Stuttgy Публикувано 26 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2015 Стефанаки продължавай все така с успешните експерименти.....повече тяга с по малко гориво!Евала,аз съм мега доволен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 Важното е немците на TUV-а да са happy също Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 Колеги,как да разбера дали имам DPF?? .....отдолу съм с кори и нищо не се вижда,има ли друг начин...до сега не съм имал проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stuttgy Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 За TUV-a всичко ще е в оригиналното състояние...е без ЕГР-а де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 Колеги,как да разбера дали имам DPF?? .....отдолу съм с кори и нищо не се вижда,има ли друг начин...до сега не съм имал проблемиВиж дали са ти черни ауспусите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 Айде и мойта кола, когато е имала DPF/EGR не е била екологична също, нищо, че се е водела EURO5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 И сега VW ще си плащат за това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 Сега им кажа без 4 евро5-ци, за тях да не плащат глоба - свирено е вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 Те тука ако видят какво правим с екологията ще ни вкарат в затвора сигурно. Ама това е екологията е само за богати хора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Batkrassi Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 Айде и аз да се похваля - от събота съм със премахнати ДПФ, катализатор, спрени ЕГР, клапи при kpematop. Първите впечатления са супер. София-Варна (през магистралата и Рижки проход), със стабилно каране даде разход 7 на колонка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 А преди колко беше? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 А щото всеки го обсъжда, все пак някой замерил ли си е колата преди и след премахване на всички тези работи на газ анализатор? Мойта за съжаление тези дни Ники ще я свали от крика директно с тръбите от седана, дето са без катализатори, а и ЕГР-а ми беше спрян вече още от бай италианец и няма как да сравня, каква ще е разликата спрямо като махна и клапите и се ремапне (че отгоре на това и фабрично нямам DPF), но нека някой който тепърва ще я прави операцията да отиде при някой газаджия (някой с по-натокана апаратура) и да замери преди и след. После като се сметне, че харчи с 2-3 литра надолу, може да не се окаже, чак толкова голяма екологична драма . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 Оказа се, че на техническите прегледи газ анализатора не хваща азотните окиси...така, че проблем в БГ скоро нема да има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 Няма правителство, което в близките 10-15 години да може да наложи газови лимити или допълнителни такси и т.н. Не ще ги линчуват а направо гражданска война ще си спретнем. В най-добрия случай, ще се върнат масовите рушвети по техническите прегледи (не че все още ги няма де, ама не са толкова очевидни). Аз останах стъписан като разбрах, че по действащи регулации, можеш да минеш прегледа с до 30% разлика в спирачната сила на двойка спирачни апарати... 30%!!! Това значи да правиш кръгчета, но според закона е ОК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 И сега VW ще си плащат за това Нали е само за 2.0 тди и то на А3, за 3.0 мисля - не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 Това са хванали засега... Кой знае какво ще намерят още. Но така или иначе не гледат толкова стари коли като нашите така че... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 Виж дали са ти черни ауспусите.НЕ мога точно да определя дали са ми черни.... друг начин няма ли,например ако чукна рамата някъде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 Виж отзад в багажника при гумата там има стикер за мотора, цвета на боята и др. там дали непише нещо до кода на мотора. Иначе бъркаш с пръст в ауспуха и ако ти почернее от сажди значи нямаш дпф. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Auto_Tex Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 Те и моите пръсти почерняват но ДПФ си е там както всичко е Сток по колата ,може би от регенераций защото колата не пуши само в регенерация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bilsan Публикувано 29 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 И на моята като имаше ДПФ все още ауспусите бяха черни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eddie23 Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 Моите ауспуси пък си бяха наред. И в момента в който махнах ДПФ след една седмица вече бяха катран Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 1 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 Малко да събудим темата. Ето колко изхарчи моята 100% сток колиба тази вечер. Маршрута е студен старт в Младост 4, Красна Поляна, където колата работи 10мин на празен ход заради парното, лека заигравка на България с едно А3, и крайна точка симеоновско шосе, но като цяло спокойно каране и рехав трафик предвид часа. Колата е с 19' джанти и гуми и един размер по-високи гуми. А в красна поляна кацнах на 7.4 защото е спускане повечето време. Сутрин нормално ми дава между 9-10 от симеоновско до младост 4. Борда е точен +/- 0.2л/100км. Сигурно ако махна дпф ще свали на 6? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 1 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 Ама на А3-то не си направил бинокъл Sent from my E2303 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 1 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 Разхода е по-важен, само 4-5коли от белисимо до разклона за околовръстното и се разделихме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 1 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 Той е функция от стила на шофиране - аз откакто я засилих като съм първа кола на светофарите докато се усетя и карам със 130-140.. Просто още не съм и се нарадвал Sent from my E2303 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts