Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 7


sky

Recommended Posts

Здравейте колеги,искам да споделя за следният проблем който ми се случи и дали някой може да помогне.Както си карах извън града изведнъж ММi спря,опитах се да я включа,но не стана,само светваше и след няколко секунди изгасвяше.Отидох на майстор и се установи че ми е изгорял бушон на телефона,също така даваше голяма консумация на ток,след смяната на бушона всичко се оправи,ММI тръгна,но сега нямам телефон,изписва че не е инсталиран,след проверка с Vag ми излиза следната грешка

Address 77: Telephone
Cannot be reached

 а също така :

01303 - Telephone Transceiver (R36)
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 206
                    Mileage: 190256 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.05.01
                    Time: 18:27:17

Някой може ли да ми каже какъв точно е проблема.Благодаря Предварително

Установих и някои друго грешки,ако някой също може да каже за какво става въпрос

00474 - Control Module for Immobilizer
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 206
                    Mileage: 190256 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.05.01
                    Time: 18:28:41

02084 - Component Protection
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100101
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 254
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 190256 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.05.01
                    Time: 18:13:11

02095 - Component Protection Active
            000 - -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 206
                    Mileage: 190256 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.05.01
                    Time: 18:28:41

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,1k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Получава се след ъпдейт на мми-то понякога. Тия блутут модули ако не са последния с Х налрая в модула са супер бъгави всичките.

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой има ли багажник за авант (греди ) за продаване? Ако е за колело, още по-добре.

Редактирано от hysterics
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди са изкарали (не знам дали е сега) някаква течност стотина лева литъра за оправяне на дюзички - киснат 24 часа и се връщат към живот. Мишо каза, че я е пробвал с някакво 3.0 тди мисля и е сработило супер добре. Та, ако не са заминали съвсем дюзите това е според мен много по-добър вариант от всякакви рециклажи и добавки с неизяснен произход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повече звучи за профилактика, при рециклиране се подменят части все пак. Малко се съмнявам само с киснене да ги прави като нови...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споделям случаи в които е помогнало, все пак майстора си решава кога може да се пробва, кога са се разпикали, кога има нагари и тн. лайна. По форума няма как да стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да бъде почистена дюза от нагар и тем подобни е нужно въпросната течност да премине през механичните и части под-налягане при определена температура....само с киснене нищо няма да се случи предвид това че в механичната и част няма как от вън да влезе нещо в нея заради клапана в нея (вижда се на схемата) които винаги отваря отвътре навън при налягане от доста атмосфери....

 

п.с.Хипотетично,е възможно въпросната течност да окаже положително влияние на една част на разпръсквача и от там евентуално да подобри работата и,но лично аз съм доста скептично настроен от ефекта като знам как се чисти полепнал нагар......

post-78706-0-85041700-1430764498_thumb.j

Редактирано от nikif1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...