P_PETKOV Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 (Редактирано) Мдааа, но АЕВ-то е първите 1.8Т ако не ме лъже паметта, следващите вървят по-добре или поне така пише из форума. Вече за вървенето всеки търси и очаква различни неща, но нека не превръщаме темата в спор 2.8 vs 1.8Т. Нека всеки сам решава как да си троши парите, но ето тази А4-ка е далеч по-разумен избор от А4 с 2.8 и това го казвам след 4 години и малко с 2.8 в купето на А6. Редактирано 4 Октомври 2016 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ichi Vielicata Публикувано 6 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2016 Привет колеги ! И аз съм собственик на А6 авант 2.8Е куатро 1998г. и имам един проблем мотора има доста тяга,водихго на сервиз на Ауди и няма изпускане на налягане на маслото,но ми се базикат датчиците. Чух,че са два единият е ДО 2000 оборота, а другият е НАД 2000 оборота но немога да ги открия къде са някъде на главите били. Някой сблъсквал ли се е е тях ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pirev84 Публикувано 7 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2016 На 9.05.2015 г. at 16:52, МИТАКА1654 написа: Здравейте и от мен с ц5 комби 2,8 куатро ръчка.Следя всички публикации в този подфорум с интерес! Колеги и и аз имам същите симптоми като теч от гарнитурите и горенето на масло в подобни параметри.От скоро започна да ми гасне на ниските обороти когато е на скорост и ако някои може да ми помогне да отстраня този проблем моля за помощ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иван василев Публикувано 8 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 На 6 октомври 2016 г. at 20:59, Ichi Vielicata написа: Привет колеги ! И аз съм собственик на А6 авант 2.8Е куатро 1998г. и имам един проблем мотора има доста тяга,водихго на сервиз на Ауди и няма изпускане на налягане на маслото,но ми се базикат датчиците. Чух,че са два единият е ДО 2000 оборота, а другият е НАД 2000 оборота но немога да ги открия къде са някъде на главите били. Някой сблъсквал ли се е е тях ??? Здрасти не са на главите а до масления филтър на много гадно място Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ichi Vielicata Публикувано 8 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 Преди 10 часа, иван василев написа: Здрасти не са на главите а до масления филтър на много гадно място Този там е един и го смених не е той трябва да има втори някъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 8 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 След 95г почти всички ваг двигатели имат датчици само за високо налягане на маслото. Нормално отворени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 8 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 И за нивото имат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иван василев Публикувано 9 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 Преди 19 часа, Ichi Vielicata написа: Този там е един и го смених не е той трябва да има втори някъде. Няма друг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ichi Vielicata Публикувано 9 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 Много ти благодаря колега незнаех този вторият който е по-нагоре! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zoo_em Публикувано 29 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2016 Здравейте от скоро карам а4 2.8 куатро ръчка и съм много доволен колата е взех с виеща скоростна кутия сега дойде време да е правя но не мога да намеря кутия с същия код djr въпроса ми е някой сменял ли е и дали ще стане от 1.8т или 2.4 и ако стане ще имали разлика в дължината на скоростите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kickerbg Публикувано 9 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2017 (Редактирано) Здравейте, колеги! Имам един АЕЛ /на radi_nrj старата кола, черната/ и едно ААТ , но реших да сменя АЕЛ-а за бензиново куатро. Единият от вариантите ми е двигател 2.8. Нямам никави наблюдения за този двигател, така че ще съм благодарен, ако ми кажете детските болежки, плюсве и минуси за него. Ако бензиновия душегуб не е като дизеловия - предпочитам А6 пред А4. Общо взето още не съм се насочил към нещо конкретно, само да е бензин и да е куатро. Другия вариант за който си мисля е 1.8Т куатро, но чувам много противоречиви неща за този двигател, в двете крайности. Общо взето лоша кола и лош двигател няма, има лош собственик, но все пак всеки модел си има своите детски болежки, които колкото и да го гледаш автомобила и неминуемо се обаждат. Ше съм ви благодарен, ако ми споделите мненията си. Благодаря! П.С. Това е колата с която евентуално ще се разделя. Редактирано 9 Януари 2017 от kickerbg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsungov Публикувано 14 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2017 За така наречените детски болести на 2.8 и на 2.4 е течът на масло от капаците , но това се оправя със силикон и нови гарнитури и да разбира майстора какво прави, че бях свидетел на едно а6 ц5 2,8 куатро сменят гарнитурите с нови ( скъпи били ) и не слагат силикон и после пак капело от някъде масло. За една година нищо друго не ми е направило проблем от към двигателя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HaLoV Публикувано 15 Май 2017 Доклад Share Публикувано 15 Май 2017 Някой махал ли е катализатори и какво е слагал на тяхно място? Единия се раздрънча много...явно се е разпаднал вътре и се получава неприятен резонанс. Някой слагал ли е права тръба или резонаторно гърне да каже дали има разлика във звука и някакви проблеми с ламбда сонди и т.н. Също дали да сменя и двата или само разбития. Има ли някакво значение. Ако и препоръчате къде в София да ида за да го направят като хората ще съм благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
azot1 Публикувано 15 Май 2017 Доклад Share Публикувано 15 Май 2017 Аз смених катализаторите със тръби и звука и вибрациите бяха ужасни. След това сложих резонатори и нещата се оправиха. Мисля че е необходимо да смениш и двата едновременно. Няма никакви софтуерни проблеми при смяната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HaLoV Публикувано 15 Май 2017 Доклад Share Публикувано 15 Май 2017 И аз до този извод стигам, че правите тръби не са оферта. Казаха ми, че и с резонатори пак има промяна в звука, но не толкова голяма. Някои може ли да препоръча сервиз и да ме ориентира за цената за смяна на двата кат-а? Говорих с ем комплект, казаха да ида на място, сега ще звъня на АСПО на шипченски да видим те какво ще кажат... Нямам отзиви за нито един от двата сервиза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
azot1 Публикувано 15 Май 2017 Доклад Share Публикувано 15 Май 2017 Като избереш сервиз гледай да ни споделиш как е. Аз също търся за други корекции по изпускателната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HaLoV Публикувано 15 Май 2017 Доклад Share Публикувано 15 Май 2017 Ем комплект казаха да ида на място. АСПО казаха, че смяната излиза около 140лв, но ако трябва да се сменят и меките връзки излиза 210лв. Ще реша тези дни къде да ида и ще пиша като имам отзиви. Все пак ако някой друг е минал през това, нека сподели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MrLover Публикувано 16 Май 2017 Доклад Share Публикувано 16 Май 2017 (Редактирано) Аз катализаторите ги махнах преди около 2-3 месеца, като на тяхно място сложих резонатори. Не усещам никаква промяна в звука. Ламбда сондите ги премахнах софтуерно, след което ги анатемосах физически от колата Редактирано 16 Май 2017 от MrLover Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HaLoV Публикувано 17 Май 2017 Доклад Share Публикувано 17 Май 2017 (Редактирано) Не съм сигурен, но не видях сонди след катализаторите. Предполагам при мен са само 2 и са преди това, т.е. не би трябвало да се налага софтуерна намеса... Днес ще ходя в сервиза на Лазаров. Четох добри отзиви, стори ми се кадърен човек по телефона. Ще пиша като има резултат... Редактирано 17 Май 2017 от HaLoV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HaLoV Публикувано 22 Май 2017 Доклад Share Публикувано 22 Май 2017 Махнах катализаторите и сложих катализаторни гърнета...Промяна в звука няма, дори може би звучи една идея по-добре. Смяната я направих в сервиза на Лазаров и съм много доволен. Предложи ми различни варианти и каза предимствата и недостатъците на всички от тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MrLover Публикувано 23 Май 2017 Доклад Share Публикувано 23 Май 2017 (Редактирано) В както състояние ти бяха катализаторите ? При мен единия беше доста позапушен... Редактирано 23 Май 2017 от MrLover Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HaLoV Публикувано 23 Май 2017 Доклад Share Публикувано 23 Май 2017 За запушени не знам, но единия се беше разпаднал на 3 големи буци и дрънчеше доста... Имам чувство, че колата върви една идея по-добре в ниските обороти, но може и да си въобразявам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MrLover Публикувано 24 Май 2017 Доклад Share Публикувано 24 Май 2017 Напълно е възможно и при мен се усети такъв ефект Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MishoYanev Публикувано 16 Април 2018 Доклад Share Публикувано 16 Април 2018 Здравейте колеги. Собственик съм на а6 ц5 2.8 куатро и имам следния проблем. При загрят двигател и оставяне на колата да изстива (над 15 минути) трудно пали (дави се). След като изстине пали от раз, както и ако веднага след това я запаля. Сменил съм температурния датчик на малкия кръг, регулатора на високо налягане на бензиновата рейка, почистих дросела основно, тъй като си мислех че поради заклинване на клапата в следствие мръсотията и засъхването й в последствие. На същия е направена адаптация през VCDS. Кабелите и свещите са сменени, проверени са датчик на колянов вал, датчици на разпределителни валове, тъй като разбрах че може да изключат подаването на захранване към бобината и да прекратят запалване ако има проблем. Но проблема остава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MrLover Публикувано 17 Април 2018 Доклад Share Публикувано 17 Април 2018 Има ли газ или се кара само на бензин ? Ако няма газ, проверете и бензиновите дюзи в какво състояние са. Ако имаш газова уредба е възможно да изтърва газ и от там да се дави..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване