Jump to content

Audi A5 2008 - проблеми


dentia

Recommended Posts

  • Отговори 122
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Passi, я изнеси една лекция по въпроса. Темата да бъде "Защо температурата на двигателя на дизелов автомобил не спада при ППХ и пуснато парно при околна температура под 0 градуса" . Може да измислиш нещо гениално , например вечния двигател. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм казал,че температурата не спада,а,че стрелката не мърда от 90гр при изправен термостат.Това е така защото не само огъня е източник на топлина което предполагах,че би трябвало да знаете,но явно съм в грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това , че ти не си имал такава кола , съвсем не означава , че спадът на температурата не е нормален и също така , че си компетентен по тези въпроси. Най-добре е никога да не се пише нещо , за което човек не е напълно сигурен. Този въпрос е обсъждан и преди , DStealth е написал защо се получава така .

Ама ти сериозно ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво общо има това с Голфа?Като имаш мнение си го изказваш.И не казваш на другите дали могат да го правят и те или не.Дали съм прав или не няма значение.Ама така като гледам ще си капаците нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл да спорите. Това че не се вижда по табло, не означава, че не се случва. Стрелките на таблото за различни, коли, модели и са различно калибрирани. Ако на една стой на 90* при 78-98* на друга е в друг диапазон калибрирана. Ако попадаш в граничните стойности на диапазона стрелката се движи, иначе не. Температурата пада и аз и колегите са обяснили защо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе я колегите с дизелаци да споделят как е при тях, досега никой не се изказа, че освен при мен и при него е така. Молбата ми е да споделят и за колко време загряват колите до 90 градуса ви при градско шофиране при външна температура около 0 градуса.

 

п.п. Чисто в кръга на шегата, ако гледам моята кола от Ауди трябва да включат в окомплектовката и картон за радиатора за зимно шофиране :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл да спорите. Това че не се вижда по табло, не означава, че не се случва. Стрелките на таблото за различни, коли, модели и са различно калибрирани. Ако на една стой на 90* при 78-98* на друга е в друг диапазон калибрирана. Ако попадаш в граничните стойности на диапазона стрелката се движи, иначе не. Температурата пада и аз и колегите са обяснили защо.

Тук съм съгласен.Също и като ти показва 90 стрелката не означава,че температурата е точно 90 градуса.Съгласен съм също,че температурите варират в известни граници което не означава че стрелката на таблото трябва да играе нагоре надолу.Относно загряването при мен положението е подобно като при колегата (congo).Моята кола е също в подземен гараж където е около 8-9 градуса при -10 градуса температури на вън.Чисто като време при 0 градуса мисля,че ще загрее за около 15 минути.

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бмв махнаха този така не нужен уред ;)

Ако някой от концерна прочете дискусията 100% ще се породи спор в компанията "за и против това клиента да получава инфо за температурата на антифриза"

Така е истината е, че и без това стрелката не отчита колебания от 15 градуса.

Колкото да загряване сутрин моята има нужда от 5км при 19гр

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам нерви да си правя за втори път експерименти, но преди да си сменя термостата за 25км., скорост около 80км-90км/не средна/ и външна температура около -1 градуса, колата не вдигна повече от 75 градуса. Както тогава така и сега/след смяна на термостата/ си загрява бавно. Това ме озадачава, както и, че явлението със спадането на температурата не съм го наблюдавал при други дизели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на моята 4.2тди имаше едно термостатче отдолу на скоростната кутия, което я караше да заграрява по-бавно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

С колегата bsdnikolov правихме този експеримент преди година и нещо.

Имаше същия спор в раздела за а3 8p може да се поинтересувате.

Качихме се до Копитото и с лаптоп в реално време наблюдавахме температурата.

По спомен от напълно загряла кола от Копитото до Бояна разликата беше около 20 градуса надолу.

Отрази се и на стрелката и на лаптопа ;).

Това естествено е напълно нормално и някои колеги са се опитали да обяснят защо става така.

Колата му е 2.0 TDI DSG като термостата беше сменен съвсем скоро преди теста с нов оригинален.

Спускането беше без или с много малко подаване на газ разбира се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колеги един въпрос за 3.0 TDI ръчка кода на мотора е CAPA имаше проблем със загряването сменихме термостат и пак не иска да загрява повече от 70гр извън града  а градско вдига малко повече но не стига 90. какъв може да е проблема ?

Редактирано от djkoce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термо сензора на двигателя може да е дал фира. Измерете температурата с инфрачервен термометър да сте сигурни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мериме го с комп и там показва че загрява до 85гр така показва и стрелката но само на място а когато се кара колата и температурата пада 

Редактирано от djkoce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 years later...

Здравейте, да изкарам старата тема със същия въпрос 🙂 Оглеждам за А5, автоматик, но не знам кое да предпочета - бензин или дизел и на какво трябва да обърна по- специалнио внимание. Интересувам се от нещо след 2013. Ще се кара основно градско.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...