dentia Публикувано 14 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2014 Здравейте, Доскоро карах друг немец, който за жалост ми откраднаха. Сега съм решила да мина към клуба на Ауди като се сдобия с А5 2008 дизел. Преди обаче да се оръся с немалко пари, ми се иска да разбера от първа ръка за проблемите, които мога да очаквам, както и на какво да обърна внимание при покупка на автомобила. Все още се колебая дали да търся в България или да отида до Германия. Ще съм благодарна на всякакви съвети и информация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
piaggio Публикувано 14 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2014 Ако може по-подробно да кажеш какви са ти предпочитанията. Дизел/бензин, автоматик/ръчни , 4х4 или предно предаване и така нататък... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dentia Публикувано 14 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2014 4x4, дизел, ръчка.Като в зависимост от бижуто на което попадна, с малко мъка ще се прежаля за автоматик или бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
piaggio Публикувано 14 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2014 (Редактирано) По принцип, дизел и ръчка е доста по рядка комбинация от автомат и съответно по-трудно се намират, но ги има. Ако ще е дизел бих те насочил към 3.0 дизел, ще върви добре, ще е икономичен на това купе и няма да създава ядове стига да не е на много километри. Можеш да прочетеш за евентуалните проблеми при 3.0TDI има доста теми, но ако е читав няма да има драми. По-малките дизели според мен не си заслужава да ги гледаш. Иначе си избрала възможно най-здравата комбинация, сега остава да кажеш и бюджет и да започнем да предлагаме По принцип най-добре е да си я внесеш от запад, тука рядко изпада нещо читаво, но не е невъзможно Редактирано 14 Декември 2014 от piaggio Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 14 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2014 3.0ТДИ куатро ,автомат е най добрия вариант ,поне според мен.Ако можеш си я купи отвън. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dentia Публикувано 14 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2014 (Редактирано) Да, май ще е от запад. 3.0 TDI Quattro точно ми е мерака. Бюджетът е ок. 25-30К. Иначе попаднах на някакви оплаквания от електрониката в чужди сайтове, но като цяло мненията са противоречиви, затова ми се искаше да питам собственици, които евентуално вече са намерили "кусурите" на модела.Благодаря ви много за бързите отговори. Редактирано 14 Декември 2014 от dentia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
1948 Публикувано 14 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2014 (Редактирано) Притежавам точно същата кола, която търсиш. 2008, 3.0 тди куатро, ръчни скорости. Двигателят е с код CAPA и доколкото съм чел е много надежден. Освен това няма такова съотношение динамика/икономичност, каквото е в 3.0 тди - 6сек. до 100км/ч и среден разход 8литра. Аз съм страшно доволен от колата във всяко едно отношение, просто това е колата, която винаги съм искал да имам. Никакви проблеми досега, само карам с удоволствие.Преди покупка една диагностика и това е. Редактирано 14 Декември 2014 от 1948 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dragomir Burgas Публикувано 16 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2014 4x4, дизел, ръчка.Като в зависимост от бижуто на което попадна, с малко мъка ще се прежаля за автоматик или бензин. Според мен зависи и колко км горе долу ще минаваш на година за това дали да вземеш дизел или бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dentia Публикувано 16 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2014 (Редактирано) Аз карам предимно градско. Да кажем, че на година отиват около 25К. км. Цитиране на предходен пост! Редактирано 16 Декември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dragomir Burgas Публикувано 20 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2014 A 2.0 TFSI имаш ли го като вариант? На хартия е със сходни характеристики като 3.0tdi от към вървеж и разход, с ремап ще са 1 към 1 предполагам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dentia Публикувано 22 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2014 Не, не съм го имала предвид. Съвсем отскоро се заглеждам по аудитата и все още не съм се ориентирала, но ще го разгледам first thing in the morning. Благодаря ти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dragomir Burgas Публикувано 25 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2014 Не знам дали държиш на динамични характеристики или просто да стигнеш от А до Б. Ако е първото 3.2 fsi или 3.0 tdi, ако не то 2.0 tfsi ще ти пасне според мен. Има хора каращи тези двигатели само не знам защо не пишат... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HALF Публикувано 25 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2014 Аз карам 2.0 tfsi, разхода е 8-9 средно, ако караш много градско със задръствания ще е повечко. Моята е 180 коня но по-новите модели със същия двигател са 210 коня. Бензина е се държи леко като дизел - кара се на много ниски обороти (на магистралата съм май около 3100 оборота, в града 2000 не стигам ако карам спокойно). Ако си карала доста време е90 вземи покарай от някъде малко аудито защото може да те разочарова усещането. П.П. колата ми се продава 2009 та година 37000км пълна с екстри - 21000 евро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 25 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2014 Всички мотори си имат болежки, някои по-големи, други по-малки, но най-вече зависи на каква кола ще попаднеш.Според мен търси да е quattro, дали 2.0ТFSI 211к.с. или 3.0TDI няма кой знае какво значение. Разходът е почти еднакъв, вървежа също. Експлотационните разходи на дизела са по-големи разбира се, но пък 2ката има дразнещи проблемчета.Аз карам А4 от тези години 3.0TDI quattro с ръчна кутия и съм страшно щастлив от избора си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m@slarko Публикувано 26 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2014 А не е ли по добре 3.2 ? По евтина поддръжка от 3.0тди и доста по приятен мотор за каране. За вървеж няма смисъл да отваряме дума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HALF Публикувано 26 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2014 2.0 бензина (180 или 210кс) е напълно достатъчно, тази кола с повече коне не става по-приятна за каране само ти качва разходите (я бензин я ремонти) 2.0 двигателите имат само 1 проблем че горят масло, на моята 2 пъти в годината и доливам по 1 литърна по-големите двигатели го има проблема с едни клапани в двигателя които ограничават мощноста(като ограничават притока на въздух) ако гумите почнат да боксуват, тези клапани имат навика да се чупят при прекомерно използване и ти наебават целия двигател(падат при буталата ако не се лъжа) 3.0 дизела АКО е със същия разход може наистина да е добра алтернатива (а и после по-лесно се продава дизел), но ако има 2 коли - едната 2.0 бензин и една 3.0 дизел ще взема тази с по-малкото километри и повече екстри (както и направих като купих моята). За QUATTRO нямам наблюдения никакви, много хора го хвалят че карал колата да се държи по-добре, за предното предаване мога да кажа само че никога повече няма да си купя кола със предно предаване. За мен истината е задно, а това в момента се предлага само от Мерцедес, БМВ и някой спортни модели на тойота, мазда и др. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 26 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2014 За quattro-то гледах да се изкажа умерено, за да не обидят по някакъв начин собствениците на коли с предно, но ако трябва да съм честен за мен quattro-то е абсолютно задължително. Предимствата на мокро и сняг са ясни, но по-впечатляващо е поведението на колата на сухо и по-специално при по-агреивно каране по завои. Няма го това дърпане на предницата, колата все едно се движи по релсички и е напълно контролируема.Скоро карах едно 2.0TDI на предно и явно достасъм свикнал с quattro-то и това въобще да не мисля колко газ и кога да и подам защото с предното постоянно ми светеше ESP-то и ми връщаше газта. Имал съм Б8 2.0TDI на предно, сега съм с 3.0ка с quattro и между двете коли нямаобщо и не визирам двигателя, а задвижването.Относно харча на масло при бензина, ти си някакъв уникален късметлия защото попринцип 1л. разход се явява на 1000-2000км. при масовите собственици на тези автомобили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HALF Публикувано 26 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2014 Доливането на масло наистина при мен не е проблем, купих една бутилка 5 литра за около 35 евро и като гледам за 2-3 години ще стигне. Едно от нещата които много ме радват с аудито е че нямам никакви проблеми, ама наистина никакви. Не го карам вече почти понеже ми е скучна кола и обикалям с мотора ми, но като ми потрябва сядам и паля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 26 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2014 Колко км. си ми направил за 1г. ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HALF Публикувано 26 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2014 Купих я на 24000км сега е на 37000км, купена е юли 2013 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tony7466 Публикувано 26 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2014 Не го карам вече почти понеже ми е скучна кола Най- голямият проблем на Audi Доста години карах А4 преди това б4 и едно и също: Скука! Иначе прекрасни коли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 26 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2014 Според мен зависи какво точно е Аудито, не обобщавай така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tony7466 Публикувано 26 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2014 на предно само Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 26 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2014 И пак зависи какво искаш от една кола. Ако беше със задно каква е разликата ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tony7466 Публикувано 26 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2014 Това е лично мнение! Нямам идея да обиждам или дразня някого. Мене задно по ме кефи. Има щипка адреналин,дори и в по слабите двигатели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване