okops Публикувано 16 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2014 Фаровете са с лупи, в момента е с китайски ксенон, който мисля да махна, какви са крушките на късите светлини? H4? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arrow_d Публикувано 16 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2014 Крушките на късите и дългите светлини са H 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 16 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2014 Сложих крушки, ама доста слабо светят, явно са някви калпави, да ми препоръчате каква марка и модел да сложа? Четох досега за Osram и Philips? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
esox hunter Публикувано 16 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2014 Може да пробваш с Philips X-tremeVision H1 , но имай предвид че ако рефлектора ти вече не е с добро покритие, каквото и да сложиш пак, ще имаш чувството, че не светят достатъчно Аз на едната кола съм с Philips X-tremeVision H4 +130А на аудито със Osram Night Breaker (но H4)Честно казано филипса по ме кефи. Наскоро ги смених предишните изкараха някъде 6 год. и един интересен факт късите им жички умряха едновременно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 Пробвай Хелла - най-обикновени в жълта кутия Релета на фаровете имаш ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 17 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 Не, нямам за момента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 Преди да тръгнеш да купуваш каквито и да било крушки, сложи релета на фаровете и ще "прогледнеш" много повече и от най-скъпите крушки. Това при условие, че на фаровете всичко по рефлекторите и лупите е добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arrow_d Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 Тези релета къде се слагат забелязах че левият ми фар свети по слабо може би ксенонова крушка вече е заминала Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimithur Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 Левия нарочно свети по-слабо да не заслепяваш тея отсреща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 И аз си купих Osram NB+ с надеждата за хубави фарове, след като ги купих си погледнах и рефлекторите.....не е от крушките. Преди да набивате пари в крушки първо си вижте рефлекторите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arrow_d Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 Че разликата е огромна за ляв и десен не мисля че така трябва да е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 18 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2014 Неща от рода единият фар да свети по-слабо от другия няма и не е имало,ако всичко е наред по инсталацията разбира се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caro Публикувано 18 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2014 А може ли фаровете да са от кола с десен волан? Със сигурност има разлика. Доколкото знам има някъкви стрелки по джамовете на фарките които значат нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swetli4ko Публикувано 18 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2014 Левия нарочно свети по-слабо да не заслепяваш тея отсреща.И според теб кое кара левия да свети по слабо .Пълна тъпотия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 18 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2014 Левия е на 10.3 волта,това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 19 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2014 При мен беше на 11.4 пп Надявам се никой не възприема разликата във волтажа като нещо сериозно, защото просто е несериозно ...По-скоро си проверете замасяването, и чак после релета ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimithur Публикувано 19 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2014 (Редактирано) И според теб кое кара левия да свети по слабо .Пълна тъпотия.Не е тъпотия, самия рефлетор така е устроен, че левия на къси светлини, свети 1-2 метра по близо, отколкото десния (може и повече или по-малко да са, не знам точно) Точно затова, като отидеш да си регистрираш кола с десен волан, от КАТ те връщат да си оправиш фаровете, защото там е наобратно Ето произволна картинка от гугъл, горе долу става ясно как трябва да светят. Десния свети малко по-далече, с цел да осветява банкета, ако изкочи някакво препядствие, левия по-близо за да не заслепява водачите отсреща. Редактирано 19 Декември 2014 от dimithur Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 19 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2014 Фаровете са регулирани да светят така,което е и правилно.Това обаче не означава,че единият свети по-слабо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 19 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2014 (Редактирано) Честно ми писна да слушам глупости за това как трябвало левият фар да свети по-надолу ...Искам някой да си изсмуче от пръстите една схема, да видя с очите си как левият е настроен по-ниско ...И понеже сега ще следват няколко въпроса, уточнявам две неща :- или имате "разграфено" стъкло на самият фар което с помощта на крушката определя снопа- или самият рефлектор посредством своята форма, или с лупа определя светлинният сноп Това на "графиката" се получава от т.нар. "асиметрични" фарове - защото вместо чупката да е отляво, тя е отдясно заради лявият насрещен трафик ..... Обратното е в страните с дясно движение .. Едно време (както и сега) има няколко решения ако решите с автомобилът си да отскочите до Англия :- да залепите "лепенка" която се поставя на точно определено място върху стъклото на фара- да обърнете посоката на пречупване посредством самият рефлектор (важи само за коли с лупи на фаровете) ...И затова на горната картинка, светлинният сноп отляво е "отрязан" - за да не се заслепяваме взаимно ... Но не е отрязан заради по-ниският светлинен сноп !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Самият "фар" го прави !На нито една схема, в нито една сервизна книжка, в нито един сервиз не ви регулират левият фар да свети по-ниско !И го запомнете, или поне престанете да го пишете !Било е едно време понеже някой "Манчо" е взел решение да реши по най-глупавият начин "заслепяването" при движение през нощта ! Редактирано 19 Декември 2014 от Vitcig Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimithur Публикувано 19 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2014 Аз не съм казал, че свети по-слабо, а че свети по-близо. Как точно става технически ти си го обяснил подробно Инак като застанеш пред фаровете, не би трябвало на око да видиш разлика във "светенето", ако има такова вероятно си е крушка . Днеска точно си играх да слагам новите филипс +130% , еми в сравнение със старите +30%, дори и през деня много отчетливо се виждаше, че светят доста по-бяло и ярко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swetli4ko Публикувано 19 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2014 Левия нарочно свети по-слабо да не заслепяваш тея отсреща.Не изобщо не си казал че свети по слабо. И както вече колегата "Vitcig" го е разяснил подробно,самия фар(или оребрението на стъклото) прави светлината да е по силна на дясно или ляво(за коли с обратен волан).Но такова нещо "единия да свети по силно от другия" не съществува и е пълна тъпотия - както вече писах.Както и уреда за регулиране на фарове няма означение "ляв или десен" се регулира.Мога да му направя 20-тина снимки на самия уред - ако някой ми каже къде е за ляв или десен фар се отказвам от регулирането . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 19 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2014 Не неееееееееееее !Нито по-слабо, нито по-близко !И двата фара светят на еднаква височина ! Отдясно имаш повече светлина заради "чупката" ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 19 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2014 Всъщност оребрението на стъклото нищо не променя. Има една ламаринка пред крушката която прави "чупката". На някои фарове ламаринката има лостче и се превключват дали да са леви или десни. Полученото петно светлина е сума от лъчите на двата фара. Съответно средата е областта в която двата фара се препокриват и за това е най-ярко и с по-голяма далечина. Особената форма по средата се получава от сумата на дясната част на левия лъч с лявата част на десния лъч. Идеята на чупката вдясно е да осветява тротоара. Крушките са еднакви, височината на настройка е еднаква и фаровете са еднакви като конструкция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 19 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2014 (Редактирано) Трябва да знаете следното, като говорите за фарове. Отворете си капачката на фара, светнете на къси, премерете колко волта идват на крушката. Ако имате под 13,5-13,9, значи никога няма да имате хубави фарове. Трябва задължително да сложите релета, иначе няма да стане. Напрежението което пристига на перата на крушката е жизнено важно за хубави фарове! Когато при крушката идват 11в, и 200 вата крушки да сложите, нищо няма да се промени. Тези разсъждения са за перфектен рефлектор, ако не е такъв, просто не трябва да се дискутира нищо. За информация, напрежението на перата на моите крушки, преди да сложа LED, беше 14,1в, светеше перфектно с крушки от 4лв. В този ред на разсъждения, ако на колегата на едната му крушка идва по-ниско напрежение от другата, естествено, че ще свети по-слабо, при лоши връзки така се получава. Аз съм мерил на кола, на единия фар 12,5в, на другия 10,5в. Редактирано 19 Декември 2014 от koko60 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swetli4ko Публикувано 19 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2014 Всъщност оребрението на стъклото нищо не променя. Има една ламаринка пред крушката която прави "чупката". Не искам да споря с теб.Знам,че нещата са ти ясни . Но мога да кажа че оребрението на стъклата на фарове без лупи много спомага за тази графика на фаровете.За пример мога да дам няколко марки и модели коли дето стъклото е без никакво оребрение.Там няма никаква графика на светлината,само едно петно на уреда и на пътя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване