MI7ko Публикувано 22 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2014 Здравейте колеги .Смених маслото с филтъра на скоростите на ауди а6 4ф 3.0тди 4х4 автомат и при 3-та предавка на 1800 оборота се тресе автомобила преди да превключи на 4-та предавка и при превключване от 4-та към 5-та при същите обороти пак има тресене .Казват ми че няколко дни ще е така ,докато се адаптира кутията към новото масло .Моля дайте съвети ,че направо си умирам от яд .Благодаря Ви предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 22 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2014 Нещо не ми се вярва да ти казват правилно. Питай kremator за подробности Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MI7ko Публикувано 22 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2014 (Редактирано) Ако можеш да ми изпратиш негов емайл ,за да ми даде някакъв отговор .Благодаря предварително Цитиране на предходен пост! Редактирано 23 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 22 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2014 http://audibg.com/forum/index.php?showuser=14386Пиши му лично Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 22 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2014 Дали са ти сипали достатъчно масло? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MI7ko Публикувано 22 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2014 (Редактирано) Ами да ти кажа от старото изтече 4 и 800 ,а наляхме 4 и 900 .Не знам да не би да иска още 200-300 грама Цитиране на предходен пост! Редактирано 23 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 22 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2014 Наскоро се беше случило така на един колега. Отиди при някой, който разбира, да ти провери нивото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 22 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2014 Със сигурност преплъзва съединителя, в този диапазон прави пика на въртящия момент! Ниско ниво, обезвъздушаване, а може и неподходящо масло, в предвид колко е останало от старото?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vaakata Публикувано 22 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2014 (Редактирано) Колеги и при мене е същото.Най интересното е, че при движение по наклон (баир) е по-отчетливо изразено. Интересно: - движение по наклон нагоре+режим D+3-та предавка+1800оборота(40-тина км/ч) = тресене - движение по наклон нагоре+селектор на ръчен режим+3-та+1800 оборота(40-тина км/ч) = изчезва - връщаме обратно селектора на D тресе - при около 110-115км/ч постоянна вибрация, сякаш е небалансирана гума но не е Мнение на майстор по скоростни кутий - Трудно още да се каже кое точно е причина, карай и проблема ще прогресира, когато стане по отчетливо ще се търси причина. Иначе - сменя меко без ритници, реди си предавките 3,4,5,6, но притриса при условия описани по-горе. Те така, чакам си да видя от къде ще изскочи зайчето. Поздрави от Русе Редактирано 22 Ноември 2014 от Vaakata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 23 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2014 Зайчето е ясно колега за съжаление. Турбината на кутията ти е тръгнала, ако искаш хидротрансформатор я наречи. Мой приятел имаше същите проблеми и след смяна на турбината се 'роди'. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cnapku Публикувано 23 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2014 Подкрепят предния пост - точно такива са симптомите. Иначе и при мен го прави, но на загряла кола. Иначе го няма ... Ако намерите читав човек където да видим ниво на масло и тн - моля споделете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
=Alex= Публикувано 23 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2014 Симптоматиката е типична за заминала турбина, както и колегите по-горе са казали. Ако преди го е нямало, и се е появило веднага след смяната на маслото, спираш колата веднага и се уверяваш, че е сипано правилното масло (в което се съмнявам, ако преди да го махнете кутията си е работела добре, без да тресе цялата кола). Имай предвид, че всеки километър в момента ти е от съществено значение. Ако е сипано грешното масло - отиваш задължително на флъш машина (Дунев или Джемини) да го махнат цялото и да се сложи правилния флуид. Препоръки от сорта на "карай така, ще се самооправи след самоадаптация" могат да бъдат дадени само от крайно некомпетентен механик. Не съм сигурен дали имаш хил-холдър, но често причината за същата симптоматика е в него (блокирал клапан) при други марки, защото той си говори с кутията. Сменява се въпросният клапан и проблемът изчезва на мига. При 4F нямам спомен как се случва "хил холдинг-а" в АТ. Проверете и това преди да започвате "голямата работа" с кутията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vaakata Публикувано 23 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2014 Е то при тези симптоми лично в моя случай има ли смисъл да наливам пари в ново масло при все че предстои ремонт явно?Не е ли по-целесъобразно след евентуален ремонт да слагам маслото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 23 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2014 Последните дни и моята кутия взе да показва някакви симптоми. За последните 10тина дни се случи 3-4 пъти да ритне от 2ра на 1ва, при разко спиране и студен двигател. Освен това забелязах 1-2 пъти, че на 5-та по надолнище, без газ, оборотите играят 1000-1200. Пак само на студен двигател/кутия. Последно време много малко я карам колата и както е по-студено тя въобще не може да загрее, предполагам кутията също. Със сигурност не е от това, ама за мое успокоение...Май малко газ и давам последно време, Убеден съм, че там е разковничето... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MI7ko Публикувано 23 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2014 (Редактирано) Колеги сега дори оборотите играят на 5-та предавка и започна да рита при смяна от 4-та на 5-та предавка ,иначе на 6-та със 110 -120 си работи идеално ,а като сваля скоростите от 6-та до 1-ва дори не се усеща как ги сваля .Мисля утре да отскоча до порше да видя какво ще кажат те.Поздрави Редактирано 23 Ноември 2014 от MI7ko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 23 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2014 Човек иди на сервиз преди да ти роди скоростната кутия и да се наложи да дадеш 2500 лева. С писане във форума няма да се реши тоя проблем. Има доста колеги от Пловдив да те пратят при някой, на времето имаше един известен майстор мисля, че Васко се казваше, но да не те заблудя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MI7ko Публикувано 23 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2014 Симптоматиката е типична за заминала турбина, както и колегите по-горе са казали. Ако преди го е нямало, и се е появило веднага след смяната на маслото, спираш колата веднага и се уверяваш, че е сипано правилното масло (в което се съмнявам, ако преди да го махнете кутията си е работела добре, без да тресе цялата кола). Имай предвид, че всеки километър в момента ти е от съществено значение. Ако е сипано грешното масло - отиваш задължително на флъш машина (Дунев или Джемини) да го махнат цялото и да се сложи правилния флуид. Препоръки от сорта на "карай така, ще се самооправи след самоадаптация" могат да бъдат дадени само от крайно некомпетентен механик. Не съм сигурен дали имаш хил-холдър, но често причината за същата симптоматика е в него (блокирал клапан) при други марки, защото той си говори с кутията. Сменява се въпросният клапан и проблемът изчезва на мига. При 4F нямам спомен как се случва "хил холдинг-а" в АТ. Проверете и това преди да започвате "голямата работа" с кутията.Колега маслото е febi lifeguard8Човек иди на сервиз преди да ти роди скоростната кутия и да се наложи да дадеш 2500 лева. С писане във форума няма да се реши тоя проблем. Има доста колеги от Пловдив да те пратят при някой, на времето имаше един известен майстор мисля, че Васко се казваше, но да не те заблудя Колега ако можеш да ме насочиш как да открия този чевек ,телефон ако знаеш или къде работи човека Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vaakata Публикувано 23 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2014 Колеги другата седмица имам минаване към София, колега от форума ми препоръча майстор в Княжево или Павлово, но не можа да се сети за по-точни координати.Някакви насоки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cnapku Публикувано 30 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2014 Има ли някакво развитие по темата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vaakata Публикувано 2 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2014 Здравейте, 1. Мнение на Коко съгласно описаните симпотми - хидросъединител за смяна. 2. Маслото ми е тъмно на цвят понеже - съединителя е попрегорял и за това се е оцветило маслото. За момента ще изчакам да се изрази по-ясно проблема, нататък ще пиша когато има развитие. Поздрави. Иван Минчев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plhrhr Публикувано 2 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2014 Колеги от вчера и аз съм така при 1800 оборота ми тресе колата ауди а4 б7 3.0 автоматик ако може някой да сподели докаде се е стигнало с вариянтите проблема ми е същият като на колегата Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Momchil1977 Публикувано 9 Март 2015 Доклад Share Публикувано 9 Март 2015 Здравейте колеги, от скоро съм горд собственик на мечтаната кола ауди а6 3.0 тди 2005г. 2 седмици след като я взех се появи вариране на оборотите и по баир тресене при превкл на скоростите. Казаха ми че е за смяна на хидротрансформатора. При неговата смяна се сменяли и някъкви лагери и шлици. Смених маслото на кутията но не се оправи. Интересното е че когато съм на ръчна смяна на скоростите почти се губи варирането на обороти. Четох че се правил някакъв ъпдейт на софтуера на кутията(идея си нямам как се прави). Ако някой може да помогне на мен и на колегите ще бъда благодарен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 9 Март 2015 Доклад Share Публикувано 9 Март 2015 Стефан е твоя човек за ъпдейт. За ремонта е трябвало Коко да потърсиш. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Momchil1977 Публикувано 9 Март 2015 Доклад Share Публикувано 9 Март 2015 Как да го намеря Стефан? Някой има ли му телефона Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 10 Март 2015 Доклад Share Публикувано 10 Март 2015 Общо взето ти трябва разходка до София. Стефан = krematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване