Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 7


sky

Recommended Posts

  • Отговори 1,1k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Лекува ли се някак или трябва да се сменя?

Здравей,

При мен даваше същата грешка. Оказа се въздушен мехур - обезвъздуши си системата (от шофьорската страна под капака на чистачките е най-високия bleeding point), долей антифриз и ако не се махне грешката, смени помпата. 100 лв ги има втора ръка по моргите, към 450 мисля беше нова оригинална.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спри да пробваш тогава,че ако тече вътре върху Усилвателя ще имаш доста драми.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Аз не пробвам вече, но нямам време да се занимавам. Мисля че в петък ще мога да отида до Порше Варна да видя какво ще кажат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Тази сутрин забелязах странно щракане в скоростния лост когато е на Паркинг и леко натисна спирачката. Чува се едно прещракване, а също така и се усеща в лоста, когато си сложа ръката. Колата е 3.0 TDI автоматик, 2005 година.

Някой да има идея от какво може да е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам  :) също така мога да допълня, че може да се изключва режим "D" в посока "N", без чопа (ако иска някой да използва баир надолу, без колата да го спира). Връщането към "D" става без натискане на спирачка и с чоп. В задръстване, може да се освобождава отново на "N", за да се пести гориво (примерно). Връщането към "D" става с чоп и спирачка, но ако колата е била леко в движение...само с чоп-а ;)

Редактирано от petio_venkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично не препоръчвам движение на N по какъвто и да е повод, според мен кутията не е измислена да сменяш на N на най-малкия наклон :) Също така по последна информация от kpematop-a, на N не върти някаква помпа на кутията. Може би той може да обясни повече :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На N маслото пада в картера, ако искаш да седиш на светофар не на Д, трябва да превключиш на P, тогава маслото се върти из цялата кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично не препоръчвам движение на N по какъвто и да е повод, според мен кутията не е измислена да сменяш на N на най-малкия наклон :) Също така по последна информация от kpematop-a, на N не върти някаква помпа на кутията. Може би той може да обясни повече :)

Не ръчкайте кутията на N, само проблеми може да Ви доведе.На предната кола така прецаках кутията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скъса жилата ли?

Започна да минава в авариен режим, докато се скапа напълно и ремонт, след 6 месеца пък същото и пак ремонт.Абе, скъса ми нервите и сервизите в София всички ги обиколих, без Джемини.Но колата не беше Ауди.Обяснено ми беше, че на N по надолнище например, маслото не се охлажда, вдига се температурата на маслото и от там идват проблемите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не ръчкам в движение, само на светофар като е студена я държа на P, защото ми дава 1.8l/h на D, а на P ми е 1.2l/h докато е студена, после на топло ми е 1.2l/h на D, докато на P ми е 0.8l/h.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тази връзка един подобен може и глупав въпрос- може ли да се мине в движение от D на S или трябва да се спре колата, да натиснеш спирачката и тогава?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На N маслото пада в картера, ако искаш да седиш на светофар не на Д, трябва да превключиш на P, тогава маслото се върти из цялата кутия.

Помпата не е ли вързана към хидротрансформатора? Тоест при движение, ако съм на N, не би ли трябвало да се върти маслото в цялата кутия и да няма проблеми? Вярно, че при теглене на колата не е добре, но тогава двигателя не работи и няма кой да върти помпата. Дано въпроса не е глупав, но наистина искам да разбера дали съм прав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не ръчкам в движение, само на светофар като е студена я държа на P, защото ми дава 1.8l/h на D, а на P ми е 1.2l/h докато е студена, после на топло ми е 1.2l/h на D, докато на P ми е 0.8l/h.

Стефчо,1.2л/ч нафта са 3лв ,,60 мин. делено на 3лв.=0.05лв/5стотинки/ на минута/толко ти е светофара/. При 0.8л/ч е 2лв,делено на 60мин.е 0.035лв. на минута. Реално това превключване от Д към П ти пести 0.015лв на минута!! Не си струва ръчкането на кутииката заради 1.5 стотинки на минута :stupid::zustimm:  Обобщено:на Д ти харчи 5ст. на минута,на Н 3.5ст. на минута

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, хора ! На N може само да се дърпа колата и то до 50 км за да не прегрее кутията.Обяснението е много просто.Когато включиш на D започва да се върти хидротрансформатора /две турбини пълни с масло една с/у друга/ които завъртат маслото и така се предава движението от двигателя на дифера.При това се променя температурата и вискозитета на маслото, затова същата има охлаждане.Когато е на N няма завъртане на турбините, няма то "товаренето" на турбините, както го наричат майсторите, следователно маслото не се развърта, а пада в картера.Кутията не се охлажда и може да прегрее.Това е, според мен.Карайте си на D и в задръстване, на светофари и пр. и  споко, не ръчкайте много и ще имате дълъг живот.Разбира се и спирането по нагорнище.Задължително е: Спирачка, ръчна спирачка и след това лоста на P.Така не се товари кутията и се удължава живота и.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също може от R да сложите на D без да натискате копчето. В задръстване винаги я държа на D. Някъде бях чел в подробни описания, че от R на  P да не минавам директно, а да се направи R-N-D-N-R-P и удължавало доста живота на кутията. Сега обаче не мога пак да намеря този текст.

Редактирано от Dan4ote
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...