Jump to content

Крушки за късите на Competition фарове?


okops

Recommended Posts

Сложих крушки, ама доста слабо светят, явно са някви калпави, да ми препоръчате каква марка и модел да сложа? Четох досега за Osram и Philips?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да пробваш с Philips X-tremeVision H1 , но имай предвид че ако рефлектора ти вече не е с добро покритие, каквото и да сложиш пак, ще имаш чувството, че не светят достатъчно

 

 


51r3mmPXfyL._SY300_.jpg

Аз на едната кола съм с Philips X-tremeVision H4 +130
А на аудито със Osram  Night Breaker (но H4)

1367076233-osramnight-o.jpg

Честно казано филипса по ме кефи. Наскоро ги смених предишните изкараха някъде 6 год. и един интересен факт късите им жички умряха едновременно :hilezh:

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да тръгнеш да купуваш каквито и да било крушки, сложи релета на фаровете и ще "прогледнеш" много повече и от най-скъпите крушки. Това при условие, че на фаровете всичко по рефлекторите и лупите е добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си купих Osram NB+ с надеждата за хубави фарове, след като ги купих си погледнах и рефлекторите.....не е от крушките. Преди да набивате пари в крушки първо си вижте рефлекторите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неща от рода единият фар да свети по-слабо от другия няма и не е имало,ако всичко е наред по инсталацията разбира се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може  ли фаровете да са от кола с десен волан? Със сигурност има разлика. Доколкото знам има някъкви стрелки по джамовете на фарките които значат нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Левия нарочно свети по-слабо да не заслепяваш тея отсреща.

И според теб кое кара левия да свети по слабо  :stupid: .Пълна тъпотия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше на 11.4 :D
пп Надявам се никой не възприема разликата във волтажа като нещо сериозно, защото просто е несериозно ...
По-скоро си проверете замасяването, и чак после релета ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И според теб кое кара левия да свети по слабо  :stupid: .Пълна тъпотия.

Не е тъпотия, самия рефлетор така е устроен, че левия на къси светлини, свети 1-2 метра по близо, отколкото десния (може и повече или по-малко да са, не знам точно) Точно затова, като отидеш да си регистрираш кола с десен волан, от КАТ те връщат да си оправиш фаровете, защото там е наобратно :)

 

Ето произволна картинка от гугъл, горе долу става ясно как трябва да светят. Десния свети малко по-далече, с цел да осветява банкета, ако изкочи някакво препядствие, левия по-близо за да не заслепява водачите отсреща.

 

3Gentex-SmartBeam-Car-Graph.jpg

Редактирано от dimithur
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фаровете са регулирани да светят така,което е и правилно.Това обаче не означава,че единият свети по-слабо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно ми писна да слушам глупости за това как трябвало левият фар да свети по-надолу ...
Искам някой да си изсмуче от пръстите една схема, да видя с очите си как левият е настроен по-ниско ...
И понеже сега ще следват няколко въпроса, уточнявам две неща :
- или имате "разграфено" стъкло на самият фар което с помощта на крушката определя снопа

- или самият рефлектор посредством своята форма, или с лупа определя светлинният сноп 
Това на "графиката" се получава от т.нар. "асиметрични" фарове - защото вместо чупката да е отляво, тя е отдясно заради лявият насрещен трафик ..... Обратното е в страните с дясно движение .. 
Едно време (както и сега) има няколко решения ако решите с автомобилът си да отскочите до Англия :
- да залепите "лепенка" която се поставя на точно определено място върху стъклото на фара
- да обърнете посоката на пречупване посредством самият рефлектор (важи само за коли с лупи на фаровете) ...
И затова на горната картинка, светлинният сноп отляво е "отрязан" - за да не се заслепяваме взаимно ... Но не е отрязан заради по-ниският светлинен сноп !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Самият "фар" го прави !
На нито една схема, в нито една сервизна книжка, в нито един сервиз не ви регулират левият фар да свети по-ниско !
И го запомнете, или поне престанете да го пишете !
Било е едно време понеже някой "Манчо" е взел решение да реши по най-глупавият начин "заслепяването" при движение през нощта !

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм казал, че свети по-слабо, а че свети по-близо. Как точно става технически ти си го обяснил подробно :) Инак като застанеш пред фаровете, не би трябвало на око да видиш разлика във "светенето", ако има такова вероятно си е крушка . Днеска точно си играх да слагам новите филипс +130% , еми в сравнение със старите +30%, дори и през деня много отчетливо се виждаше, че светят доста по-бяло и ярко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Левия нарочно свети по-слабо да не заслепяваш тея отсреща.

Не изобщо не си казал че свети по слабо.

 

И както вече колегата "Vitcig" го е разяснил подробно,самия фар(или оребрението на стъклото) прави светлината да е по силна на дясно или ляво(за коли с обратен волан).Но такова нещо "единия да свети по силно от другия" не съществува и е пълна тъпотия - както вече писах.

Както и уреда за регулиране на фарове няма означение "ляв или десен" се регулира.Мога да му направя 20-тина снимки на самия уред - ако някой ми каже къде е за ляв или десен фар се отказвам от регулирането :hilezh: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не неееееееееееее  !
Нито по-слабо, нито по-близко !
И двата фара светят на еднаква височина ! Отдясно имаш повече светлина заради "чупката" !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност оребрението на стъклото нищо не променя. Има една ламаринка пред крушката която прави "чупката". На някои фарове ламаринката има лостче и се превключват дали да са леви или десни.

 

Полученото петно светлина е сума от лъчите на двата фара. Съответно средата е областта в която двата фара се препокриват и за това е най-ярко и с по-голяма далечина. Особената форма по средата се получава от сумата на дясната част на левия лъч с лявата част на десния лъч. Идеята на чупката вдясно е да осветява тротоара.

 

Крушките са еднакви, височината на настройка е еднаква и фаровете са еднакви като конструкция. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да знаете следното, като говорите за фарове. Отворете си капачката на фара, светнете на къси, премерете колко волта идват на крушката. Ако имате под 13,5-13,9, значи никога няма да имате хубави фарове. Трябва задължително да сложите релета, иначе няма да стане. Напрежението което пристига на перата на крушката е жизнено важно за хубави фарове! Когато при крушката идват 11в, и 200 вата крушки да сложите, нищо няма да се промени. Тези разсъждения са за перфектен рефлектор, ако не е такъв, просто не трябва да се дискутира нищо. За информация, напрежението на перата на моите крушки, преди да сложа LED, беше 14,1в, светеше перфектно с крушки от 4лв.

   В този ред на разсъждения, ако на колегата на едната му крушка идва по-ниско напрежение от другата, естествено, че ще свети по-слабо, при лоши връзки така се получава. Аз съм мерил на кола, на единия фар 12,5в, на другия 10,5в. 

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност оребрението на стъклото нищо не променя. Има една ламаринка пред крушката която прави "чупката". 

Не искам да споря с теб.Знам,че нещата са ти ясни  :zustimm: .

 

Но мога да кажа че оребрението на стъклата на фарове без лупи много спомага за тази графика на фаровете.За пример мога да дам няколко марки и модели коли дето стъклото е без никакво оребрение.Там няма никаква графика на светлината,само едно петно на уреда и на пътя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...