angelpeshev Публикувано 22 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2014 Здравейте ,колеги до днес на колата и нямаше нищо.Днес се прибирам от Варна и на входа на Бургас ,чувам нещо като цвилене или леко просвирване.Волана стана по твърд усещам ,го дори и като въртя на място.Погледнах хидравличното масло и беше на минимума и долях до максимум свирещия звук изчезна , той се появяваше само при по висока скорост.Звука беше нещо като просвирване ,но не звучеше като от рейка ,този звук ми е много познат всички знаят рейките на БМВ е39 , как свирят и колко бързо се разхлопват,не беше и ремък.Някой да може да помогне. А6 ц5 2001 2.5 тди 180пс тип-троник Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 23 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2014 (Редактирано) На загасена кола ли погледна маслото? Ако да, има опция то да е било по-малко. А ако е по-малко е възможно да е глътнала въздух. За да обезвъздушиш системата на хидравликата трябва да навиеш 5-6 пъти пълно ляво пълно дясно. След това виж ще продължи ли да свири. Има и друго, когато караш и свири хидравликата маслото се "газира" почва да се пени. Трябва да обезвъздушиш при палене иначе няма как да стане, ако маслото не се е успокоило. Може да е хидр.помпа. в Евро 07 за А3-ка беше с отстъпка 60лв чисто нова. Ще знаеш като направиш това което написах по-горе. Редактирано 23 Септември 2014 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelpeshev Публикувано 23 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2014 На загасена кола,да.Обезвъздуших е след като налях масло ,не е чувам да свири,но волана е по твърд от преди усещам ,го.Това ще рече помпа ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 23 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2014 Най-вероятно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelpeshev Публикувано 7 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2014 Сега се чува свиренето ,само когато волана е навит до края.Примерно при маневра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 7 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2014 При мен така свири- като навиеш докрай волана и е доста писклив звука. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 7 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2014 и аз го имам тоя проблем но при загрята течност когато вече е разпенена както каза колегата по-горе.маслото ми е на максимума от помпата ли ще да е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelpeshev Публикувано 8 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2014 И при мен е така като навиеш докрай,хората по тротоара направо подскачат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 8 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2014 +1 за свиренето в крайно положение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 8 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2014 И при мен беше така. Отидох при Buzzi и подмени цялата течност с оригинална и спря да свири , а уж преди това я бях подменял на половина с някаква от магазина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 8 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2014 каква сложи колега да сменя и моята, да видя дали ще се оправи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 8 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2014 Оригинално масло за хидравлика от Порше София, Юнитрейд Х, Еуратек... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 9 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 Аз съм с оригинално, дори имам едно неотваряно шише в багажника (зеленото е). И си свири Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 9 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 хмм моето е червено такъв ли трябва да е цвета му ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 Оригиналното е зелено, vag стандарт G002000. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 G 004 не става ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 И при мен го има тоя звук, но от една седмица не го чувам, което почва да ме плаши . Но волана ми е доста лек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 G 004 не става ли?пише си на казанчето какво трябва да е. Аз лично от няколко години карам с червена течност. Измамниците от катедра хидравлика на ТУ твърдят, че зеленото е ваг маркетинг Относно оригиналното - на едно място пише минерално, на друго - синтетично. Дали са заменяеми и дали може да може да се смесват незнам. Според мен опастност за уплътненията няма. Опасността е от корозия на помпата, но с какво зеленото е по-добро за тази помпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 Доколкото знам, поради тази причина и капачката на казанчето е зелена, като напомняне. Иначе не знам каква е разликата честно казано, не има разбирам. На другата ми кола (СААБ) беше от стандартната червена хидравлична течност, а в книшката пишеше, че се слага зелена (CHF 11S). Така че по-добре си сипете каквото е дадено от производителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 Няма да намериш масло номер G002000 Маслото е заменено с нов номер G004000 Цена в ЕТ - 27 лв. за литър ПП: има и други масла отговарящи на G004000, които не са по зле от оригинала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 а как се точи маслото от казаняяя ясно,а от помпата как да го махна цялото ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelpeshev Публикувано 10 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 И мойто е оригиналното на ВАГ и пак си свири ;((( Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 при мен се оказа рейката,от едната страна направо е родила в следстие на това течноста е свършила...рейката от морга ли да я търся или да рециклирам тази какви са ви мненията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k0k0123 Публикувано 25 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 И аз да попитам,как се източва тва масло? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dichkata1 Публикувано 28 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2014 никои ли не знае как се източва при мен като е студена е добре но след минута в едната посока започва да задържа от какво може да е нямам течове но съм долял 100 гр. масло феби несам сигурен за цвета но ще проверя какъв е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване