Jump to content

Не върви както трябва !


dimo69

Recommended Posts

Здравейте, колеги!

а4,в5,1.9тди,110к.с., фейс е колата. До онзи ден всичко си беше точно никакви ядове, върви за страх колата .Докато не заредих на една измислена бензиностанция на "Петрол" в едно село Мърчево, Монтанско. Бях на червено и сложих 10 литра там, колата повървя добре още около 20-на км и изведнъж като рече че неще и неще. върви наполовината как вървеше.Може ли да ме посъветвате едно по едно какво да направя. Сложих 15 литра от Еко има малко подобрение , но пак се замисля,а и осезаемо гори повече, мисля си още нов горивен филтър и добавка за дизел. А и диагностика .Благодаря предварително и се пазете от измислени бензиностанции на места забравени и от Бога! 

Редактирано от dimo69
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен всичко е случайно. Едва ли е от нафтата. Това е прост дизел не се прецаква ей така. Аз карам с каквото ми падне. Като за начало диагностика. После смени филтъра и е добре да смъкнеш смукателния колектор и да го изчистиш и след това да затапиш егр-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбото е чистено миналата пролет ,колата все се вкарва в обороти едва ли ще се запуши пак, но всичко е възможно.Колекторите бяха изчистени най-идеално , егр-затапен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък мисля че няма нищо случайно в цялата афера. Налели са „добавка“ в нафтата за обем и това е! Не съм съгласен с колегата sskamen, защото Аудито не е трактор – не можеш да наливаш каквото ти дойде и да върви. Модерните дизелови двигатели са много чувствителни към некачествено гориво.

 

Ако имаш време иди пак до това село и си налей в една туба, а после го занеси да го изследват. Ако е бензиностанция на голямата фирма Петрол можеш и да ги осъдиш да ти оправят колата. Ако просто е единична бензиностанция собственост на кмета – забрави го!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От перфекната нафта ще е цялата галимация.

Такова гориво на двойката само мога да налея и то крайно закъсал. :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре бе колеги искате да ми кажете, че като има нафта на черно за печките и не наливате така ли. Аз пък мога да кажа, че в България качествено гориво няма. Затова при кола нов внос на ход, всеки казва в България скочи с 1л на 100км отгоре. Нека колегата да отиде на диагностика и да пише като се открие проблема. Следя темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

 

Нафтата за отопление има парафин и запушва къде що има дюзи по системата. Най-вероятно на колегата това са му налели в гореспоменатото село.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега една диагностика няма да е зле да направиш(междудругото има кабели по 20 лева заедно с инсталационен диск ваг ком), може да се окаже някой клапан, щом всичко друго е прочистено...но може и да са дюзи...една хубава добавчица в нафтата и жопка над 3 хляди оборота продължително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Печките визирах дизеловите коли.

 

Извинявай колега! Като каза „нафта за печките“ и си помислих че предлагаш да наливаме такава за нафтова печка! :hilezh:

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

То е ясно че няма как да е от нафтата, Петрол, Еко, Омв, ...... все си е една(разликата идва от различните добавки). Вземи си един спрей за почистване на дебитомера, преди това замери стойностите, ако след почистването стойностите са същите, пробвай с друг, но не бързай да купуваш, виж някой колега от форума да си ги размените за малко.
Ако се окаже че дебитомера е сдал багажа, свободно и на приемлива цена се намират по моргите. Ако се стигне до там вземи с теб някой познат с VAG, слагаш новия, мерите и сравнявате стойностите и те така....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пръскане не помогна , изпял си е песента. Чистене на грешките и в движение новият /втора употреба на Бош /, не показа проблеми вече.

Ето грешката на стария-нямаше го никъде, колата беше сиг 40 коня, като се бъгна.

034922304.jpg?r=0

Редактирано от dimo69
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мен със същата кола се появи подобен проблем , колата си върви както трябва но на моменти просто забива на 2500-3000 оборота и не иска повече особено на 3 и 4 та скорост , може ли да е запушен катализатор или и аз да търся с ваг ком причината?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...