глупава турбина и вече летиш,няма такова нещо,просто в единия случай си си куц в другия пак си ама вече имаш и патерица(пак няма да стигнеш далеч).Успех с преправката ти желая колега но резултата няма да е тоя дето си го мислиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека да позная, караш 1.8 без турбо, нали?

 

2bwdwg.jpg

 

 

 

 

Аз съм го играл тоя филм със суап, подобен.

Глупост най-велика е това.

А за тия алуминиеви носачи... Мани, беги. Спраскват се като вафли, търси с титаниеви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега гледайки че караш БМВ и питайки за 1.8i на Ауди с прокрадващи се мисли да му слагаш Турбо.

Съвета ми е да си караш бавареца и да не се занимаваш с глупости.

 

Инак ... 1.8Т сравнено с 1.8i няма разлика никаква ... даже се чудя що още никой не е драснал два-три реда на инженерите в Инголщад,да им каже,че е безмислено и е загубил доста като 10г.+ е произвеждал тая недосмислица.

Трябвало е да прави само аТмосФерки и нищо друго. :wall::verweis:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

П.п.: един колега на баща ми ми каза да проверя дали колата е с алуминиева предница (дали носачите са алуминиеви и т.н.) и ми каза, че ако е с алуминиева предница частите били доста скъпи в сравнение с модела с обикновена железна предница, ако може и по този въпрос да изкажете мнение?

:hilezh: :hilezh:  Кажи му той да провери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не не позна карам 4.2би турбо не се случва абсолутно нищо кой знае какво

 

Що не взе 4.2 атмосферен? Те и без това са на 99% еднакви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си карам бавареца, но тази кола е за баща ми. Ходих, гладах я, карах я, но все пак е друго да се чуят мненията на хора, които вече са карали такава кола и имат впечатления от този модел. На пръв поглед колата е софийска следователно я е ударила градушка и са пострадали преден, заден капаци и таван, отделно в колата има стъкла което ме навява на мисълта, че и предно или задно стъкло или и двете са чупени от градушката... другото което е, че отвътре мекия таван е увиснал, но намерих от морга за 20 лв. Колата е в автокъща, регистрирана и я дава за 2100 собственика на автокъщата. Мнения според вас ?! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tози колега на баща ти най-добре да си мълчи,след като не е наясно по някой въпрос,а е чувал от шурата на шуранайката.

Окачването е алуминиево ДА,но това не значи,че се сменя и ремонтира всеки месец,дори и в БГ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И всъщност никой не е*ава да разучи почете, да се пита е по-лесно. И проблема на това окачване няма нищо общо с материала на носачите и че са алуминиеви.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм за модела с железна обикновенна предница. Много по-здрав е, а и лесно се ремонтира. Чувал съм за тях, но не съм виждал. За съжаление няма как да намериш такъв и то за 2100лв, защото те са след 2000-ната година фейски, произвеждат се в лимитирани серии и то само с двигател 1.2 101 коня тритурбо, които от своя страна поради немощ вървят по бъзро назад отколкото напред :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то защото на Б4 примерно не се късат тампони на носачи за 20 000 км....и ако не се сложат голфовите макферсони ония нашите се сменят всяка година.....ами тампони на магарето, айде те карат повече уж....ако е подържана А4 ката има само 1-2 носача за смяна и не е толкова тегаво...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Имал съм 1.8 quattro и 1.8 TQ по едно и също време бяха в семейството.Мога да ви кажа че като вървеж и динамика нямат нищо общо.

1.8 quattro нормален вървеж,като гледаш да не изпреварваш много с нея.Пък и спъната допълнително,заради куатрото.

1.8 TQ беше съвсем друга бира.Имах чуството че карам спортен автомобил и ми носеше много наслада.Малко мудна в ниските обороти,но когато включеше турбинката беше кеф...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...