cnfdnc Публикувано 13 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2015 (Редактирано) Здравейте, От скоро се интересувам от Ауди и съм се насочил към Ауди А4 Б6. Доколкото се информирах за дизеловите двигатели (1.9 и 2.5) първия е железен, а съответно втория се чупи, така че ако е дизелов ще е 1.9. Може ли да ми споделите малко впечатления от бензиновите двигатели на тази машинка: 1.8, видях че има два 2.0, и 2.4? П.П Търся си автомобил с ръчна скоростна кутия Редактирано 13 Януари 2015 от cnfdnc Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 13 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2015 И 3.0 има...От всички бензинови, само от 2.0 се пази. Гори масло.Всички други са наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cnfdnc Публикувано 13 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2015 Благодаря за информацията. Всъщност 3.0 не си търся. Относно бензиновите: И двата 2.0 ли горят масло? Как е разхода на гориво при 2.4 съпоставен с другите бензинови двигатели? Ако не си струва направо да си търся 1.8Т и да се приключва с дилемата.Относно дизеловите: виждам, че има доста обяви с 2.0TDi, този двигател как е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 13 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2015 (Редактирано) 2.0 ТДИ се монтира на Б7. Относно бензиновите: според мен търси 1.8Т, но най-вече си търси запазена кола. 2.0 във вариант 131 к.с. гори много масло, другият му вариант е FSI 150 к.с., но е много рядък и не знам дали някой може да даде мнение от първо лице. Редактирано 13 Януари 2015 от dimitrov788 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cnfdnc Публикувано 13 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2015 Добре, това съответства и на моите намерения дизел 1.9 или бензин 1.8T. Мерси.Темата е за ключ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 Има и 1.6, но е голяма рядкост. Моторетка от старата школа, с 8 клапана и много здрав механично, евтин за обслужване. Много го плюят, защото от 0 до 100 км. са му нужни 12 сек. и вдига само 190-200 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 To 1.8t не може 200 да вдигне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 Ауди на предно с 1.6 8v... Или иначе казано - караме опел а се лъжем, че е ауди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 Сигурни ли сте, че е 8 волта?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 8 valve. Тази малка глава изглежда ли ти да събере два вала? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 Това не го бях виждал честно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 (Редактирано) To 1.8t не може 200 да вдигне ако го няма "Т"-то обаче На 1.6 единствения минус е мъката при изпреварване, а в баири е почти невъзможно. Иначе за каране до 120-130 е ОК. Едно такова....http://www.cars.bg/c581451 И как се движи (Б6 и Б7 с 1.6 са сходни) Редактирано 15 Януари 2015 от tanuco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 1.6 го слагат до 08,възможно е да го има на Б8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 Няма го! До 2008 е, защото В7 ги правят до Февруари 2008 г.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 То оставаше и в А4/В8/ да монтират 1.6-там поне всички четирицилиндрови бензинови мотори са с принудително пълнене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 Едно такова....http://www.cars.bg/c581451 E тва е още по-голямо наказание. Хем караш мотор за Поло, хем плащаш големия данък... Нищо лично, колега, ама това че ти си се преебал с най-спрелия мотор на ауди, не значи че е много готин и трябва да го препоръчваш на останалите.Този мотор са го слагали, само за да могат да кажат "А4 започва от 29 999 евро!" ... С 1.6, платнени седалки и смешни джанти... Иначе с нормален мотор е с 4000 евро отгоре Моето мнение е, че кола която изглежда премиум и струва премиум, трябва да върви поне малко прилично.150 коня е абсолютния минимум. Иначе ще е неприятно да броиш 12 000 лева за B7-мица и по светофарите и магистралите да те разминават всички рендета, хондички и опели от миналото хилядолетие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 1. Не го препоръчвам , а отбелязвам наличието му в моделната гама....и горе-долу какво представлява.2. Не съм се преебал, защото си търсих точно 1.6. Познавам добре 4 цилиндровите двигатели на ВАГ. За кола над 18г. вече приоритет не ми е вървеж , а цени за ремонти и части.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 Добре.Аз не съм толкова светнат и ми е интересно каква е разликата в цените за ремонт и части между 1.6 8в и 1.8 20в? Предполагам ще е интересно и на други колеги.И струва ли си разликата между цените за разликата от 1/4 в мощността?Не се заяждам, питам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 16 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2015 (Редактирано) Няма го! До 2008 е, защото В7 ги правят до Февруари 2008 г....Верно ли има Б7 с основния мотор на Голф 3? И как се движи (Б6 и Б7 с 1.6 са сходни) Това да не е някоя Лада 1500s с монтирано табло на B6? Edit, няма как да е лада, ладата ще го отнесе това нещо: Редактирано 16 Януари 2015 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 16 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2015 Добре.Аз не съм толкова светнат и ми е интересно каква е разликата в цените за ремонт и части между 1.6 8в и 1.8 20в? Предполагам ще е интересно и на други колеги.И струва ли си разликата между цените за разликата от 1/4 в мощността?Не се заяждам, питам 1.6 е както знаем 8 клапанова глава, 1.8 20....при нужда от ремонт и смяна на повдигачи разликата е голяма.....а гаранции няма, че до такъв ремонт може да се стигне при такава кола. 1.8 е със скъпите бубини, 1.6 с обикновено делко. 1.8 е с прослувутата верига на разпредилителните валове и скъпия им обтегач....1.6 изобщо няма тая грижа...последния влиза и в малкия данък.....двата двигателя са с еднакво къси скорости и при шофиране на дълъг път усещането за шум и натовареност на мотора е едно и също. 1.8 има повече вакуми, които се пукат, визирам и връзките при смукателните колектори....само за тези неща платихме за части и труд на АДР на баща ми 160 лв. примерно. При 1.6 и този дерт го няма.....И на мен ми се кара V6, ама не ми изиза сметката по отглеждането му....и те така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 16 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2015 Забрави да споменеш като разход турбината+периферията покрай нея .....и мисля че няма демпферен маховик при 1.6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vikzata Публикувано 16 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2015 (Редактирано) Сравнението беше за с 1.8 20в(въпреки, че го няма при b6), а не с 1.8Т. Маховика при бензиновите мотори обикновено не е засегнат както при дизелите, така че дори и демферен не е страшен. Редактирано 16 Януари 2015 от vikzata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 16 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2015 Останах с впечатлението, че е замесен Тръца.За маховика си прав, на 270х.км. съм и нямам признаци за износване все още.Но все пак е редно да се отбележи че го има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 16 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2015 Интересно защо щом някой е решил, че 100 коня мотор го устройват, цяла тумба народ опитва да го убеди, че е бавноразвиващ се?! Демократична страна сме..... кеф ви 50, кефи ви 500 коня........въпрос на приоритети..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 16 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2015 Има една приказка:''Който го е страх от мечки,да не ходи в гората.'' Демек-1.6 мотор за един е добре,ама за друг е спреляк най-страшен.Но да се сравнява 1.6 8V. мотор с 1.8 20V. мотор-малкия ще стигне големия,ама друг път.Правя сравнение на база купе А3/8L/,каквото съм имал преди,за по-тежката А4-ка пък не ми се мисли.За турбомотора не става дума изобщо,защото ще ги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts