Jump to content

Тресе се автомобила при смяна на скоростите-автоматик


MI7ko

Recommended Posts

Здравейте колеги .Смених маслото с филтъра на скоростите на ауди а6 4ф 3.0тди 4х4 автомат и при 3-та предавка на 1800 оборота се тресе автомобила преди да превключи на 4-та предавка и при превключване от 4-та към 5-та при същите обороти пак има тресене .Казват ми че няколко дни ще е така ,докато се адаптира кутията към новото масло .Моля дайте съвети ,че направо си умирам от яд .

Благодаря Ви предварително 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 99
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако можеш да ми изпратиш негов емайл ,за да ми даде някакъв отговор .Благодаря предварително

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да ти кажа от старото изтече 4 и 800 ,а наляхме 4 и 900 .Не знам да не би да иска още 200-300 грама

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност преплъзва съединителя, в този диапазон прави пика на въртящия момент! Ниско ниво, обезвъздушаване, а може и неподходящо масло, в предвид колко е останало от старото?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и при мене е същото.

Най интересното е, че при движение по наклон (баир) е по-отчетливо изразено.

 

Интересно: - движение по наклон нагоре+режим D+3-та предавка+1800оборота(40-тина км/ч) =                   тресене

                     - движение по наклон нагоре+селектор на ръчен режим+3-та+1800 оборота(40-тина км/ч) =      изчезва

                     - връщаме обратно селектора на D                                                                                                    тресе

                     - при около 110-115км/ч постоянна вибрация, сякаш е небалансирана гума но не е

 

 

Мнение на майстор по скоростни кутий - Трудно още да се каже кое точно е причина, карай и проблема ще прогресира, когато стане по отчетливо ще се търси причина.

 

Иначе - сменя меко без ритници, реди си предавките 3,4,5,6, но притриса при условия описани по-горе.

 

Те така, чакам си да видя от къде ще изскочи зайчето.

 

Поздрави от Русе :)

Редактирано от Vaakata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зайчето е ясно колега за съжаление. Турбината на кутията ти е тръгнала, ако искаш хидротрансформатор я наречи. Мой приятел имаше същите проблеми и след смяна на турбината се 'роди'.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепят предния пост - точно такива са симптомите.

 

Иначе и при мен го прави, но на загряла кола. Иначе го няма ...

 

Ако намерите читав човек където да видим ниво на масло и тн - моля споделете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Симптоматиката е типична за заминала турбина, както и колегите по-горе са казали. Ако преди го е нямало, и се е появило веднага след смяната на маслото, спираш колата веднага и се уверяваш, че е сипано правилното масло (в което се съмнявам, ако преди да го махнете кутията си е работела добре, без да тресе цялата кола). Имай предвид, че всеки километър в момента ти е от съществено значение. Ако е сипано грешното масло - отиваш задължително на флъш машина (Дунев или Джемини) да го махнат цялото и да се сложи правилния флуид. Препоръки от сорта на "карай така, ще се самооправи след самоадаптация" могат да бъдат дадени само от крайно некомпетентен механик.

 

Не съм сигурен дали имаш хил-холдър, но често причината за същата симптоматика е в него (блокирал клапан) при други марки, защото той си говори с кутията. Сменява се въпросният клапан и проблемът изчезва на мига. При 4F нямам спомен как се случва "хил холдинг-а" в АТ. Проверете и това преди да започвате "голямата работа" с кутията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то при тези симптоми лично в моя случай има ли смисъл да наливам пари в ново масло при все че предстои ремонт явно?

Не е ли по-целесъобразно след евентуален ремонт да слагам маслото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последните дни и моята кутия взе да показва някакви симптоми. За последните 10тина дни се случи 3-4 пъти да ритне от 2ра на 1ва, при разко спиране и студен двигател. Освен това забелязах 1-2 пъти, че на 5-та по надолнище, без газ, оборотите играят 1000-1200. Пак само на студен двигател/кутия. Последно време много малко я карам колата и както е по-студено тя въобще не може да загрее, предполагам кутията също. Със сигурност не е от това, ама за мое успокоение...

Май малко газ и давам последно време,   :stupid: Убеден съм, че там е разковничето...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги сега дори оборотите играят на 5-та предавка и започна да рита при смяна от 4-та на 5-та предавка ,иначе на 6-та със 110 -120 си работи идеално ,а като сваля скоростите от 6-та до 1-ва  дори не се усеща как ги сваля .Мисля утре да отскоча до порше да видя какво ще кажат те.Поздрави

Редактирано от MI7ko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек иди на сервиз преди да ти роди скоростната кутия и да се наложи да дадеш 2500 лева. С писане във форума няма да се реши тоя проблем. Има доста колеги от Пловдив да те пратят при някой, на времето имаше един известен майстор мисля, че Васко се казваше, но да не те заблудя :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Симптоматиката е типична за заминала турбина, както и колегите по-горе са казали. Ако преди го е нямало, и се е появило веднага след смяната на маслото, спираш колата веднага и се уверяваш, че е сипано правилното масло (в което се съмнявам, ако преди да го махнете кутията си е работела добре, без да тресе цялата кола). Имай предвид, че всеки километър в момента ти е от съществено значение. Ако е сипано грешното масло - отиваш задължително на флъш машина (Дунев или Джемини) да го махнат цялото и да се сложи правилния флуид. Препоръки от сорта на "карай така, ще се самооправи след самоадаптация" могат да бъдат дадени само от крайно некомпетентен механик.

 

Не съм сигурен дали имаш хил-холдър, но често причината за същата симптоматика е в него (блокирал клапан) при други марки, защото той си говори с кутията. Сменява се въпросният клапан и проблемът изчезва на мига. При 4F нямам спомен как се случва "хил холдинг-а" в АТ. Проверете и това преди да започвате "голямата работа" с кутията.

Колега маслото е  febi lifeguard8

Човек иди на сервиз преди да ти роди скоростната кутия и да се наложи да дадеш 2500 лева. С писане във форума няма да се реши тоя проблем. Има доста колеги от Пловдив да те пратят при някой, на времето имаше един известен майстор мисля, че Васко се казваше, но да не те заблудя :(

Колега ако можеш да ме насочиш как да открия този чевек ,телефон ако знаеш или къде работи човека 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги другата седмица имам минаване към София, колега от форума ми препоръча майстор в Княжево или Павлово, но не можа да се сети за по-точни координати.

Някакви насоки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

1. Мнение на Коко съгласно описаните симпотми - хидросъединител за смяна.

 

2. Маслото ми е тъмно на цвят понеже - съединителя е попрегорял и за това се е оцветило маслото.

 

За момента ще изчакам да се изрази по-ясно проблема, нататък ще пиша когато има развитие.

 

Поздрави.

 

Иван Минчев

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги от вчера и аз съм така при 1800 оборота ми тресе колата ауди а4 б7 3.0 автоматик ако може някой да сподели докаде се е стигнало с вариянтите проблема ми е същият като на колегата Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Здравейте колеги, от скоро съм горд собственик на мечтаната кола ауди а6 3.0 тди 2005г. 2 седмици след като я взех се появи вариране на оборотите и по баир тресене при превкл на скоростите. Казаха ми че е за смяна на хидротрансформатора. При неговата смяна се сменяли и някъкви лагери и шлици. Смених маслото на кутията но не се оправи. Интересното е че когато съм на ръчна смяна на скоростите почти се губи варирането на обороти. Четох че се правил някакъв ъпдейт на софтуера на кутията(идея си нямам как се прави). Ако някой може да помогне на мен и на колегите ще бъда благодарен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...