Jump to content

Тресе се автомобила при смяна на скоростите-автоматик


MI7ko

Recommended Posts

Актуални цени за МиД Авто - София 

Рециклиране на хидро - 500, ако е нормално износен
Монтаж/демонтаж - 360 за куатро автомобилите
Масло + филтър и други дреболии - 300 до 450 според марката и т/н

Във Варна, може би ще вземат по-малко за труд :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 99
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Хидротата си имат номера, които трябва да съвпадат. Мисля, че излизат и по ВИН, но най-сигурно си е като се свали

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Колеги темата е малко стара,но при мен нещата в момента са така:

рециклирах хидрото в МиД ауто проблема с тресенето изчезна.

Смених,маслото филтрите и гарнитурата. Сложихме около 8,30л масло.

минах около 1000 км. И днеска усещах едно леко приритване между 3 и 4-та предавка.

тръгнах извънграда и и на 1-2 пъти се шашна кутията между 3-4-та предавка и при ускорение влезна в авариен режим кутията спрях загасих и запалих оправи се и се прибрах веднага даде ми тази грешка:

7511ED19-3012-41BB-A304-17F512154127.png

24AB5CEE-8B63-421D-931D-FF61305B8317.png

Проверих в нета и пише,че най-често се случвало заради нивото на маслото.

преди рециклажа на кутията нямаше такива симптоми.

възможно ли е да е от нивото на маслото или някакви букси да правят проблем?

Имам грешка и за вихровите клапи,тях бях ги правил преди време,но не мисля,че проблема е свързан с тях.

колко литра масло трябва да поеме кутията?

Не сме сменяли маслото на машина?

Редактирано от RhythmiX
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, продадох си аудито преди година, но помня че кутията пое повече от 9 л масло. Т.е. малко ти е маслото и компютъра те вкарва в авариен режим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам още 700г. останали утре ще ги долеем,дано да е от там проблема,майсторчето каза че е слагал докато потече и е побрало 8.3 ,но явно още иска,защото и аз знам,че 9 литра поема поне.

На загряла кутия ли се долива масло?

дано да не се е прецакала кутията. :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кутията събира 9.8 л по спецификация (JLM - кутията на ASB) при първоначално пълнене или след ремонт.

Нивото се проверява на запален двигател, при температура 35-45 гр. на маслото на кутията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако изтича леко от пробката при темп 35 гр и нагоре, нивото е добре.

Ако дори и при 45 гр нищо не изтича, нивото е ниско.

Диапазона, в който се мери е 35-45 гр.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Shift monitoring 3-4 го дава, когато се е спукала кошницата на вала. Майстора ти на P на запалено ли е доливал, с машина или със шприц, който разлива 1/3 от маслото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да майстора на P на запалено долива,без машина,шприц едно като спринцовка ли е ?

имам и грешка на вихровите клапи един майстор по кутии каза,че е възможно от там да е ритнала кутията и да е записала тази грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със шприц много масло се излива, аз си купих машинка за тази цел и капка не изтича при наливането. Демек може да ти е налял само 8 литра, а не 8.3...

Не може от вихрова клапа да влиза в авария кутията, но може да включва по-грубо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес на загряла кола отвори пробката и веднага текна масло и той каза,че според него има масло.

Как да разберем дали има достатъчно масло да отида някъде на машина ли ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как " Как да разберем дали има достатъчно масло "?

Нали го написах по-горе. Това си е процедурата на ауди. Ако някой друг е измислил по-умен начин..... вече не знам.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

 

да използвам и аз темата, за да попитам за моя проблем. Имаше вибрации при превключване. Рециклираха хидрото в мид ауто варна, след монтиране, сипване на ново масло, вибрациите си ги има отново. @kpematop ъпдейтна софуера, пак същото. Свалихме отново хидрото и го пратихме, за да си го проверят във Варна и казаха че е ок. Някой да се е сблъсквал с такъв проблем. Не знам проблема в кутията ли да го търся въпреки че си превключва добре (като изключим вибрациите) или да търся проблема другаде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Рециклирай хидрото колега,но с рециллажа на хидрото да ти отворят и кутията да видят и нея,че аз рециклирах хидрото преди 2-3 седмици и малко след това почна проблем със сменя между 3-та и 4-та и снощи колата направо остана на неутрална.

просто доколкото разбрах хидрото заминало ли е значи и кутията се е износила. Така че аз сега два ремонта ще правя 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След смяна на кутията с такава от морга дали трябва да се ходи до порше  за обучение на новия компютър или ако кутията е същия код няма нужда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте,имам следния проблем с скорости на 4f 224 кс-автомат-правих ремонт на хидро ,след ремонт около 1200 км продължи да претрисва при превключване на скоростите,след това се оправи,за около 5000 км,после отново започна да претрисва,за около 800 км и когато бях готов да карам тази пущина в Надин , изведнъж се оправи от нищото,сега вече 100 км превключва перфектно,помагайте какво става?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...
  • 4 years later...

Доста годинки след поста, но се надявам някой да се отзове. Колата е 4f 3.0тди автомат. Проблема е следният - смених маслото на скоростите, защото имаше едно леко зачудване при превключване (а пък нямам идея кога последно е било сменявано). След смяната явно не е направена адаптация на кутията или поне аз така си обяснявам, защото при качване на скорост 1-2-3 и при сваляне от 3 на 2 се усещаше лек удар, след 1000-1500км всичко изчезна, но се появи друг проблем. На 3та скорост между 1700-1900 оборота колата тресе зверски и при превключване от 3 на 4 удря.

Нямам идея нито колко, нито какво масло са сложили в кутията, нито имам идея дали е на ръка или с машина.

Според мненията които чета за подобни проблеми става въпрос за хидрото, но ме съмнява да е само то. Можете ли да кажете някой в София евентуално да я погледне и да каже каква ѝ е болката?

Редактирано от optic
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако маслото не е сменяно много време, обикновено кутията умира скоро след смяната на масло. Това се потвърждава от много колеги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...