GLS Публикувано 29 Април 2015 Доклад Share Публикувано 29 Април 2015 (Редактирано) Сместа ти е богата. Не му е богата сместа. Защото: . Но този процент не показва ли корекцията? Един вид била е богата сместа и за това е обеднена с 10% и след корекцията трябва да е ок вече. Сместа си е ОК. Това само показва каква е корекцията за да стане сместа ок.Ако корекцията излиза от определени граници и компа не може да се справи тогава сместа наистина е бедна(или богата) и ЕКУ-то записва грешка. Към колегата Мариан: Незнам как успяваш да променяш сместа. Това че ти показва 6 или 7% не означава, че ти е бедна сместа. Показава какво е "коствало" на компа за да я направи нормална. Редактирано 29 Април 2015 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 29 Април 2015 Доклад Share Публикувано 29 Април 2015 (Редактирано) След като сместа е ОК, каква е причината ECU-то да вкарва постоянна дългосрочна корекция за обедняване на сместа и то в то в крайна граница? Иначе аз имам ГИ, и си настройвам смеса чрез промяна на коефициентите на горивната карта на ГИ. Такова впечатление ми е направило, че ако дългосрочния трим е в + двигателя работи по-меко. А ако мотора е с чип не претендирам как трябва да е дългия трим, може би е по-добре да е в -. Редактирано 29 Април 2015 от Marian_Georgiev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 29 Април 2015 Доклад Share Публикувано 29 Април 2015 + може да значи не повече въздух а по-малко горивоДа речем от затлачен бензинов филтърОт заплескали с кал дюзиОт изсъхнали и запекли от прегряване и неупотреба дюзи заради газовата и т. Н.По-бедна смес значи пи-висока температура при горенето в челата на буталатаКоето значи проблем в близко бъдеще Да се изкажа като теоретик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 30 Април 2015 Доклад Share Публикувано 30 Април 2015 А ако мотора е с чип не претендирам как трябва да е дългия трим, може би е по-добре да е в -. Пак трябва да е 0% (идеален вариант). Този, който е правил чипа трябва да е променил(евентуално) базовата настройка, от която компа коригира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danidelev Публикувано 30 Април 2015 Доклад Share Публикувано 30 Април 2015 След като сместа е ОК, каква е причината ECU-то да вкарва постоянна дългосрочна корекция за обедняване на сместа и то в то в крайна граница? Иначе аз имам ГИ, и си настройвам смеса чрез промяна на коефициентите на горивната карта на ГИ. Такова впечатление ми е направило, че ако дългосрочния трим е в + двигателя работи по-меко. А ако мотора е с чип не претендирам как трябва да е дългия трим, може би е по-добре да е в -. Причината е че е сложил по-големи инжектори без да прави настройки на картите и затова компютъра кара инжекторите да работят през цялото време с 10% по-малко за да може да докара читави смеси. Иначе и аз съм забелязал, че особено и на газ колата наистина работи някак си по-мазно с по-бедни смеси, но поради причината която каза Ngoro си ги държа на 0 или минус 1-3 процента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 30 Април 2015 Доклад Share Публикувано 30 Април 2015 Забравих да добавя - грешно премерен въздух и темоературата му заради стар дебиЛомер и други такива проблеми от датчици които пак реоретично могат да докарат бедна смес за финал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 28 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2015 Здравейте отново, този път пиша малко по-подготвен надявам се, но все още имам някои въпроси и нужда от акъл. Мотора е АЕБ в напълно сток състояние, целта е 250-60 коня на мотора. 1. Турбото е k04-023 вече е закупено.2. Колектор ще се използва стоковия на АЕБ. Предполагам ще има въпроси как, затова прилагам снимки на вече монтирано такова турбо на този колектор. 3. Генерация. Смятам да намеря генерация от S4 B5, която е на 63мм и да си направя даунпайп на 76 като ще си оставя стоковите гърнето, тъй като не искам колата да е шумна. 4. Дюзите също вече са налични, от SAAB номера е 0280150431 дават ги 370сс при 3 бара. 5. Интеркулера е 550мм х 180мм х 65мм вход/изход на 50мм. И той е наличен. Тук въпроса ми е достатъчни ли ще са тръби на 50мм или да преправям кулера на 63?6. Бензиновата помпа ми е тъмна Индия. На авера (от който са снимките на турбото) сложихме помпа от старо ауди с мех. инжекция. Бош 040, проблема е че е много шумна тази помпа. Има ли някаква друга алтернатива, която не изисква голямо въображение при монтажа?7. За този сетъп има ли нужда от по-голям MAF Housing? На авера ми сложихме от Голф ВР6, което наложи и монтажа на спортен филтър, което пък означава повече шум, нещо което аз не искам. Стоковия размер на дебитомера подходящ ли е и лоша ли е идеята да си карам с хартиен филтър в кутия или панелен пак в кутията?8. Ремапа ще се прави в TST Racing, това мисля, че няма нужда да се обсъжда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 28 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2015 помпа от старо ауди с мех. инжекция. Бош 040, проблема е че е много шумна тази помпа. Има ли някаква друга алтернатива, която не изисква голямо въображение при монтажа?Ти сам си посочил алтернативата - при АЦЕ помпата е пиърбърг, не е шумна и е предостатъчна.Предполагам, че помпа от 1.8/193кс/ 2.7т също ще е достатъчна...но само предполагам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 28 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2015 Бошовската помпа от АЦЕ влиза без никакво преправяне, само трябва да се вземе заедно сс пластмасата която е около нея, пиербурга не е ли една по-тънка и по-дълга тя става ли plug&play на кошницата на А4, ако е така веднага отнасям една. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 28 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2015 Еееее браво! Най-накрая раздвижване в проекта. Успех и да се поФалиш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 29 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2015 Housing е задължително да смениш. Аз взех от душегуб, но от вр6 е по-лесно, защото няма преправяне. Това е разликата: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 29 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2015 От душегуб щом става ще взема от него. Имам 3 душегуба за частиSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 29 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2015 (Редактирано) Моя хаузинг е от дизелов гранд вояджър. Няма решетка на входа. Направо си е болт- он елемента! Като гледам, хаузинга от душегуб, си иска преправяне за отворите за болтчетата. Отпред хаузинга го залепих за ориг кутия, отзад се наложи малко престъргване на струг, понеже беше доста дълъг. ТIP- а ми е сбирщайн, целта беше да е максимално широк, горната част е от някакво Ивеко. Ползвам спортен панелен филтър в кутията. Имам и интейк на 76 мм. Редактирано 29 Ноември 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 29 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2015 (Редактирано) Тъй като в момента си отварям автоморга ще ползвам неща, които имам. Не ми се дават пари за нещо което имам. Щом от душегуб става такъв ще е. Имам и няколко дизела на бмв ще ги видя те с какви дебитомери са. Някой да каже нещо за турбопътищата на 50ммSent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 29 Ноември 2015 от becinko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 29 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2015 Малки ми се виждат, аз съм с кулер с вход/ изход и тръби на 57 мм, можеш и с 63 мм да ползваш. 50 мм е малко за мен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 29 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2015 Когато правихме на авера колата на диното беше с 50 и келеша нищо не каза, затова се чудя дали да ги оставя. А и имам plug&play тръба от кулера до дросела на 50 затова ми се иска да останат такаSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 29 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2015 (Редактирано) Фланците на кулера външно ли са 50 мм, или вътрешно? Моя кулер е с фланци външно 57 мм, съответно вътрешно са около 50 мм. Ако и твоя е така, не виждам проблем с кулера който имаш...обаче ако външно е 50 мм, тогава вътрешно ще е много малко. При мен има една утка, която е алумин на 50 мм, нямаше как да сложа на 57 мм, и тя е точно на входа на дросела....но е малка част от целия турбо- път...ако всички тръби с на 50 мм при теб...не съм много убеден че ще е добре. Редактирано 29 Ноември 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 29 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2015 Трябва да погледна той кулера седи повече от година прибран... Ще го измеря. Ако примем, че 50мм е малко вариант ли е пътищата на 57/63, с преходни връзки към кулера или да го преправям направо с по-големи отвори? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 29 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2015 Според мен, ако кулера е с фланци външно 57 мм е идеален за целта, нищо не преправяш. правиш турбо- пътя на 57 мм, като ползваш болт- он тръбата която имаш на 50 мм( от кулера до дросела). Дай снимка да го видим тоя кулер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 29 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2015 Единствената снимка, която имам в момента...Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 29 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2015 (Редактирано) Ейй, много малки ми се виждат фланците, явно външно ще са 50 мм, според мен не е подходящ, трябва да е с по- големи фланци...но това е моето мнение.Моя кулер изглежда същия като че ли( поне на височина, 140 мм), но с по- големи фланци. Редактирано 29 Ноември 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 29 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2015 Май най-добре е да се чуеш с Тони ,за да не преправяш после.Човека знаеш ,че е пич и не ну е проблем да ти отговори на някой друг въпрос. Спомням си ,че ми беше писал преди, като те питах за дюзите какви да сложа,че Келеша ви е казал че 440ки са безмислено големи за това турбо,а пък после аз като говорих с него ми каза ,че ако трябва да избирам между саабовите или 440ките ,по-добре било с по-големите Така че един телефон е най-добрия вариант Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 29 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2015 Няколко пъти ходихме с авера ми преди да завършим сетъпа и да стигнем до диното. Зададохме много въпроси, на които получихме многозначни отговори. Питахме го за дюзите. Въпроса беше: "От сааб дюзите стават без преправяне, удачни ли са или да търсим други и ако не стават какви да търсим?" Отговора беше,"от S3 дюзите стават искат едни втулки",на което ни казваме че кубиците на саабските са същите и той казва,"ОК ще стане с тях."После питаме а 440сс дюзи? И той казва за тия коне няма смисъл, не че няма да стане но са излишно големи. Като го питахме за помпа каза бош 40, бош 44 или сходна. Питахме за пътищата, каза че е по-големи е по-добре ама и с тия ще стане.Общо взето ни казва за всеки елемент максимума като съвет, но и че и това което сме сложили става... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 29 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2015 Сигурно разликата ,ако я има ще е малка , за това и отговорите му са такива и да си преценяваме според финансите. Имам някакви спомени ,че през 57мм минават до 350 коня,така че не мисля ,че ще имаш проблем с кулера Като слагах моя кулер ми казаха че е добре от турбото до кулера да е ,да речем на 57мм ,а от изхода до дросела на 63мм,заради падането на скоростта на въздуха след като се охлади.При мен е така ,пък колко има смисъл ,незнам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 29 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2015 (Редактирано) Е нали като увеличиш диаметъра на тръбата пада скороста на въздуха минаващ през нея. И обратно, като стесниш се увеличава скороста.Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Редактирано 29 Ноември 2015 от ole Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване