Misho 82 Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 При изкачване мотора натежава към купето...Търси задните големи тампони! На око трудно ще ги разберат най-добре е да се свалят или да тестваш с друг...Това е аз от горчив опит с тия тампони залагам на тях!И аз налях един чувал с пари ама кво да праиш...Днес за изненада видях и два омаслени амортисьора...Айде веднага четири Закса и цифра пара назад! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 Точно в подобно изкачване ми се струваше че мотора ще излезе от коша,а жабката в таблото имаше дразнещо дрънчене ,но все пак съм с друг мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 Мишо колко се изръси, ако не е тайна за Заксовете, че ми се въртят едни мисли за смяна на амортисьорите.Сори за спама в темата на колегата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 Ами клиент цена са 490 лв всичките...Ама ползвам сериозна отстъпка пиши на лично като решиш ще съдействам! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 Защо не закачиш един VCDS, с някой приятел да седнете в колата и докато той държи компа, ти да я изпънеш по някой наклон? Сложи на 13-ти канал и виж при тази вибрация има ли промяна в корекциите на дюзите! Както описваш усещането, че си с три цилиндъра е твърде възможно при повече гориво някоя дюза или да не успява да подаде толкова или да започва да "пикае". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 Аз имах такъв проблем. Големи мъки, около две години, така го траех. Преглеждах какво ли не - карета, полуоски, кардан, ск.кутия, тампони, дискове, а за баланси на колелата да не говорим. Смених наколко кокала от предното окачване, дискове и накладки и не се оправи. Тогава се отказах. Тази зима сложих нови зимни гуми, т.к. старите бяха на три сезона вече, и........................проблема го няма. Явно са били криви гумите, или една от тях. според гумаджията са били скъсани конци (шевове) и за това се е получило, но това е само хипотеза. В интерес на истината доста негативи има от клиенти на гуми, продаване в онлайн магазините, с голени дискаунти, явно качеството е 2-3-то. Но пробвай с гуми, от друга кола, при която го няма този проблем. Успех, дано се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 Защо не закачиш един VCDS, с някой приятел да седнете в колата и докато той държи компа, ти да я изпънеш по някой наклон? Сложи на 13-ти канал и виж при тази вибрация има ли промяна в корекциите на дюзите! Както описваш усещането, че си с три цилиндъра е твърде възможно при повече гориво някоя дюза или да не успява да подаде толкова или да започва да "пикае".+1, има нещо гнило. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Klaus_Meine Публикувано 14 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 Утре ще пробвам това със дюзите. Макар че се съмнявам, тъй като с "кофти" дюза/и или ще пуши, или няма да се "реже" както трябва.Колега PAVKATA26, пробвал съм със втори комплект джанти с гуми - все същото е.Благодаря за съветите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 Имам една дюза, която в различните режими на работа на двигателя се разхожда в диапазон на корекции от 0.6 - 1.6 и ми прави тресене в купето. Другите си мърдат с 1-2 десети само. Скоро ще я сменя, само да се стопли малко Sent from my iPad забравих да добавя, че колата не пуши и има тяга, върви чудесно, но потриса Sent from my iPad Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 Тея тампони на мотора/ляв и десен/ са с датчици,но ако проблема е механичен,както беше на моята В6,на компа не може да се хване,като грешка.Ако се наложи смяна на тампоните на мотора,зависи кой от двата/може и двата/ и какво му е-цена над 200-240 лева за бройка,беше преди време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 Колеги не е каре. Върви с полуоската и е сменено. Дифа и кутията да оригиналните.Полуоската е била с външно каре, почти съм сигурен, че проблема е от вътрешно каре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Klaus_Meine Публикувано 15 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 Полуоската е с ДВЕТЕ карета!!! И съм подменил и двете полуоски с нови от магазина.Освен това, при Б6 вътрешното каре не се снема от полуоската (неразглобяеми)!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mirkata821 Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 Колега а на място има ли тресе не на купето,защото и при мен е идентично с това дето си го описал,само че колата е б7 2.0 tdi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 (Редактирано) До колкото прочетох по горе при колегата с вибрациите в тази тема няма тресене на място на празен ход. При мен обаче тресенето е точно такова и аз съм със същият двигател 2.00 TDI на В7-ца. Темата е тази за да не пълним тук с други неща:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=168170&hl= Редактирано 15 Януари 2015 от D.Stoykov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Klaus_Meine Публикувано 15 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 На място няма никакви проблеми - и празен ход и при форсиране.Днес колата престоя 9 часа в сервиз. Бяха свалени "живи" данни при ускорение с пълна газ (най-силните вибрации) - всичко в норми. Бяха свалени всички тампони на двигател и кутия - без видими неизправности. Май остана само самата скоростна кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mirkata821 Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 (Редактирано) Ок мерси колега значи ще се търси другаде проблема Редактирано 15 Януари 2015 от mirkata821 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 29 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2016 Някакво развитие по въпроса има ли?От скоро забелязах и при мен такива вибрации.При ускорение и педала на газта до долу.Има лека вибрация...която май е по-осезаема на баир.Въпросния тампон,който е отпред при мен е заминал...рони се По принцип съм и за смяна на тампони на мотора....дали е от тях?Колата е бензин с ръчни скорости,куатро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 29 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2016 Ако караш без този тампон предния , какво може да стане? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a4b6avant Публикувано 28 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2018 (Редактирано) Здравейте Пиша по доста стара тема , но имам СЪЩИЯТ проблем откри ли се причината ? Редактирано 28 Юни 2018 от a4b6avant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 28 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2018 Вибрации при ускорение и при изкачване на нагорнище са типични 100% симптоми за проблем с вътрешно каре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xerion Публикувано 28 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2018 Аз вече минах през това! Смених вътрешни карета и всичко е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a4b6avant Публикувано 29 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2018 (Редактирано) Като е студена колата проблема го няма.!!! Смених комплект съединител LUК ,скоростна кутия, нови оригинални тампони на мотора и всичко по окачването Редактирано 29 Юни 2018 от a4b6avant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pifbull Публикувано 1 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2018 При мен изчезна. Смених скоростна кутия и комплект съединител. Сега потегля, работи и ускорява гладко и тихо. С 1z мотор съм, но сложих кутия от AFN, ако въобще това има някакво значение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pol Публикувано 2 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2018 Здравейте! Изчетох всички мнения по темата. При мен случаят е следния: колата е Ауди А4 Б6 1,9 Тди 131к.с. AWX, предно предаване. Реших да сменя тампоните на двигателя, понеже леко бяха тръгнали. Малко бяха омаслени отвън. Нямах тресене или вибрации. Тампоните които купих са оригинални, директно от Германия с доставка, комплект с отстъпката около 550лв двата. Реших да сменя и този на скоростната кутия. Смених ги като колата беше вдигната на стойки отпред. След смяната обаче ми се появиха вибрации в купето ( да го опиша нещо като че ли изпада в резонанс) и се усеща по цялото купе. Появява се само при подаване на газ в интервала от 2000 до 2400 об/мин, след това изчезват. Като ми прави впечатление, че при по малките предавки е мааалко по слаб резонанса, при 4-та и 5-та повече. Колата си върви повече от чудесно. Дюзите са в перфектни стойности, турбина също. Има го също и на място, но е много по слабо. Затова изключвам карета. Казаха ми че може да е меката връзка и при повдигането на двигателя да се е разкъсала вътре и от нея да е резонанса. Но видимо външно не изглежда повредена. Интересното е, че повдигнахме колата пак на стойките отпред и тогава ги няма вибрациите( резонанса) при подаване на газ. Свалях предния шоковия тампон, и после пак си го монтирах със планката, което както казвате Вие, освен да не съм го регулирал добре, и след като колата вече е пусната на земята той да опира някъде. Нека запознатите кажат , когато колата е на земята ( стъпила си на гумите) този тампон как трябва да е регулирам? Трябва ли да опира някъде или не? Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 3 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2018 Предния тампон не трябва да опира никъде. Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване