aleksandar jordanov Публикувано 2 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2015 (Редактирано) Колата е Б5 Авант ADR мотор....изчетах доста по темата...направих и доста...накратко...колата пали сутрин без проблем, но когато загрее и е загася при следващо, веднага, палене пали изключително трудно, все едно няма акомулатор( взех нов , проблема остана) едвам завърта...така изгоря бензиновата помпа...сложих нова Vaico....същата работа. Комапа не дава грешки за температурен датчик, регулатора на налягането не тече.Като поистине си пали без проблем.Има ГИ.Някъкви идеи??? Редактирано 2 Февруари 2015 от aleksandar jordanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 2 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2015 Проблем в стартера....евентуално. Рядко се случва, но така прави....трудно върти, като паднал акумулатор все едно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar jordanov Публикувано 2 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2015 (Редактирано) стартера..интересно.....на него какво може да му е станало...да го карам ли на електричар? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 3 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 2 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2015 Колега,мисля че стартера няма нищо общо с трудното палене след като загрее.Когато загрее на бензин ли я палиш и после тя сама да си обърне на газ?Провери,вакум маркучите,скоро чистил ли си дебитомера и дросела,свещите сменяни ли са скоро.Проблемите могат да са от различно естество,но ако проблема е от стартера,той трябва да се проявява независимо дали колата е топла или студена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar jordanov Публикувано 2 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2015 (Редактирано) Да с газов инжекцион съм (Ланди-Ренцо) пали винаги на безин и като загрее минава на газ. Вакум маркучите ги проверих всичките...здрави са...дросела не съм чистил скоро...може би 2 години....свещи NGK на около 1 година( ако е от свещите не би ли правило проблем при всички ситоациии...топла, студена на газ на бензин....би трябвало да се отрази по някъкъв начин. За стартера съм съгласен, ноооо...знам ли Цитиране на предходно мнение! Редактирано 3 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 3 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2015 Колега,мисля че стартера няма нищо общо с трудното палене след като загрее.....понякога има. Преди с едно АБТ така патих. И като не върти, вдигах капака, чукна стартера с нещо и после запали. Колегата да отиде в сервиз да види какво ще се окаже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 3 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2015 (Редактирано) +1 за обслужване на стартера,четки,втулки и т.н.Преглед на силовите кабели,акум.-стартер,акум.-шаси-двигател. Редактирано 3 Февруари 2015 от georgi_k Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar jordanov Публикувано 4 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 Почистване на дросел, дебитомер и диагностика...диагностиката показа грешка в ламбдата (предполагам заради газта)...след корекцията не се появи отново. Силовите кабели огледани, здраво захванати. Сложих 30л макс моушан 100 на ОМВ и покарах на магистралата към 30 мин. на бензин,високи обороти( евентуално зацапани инжектори). Като загасих и завъртях отново...същата работа....едвам завъртя все едно няма акумулатор!!!! Остава стартера....но как ще пали на студено а на загряла кола да не може.??? Като е оставя за 10-15 мин, тоест не напълно изстинала , пали без проблем!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bajiliqn Публикувано 4 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 Хората ги оправят стартерите и стават "нови". Едни втулки и едни четки ще смениш, и малко за труд - това е. Ти си втулки ама давай наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar jordanov Публикувано 4 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 (Редактирано) Значи стартер...добреее....."Ти си втулки ама давай наред"...това пък какво значи!!!!! Цитиране на предходно мнение! Редактирано 5 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 5 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 Значи че проблема е във втулките, а не четките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar jordanov Публикувано 5 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 Читав сервиз за стартери в Пловдив? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar jordanov Публикувано 9 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2015 Препоръчайте ми някой....все трябва да има такъв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 11 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2015 Имах подобен проблем и се окза мембраната на редуктора, лека дупчица. Смесва газ и бензин. След смяната всичко си заспа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 16 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2015 Колега в Пловдив по Коматевско шосе след Попов гледаш от дясната ти страна след 100 метра има табела за ремонт на стартери , отиди да питаш там . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AEL2.5 Публикувано 16 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2015 Ако наистина има пробив по мемрана или изпускащ изпарител го прави този проблем понеже при палене ти смесва газ бензин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar jordanov Публикувано 16 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2015 Първо да видим стартера.....ходих до коматевско....чак до коматево не намерих ремонт на стартери....има монтаж и ремонт на АГУ!!! Казаха ми за двама майстори, арменци, до Панаира...някакви впечатления?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 16 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2015 Не съм ги чувал ама отивай и питай . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dorsy Публикувано 20 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2015 Колега, отстрани ли проблема, пиши какво се е оказало! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar jordanov Публикувано 24 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 Сори за закъснението.......чакам заплатата но имам наблюдения....от една седмица карам колата само на бензин ( изпразних газта и не съм слагал)...колата пали без проблем....загряла, студана пали си.....според мен ще се окаже, както каза колегата ivelin_1976 ".....се окза мембраната на редуктора...". За по-сигорно, ще направя профилактика на стартера и тогава ще е закарам на газаджията да си оправи изпарителя. Това е засега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar jordanov Публикувано 4 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2015 Окончателно.....виновен се оказа редуктора.....след ремонт (оригинални мембрани за газов инжекцион Landi LI 02) , всичко си дойде на мястото.Поздрави и много безавариини километри от мен на всички колеги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 5 Март 2015 Доклад Share Публикувано 5 Март 2015 Радвам се, че проблемът се разреши Без аварийно каране! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване