dimo69 Публикувано 20 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2015 (Редактирано) Здравейте, колеги!а4,в5,1.9тди,110к.с., фейс е колата. До онзи ден всичко си беше точно никакви ядове, върви за страх колата .Докато не заредих на една измислена бензиностанция на "Петрол" в едно село Мърчево, Монтанско. Бях на червено и сложих 10 литра там, колата повървя добре още около 20-на км и изведнъж като рече че неще и неще. върви наполовината как вървеше.Може ли да ме посъветвате едно по едно какво да направя. Сложих 15 литра от Еко има малко подобрение , но пак се замисля,а и осезаемо гори повече, мисля си още нов горивен филтър и добавка за дизел. А и диагностика .Благодаря предварително и се пазете от измислени бензиностанции на места забравени и от Бога! Редактирано 20 Януари 2015 от dimo69 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 20 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2015 Според мен всичко е случайно. Едва ли е от нафтата. Това е прост дизел не се прецаква ей така. Аз карам с каквото ми падне. Като за начало диагностика. После смени филтъра и е добре да смъкнеш смукателния колектор и да го изчистиш и след това да затапиш егр-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimo69 Публикувано 20 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2015 Турбото е чистено миналата пролет ,колата все се вкарва в обороти едва ли ще се запуши пак, но всичко е възможно.Колекторите бяха изчистени най-идеално , егр-затапен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 21 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2015 Аз пък мисля че няма нищо случайно в цялата афера. Налели са „добавка“ в нафтата за обем и това е! Не съм съгласен с колегата sskamen, защото Аудито не е трактор – не можеш да наливаш каквото ти дойде и да върви. Модерните дизелови двигатели са много чувствителни към некачествено гориво. Ако имаш време иди пак до това село и си налей в една туба, а после го занеси да го изследват. Ако е бензиностанция на голямата фирма Петрол можеш и да ги осъдиш да ти оправят колата. Ако просто е единична бензиностанция собственост на кмета – забрави го! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 21 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2015 Колега това не е изобщо модерен дизелов двигател. Това си е един прост чист дизел. И пак казвам Ваг Ком. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 21 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2015 Прост чист дизел с променлива геометрия на турбината.....Успех ти пожелавам! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 21 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2015 И прост дизел се задръства от лоша нафта. При по-новите става при по-малко лоша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 21 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2015 От перфекната нафта ще е цялата галимация.Такова гориво на двойката само мога да налея и то крайно закъсал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 21 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2015 Добре бе колеги искате да ми кажете, че като има нафта на черно за печките и не наливате така ли. Аз пък мога да кажа, че в България качествено гориво няма. Затова при кола нов внос на ход, всеки казва в България скочи с 1л на 100км отгоре. Нека колегата да отиде на диагностика и да пише като се открие проблема. Следя темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 Колега, Нафтата за отопление има парафин и запушва къде що има дюзи по системата. Най-вероятно на колегата това са му налели в гореспоменатото село. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 22 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 Печките визирах дизеловите коли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M.Petroff Публикувано 22 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 Колега една диагностика няма да е зле да направиш(междудругото има кабели по 20 лева заедно с инсталационен диск ваг ком), може да се окаже някой клапан, щом всичко друго е прочистено...но може и да са дюзи...една хубава добавчица в нафтата и жопка над 3 хляди оборота продължително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimo69 Публикувано 22 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 Да благодаря за отзивите .Неделя диагностика понеделник ще пиша тук веднага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 (Редактирано) Печките визирах дизеловите коли. Извинявай колега! Като каза „нафта за печките“ и си помислих че предлагаш да наливаме такава за нафтова печка! Редактирано 22 Януари 2015 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimo69 Публикувано 4 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 Проблема е грешка на дебитомера . Сега ще умувам как да е по-нататък! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 5 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 Бях сигурен. че нафтата няма нищо общо. Добре че си я излекувал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AEL2.5 Публикувано 16 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2015 Какви стойности ти даде дебитомера?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shturshel Публикувано 17 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2015 То е ясно че няма как да е от нафтата, Петрол, Еко, Омв, ...... все си е една(разликата идва от различните добавки). Вземи си един спрей за почистване на дебитомера, преди това замери стойностите, ако след почистването стойностите са същите, пробвай с друг, но не бързай да купуваш, виж някой колега от форума да си ги размените за малко.Ако се окаже че дебитомера е сдал багажа, свободно и на приемлива цена се намират по моргите. Ако се стигне до там вземи с теб някой познат с VAG, слагаш новия, мерите и сравнявате стойностите и те така.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimo69 Публикувано 22 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2015 (Редактирано) Пръскане не помогна , изпял си е песента. Чистене на грешките и в движение новият /втора употреба на Бош /, не показа проблеми вече.Ето грешката на стария-нямаше го никъде, колата беше сиг 40 коня, като се бъгна. Редактирано 22 Февруари 2015 от dimo69 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buky Публикувано 22 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2015 и при мен със същата кола се появи подобен проблем , колата си върви както трябва но на моменти просто забива на 2500-3000 оборота и не иска повече особено на 3 и 4 та скорост , може ли да е запушен катализатор или и аз да търся с ваг ком причината? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване