Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 7


sky

Recommended Posts

  • Отговори 1,1k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Вярно, и аз мисля че е 80. Все пак не го пресушавам преди да заредя. Днес ми оставаха 40 км по борд. И друг път съм забелязвал че резервата е доста голяма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4,4 е по борд, бе момче! Не на колонка!!! Чети внимателно, преди да пишеш :)

 

Ми кажи колко ти е разликата от борд до колонка ?  :)

Редактирано от nikif1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно, и аз мисля че е 80. Все пак не го пресушавам преди да заредя. Днес ми оставаха 40 км по борд. И друг път съм забелязвал че резервата е доста голяма.

 

Значи пак не можеш да се похвалиш с висок разход  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dummkopf, какво си взе с по-качествени материали, че ми е интересно?  Новите коли са все по-пластмасови

Взех си много по-евтина работна кола, тъй като исках да ''донадя'' към една инвестиция която планувам от доста време, но не това е темата на разговор. В къщи имаме w211 авангард с голямото екранче, верно, няма хиляда цвята лампички в салона и опциите на MMI, но като материали ми е много по-масивно, по-тежко ако щеш направено, просто всеки път като седна вътре след Аудито и се чувствам в по-скъпа кола, въпреки че са едни години а мерца струва на половина на 4Ф. На много хора съм го казвал и са ме смятали за луд, но..мое мнение :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми кажи колко ти е разликата от борд до колонка ?  :)

Ми с предния чип беше около 2 литра :) сега да видим чичо Стефан какво е измайсторил ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе градско 3.0 TDI QUATTRO е моята 2005 си похапва 10-12 на 100 но под 10 не съм успявал да я сваля. За извън градско зависи как я караш но 6.8 - 7.5 е нормално да гори между 100-130 ако я караш поне това е при мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех си много по-евтина работна кола, тъй като исках да ''донадя'' към една инвестиция която планувам от доста време, но не това е темата на разговор. В къщи имаме w211 авангард с голямото екранче, верно, няма хиляда цвята лампички в салона и опциите на MMI, но като материали ми е много по-масивно, по-тежко ако щеш направено, просто всеки път като седна вътре след Аудито и се чувствам в по-скъпа кола, въпреки че са едни години а мерца струва на половина на 4Ф. На много хора съм го казвал и са ме смятали за луд, но..мое мнение :)

Нещо не схванах, какво не ти харесва по таблото в 4Ф?

Абе градско 3.0 TDI QUATTRO е моята 2005 си похапва 10-12 на 100 но под 10 не съм успявал да я сваля. За извън градско зависи как я караш но 6.8 - 7.5 е нормално да гори между 100-130 ако я караш поне това е при мен

Тъй де - напълно нормален разход  :zustimm:

Вярно, и аз мисля че е 80.

80 е :) но вкарва още - поне аз я пълня до гърлото всеки път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4.4 няма как да ти гори тая кола.....ама няма да споря. :)

Аз не казвам,че това е реален разход,а че с нормална скорост,демек почти с ограниченията по пътя тия коли горят безобразно малко спрямо килограми и задвижване.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да Цецо,съгласен съм с теб на 100%, ама тези цифри под 5 ми идват малко в повечко...... :) особенно за 4х4 с автомат.

Редактирано от nikif1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо, това е разход по борд! На колонка е повече, повярвай ми...направи процедурата със зареждане до гърлото - преди и след карането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами НИКИ

Това показва със 100,това съм снимал .Като напълня до гърлото следващия път ще я разходя до Карнобат и обратно със 100-120 ,отивам на същата колонка и ще споделя реално и по борд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери на колонка колко дава че ми е интересно.....реално,от борд до колонка не би трябвало да има повече от 1-1.5л разлика, което вече за мен е по-реална стойност 6/100

Редактирано от nikif1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dummkopf, напълно споделям. Имах Мерцедес W203, 2007 и беше по качествено всичко. Масивно и гумирано. Но кажи какво си установил че е качествено от по-новите автомобили. Интересно ми е и на мен ?

И w201 не е евтина . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправете си хора колите и не жалете средства за поддръжка и ще ви е нисък разхода и ще вървят мазно и приятно.

И ще сте доволни.....

Ся ,ясно ,че спреляци като 3.2 дето харчат като 4.2,а вървят по -зле от 3.0тди няма какво да ги направим...

Не вървят ,а горят......

Вчера,след като приключих с експериментите за разхода ,карах с един компетишън А7 от стара Загора до Ямбол с около 180-200 през цялото време ,а после превзех Карнобат -Бургас участъка с около 220 средна.......борда едвам го докарах до 9.8/100 средно за целия трип.

Олроуда с тия скорости ми дава 15/100,ебаси душегуба,Сток ,ама е над 2тона....

Аз нямам сметка за каквото и да било да лъжа ,разход,вървеж и тн,всеки си има кола,да си я гледа и кара както иска....

Имам два бензина 80 и 600+ коне,имам и два дизела......180 и 300+ коне

Еми малолитражния бензин харчи 11/100 при 150-160,а другата със 160 ми харчи 9/100......ама е с дизелова кутия и има 600нм......та погледнете си колите от друг "ъгъл" и може да станат нещата с разхода.

И да не съм голословен

 

 

Аз съм със спреляк с 3.2, градско за 2 години в София е 12, извънградско по ограниченията е 6-7. Че не върви като 4.2 не върви, ама определено и не върви като душегуба.

Само за сравнение с на Шпека 4.2-то и Киропора 4.2-то, градско са 20 газ, извън 12 газ. И те не вървят като душегуба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе салона на 4F е горе доле добре с изключение на моделите 2004-2006 дето се разпадат духалките и се прежулва около врътката на волумето. На 4B е по-качествен салона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От по-новите коли не знам, кола над 2007ма не съм притежавал, за 20 годишен - толкоз  :hilezh: че даже и т'ва е много. Коли дето само съм се качвал или карал за кратко не мога да дам мнение, не и без да съм бил в тях доста време и да съм пипнал и завъртял всяко копченце.
при w203 е гумирано защото е такъв класа, при Е класата е кожа и нещо като махагон, но не изглежда да е лепенка, определено придава вид на истинско, а може и да е, не знам. Факт е че нашата е вече на почти 500к, почти 300 е при нас и до момента ядове е имало само с SBC което е фабричен проблем и имаше акция в Балканстар, а и веднъж се заключи с ключа на стартера докато я чистих от сняг :nixweiss: . w211 е може би най-калпавия мерцедес правен някога, изключвайки А класата, и въпреки това аз съм впечатлен. Ако не беше с визия на чичко щеше да е перфектната кола, ама нейсе...гледам че Е500 може да се намери за парите на изтормозено 4Ф, а и аирматика вече не бил скъп, ама да не отплесвам темата, пък и поне още година и нещо само ще си мечтая  :hilezh:

Редактирано от Dummkopf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...