Nikosaul Публикувано 3 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2014 прилагам инфоOil service interval.doc Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 3 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2014 Ясно, ако огранича градското шофиране съвсем спокойно ще докарам интервал на 15 000?Реално може да се случи, така и така колата я ползвам много рядко в града . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 3 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2014 не че нещо ама за бензина специално не е толкова зле колкото се описва. ако зареждаш от големи вериги а и не само. не сме баш последна дупка на кавала. за нафтата вече е друго нещо. по принцип ние в бг караме с нафта а на запад с дизел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 4 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2014 Бензина ми е 20% от целия пробег, останалото LPG. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 7 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2014 Като покарам ще дам отзиви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tony.daskalov Публикувано 29 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 За елф като марка какво мислите,някой карал ли е с такова масло? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
piaggio Публикувано 29 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 Какво стана с Ройал Пръпала има ли ефект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 29 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 Не съм го сипал още, имам да мина около 4500 до смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokanegra Публикувано 16 Април 2017 Доклад Share Публикувано 16 Април 2017 Здравейте.Дайте съвет и на мен .Предстои смяна на масло/поредна/.До сега-6 смени само с Мотул 10/40 .Симптомите всеки път едни и същи-При студен старат претракване на повдигачи за около 6-7 сек.после утихва.За 10000 км.гори 800гр....до сега всеки път.Колата е на 220000км...Дали ако сложа 5/40 или 5/50 на Мотул ще даде полужителна разлика или напротив...Забелязъл съм че лятото при високи външни температури двигателя работи по-безшумно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 16 Април 2017 Доклад Share Публикувано 16 Април 2017 А мотора е? За 1.8Т аз съм за 5-ца, моята погорваше много повече 10-ка. А за турбината е по-добре 5w40. Sent from my Pixel using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokanegra Публикувано 16 Април 2017 Доклад Share Публикувано 16 Април 2017 Извинявам се че не уточних.Мотора е 1.9 AFN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 16 Април 2017 Доклад Share Публикувано 16 Април 2017 Слагай 5В40. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 16 Април 2017 Доклад Share Публикувано 16 Април 2017 +1 Sent from my Pixel using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 16 Април 2017 Доклад Share Публикувано 16 Април 2017 Абе ръгайте M10D или 20W-50, и само в критичните карайте. За какво ви е 5W40 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokanegra Публикувано 17 Април 2017 Доклад Share Публикувано 17 Април 2017 А при полужение че ми гори 10w40 както споменах,това 5w40 дали няма да го излапа още повече сега лятото....и това с претракването на повдигачите...На един приятел със Ситроен също дизел само че HDI бяха му наляли 5W40 защото така било по каталог ...след като той си го беше карал само с 10/40....то се почна едно тракане от тия повдигачи добавки слага едно-друго и накрая след месец го смени... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 17 Април 2017 Доклад Share Публикувано 17 Април 2017 То затова ти погорява масло - щото си слагал досега 10В40. За твоя двигател с турбина не е добре с него. Прегледай турбината как е - там ти отива маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokanegra Публикувано 17 Април 2017 Доклад Share Публикувано 17 Април 2017 Хммм...мислиш ли че е затова....а с повдигачите дали че се разтракат повече... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danson Публикувано 17 Април 2017 Доклад Share Публикувано 17 Април 2017 Еми, ако тракат се правят...не се лекуват с друго масло...иначе с 15W40 съвсем няма да тракат сигурно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokanegra Публикувано 17 Април 2017 Доклад Share Публикувано 17 Април 2017 Така е но се притеснявам че нищо по мотора не е пипано откакто е в мен колата вече 4 години и с тези километри които 100% са поне още толкова отгоре,дли няма да я прецакам сега като си експирементирам с 5W40 след толкова каране с 10ка...Кой знае на какво дередже е вътре...луфтове... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 17 Април 2017 Доклад Share Публикувано 17 Април 2017 Еми с тая 10тка най-много да си разлуфтил турбината...минимум...... Слагай 5W40, на студено да не чегърта на сухо и ако продължи нещо от някъде да тропа, трака, пуши или да го гори, отиваш на доктор и така... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
specialK Публикувано 14 Май 2017 Доклад Share Публикувано 14 Май 2017 (Редактирано) На 4/17/2017 at 13:11, bokanegra написа: Така е но се притеснявам че нищо по мотора не е пипано откакто е в мен колата вече 4 години и с тези километри които 100% са поне още толкова отгоре,дли няма да я прецакам сега като си експирементирам с 5W40 след толкова каране с 10ка...Кой знае на какво дередже е вътре...луфтове... Казваш, че колата е поне на 220000км и още толкова. Може би е по-добре да ти е минерално маслото + добавки Редактирано 14 Май 2017 от specialK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlatin Публикувано 26 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2017 Аз взех колата на 25К - почти нова и се караше с фабрично масло 5W30 на VW, обаче говорих с един майстор, който обясни, че е по добре за турбото да е 5W40. Напълни я колата с някакво испанско масло Verkol 5W40 (имаше налично и 5W30), което не бях чувал тогава и първите 5 хиляди след смяна не можеш да разбереш че е дизел! От тогава само с такова масло карам - минаха 9 годинки, колата е на 190К вече и не съм имал преблеми, освен с окачването... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 26 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2017 А DPF филтър има ли колата фабрично? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 27 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2017 Сигурно има...ама Бай-Ваньо мааастора де да знае Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 27 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2017 Този веркол 5/40 е мидсапс масло за коли с ДПФ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване