N1995 Публикувано 1 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2015 Аз го сменям всеки път, не е толкова скъп, а и в нашето "гориво" плуват какви ли не чудеса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 1 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2015 И ти си прав. Горивата са "мам си джейс"... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 1 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2015 Не са толкова лоши горивата и да се сменява горивен филтър на 30 000км са пари на вятъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 1 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2015 (Редактирано) Колеги как се свалят фаровете за мъгла. От пред глила ли се сваля или трябва да сваля кората.Че единния направо играе казачок и най вероятно е счупен. А не смея да поръчам нов без да видя точно какъв е. Казах ми че едни били с Н7 други с Н11 крушки. Редактирано 1 Юни 2015 от Tipp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rrrumen Публикувано 1 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2015 Издърпваш внимателно решетките на халогените. Силно, но внимателно Нищо друго не се сваля. Халогените се държат на два болта от единия край и стопер от другия. Отваиваш болтовете и халогена пада. Машах буксата отзад и е навън. Най-вероятно ти е счупено ушето. Ако не е изгубено и си стой на болта, включваш поялника и решаваш проблема. Ако липсва - поръчваш нов или намираш същата пластмаса отнякъде, защото с друга запояването не става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Argo75 Публикувано 2 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2015 Колеги, аз за разхода от борд и колонки не разбирам В неделя заредих за 100е и след малка разходка, днес пак ще заредя за толкова. Но пък шофирането е удоволствие Аз искам на FIS-a да ми показва на коя скорост съм, опитах, но нито успях, нито и му разбирам де. Та въпроса ми е, мога ли да направя нещо за това? п.п. Иначе шапка ви свалям, редовно ви чета,активни сте и си помагате...и на всички нас де Благодарности Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 2 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2015 Трябва ъпдейт на таблото. Не е опция по менютата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 2 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2015 (Редактирано) На фис-а, най-долу не ти ли показва текущата предавка? Коя година е колата? Ъпдейт на таблото, ако иска дигитален скоростомер, но предавката трябва да я има изписана. Редактирано 2 Юни 2015 от petio_venkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 2 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2015 Днес сутринта не завъртя стартера както трябва - т.е. опитва се да завърти и изключва. Нямах време да гледам за грешки и взех другата кола. Акумулатора е изправен, батери менажера показва 100%, дори пробвах да подам ток, но стартера само изцъква и изключва. Въпроса е дали проблема ще е от самия стартер (примерно четки) или нещо по управлението му? Къде стои релето, което командва стартера? От къде минават кабелите - мога ли някъде отгоре да подам захранване на шалтера принудително за да видя дали ще завърти? Къде е монтиран самия стартер, на какво се държи, трудно ли се сваля - мотора е бензинов 3.0 BBJ. Може ли да се свали без канал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazichene Публикувано 2 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2015 При мен някой път стартерът върти адски много време (7-8 секунди) и не знам от какво е. Акумулаторът си е добре, дюзите са добре.... Давайте акъл Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 2 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2015 Преди ъпдейт на таблото предавките ги изписва само ако минеш в ръчен режим с лоста или започнеш да използваш перките. При мен беше така и след ъпдейта освен километража почнаха да си излизат и предавките, когато е на D/S. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 2 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2015 Моята версия на таблото беше стара, но ми ги изписваше...странна работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2015 Старо е БМК 2004-2005, а не първото АСБ. Старо е БМК 2004-2005, а не първото АСБ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 2 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2015 Моята е BMK и ги показва предавките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2015 Доста от колите са минали някаква акция в дилърите, но не е активиран цифровия километраж. Същото важи и за зеленото меню на A6 4F фейс и A4 B8 преди фейса, има ги като ъпдейти ама не ги слагат... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
advokata25 Публикувано 2 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2015 При мен също ги изписва предавките, при все че ми е най-дърта колата във форума. Относно стартера, нормално е да върти повече време, вдига налягане така, което е необходимо. Не е като при помпа-дюзата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 2 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2015 Издърпваш внимателно решетките на халогените. Силно, но внимателно Нищо друго не се сваля. Халогените се държат на два болта от единия край и стопер от другия. Отваиваш болтовете и халогена пада. Машах буксата отзад и е навън. Най-вероятно ти е счупено ушето. Ако не е изгубено и си стой на болта, включваш поялника и решаваш проблема. Ако липсва - поръчваш нов или намираш същата пластмаса отнякъде, защото с друга запояването не става.. Мерси за изчерпателният отговор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 2 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2015 При мен някой път стартерът върти адски много време (7-8 секунди) и не знам от какво е. Акумулаторът си е добре, дюзите са добре.... Давайте акъл Евентуално клапана на горивния филтър маже да пропуска понякога. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 2 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2015 Ако стартера не прави нужните обороти,трудно ще пали веднага.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 2 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2015 При мен пък друго двайсе. Понякога тръгва да завърта стартира но имам чувството че прави половин завъртане замира за секунда две и тогава пак завърта и пали. Това го прави на топъл двигател никога на студен и си нямам никаква представа защо и от какво се получава тъй. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2015 Шприцдюзелен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 2 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2015 (Редактирано) Де да знам. Уш са наред. Правиха им накава промивка смених едната с нова че не се оправи. После ги гледаха на VAG всичко беше наред. След седмица ходих в Ауди и там им направиха диагностика по моя молба и заявиха че са като нови . Има и нещо друго което се проявява от време на време. Загасям я паля е след пет минути и оборотите играят леко подавам малко газ и нещата се оправят. Редактирано 2 Юни 2015 от Tipp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 3 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2015 EGR, дросел, дюзи или софтуер... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 3 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2015 Аз само ще кажа от опит и с моите дюзи, не съм ходил в Порше, но момче което работи там, на база стойностите от vag com, каза че са добре. Да, ама не - оказа, че въобще не са добре. Имаше го и въпросното засичане, само на загрял мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 3 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2015 А моята пушеше като локомотив, карах я така доста време и нито един път не е имало засичане на стартера, ходи ги разбери тия дюзи, имах някои на минус 60 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts