Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 7


sky

Recommended Posts

При Бранко всичко става с машина на Бош. Изтегля стария фреон и масло, вакумира, слага ново масло и точно количество фреон инси свиркаш. Аз при него си карам всичките коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,1k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

При Бранко всичко става с машина на Бош. Изтегля стария фреон и масло, вакумира, слага ново масло и точно количество фреон инси свиркаш. Аз при него си карам всичките коли.

За коя автомивка говориш, понеже Г. Димитров, не е много къс булевард и се сещам поне за 3 мивки на него. Може ли един линк към bgmaps.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BMW комплект за чистене и поддръжка на кожа. Най-доброто на пазара за непрофесионалисти, което можеш да си купиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За коя автомивка говориш, понеже Г. Димитров, не е много къс булевард и се сещам поне за 3 мивки на него. Може ли един линк към bgmaps.

 

Ето тук е:

 

http://www.bgmaps.com/link/8634D6DC12122ACD62533DD1A60E6D4C

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Мерси

 

 

Някой може ли да ми каже всички неща които трябва да се сменят заедно с веригите на 3.0TDI.

Ако може с парт номера няма да е лошо...

Редактирано от itolev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Парт номерата ги нямам, но са 4 вериги с съответния брой обтегачи(успокоител). При свалянето на мотора в възможно да се наложи доливане на масло в автомата. От зеленото разбира се. Случвало се е почти 2 литра да доливам.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте,

 

От няколко дни наблюдавам много странен проблем. Когато климатроника ми е на ECON всичко работи нормално. Студеното духа студено, топлото - топло. Когато изключа икономичния режим и настроя климатроника на ниска температура (16-21 градуса) в някакъв момент десния кръг на климатроника започва да духа горещо - най-силно се усеща на най-дясната решетка, по-слабо на централната, но горещо. До този момент и двата кръга са настроени на синхронизиран режим на температурата. След като започна да развъртам дясната врътка към висока и ниска температура след известно време се оправя. Понякога отнема повече време, понякога по-малко. Понякога трябва да изключа климатроника напълно и да го включа и се оправя чак тогава. Понякога се оправя и после отново. 3-4 пъти ми се е случвало от последните 10 дни само и не съм имал възможност за много анализ. Прави го само на десния кръг. Забелязал съм че се случва след като пусна климатроника (изключа ECON режима) на студено. След като го изключа климатроника (включа на ECON) проблема остава обаче. Ако не го включвам - не наблюдавам този проблем. При проверка с VAG грешки няма никъде никакви. Разсъждавам върху следните въпроси:

1. Фреон-контейнера един ли е и за двата кръга или всеки си има собствен? Ако има собствен, да не би нещо да е от фреона на 2-рия кръг ... но пък ще го прави постоянно не от време на време само?

2. Преди 5000 км се наложи да сменя по принуда демпферна шайба, 2-те паразитни ролки и ремъка - майстора нещо да не е свързал или направил като хората?

3. Ако е от клапата/ите която/които сменя/т студения и топлия поток те са с електромоторчета и ако има проблем би трябвало да има записана грешка и при диагностика да се види?

4. Объркан или разменен маркуч??

 

Моля да идеи и предложения, досега никога не съм срещал подобен проблем? Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така... След като със Стефан а.к.а. Kpematop хванахме с диагностика, че свещите са си позамимали... Решихме да ги сменим днес, и понеже е 1-ви май и нямаше как да се разминем само с това.. Направихме и пролетно почистване на целия air intake, чак до клапаните. С две думи излъскахме и колектора, дросела и всичко което можеше да се разглоби. Даже изчистихме и смазахме всички механизми които работят с вакум... Разликата, "спрелтака".. Вече, не е чак толкова спрял.

Съвета ми към хората с FSI-та е да минат и те през Стефчо и да извършат тази процедура, за 114 000км имаше към 2мм нагар навсякъде по пътя от дросела до цилиндрите. Като аз карам само с vpower бензин и си взимам Castrol-a от Германия. Направихме няколко тестови ръна и нещата изглеждат по съвсем друг начин и като данни и като цяло.

Това е снимка преди да започне почистването...

post-74001-0-34909900-1430504137_thumb.j

Редактирано от itolev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тях не мога да се меря... Това може само ако и аз имам дизел ;). За сега си се гоня само с вятъра.. Днеска и Стефчо видя, колко лесно се пързалят тези коли и на сухо ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако е клапа не трябва ли да има записана грешка някъде из електрониката?

 

Някакви други предположения/мнения? Фреона един ли е за 2-та кръга?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...