Jump to content

Тресе се автомобила при смяна на скоростите-автоматик


MI7ko

Recommended Posts

  • Отговори 99
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

kpematop

Здрасти,

Като я покарах малко, забелязах че от 4 нагоре започват да ми варират оборотите. Карах я на двама майстори, единия каза че съм за смяна на хидроусилватела, а другия че някое от зъбните колела на някоя от скоростите си заминава. Тресенето се получава когато съм със скорост която не е за 4 и не е за 5. Превключва си нормално, но понеже варират оборотите започва да вкл 4-5 и пак 4-5 или 5-6 съответно. Какво ще ме посъветваш. Благодаря ти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега дай някакъв телефон да се свържа с теб или ми чукни да те набера 0896648839

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Здравейте колеги,

Темата е малко стара, но и при мен от няколко месеца го има проблема с тресенето при преминаване от 3-та към 4-та предавка и вариране на оборотите при спускане по наклон.

От вчера обаче, колата(Audi A6 4F 3.0 TDI ) вече не иска да превключи на 4-та, опитва за момент светва 4 и след това пак минава на 3-та и след 2-3 такива опита светват всички PRNDS индикации на таблото.

 

това е записаната грешка:

Address 02: Auto Trans        Labels: 09L-927-760.lbl
   Part No SW: 4F0 910 156 H    HW: 09L 927 156
   Component: AG6 09L 3.0lTDI RdW 0080  
   Revision: --H01---    Serial number:        0084107
   Coding: 0000001
   Shop #: WSC 02325 785 00200
   VCID: 28537BA3CBF31B436B3

1 Fault Found:
17167 - Shift Monitoring
            P0783 - 000 - 3-4 Shift
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 229735 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.01.05
                    Time: 16:29:48

             Freeze Frame:
                    RPM: 1888 /min
                    RPM: 1760 /min
                    RPM: 1088 /min
                    (no units): 42.0
                    (no units): 27.0
                    Temperature: 55.0°C
                    T.B. Angle: 11.0°

 

 

Моля за съвет от колегите с този проблем, как и в кой сервиз са го решили ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега този маистор който ти е сменял маслото не е майстор,кутията събира почти 9 литра масло.Незнам от къде си,аз съм от Нова Загора и  преди почти година правих кутия и съм много доволен.Майстора е от Стара Загора и е мнго навътре със тези кутий ако искаш ми звънни да ти кажа подробности за симптоми ,майсторлък и д.р. 0887097106

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да пиша и аз моите наблюдения над скоростната. Взех колата август месец, Сменено масло на скоростната, ала бала. На 4-та , 5-та, 6-та при нормално каране, 1500 оборота, колата тресеше. Сменя ги без да се усети, но тресеше. И аз изчетох доста и си мислех за хидро вече. Това с оригиналните 18"-ки летни. Сега съм с 17"-ки, зимни и няма помен от ритане, тресене или каквото и да било, реди си ги по-масло, колата спи в движение. Чакам да видя на пролет с какво ще ме зарадва, но определено джантата има значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

@kpematop, ако се сменят маслото и филтъра и продължи да тресе, може ли след рециклаж на хидро-то да се използва същото масло и филтър? Както си карам и към 3-4 скорост или 4-5 преди да превключи, яко си тресе. Най-много се усеща при нанагорнище. Предполагам симптомите са хидро, но доста хора казват, че след масло и филтър се оправя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам,че въпросът ти е към krematop,но тъй като минах по този път ти казвам,че неможе да се ползват същите масло и филтър,дали заради гаранцията или защото ще е играчка да се събере маслото незнам,но при мен бяха твърди,че неможе и 600лв на вятъра...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте, един приател внесе a6 4r quattro.реших да го купувам и го закарах в сервиз понеже при смяна на скоростите нещо чукаше на желязо отзад.видяхме че деференсиала е разбит( луфт,стружки и масло) сменихме го , изгуби се чукането,но колата започна да тресе яко при ускорение.сменихме деференциала с друг - същата работа.сега вече набедихме кардан и висящ лагер.сменихме и тях ,тресенето не изчезна, никаква промяна.какво друго може да е ?ще съм благодарен ако някой помогне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 17 минути, Dimitar P. написа:

Аз имах същия проблем.

Направих ремонт на хидротрансформатора и нещата се оправиха

Сега няма проблеми.

като цена колко излезе?

Just now, Bambi123 написа:

като цена колко излезе?

И как се разбира на 100% че е там проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...