radison Публикувано 2 Май 2015 Доклад Share Публикувано 2 Май 2015 Здравейте колеги,искам да споделя за следният проблем който ми се случи и дали някой може да помогне.Както си карах извън града изведнъж ММi спря,опитах се да я включа,но не стана,само светваше и след няколко секунди изгасвяше.Отидох на майстор и се установи че ми е изгорял бушон на телефона,също така даваше голяма консумация на ток,след смяната на бушона всичко се оправи,ММI тръгна,но сега нямам телефон,изписва че не е инсталиран,след проверка с Vag ми излиза следната грешкаAddress 77: TelephoneCannot be reached а също така :01303 - Telephone Transceiver (R36) 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 206 Mileage: 190256 km Time Indication: 0 Date: 2015.05.01 Time: 18:27:17Някой може ли да ми каже какъв точно е проблема.Благодаря ПредварителноУстанових и някои друго грешки,ако някой също може да каже за какво става въпрос00474 - Control Module for Immobilizer 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 1 Reset counter: 206 Mileage: 190256 km Time Indication: 0 Date: 2015.05.01 Time: 18:28:4102084 - Component Protection 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation Freeze Frame: Fault Status: 01100101 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 254 Reset counter: 255 Mileage: 190256 km Time Indication: 0 Date: 2015.05.01 Time: 18:13:1102095 - Component Protection Active 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 1 Reset counter: 206 Mileage: 190256 km Time Indication: 0 Date: 2015.05.01 Time: 18:28:41 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 3 Май 2015 Доклад Share Публикувано 3 Май 2015 Имаш активиран компонент протекшън, което е странно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 3 Май 2015 Доклад Share Публикувано 3 Май 2015 (Редактирано) Получава се след ъпдейт на мми-то понякога. Тия блутут модули ако не са последния с Х налрая в модула са супер бъгави всичките. Редактирано 3 Май 2015 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radison Публикувано 3 Май 2015 Доклад Share Публикувано 3 Май 2015 Аз ъпдейт на амито направих,явно от там стана всичко,някакво решение може ли фа предложите,не че го ползвам телефона,но дразни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 3 Май 2015 Доклад Share Публикувано 3 Май 2015 Да се направи ъпдейта пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radison Публикувано 3 Май 2015 Доклад Share Публикувано 3 Май 2015 Правих Го няколко пъти,презаписвах дискове и все едно и също ми изписва накрая грешка 178,само тел.не може да ъпдейтне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 3 Май 2015 Доклад Share Публикувано 3 Май 2015 Ъпдейт на предна версия. Ако искаш иди при Мишо да ти го оправи има ги всички версии и тн. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radison Публикувано 3 Май 2015 Доклад Share Публикувано 3 Май 2015 Добре благодаря,но аз съм от Варна,знаеш ли някойот моя град Добре благодаря,но аз съм от Варна,знаеш ли някойот моя град Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 3 Май 2015 Доклад Share Публикувано 3 Май 2015 JelyazA6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 3 Май 2015 Доклад Share Публикувано 3 Май 2015 Искаш да кажеш zhelyazA6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 3 Май 2015 Доклад Share Публикувано 3 Май 2015 (Редактирано) Колеги, някой има ли багажник за авант (греди ) за продаване? Ако е за колело, още по-добре. Редактирано 3 Май 2015 от hysterics Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 4 Май 2015 Доклад Share Публикувано 4 Май 2015 Ауди са изкарали (не знам дали е сега) някаква течност стотина лева литъра за оправяне на дюзички - киснат 24 часа и се връщат към живот. Мишо каза, че я е пробвал с някакво 3.0 тди мисля и е сработило супер добре. Та, ако не са заминали съвсем дюзите това е според мен много по-добър вариант от всякакви рециклажи и добавки с неизяснен произход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 4 Май 2015 Доклад Share Публикувано 4 Май 2015 Не се съмнявам, че ще стане с тази течност, но и адаша ги лекува успешно, вЕрвай ми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Май 2015 Доклад Share Публикувано 4 Май 2015 Трябва да я проверя тая течност малко аз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 4 Май 2015 Доклад Share Публикувано 4 Май 2015 Сипи я в казанчето за чистачки......поне дюзичките за фаровете ще оправи на 100% Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 4 Май 2015 Доклад Share Публикувано 4 Май 2015 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 4 Май 2015 Доклад Share Публикувано 4 Май 2015 Чакаме отзиви от запознати! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 4 Май 2015 Доклад Share Публикувано 4 Май 2015 Повече звучи за профилактика, при рециклиране се подменят части все пак. Малко се съмнявам само с киснене да ги прави като нови... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 4 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2015 Колеги, някой има ли багажник за авант (греди ) за продаване? Ако е за колело, още по-добре.Колко даваш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 4 Май 2015 Доклад Share Публикувано 4 Май 2015 Може, докато се киснат да им се галванизират човките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 4 Май 2015 Доклад Share Публикувано 4 Май 2015 Казах за дюзи, които не са заминали напълно, а имат отклонения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 4 Май 2015 Доклад Share Публикувано 4 Май 2015 Обичайно като ги накиснете и се разпикават порядъчно. Та ми стана чудно как ги познавате кои са заминали и кои не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 4 Май 2015 Доклад Share Публикувано 4 Май 2015 Споделям случаи в които е помогнало, все пак майстора си решава кога може да се пробва, кога са се разпикали, кога има нагари и тн. лайна. По форума няма как да стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 4 Май 2015 Доклад Share Публикувано 4 Май 2015 (Редактирано) За да бъде почистена дюза от нагар и тем подобни е нужно въпросната течност да премине през механичните и части под-налягане при определена температура....само с киснене нищо няма да се случи предвид това че в механичната и част няма как от вън да влезе нещо в нея заради клапана в нея (вижда се на схемата) които винаги отваря отвътре навън при налягане от доста атмосфери.... п.с.Хипотетично,е възможно въпросната течност да окаже положително влияние на една част на разпръсквача и от там евентуално да подобри работата и,но лично аз съм доста скептично настроен от ефекта като знам как се чисти полепнал нагар...... Редактирано 4 Май 2015 от nikif1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Май 2015 Доклад Share Публикувано 4 Май 2015 Принципно дюзата може да се разглоби и да се почисти на ултразвук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts