Jump to content

Audi A5 2008 - проблеми


dentia

Recommended Posts

  • Отговори 122
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

При положение ,че колата ми е в перфектно състояние и редовно проверявана и за най малкия проблем ти от какво предлагаш да е ? Гледаха я обстойно с всичко за което се сетиш и провериха цялото окачване - проблем няма там ! Сещай се къде е ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да има вибрации от генерация , от тампони на двигателя , дори от някоя щипка на корите над/под двигателя или на подкалниците. За да има силни вибрации от лошо гориво , представи си какво трябва да е горенето в цилиндрите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са силни , но ги усещам , до преди 2-3 седмици когато си карах с хубави горива извън тази държава нямаше проблем , но може и пътната мрежа да е указала влияние , но за жалост не откриха нищо нередно по цялата ходова част ! Това за корите и щипките ми стана интересно ще я прегледам лично цялата от долу ! Благодаря .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

То, там има 3 светофара...!!

Пловдив, Софя..?

Аз съм метнал очо на 2 ,0тфси 211кс. дали има некой съфорумник с тоя мотор, че не ми се слушат легенди как горят масло. За 200 к.с. съм пре-доволен и ми се ще пак да е тоя мотор

Sent from my ST25i using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горят Стояне, мой приятел си купи преди месец Б8 края на 2011г. 2.0ТQ .

Колата е закупена от Порше БГ, обслужвана всеки 12-15 000км. само там и сега е на 65 000км. 

Като я взе ми се обади, че му пада маслото, това на 3тия ден, реших че датчика го лъже нещо.В крайна сметка подадохме оплакване в Порше и от там казаха, че има процедури за намаляне на харча на масло.Сменят се едни семеринги, клапан на картерната вентилация и се прави ъпдейт на софтуера.След това маслото се сменя, слага се на максимум и се слага маркер на пробката.Клиентът е помолен да кара 1000км. +- 50км. и да отиде в Порше за измервене.Там източват маслото и гледат колко е изхарчила. Максимумът според производителя е 0.5л/1000км. 

Точно днес звъннаха и казаха, че е изхарчила 550гр./1000км. и се налага смяна на бутала.Ако колата е обслужвана регулярно, купувана от тях и е на под 100 000км. поемат 70% от ремонта, като пълната сума с труд е 5500лв.

Истината е, че се потвърждава това, че до преди 2014г. имат проблем с буталата...всички, без изключения.В моя сервиз с оригинални части и труд всичко излиза около 3000лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи някоя направена или я вземи на добра цена и я направи.Реално 3000лв. не мисля, че трябва да те отказват от този мотор и моделът като цяло.

Иначе като динамика, усещане, дори звук е прекрасен мотор.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам... Сигурен ли си че след тоя ремонт нещата се оправят трайно.. ?

3 хил. може да ги прежаля ,но

ремонта ми вижда "основен"почти и това ме плаши.

Sent from my ST25i using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално ли е да балбука антифриза в разширителния съд при изгасен двигател? Това го забелязах днес след като вентилатора охлаждаше около 10 минути на изгасен двигател при показания на температурата на таблото около 75-80 градуса?

Ако колата ти е с вторична водна помпа е възможно след като е загасиш да чуваш едно цъкане,тя работи на ток.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги А5, 2,0tdi 143кс. има ли втори термостат? С включено парно и при температура около 0 градуса в града няма загряване, а смених големия термостат. При спускане по надолнище температурата пада с около 10-15 градуса, това нормално ли е? При изключено парно от OFF-а загрява за около 6-7км. Аз ли се филмирам или имам проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филмираш се, съвсем нормално поведение за икономичен диезлов мотор. При спускане при ППХ няма гориво и двигателя изстива като се движиш при 0* съвсем нормално е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, но все пак да попитам в реда на нормалното ли е в града за 10-12км. да не вдигне повече от 70-75 градуса?

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Човек, как да не е нормално...закачи се към компа, за да гледаш температурата до градус отклонение и се спусни при 0* външна и пак коментирай. Няма гориво и обдухваш със студен въздух...какво да поддържа темепратурата на мотора ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам ново служебно пежо партнер и при него го няма това явление да спада температурата! При мен дори на загряла кола и работа на място пак охлажда и пада под 90 градуса /по табло/. Това при температури около и малко над 0 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това ми е мисълта, че спада в температурата е много по голям от 10 градуса, щом се вижда на таблото и не го приемам за нормално, а при спускане да отчита спад над10-15-20 градуса. При 2.0TDI 143к.с. доколкото разбрах има някакъв маркуч с клапа, който също затваря големия кръг на охлаждащата течност. Някой знае ли как се тества дали е изрядна клапата? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По табло +-10 дори 15* може дори да не ги разбереш

Едва ли колегата гледа температурата на лаптопа.Та в този ред на мисли не е нормално.Аз до сега не съм имал кола която да и пада температурата при спускане зимата.Ако е наред колата де.Иначе и лятото може да и пада температурата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това , че ти не си имал такава кола , съвсем не означава , че спадът на температурата не е нормален и също така , че си компетентен по тези въпроси. Най-добре е никога да не се пише нещо , за което човек не е напълно сигурен. Този въпрос е обсъждан и преди , DStealth е написал защо се получава така .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...