Jump to content

Мнения за масло 5w40 vs 10w40 за турбо двигатели


Recommended Posts

  • Отговори 170
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Verkosynt 5W40 MSA

 

От дейташийта :

 

Synthetic technology high-performance multigrade oil with low ash content (MID SAPS) designed to fulfil the most demanding requirements of modern low emission engines (EURO 4) fitted with Diesel Particulate Filters (DPF) Meets, among others, the following quality levels: ACEA C3, API CF/SN, MB 229.31, VW 502.00/ 505.00/505.01,PORSCHE A040, BMW Long Life-04, RENAULT RN0700/0710, FORD WSS-M2C917-A.

 

Вярно е, че не се споменава vw 504 00/507 00.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво ще кажете за Bardahl - XTC 5W40 / XTEC 5W40 ? Стоков турбо мотор бензин/газ.

Сега съм с мотул 8100 но след 5000km ми се струва, че двигателя стана по шимен и клапаните претракват на старт, а в началото го нямаше това.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,някой да е ползвал моторно масло Repsol Elite Multivalvulas 10W40?

Води се пълна синтеника.За едина стара дизелова каручка ми трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, tonko2.0T написа:

Цитиране на предходно мнение!

Аз. По-добре CASTROL MAGNATEC.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно,но работата e там,че като вземах колата,предишния собственик каза,че и налял от тоя Репсол пълна синтетика.

Ще карам още малко и го сменям.

От Сеат сервиза на бай Добри си вземах една тубичка 1 литър за в багажника.

Маслото нe го пипа грам,турбинатас е нова.Ама колата е дърта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе маслото е добро, но не мисля че  пълна синтетика. Най-вероятно хидрокрек, но то и магнатека е такова :D

Само че магнатек звукът на двигателя е доста по-мазен.

Като източих магнатек на 10 000 км. и налях нов репсол, звукът на мотора се промени и не звучеше така мазно в оборотите.  

 

Същото беше като махнах магнатек 5В-40 на 12000 км и сложих нов ЕЛИТ РЕПСОЛ 5В-40 на M52 двигател (бензинов шестак на БМВ)

Направо ме хвана яд. При това Кастролът беше купуван от сайт в интернет, а Репсола от магазин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не вярвам,ама пълна синтетика било.Това доста хора ми го потвърдиха.Няма значение,важното е,че е 10W40.Мерси!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
On 26.06.2017 г. at 5:15 PM, tonko2.0T said:

А DPF филтър има ли колата фабрично?

  Има си ДПФ фабричен, който светна на 68000км, обаче не бях излизал с колата 3 години извън София. Като светна я накибритих след караулката и до пловдив все на високи обороти. Изгасна лампата за ДПФа между 5 и 10 км от продухването (после продължих ей така за спорта). Както споменах сега колата е на 190000км и не е светвал ДПФа от тогава...

On 27.06.2017 г. at 8:30 PM, Misho 82 said:

Къде го тоя гад? Аз намирам само един Verkosynt 5w40... нормален шит 502.505.00

 

точно това е маслото с което карам - веркол - веркосинт 5в40

 

П.П.снимката е от нета, че не ми се ходи до багажника

Verkosynt-5w40-MSA-de-Verkol.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Някой има ли представа това масло дали ще ми създаде проблеми ако го сипя на 1.8T, че много се замислям?

 

http://bardahl.bg/bg/product/a/6149

 

Синтетично е уж..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 1.8т моя опит с Мотул 5в40 Excess е положителен. До 8000 км не го пипа грам, въпреки здравия бой, който отнася колата. Преди това ми се е случвало до литър да долея на 8000 км. С мотула двигателя работи по-мазно и температурата на маслото - около 100 градуса при средно темпо до 110 при натискане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Имам опит с 10W40 на Бардал и го сравнявам с Магнатека на Кастрол. Впечатлен съм от Бардала. Първо бях с Кастол на 5.2 V8 бензин. Миналата зима не ми хареса, чуваха се повдигачите за секунда- две след запалване и гореше около литър на 3к км, а маслото го взимам от сигурен вносител. Реших да мина на Бардал, тъй като четох доста и сравнявах TDS- ите на няколко марки. Най- малкото Бардал е на polymer ( Polyolefin polyamine succinimide, polyol ) база + alkyl esters, което много го доближава до абсолютната синтетична база 3 и 4. Отделно останалите показатели, пример Кастрол на -25 градуса е с вискозитет 6900 mPa.s (cP), докато Бардала на -35 градуса е с 6170 mPa.s (cP). Разликата е огромна, съответно бардала е доста по- течлив при ниски температури. При 100 градуса Кастрола е на  14.2 mm²/s, Бардал на 13.5 mm²/s. и други показатели в полза на Бардала. 

 

Личните ми впечатления са, че с Бардала V8- мака мърка като толу що излезнал от завода, разхода на масло е около литър на 6к км и не съм чул до сега повдигач. Та ако се чудите дали да си дадете $ за Мотул или Кастрол ( и двата бранда силно прехвалени и тествани на други машини от мен, с нищо не впечатляващи), то преди това пробвайте Бардала.

 

За репсол 10W40 пълната синтетика съм чувал положителни мнения. Преработиха го преди година и вече е действително на синтетична база.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм доволен от Репсол 10W40 пълна синтетика.Засега ще остана на него,по-натам ще видим.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на мойта(240к километра, истински) й слагам 5W40(на всеки 11-12к километра). Слагах Castrol Magnetic, а последния път сложих Repsol Elite пълна синтетика(5 литра кутия, остана ми почти два литра от него) да пробвам, беше 20 лева по-евтино от кастрола. Нищо не съм забелязал различно, но мисля да си продължа със Кастрол магнетика(зелената кутия).

Редактирано от nveselinov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това се зачудих??Всъщност е правилно да се наричат "пълни" синтетики , защото няма нищо истинско в тях т.е. са наистина напълно "синтетични" .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, tonko2.0T said:

Ейтва е маслото:

 

 

2_multivalvulas_10w40.jpg

https://www.repsol.energy/en/products-and-services/lubricants-and-maintenance/passenger-cars/index.cshtml  

Дано не те разочаровам,много!:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...