Jump to content

Audi A5 2008 - проблеми


dentia

Recommended Posts

  • Отговори 122
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Предимствата на мокро и сняг са ясни, но по-впечатляващо е поведението на колата на сухо и по-специално при по-агреивно каране по завои. Няма го това дърпане на предницата, колата все едно се движи по релсички и е напълно контролируема.

+1

Това е много,ама много вярно! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам 2.0 tfsi, разхода е 8-9 средно, ако караш много градско със задръствания ще е повечко. Моята е 180 коня но по-новите модели със същия двигател са 210 коня. Бензина е се държи леко като дизел - кара се на много ниски обороти (на магистралата съм май около 3100 оборота, в града 2000 не стигам ако карам спокойно).

 

Ако си карала доста време е90 вземи покарай от някъде малко аудито защото може да те разочарова усещането.

 

П.П. колата ми се продава 2009 та година 37000км пълна с екстри - 21000 евро :)

 

 

Ха, тука малко ме хвърли в тъча. Скучно защо?

 

Иначе, ако на някой му липсват предразсъдъците за жена-шофьор и иска да помогне, с удоволствие бих му покарала колата! хихи

От всичко прочетено, стигнах до заключението, че няма да си променя първоначлния избор и ще търся 3.0 tdi quattro. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не малко жени са ми карали моята по една или друга причина, особено в името на правилния избор бих я предоставил за тестдрайв :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбери какво искаш като покараш точно този модел, и ако може го покарай ден-два, не знам дали ще е възможно да го намериш за толкова време де.

Аз като го купувах мислех че е съвършенната кола за мен - супер спортен дизайн, доста коне(в сравнение със старата поне), невероятен лукс вътре (в сравнение с доста коли, включително е92 което го гледах). Отне ми около 3 дни да осъзная каква е разликата между спортна кола и луксозна кола със спортен дизайн. 

Ето какви са основните разлики в сравнение със старата ми Mazda MX-5:

-недостатъци

1. волана е като рул на кораб, старата кола завиваше МНОГО по директно и всичко се усещаше от волана перфектно

2. предно срещу задно предаване - с маздата когато ми е кеф вземах завоите по-бързо, с малък дрифт който се контролираше супер лесно заради 50:50 разпределение на тежеста, с аудито предницата почва да подскача неприятно и да изправя завоя - ужасно е

3. Скоростите са с доста движение докато ги смениш, не е къс спортен лост и даже почнах да мисля че за това ауди е по-удачно с автоматични скорости.

4. Звука на колата е никакъв, като оборотомера стигне в лютеницата нищо интересно не се чува, сигурно с афтърмаркет ауспух ще се оправи, но стандартно е голямо разочарование

5. като ме питат защо я продавам отговора ми винаги е: "чуствам се сякаш съм във нас, седнал на удобно кожено кресло и играя гран туризмо"

-предимства

1. много удобна и сравнително широка кола(ако си отпред де)

2. много екстри - навигация (голяма и хубава), парктроници отвсякъде, отопление на седалките, електрически седалки с много регулации

3. много голям багажник - ходя да сърфирам и побира багажа на 2ма човека до плажа

4. дизайна е невероятен (по ми харесва от фейслифта заради големите фарове)

 

Преди да я купя наистина не знаех какво искам и ми отне малко време да осъзная че гореописаните недостатъци ще ме дразнят толкова, първите 2 дни даже май не ги усетих защото бях прекалено въодушевен от новата покупка.

 

Но различни хора, различни желания за това опитай и виж дали наистина това е типа кола която искаш. От както я купих дори музиката която слушам се промени - със спортната кола слушах рок и хеви метъл докато карам, сега ерос рамацоти и разни бавни песни...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно от нещата които много ме радват с аудито е че нямам никакви проблеми, ама наистина никакви.

13 000 км за година и половина и се учудваш , че нямаш никакви проблеми? Аз бих се учудил , ако колата се беше счупила за няма и 40 000 км . Все си мисля , че критерий за надежност на даден модел/двигател , са едни 300 000 км без кой знае какви ремонти и смяна на скъпи части. Допустимо е да се сменят дребни датчици , крушки , съединител , но при липса и на такива смени , удоволствието от притежанието на колата е още по-голямо. За останалите доводи - влизане в завои с лек дрифт и т.н. - без коментар  , такива рано или късно свършват в крайпътно дърво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бмв-тата се държат различно от аудитата заради задното предаване, ако тя е карала доста време е90 и го е харесвала може аудито да я разочарова след време както аз се разочаровах, за това и давам съвет да се опита преди инвестиране на такава сериозна сума. Може пък и да се окаже че точно такъв тип кола и пасва повече.

 

За ремонтите за мен това е постижение, старата кола винаги имаше малки неща (я въздушния сензор, я температурния сензор, понякога ръчката за къси дълги не работеше, не сериозни проблеми но дразнещи) така че за мен е голям бонус че нищо не се е чупило по аудито (само наскоро видях че е изгорял бушона на единия от 12волтовите куплунги и го смених).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбери какво искаш като покараш точно този модел, и ако може го покарай ден-два, не знам дали ще е възможно да го намериш за толкова време де.

Аз като го купувах мислех че е съвършенната кола за мен - супер спортен дизайн, доста коне(в сравнение със старата поне), невероятен лукс вътре (в сравнение с доста коли, включително е92 което го гледах). Отне ми около 3 дни да осъзная каква е разликата между спортна кола и луксозна кола със спортен дизайн. 

Ето какви са основните разлики в сравнение със старата ми Mazda MX-5:

-недостатъци

1. волана е като рул на кораб, старата кола завиваше МНОГО по директно и всичко се усещаше от волана перфектно

2. предно срещу задно предаване - с маздата когато ми е кеф вземах завоите по-бързо, с малък дрифт който се контролираше супер лесно заради 50:50 разпределение на тежеста, с аудито предницата почва да подскача неприятно и да изправя завоя - ужасно е

3. Скоростите са с доста движение докато ги смениш, не е къс спортен лост и даже почнах да мисля че за това ауди е по-удачно с автоматични скорости.

4. Звука на колата е никакъв, като оборотомера стигне в лютеницата нищо интересно не се чува, сигурно с афтърмаркет ауспух ще се оправи, но стандартно е голямо разочарование

5. като ме питат защо я продавам отговора ми винаги е: "чуствам се сякаш съм във нас, седнал на удобно кожено кресло и играя гран туризмо"

 

 

1. Факт е, че управлението е малко изкуствено и трудно се свиква. Но премълчаваш някои от предимствата на електронната хидравлика - доста по лесно се върти волана при ниски скорости, паркиране бла бла. Остава неутрално при разлика в настилките фуги и тн. Има си i предимства има и недостатъци. Факт е, че всички премиум производители слагат такива вече, така че по добре да се наслаждаваме на качествата им.

2. Имай в предвид, че на Аудито е 40:60 и смятам, че усещането е по- скоро от волана, струва ми се доста чувствителен.

3. Аз към скоростите нямам забележки, ако си карал Ауди ще ти харесат, ако не си ще са ти странни първоначално.

4. Тука не мога да се изкажа, моята кола е с друг мотор

5. Ако обстановката на пътя е като в гран туризмо и аз се чувствам все едно съм в кресло, не бих я продавал :D

 

Понякога не виждаме положителните качества на автомобил, защото се взираме в нещата които ни дразнят

 

И друг път сме обсъждали слаби места и до сега не съм срещал някакъв уникално срещан проблем по колата. А5 има някакви дразнещи неща за мен, но пък съм ги срещал само аз, при други са различни. Със сигурност дизайнът е като на нещо много по скъпо, така изглежда, така се чувства и така се кара, според мен. И не ми е чудно, че успяват да държат сравнително високи цени. Ако трябва да избирам мотор, бих взел 3.2 FSI :D :D :D

 

* Колега HALF взех твоето мнение, защото имам какво да кажа по въпросите, които ти зачекна, нищо лично!

Редактирано от galeksiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Производителите знаят че електрическата хидравлика е по-неприятна от механичната, но го слагат защото сваля разхода с 0.5 литра и 95% от хората не им пука за това какво е усещането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

В момента си търся А5 3.0тди куатро с ръчна или автомат. Гледах до сега две и едната палеше сравнително лесно, но имаше +30+50 корекции на дюзите и миришеше на нафта през ДПФ-а, и отделно ауспуха беше черен. Другата палеше на 4 цилиндъра и останалите два дойдоха със закъснение, все едно нямаше нафта за тях...Изгорели свещи нямаше на диагностиката...и двата мотора са CAPA EU4Plus. Имам бюджет до 30к лв, но нищо не намирам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудна задача е, колега. Моята я търсих 3-4 месеца. Но съм адски доволен, колата е перфектна във всяко отношение. Определено най-добрата кола, която съм карал до момента и чакането си заслужаваше. Просто се иска търпение да не се скача на някоя морга :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колежке погледни на колегата колата или си вземи една такава под наем хем ще можеш да се отнесеш малко по- брутално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CHERVEQ

@Raino вече ми предостави колата си и съм по-влюбена от всякога. Освен, че двигателят беше олицетворение на брилянтна инженерна мисъл, самата кола беше изключително поддържана и луксозна. Както казах и на него - не успя да ми спести никакви пари :razz: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо от днес почнах да оглеждам. Естествено ми потекоха лигите по една красавица, която ми надхвърля бюджета с близо 50%, ама... аз си знаех, че ще е така. За момента - нищо окончателно. :Д

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седалките са на 300+, боята е адски изхабена, а да и е италианка, което значи, че не е гледана много.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое не ти хареса ?

Изглежда много карана, седалките са изключително смачкани, та даже и задните, волана е много протрит, провиснала шоф. врата, цялостно не ми изглежда добре.

Аз съм 190см. , почти 100кг. и попринцип доста мачкам седалките в колите, също така ми се потят ръцете и волата страда от това. Идеята ми е, че колите ми са подложени на силно амортизиране в тази насока.Имал съм почти нова Б8ца, сегашната ми пак е купена нова от Порше и знам на какви километри как изглежда.

Тази обявата не мисля, че е на тези километри. Лично на мен не ми харесва конкретната и заради липсата на S line, липсата на подгрев на седалките, моделът джанти.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че давам акъл :) но принципно голям дизел, който ще бъде каран предимно в града с ръчна кутия :)

Аз бих се съсредоточил върху класиката в жанра - 3.0тди куатро автомат :)

Просто едната ти ръка е винаги свободна - можеш да се гримираш, червисваш да си пишеш на вайбъра :) отделно ако ти потрябва и другата не е проблем да заступуриш волана със свободният крак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:respekt:  А, ако и потрябва и другия крак за да пържи яйца, спокойно може да захапе волана стига да не е забравила да си свали наморника нали ?  :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@baba, прощавай, ама аз не си купувам кола, за да се гримирам в нея. :)

 

По стечение на обстоятелствата си взех автоматик, но бъди сигурен, че щях да съм много по-доволна с ръчка.

За пореден път се уверявам, че ако искам да пиша в автомобилен форум, трябва да си сложа снимка на някоя разголена кака, а в профила ми да пише, че съм мъж.

Редактирано от dentia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...