kpematop Публикувано 10 Март 2015 Доклад Share Публикувано 10 Март 2015 kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 10 Март 2015 Доклад Share Публикувано 10 Март 2015 Ей го на и него малко съм те кръстил... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Momchil1977 Публикувано 16 Март 2015 Доклад Share Публикувано 16 Март 2015 kpematopЗдрасти,Като я покарах малко, забелязах че от 4 нагоре започват да ми варират оборотите. Карах я на двама майстори, единия каза че съм за смяна на хидроусилватела, а другия че някое от зъбните колела на някоя от скоростите си заминава. Тресенето се получава когато съм със скорост която не е за 4 и не е за 5. Превключва си нормално, но понеже варират оборотите започва да вкл 4-5 и пак 4-5 или 5-6 съответно. Какво ще ме посъветваш. Благодаря ти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Март 2015 Доклад Share Публикувано 16 Март 2015 Времено с флаш се оправя, но паралелно трябва да си търсиш хидротрансформатор... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Momchil1977 Публикувано 17 Март 2015 Доклад Share Публикувано 17 Март 2015 (Редактирано) Колега дай някакъв телефон да се свържа с теб или ми чукни да те набера 0896648839 Цитиране на предходно мнение! Редактирано 17 Март 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 17 Март 2015 Доклад Share Публикувано 17 Март 2015 Йово навремето ми беше казал, че този ъпдейт на кутията е точно заради този проблем м/у 4-5 предавка. Пробвай с флаш и виж дали ще се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Momchil1977 Публикувано 29 Март 2015 Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 Благодаря ще пробвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mib Публикувано 6 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2017 Здравейте колеги, Темата е малко стара, но и при мен от няколко месеца го има проблема с тресенето при преминаване от 3-та към 4-та предавка и вариране на оборотите при спускане по наклон. От вчера обаче, колата(Audi A6 4F 3.0 TDI ) вече не иска да превключи на 4-та, опитва за момент светва 4 и след това пак минава на 3-та и след 2-3 такива опита светват всички PRNDS индикации на таблото. това е записаната грешка: Address 02: Auto Trans Labels: 09L-927-760.lbl Part No SW: 4F0 910 156 H HW: 09L 927 156 Component: AG6 09L 3.0lTDI RdW 0080 Revision: --H01--- Serial number: 0084107 Coding: 0000001 Shop #: WSC 02325 785 00200 VCID: 28537BA3CBF31B436B3 1 Fault Found: 17167 - Shift Monitoring P0783 - 000 - 3-4 Shift Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 40 Mileage: 229735 km Time Indication: 0 Date: 2017.01.05 Time: 16:29:48 Freeze Frame: RPM: 1888 /min RPM: 1760 /min RPM: 1088 /min (no units): 42.0 (no units): 27.0 Temperature: 55.0°C T.B. Angle: 11.0° Моля за съвет от колегите с този проблем, как и в кой сервиз са го решили ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 6 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2017 Gemini Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan2256 Публикувано 11 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 Колега този маистор който ти е сменял маслото не е майстор,кутията събира почти 9 литра масло.Незнам от къде си,аз съм от Нова Загора и преди почти година правих кутия и съм много доволен.Майстора е от Стара Загора и е мнго навътре със тези кутий ако искаш ми звънни да ти кажа подробности за симптоми ,майсторлък и д.р. 0887097106 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 12 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 Може да е скъсала вал. Това е слабо място на GZW модела на кутията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dupeto_e Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 Да пиша и аз моите наблюдения над скоростната. Взех колата август месец, Сменено масло на скоростната, ала бала. На 4-та , 5-та, 6-та при нормално каране, 1500 оборота, колата тресеше. Сменя ги без да се усети, но тресеше. И аз изчетох доста и си мислех за хидро вече. Това с оригиналните 18"-ки летни. Сега съм с 17"-ки, зимни и няма помен от ритане, тресене или каквото и да било, реди си ги по-масло, колата спи в движение. Чакам да видя на пролет с какво ще ме зарадва, но определено джантата има значение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 16 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 @dupeto_e, да нямаш крива джанта/гума и да усещаш вибрациите само с по-висока скорост (щом на 4та, 5та и 6та се усеща)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doncho Indzhov Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 @kpematop, ако се сменят маслото и филтъра и продължи да тресе, може ли след рециклаж на хидро-то да се използва същото масло и филтър? Както си карам и към 3-4 скорост или 4-5 преди да превключи, яко си тресе. Най-много се усеща при нанагорнище. Предполагам симптомите са хидро, но доста хора казват, че след масло и филтър се оправя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ballantiness Публикувано 23 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 Виждам,че въпросът ти е към krematop,но тъй като минах по този път ти казвам,че неможе да се ползват същите масло и филтър,дали заради гаранцията или защото ще е играчка да се събере маслото незнам,но при мен бяха твърди,че неможе и 600лв на вятъра... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 23 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 По принцип може. Зависи от финансите, които си отделил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doncho Indzhov Публикувано 25 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2017 А, какъв е мотодът да се разбере дали на 100% проблама е от хидрото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bambi123 Публикувано 10 Март 2017 Доклад Share Публикувано 10 Март 2017 Здравейте, един приател внесе a6 4r quattro.реших да го купувам и го закарах в сервиз понеже при смяна на скоростите нещо чукаше на желязо отзад.видяхме че деференсиала е разбит( луфт,стружки и масло) сменихме го , изгуби се чукането,но колата започна да тресе яко при ускорение.сменихме деференциала с друг - същата работа.сега вече набедихме кардан и висящ лагер.сменихме и тях ,тресенето не изчезна, никаква промяна.какво друго може да е ?ще съм благодарен ако някой помогне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 10 Март 2017 Доклад Share Публикувано 10 Март 2017 Скорости Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar P. Публикувано 11 Март 2017 Доклад Share Публикувано 11 Март 2017 Аз имах същия проблем. Направих ремонт на хидротрансформатора и нещата се оправиха Сега няма проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bambi123 Публикувано 11 Март 2017 Доклад Share Публикувано 11 Март 2017 преди 17 минути, Dimitar P. написа: Аз имах същия проблем. Направих ремонт на хидротрансформатора и нещата се оправиха Сега няма проблеми. като цена колко излезе? Just now, Bambi123 написа: като цена колко излезе? И как се разбира на 100% че е там проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 11 Март 2017 Доклад Share Публикувано 11 Март 2017 Довери се просто на горума, много хора "реваха" от хидрото, и това са симптомите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar P. Публикувано 12 Март 2017 Доклад Share Публикувано 12 Март 2017 Такива са симптомите на хидротрансформатор. Ремонта на хидрото е 500 лв. Смяна на масло 400 лв. Труд 300 лв. Общо ми излезе 1200 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 12 Март 2017 Доклад Share Публикувано 12 Март 2017 400лв какво масло са наляли? ЗФ 6 или Ардека ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 12 Март 2017 Доклад Share Публикувано 12 Март 2017 Смених маслото преди 2000км на автомата, сега хидрото се обади. Става ли да се рециклира без смяна на маслото? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване