Passi Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Ама си сигурен или така си чул,че разправят по форумите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Passi, я изнеси една лекция по въпроса. Темата да бъде "Защо температурата на двигателя на дизелов автомобил не спада при ППХ и пуснато парно при околна температура под 0 градуса" . Може да измислиш нещо гениално , например вечния двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Не съм казал,че температурата не спада,а,че стрелката не мърда от 90гр при изправен термостат.Това е така защото не само огъня е източник на топлина което предполагах,че би трябвало да знаете,но явно съм в грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Това , че ти не си имал такава кола , съвсем не означава , че спадът на температурата не е нормален и също така , че си компетентен по тези въпроси. Най-добре е никога да не се пише нещо , за което човек не е напълно сигурен. Този въпрос е обсъждан и преди , DStealth е написал защо се получава така .Ама ти сериозно ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Напълно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Някакъв капацитет ли ще да си или...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Да не го обръщаме на чат. Щом голфчето държи 90 градуса , всичко е наред . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Кво общо има това с Голфа?Като имаш мнение си го изказваш.И не казваш на другите дали могат да го правят и те или не.Дали съм прав или не няма значение.Ама така като гледам ще си капаците нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 7 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2016 Няма смисъл да спорите. Това че не се вижда по табло, не означава, че не се случва. Стрелките на таблото за различни, коли, модели и са различно калибрирани. Ако на една стой на 90* при 78-98* на друга е в друг диапазон калибрирана. Ако попадаш в граничните стойности на диапазона стрелката се движи, иначе не. Температурата пада и аз и колегите са обяснили защо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 7 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2016 А бе я колегите с дизелаци да споделят как е при тях, досега никой не се изказа, че освен при мен и при него е така. Молбата ми е да споделят и за колко време загряват колите до 90 градуса ви при градско шофиране при външна температура около 0 градуса. п.п. Чисто в кръга на шегата, ако гледам моята кола от Ауди трябва да включат в окомплектовката и картон за радиатора за зимно шофиране . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 7 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2016 (Редактирано) Няма смисъл да спорите. Това че не се вижда по табло, не означава, че не се случва. Стрелките на таблото за различни, коли, модели и са различно калибрирани. Ако на една стой на 90* при 78-98* на друга е в друг диапазон калибрирана. Ако попадаш в граничните стойности на диапазона стрелката се движи, иначе не. Температурата пада и аз и колегите са обяснили защо.Тук съм съгласен.Също и като ти показва 90 стрелката не означава,че температурата е точно 90 градуса.Съгласен съм също,че температурите варират в известни граници което не означава че стрелката на таблото трябва да играе нагоре надолу.Относно загряването при мен положението е подобно като при колегата (congo).Моята кола е също в подземен гараж където е около 8-9 градуса при -10 градуса температури на вън.Чисто като време при 0 градуса мисля,че ще загрее за около 15 минути. Редактирано 7 Февруари 2016 от manchorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 8 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2016 Бмв махнаха този така не нужен уред Ако някой от концерна прочете дискусията 100% ще се породи спор в компанията "за и против това клиента да получава инфо за температурата на антифриза"Така е истината е, че и без това стрелката не отчита колебания от 15 градуса. Колкото да загряване сутрин моята има нужда от 5км при 19гр Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 8 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2016 Нямам нерви да си правя за втори път експерименти, но преди да си сменя термостата за 25км., скорост около 80км-90км/не средна/ и външна температура около -1 градуса, колата не вдигна повече от 75 градуса. Както тогава така и сега/след смяна на термостата/ си загрява бавно. Това ме озадачава, както и, че явлението със спадането на температурата не съм го наблюдавал при други дизели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стоян Чанев Публикувано 8 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2016 Автоматик ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 9 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2016 Да, автоматик е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стоян Чанев Публикувано 14 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2016 При мен на моята 4.2тди имаше едно термостатче отдолу на скоростната кутия, което я караше да заграрява по-бавно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 С колегата bsdnikolov правихме този експеримент преди година и нещо.Имаше същия спор в раздела за а3 8p може да се поинтересувате.Качихме се до Копитото и с лаптоп в реално време наблюдавахме температурата.По спомен от напълно загряла кола от Копитото до Бояна разликата беше около 20 градуса надолу.Отрази се и на стрелката и на лаптопа .Това естествено е напълно нормално и някои колеги са се опитали да обяснят защо става така.Колата му е 2.0 TDI DSG като термостата беше сменен съвсем скоро преди теста с нов оригинален.Спускането беше без или с много малко подаване на газ разбира се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 29 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2016 Работата е ясна, ще чакаме лятото . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djkoce Публикувано 21 Март 2016 Доклад Share Публикувано 21 Март 2016 (Редактирано) Колеги един въпрос за 3.0 TDI ръчка кода на мотора е CAPA имаше проблем със загряването сменихме термостат и пак не иска да загрява повече от 70гр извън града а градско вдига малко повече но не стига 90. какъв може да е проблема ? Редактирано 21 Март 2016 от djkoce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Март 2016 Доклад Share Публикувано 21 Март 2016 Термо сензора на двигателя може да е дал фира. Измерете температурата с инфрачервен термометър да сте сигурни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djkoce Публикувано 21 Март 2016 Доклад Share Публикувано 21 Март 2016 (Редактирано) Мериме го с комп и там показва че загрява до 85гр така показва и стрелката но само на място а когато се кара колата и температурата пада Редактирано 21 Март 2016 от djkoce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Март 2016 Доклад Share Публикувано 21 Март 2016 Кофти термостат или сензора е чао. Зимата повечето дизели държат 75-85 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeriDA Публикувано 25 Април 2021 Доклад Share Публикувано 25 Април 2021 Здравейте, да изкарам старата тема със същия въпрос 🙂 Оглеждам за А5, автоматик, но не знам кое да предпочета - бензин или дизел и на какво трябва да обърна по- специалнио внимание. Интересувам се от нещо след 2013. Ще се кара основно градско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване