Jump to content

Собственик на 2.8 мотор търси други колеги със този мотор за дискусии


margo

Recommended Posts

Да колата има газ. Смених уплътнението на изпарителя което може да изтърва газ за всеки случай и съм сигурен (гъба + пяна) че не изтърва след него газ и маркучите до дюзите са пълни без да изпуска. Бензиновите дюзи на пикаят и те са проверени, забравих да спомена.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 193
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

За теста спри газта от бутилката, после изчакай да изгори всичката останала газ и покарай малко на бензин. Това е най-лесният начин да изключиш газта от уравнението ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и това съм правил около 30тина км на бензин после 10 км градско и паленето е същото. Дави се. Мисля си дали не може да е заминало нещо в дросела, защотото след продължително въртене и натискане на педала на газта колата се форсира, но пали.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Здравейте отново колеги.

Сега ще ти кажа какво съм проверил/ сменил, за да ги провериш нещата. Кабели, свещи, бобина (съпротивления), 4-пинов датчик за темп на водата, реле ГНП, съпротивление ( състояние) на ГНП, датчик колянов вал, датчик разпределителн вал, вакууми ( маркучета, уплътнение около дросела и въздушни пътища), дроселова клапа ( почистване), проверка на стъпковия мотор ( работа).
И откритието ми от тези дни е, че газовия ми компютър бърка бензиновия ( основния проблем). Открих разлики в показанията на температурните датчици на газта и след промяна с адекватния датчик колата започна да пали по-лесно и правилно с правилните цилиндри. И за сега е добре и съм доволен, но тепърва ще го докажа това.

Редактирано от MishoYanev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Колега проблема ти е във газовия комп работи на бедна смес и шашка бензиновия от личен опит го знам увеличи газовите времена адаптираи клапата  и ще се оправи

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Колеги, някои от Вас правил ли е конверсия от единична бобина към отделни бобини от FSI ? Пред смяна на бобината съм и мисля, дали да не мина към единични бобини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Аз минах на бобини от FSI, ако търсиш подобрение във разход/вървеж няма да намериш (ако сравняваме с нов или читав бобинен блок). Аз направих конверсията защото намерих много евтино чисто нови оригинални бобини VW и ми се занимаваше с експерименти :) Също така елиминирах кабелите на свещите, които бяха на 20 години и рано или късно трябваше да сменя също.

На самите бобини им се маха гумения пръстен, иначе не влизат, трябва и леко да се поореже пластмасата за да си паснат на мястото. Аз навих самовулканизираща се лента вместо гуменият пръстен, така влизат плътно в капака на клапаните и не контактуват с него. Отделно трябва да си направиш/преправиш инсталацията, аз си купих оригинална букса, в която да включа настоящата от ЕКУ-то, така че във всеки един момента да мога да се върна към бобинен блок. Отделно ти трябва и 6бр букси за самите бобини, втора ръка трудно, а и най-вече безмислено - чупливи са.

 

20181212_110634.jpg

20181212_164055.jpg

20181213_120624.jpg

20181216_103347.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора колега. Поизчетох доста и предвид необходимата инвестиция и реланите ползи от нея се отказах от идеята. Смених бобинния блок с нов Beru, пък ще видя колко време ще изкара. 

 

PS: Променял ли си ignition timing (незнам точно как се казва), след като смени бобините с такива от FSI ? Ако не досега имаш ли изгоряла бобина или всичко е наред ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте на всички нов съм, да съживим темата. Става въпрос за разход на масло, от скоро я имам 30 клапановия мотор автомат, още като я прибирах при покупката забелязах че в ниски обороти пропушва или при намаляне съответно връщане на предавките на автомата надолу, предполагам в по високи скорости също пуши но няма как да се види дори и да карам зад нея, при пробег 520км пред вкъщи на щеката показа минимум(за жалост не погледнах на тръгване колко е маслото) долях грубо 800гр. и се качи почтииии до максимум другото което е понякога като работи на място усещам мирис на масълце вътре при мен, от капаците не тече нищо да подчертая, та съфорумци да почвам ли да мисля и заделям кинти за ревизия гумички сигменти и т.н. или да покарам още малко и да видя колко ще го хапва това масълце :D Главния проблем е че най-много ме дразни че пропушва от ауспусите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пушека от ауспусите може да е масло или неизгоряла смес,но това не е свързано с миризмата на масло в купето.Причината за миризмата на масло в купето е от теч на масло от тапите на разпр.валове отзад на главите,намират се точно над изпускателните тръби и при изпарението на маслото,парното/климатика вкарва миризмата в купето.Тия тапи протичат по-често от гарнитурите,но понеже не се виждат на пръв поглед и много хора ги игнорират.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден се опитвах да си обуча дистанционното на ключа с ваг ком понеже съм с един ключ така и не стана както и да е... След това проверих за грешки и беше записала ламбда сонда и още някаква грешка която аверчето каза че и той я имал от време на време, може ли пушеците да са заради кофти стойности на лабда сонда или?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,може.Ако е така,пушека трябва да е лютив сиво-черен и със специфичен мирис на неизгоряло гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте, 2.8 30 Ц5 имам, от скоро започна да върти доста преди да запали, вървенето си е отлично. При диагностиката дава грешка за датчика на разпределителния вал. След изтриването на грешката няколко пъти запали идеално и след това пак по 10 секунди въртене. Съвети някакви или направо да купувам нов датчик(130лв)?

 

 Второто ми питане е мога ли да си сложа CD Audi Concert и да функционира нормално. Колата е без Bose и баскаса.

 

Благодаря предварително. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Смених го с алтернативен  topran. Пак сутрин върти доста преди да запали. Веднъж запалила е като часовник всичко. С газова съм и всеки път пали на бензин а като е студена прехвърла след 60 градуса на газ.,така че всеки ден имам по 2-3км на бензин сутрин. Пероблема се появи след като веднъж ми изгасна на един обратен завой. От тогава сутрин и на 15-16 градуса върти доста преди да запали

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те не са ли 2 датчика на този мотор?  Аз имам 2.4, който е същия и датчиците са два. Едва ли има общо с обратния завой, а е възможно от кофти настройки на газовата да ти се вдигат или свалят тримовете и като я загасиш и запалиш на студено пак, да пали гадно. Покарай един ден само на бензин, без да и даваш да работи изобщо на газ и виж как ще пали на другия ден студена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте. АСК е мотора. Сменях датчика за температура на водата понеже се прецака и седеше на 120. Сега уж работи уреда, но алармата на дисплея не изчезва. Трябва ли да се изчисти грешката с компютър или проблемът е друг? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...