N1995 Публикувано 5 Май 2015 Доклад Share Публикувано 5 Май 2015 (Редактирано) То му е там името преди да се регна в тоя форум и преди Стефчо да разбере, че на таблото може да се вади километраж. И ако четеш ще видиш, че много смешно се подскача като се спомене името на Мишо и то все от едни и същи хора и се почват подобни "забавни" мнения, лафчета и тн. Иначе по темата, слагам всяка година по една добавка на Ауди за помпа-дюза, карам с оригинално масло, сипвам само vPower и отклоненията са ми почти 0 на всички. Редактирано 5 Май 2015 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4i4o Публикувано 5 Май 2015 Доклад Share Публикувано 5 Май 2015 Колеги, влючвам се с ново питане и молба за съдействие. Колата ми е в порше вече 3-та седмица, без никакъв резултат. Има проблем с комуникацията м/у двигателя и компа на двигателя. Понякога гаси цилиндър, понякога не пали....Диагностиката не дава никаква грешка. Според тях компа е ок, както и двигателя. Идея за майстор който може да помогне?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 5 Май 2015 Доклад Share Публикувано 5 Май 2015 (Редактирано) Олеле...Порше - добър ден ма някои хора си мислят, че ако ходят редовно там и всичката им е наред. Лошо, чичак! Взимай си колата и отиди при свестни майстори. В София има доста...шопчетата да помагат Редактирано 5 Май 2015 от petio_venkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 5 Май 2015 Доклад Share Публикувано 5 Май 2015 Пичове, някой от вас имал ли е проблем с датчика за високо налягане на климатика? Моят "проби" в неделя, в буквалния смисъл и всичкия фреон изтече отзад през куплунга. В Порше ми казаха, че често умирал, самия датчик е ревизиран 4 пъти. Интересно ми е колко ли гръмнали компресори има заради проблем с тоя датчик... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 5 Май 2015 Доклад Share Публикувано 5 Май 2015 И ако четеш ще видиш, че много смешно се подскача като се спомене името на Мишо и то все от едни и същи хора и се почват подобни "забавни" мнения, лафчета и тн.Да ти кажа честно, не ме вълнува особено.Ако не беше твоята натрапчива /анти/реклама щях да продължавам да му пращам клиенти, защото всеки има право на втори шанс.Айде със здраве. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 5 Май 2015 Доклад Share Публикувано 5 Май 2015 Петарик - нито има нужда от реклама нито му правя такава, друго е натрапчивото тука ама като си сложил очилата е трудно да се види предполагам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 5 Май 2015 Доклад Share Публикувано 5 Май 2015 4i4o кабелния сноп или някоя дюза е поумряла, винаги един и същи цилиндър ли гаси? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 5 Май 2015 Доклад Share Публикувано 5 Май 2015 N1995 добави в сайта ти за ретрофит как се прави ретрофит на волан с лопатки или мулти...Ако ти е обикновен волана и нямаш автопилот, ти трябва да си купиш електрониката от колата с тия екстри. А ако колата ти е с автопилот или мултиволан директно набождаш волана с лопатките и го кодираш в 16 - Steering Wheel и нещата заспиват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 5 Май 2015 Доклад Share Публикувано 5 Май 2015 Всички мулти волани заспиват P&P независимо дали имаш темпомат или не до колкото гледах послено Ако нямаш копчета обаче трябва нова електроника с лентов кабел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 5 Май 2015 Доклад Share Публикувано 5 Май 2015 (Редактирано) Мултиволан, за да имаш трябва електрониката да го поддържа. Иначе вчера набодох един волан с лопатки при мене и ме радва много и още един такъв волан пътува към JelyazA6 Редактирано 5 Май 2015 от kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 5 Май 2015 Доклад Share Публикувано 5 Май 2015 Да Аз съм с фейслифтов волан още като взех колата - първото нещо, което сложих, сега Кюто на което се назландисвам е пълен s-line пакет и вътре трилъчев s-line волан с хромирани лопатки си е кукла с панделка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 5 Май 2015 Доклад Share Публикувано 5 Май 2015 С плоския волан ли е Q7-цата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 5 Май 2015 Доклад Share Публикувано 5 Май 2015 Q7 е като на А6 същия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 5 Май 2015 Доклад Share Публикувано 5 Май 2015 Значи е с плоския волан с кръглия еърбег. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4i4o Публикувано 5 Май 2015 Доклад Share Публикувано 5 Май 2015 (Редактирано) kpematop, дюзите са сменени, пробвах и с друг кабелен сноп - няма разлика. Гаси само втори цилиндър... Редактирано 5 Май 2015 от 4i4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 5 Май 2015 Доклад Share Публикувано 5 Май 2015 Намери тогава един нов компютър да ти клонирам софтуера и пробвай с него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4i4o Публикувано 5 Май 2015 Доклад Share Публикувано 5 Май 2015 мерси Стефане, звучи лесно само с намирането на нов компютър незнам доколко ще се справя. вече търсих безуспешно по моргите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 5 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2015 Кой код на двигателя да гледам за 3.0 ТДИ фейс? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 5 Май 2015 Доклад Share Публикувано 5 Май 2015 На там ли се насочи?Отказа ли се от F10 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 5 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2015 (Редактирано) 3.0 ТДИ ми е последен избор. И все пак ако изпадне нещо хубаво може и да се метна пак на дизел. но хич не ми се иска. Засега 3.0Т след това 4.2 ФСИ и накрая 3.0 ТДИ. Бензинови няма грам избор, камо ли с екстри да са. Ф11 ме кефи, но е на задно и гледам предимно 528 или 523. Редактирано 5 Май 2015 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 5 Май 2015 Доклад Share Публикувано 5 Май 2015 (Редактирано) Добре де,ти толко години имаше 4Ф,ако си вземеш фейслифт няма ли да имаш чувство,че си си в старата кола? Не ме разбирай ,че натрапвам някакво мнение,но аз лично не бих си взел фейс на кола която съм карал толко години.Следващия модел ДА!! Все пак ще дадеш двойна цена.... Редактирано 5 Май 2015 от plamen sf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 5 Май 2015 Доклад Share Публикувано 5 Май 2015 мерси Стефане, звучи лесно само с намирането на нов компютър незнам доколко ще се справя. вече търсих безуспешно по моргите. Дай номера на твоя...имам два броя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
legend433 Публикувано 5 Май 2015 Доклад Share Публикувано 5 Май 2015 Здравейте колеги!Имам парктроник само отзад искам да сложа и отпред. Някой правил ли е такава интервенция?Сложна ли?Някой знае ли номерът на боята на s-line решетката или идея къде мога да го получа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 5 Май 2015 Доклад Share Публикувано 5 Май 2015 Nikif1 edc16u31 е компа но чичо 03g906016bf. CDYA е мотора на фейс 4F аналог на CASA на Q7. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 5 Май 2015 Доклад Share Публикувано 5 Май 2015 Утре ще погледна,но мисля че са edc17....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts