Jump to content

Трудно пали когато е топла!!!


aleksandar jordanov

Recommended Posts

Колата е Б5 Авант ADR мотор....изчетах доста по темата...направих и доста...накратко...колата пали сутрин без проблем, но когато загрее и е загася при следващо, веднага, палене пали изключително трудно, все едно няма акомулатор( взех нов , проблема остана) едвам завърта...така изгоря бензиновата помпа...сложих нова Vaico....същата работа. Комапа не дава грешки за температурен датчик, регулатора на налягането не тече.Като поистине си пали без проблем.

Има ГИ.

Някъкви идеи???

Редактирано от aleksandar jordanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем в стартера....евентуално. Рядко се случва, но така прави....трудно върти, като паднал акумулатор все едно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стартера..интересно.....на него какво може да му е станало...да го карам ли на електричар?

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,мисля че стартера няма нищо общо с трудното палене след като загрее.Когато загрее на бензин ли я палиш и после тя сама да си обърне на газ?Провери,вакум маркучите,скоро чистил ли си дебитомера и дросела,свещите сменяни ли са скоро.Проблемите могат да са от различно естество,но ако проблема е от стартера,той трябва да се проявява независимо дали колата е топла или студена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да с газов инжекцион съм (Ланди-Ренцо) пали винаги на безин и като загрее минава на газ. Вакум маркучите ги проверих всичките...здрави са...дросела не съм чистил скоро...може би 2 години....свещи NGK на около 1 година( ако е от свещите не би ли правило проблем при всички ситоациии...топла, студена на газ на бензин....би трябвало да се отрази по някъкъв начин. За стартера съм съгласен, ноооо...знам ли :)

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,мисля че стартера няма нищо общо с трудното палене след като загрее.

....понякога има. Преди с едно АБТ така патих. И като не върти, вдигах капака, чукна стартера с нещо и после запали. Колегата да отиде в сервиз да види какво ще се окаже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за обслужване на стартера,четки,втулки и т.н.Преглед на силовите кабели,акум.-стартер,акум.-шаси-двигател.

Редактирано от georgi_k
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почистване на дросел, дебитомер и диагностика...диагностиката показа грешка в ламбдата (предполагам заради газта)...след корекцията не се появи отново. Силовите кабели огледани, здраво захванати. Сложих 30л макс моушан 100 на ОМВ и покарах на магистралата към 30 мин. на бензин,високи обороти( евентуално зацапани инжектори). Като загасих и завъртях отново...същата работа....едвам завъртя все едно няма акумулатор!!!! Остава стартера....но как ще пали на студено а на загряла кола да не може.??? Като е оставя за 10-15 мин, тоест не напълно изстинала , пали без проблем!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хората ги оправят стартерите и стават "нови". Едни втулки и едни четки ще смениш, и малко за труд - това е. Ти си втулки ама давай наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи стартер...добреее....."Ти си втулки ама давай наред"...това пък какво значи!!!!!

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобен проблем и се окза мембраната на редуктора, лека дупчица. Смесва газ и бензин. След смяната всичко си заспа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега в Пловдив по Коматевско шосе след Попов гледаш от дясната ти страна след 100 метра има табела за ремонт на стартери , отиди да питаш там .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо да видим стартера.....ходих до коматевско....чак до коматево не намерих ремонт на стартери....има монтаж и ремонт на АГУ!!! Казаха ми за двама майстори, арменци, до Панаира...някакви впечатления??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори за закъснението.......чакам заплатата :) но имам наблюдения....от една седмица карам колата само на бензин ( изпразних газта и не съм слагал)...колата пали без проблем....загряла, студана пали си.....според мен ще се окаже, както  каза колегата ivelin_1976 ".....се окза мембраната на редуктора...". За по-сигорно, ще направя профилактика на стартера и тогава ще е закарам на газаджията да си оправи изпарителя. Това е засега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окончателно.....виновен се оказа редуктора.....след ремонт (оригинални мембрани за газов инжекцион Landi LI 02) , всичко си дойде на мястото.

Поздрави и много безавариини километри от мен на всички колеги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...