Jump to content

DPF със или без?


Bilsan

Recommended Posts

Стефанаки продължавай все така с успешните експерименти.....повече тяга с по малко гориво!Евала,аз съм мега доволен :flehan:  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 613
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колеги,как да разбера дали имам DPF?? .....отдолу съм с кори и нищо не се вижда,има ли друг начин...до сега не съм имал проблеми

Виж дали са ти черни ауспусите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и мойта кола, когато е имала DPF/EGR не е била екологична също, нищо, че се е водела EURO5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те тука ако видят какво правим с екологията ще ни вкарат в затвора сигурно. :hilezh:  Ама това е екологията е само за богати хора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да се похваля - от събота съм със премахнати ДПФ, катализатор, спрени ЕГР, клапи при kpematop. Първите впечатления са супер. София-Варна (през магистралата и Рижки проход), със стабилно каране даде разход 7 на колонка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А щото всеки го обсъжда, все пак някой замерил ли си е колата преди и след премахване на всички тези работи на газ анализатор? Мойта за съжаление тези дни Ники ще я свали от крика директно с тръбите от седана, дето са без катализатори, а и ЕГР-а ми беше спрян вече още от бай италианец и няма как да сравня, каква ще е разликата спрямо като махна и клапите и се ремапне (че отгоре на това и фабрично нямам DPF), но нека някой който тепърва ще я прави операцията да отиде при някой газаджия (някой с по-натокана апаратура) и да замери преди и след. После като се сметне, че харчи с 2-3 литра надолу, може да не се окаже, чак толкова голяма екологична драма :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се, че на техническите прегледи газ анализатора не хваща азотните окиси...така, че проблем в БГ скоро нема да има :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма правителство, което в близките 10-15 години да може да наложи газови лимити или допълнителни такси и т.н. Не ще ги линчуват а направо гражданска война ще си спретнем. В най-добрия случай, ще се върнат масовите рушвети по техническите прегледи (не че все още ги няма де, ама не са толкова очевидни). Аз останах стъписан като разбрах, че по действащи регулации, можеш да минеш прегледа с до 30% разлика в спирачната сила на двойка спирачни апарати... 30%!!! Това значи да правиш кръгчета, но според закона е ОК :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са хванали засега... Кой знае какво ще намерят още. Но така или иначе не гледат толкова стари коли като нашите така че...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж дали са ти черни ауспусите.

НЕ мога точно да определя дали са ми черни....  :huh:  друг начин няма ли,например ако чукна рамата някъде?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж отзад в багажника при гумата там има стикер за мотора, цвета на боята и др. там дали непише нещо до кода на мотора. Иначе бъркаш с пръст в ауспуха и ако ти почернее от сажди значи нямаш дпф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те и моите пръсти почерняват но ДПФ си е там както всичко е Сток по колата ,може би от регенераций защото колата не пуши само в регенерация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко да събудим темата. :) Ето колко изхарчи моята 100% сток колиба тази вечер. Маршрута е студен старт в Младост 4, Красна Поляна, където колата работи 10мин на празен ход заради парното, лека заигравка на България с едно А3, и крайна точка симеоновско шосе, но като цяло спокойно каране и рехав трафик предвид часа. Колата е с 19' джанти и гуми и един размер по-високи гуми. А в красна поляна кацнах на 7.4 защото е спускане повечето време. Сутрин нормално ми дава между 9-10 от симеоновско до младост 4. Борда е точен +/- 0.2л/100км. Сигурно ако махна дпф ще свали на 6? :)

post-2474-0-12376700-1443725509_thumb.jp

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той е функция от стила на шофиране - аз откакто я засилих като съм първа кола на светофарите докато се усетя и карам със 130-140.. Просто още не съм и се нарадвал :)

Sent from my E2303 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...