Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 7


sky

Recommended Posts

  • Отговори 1,1k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колеги как се свалят фаровете за мъгла. От пред глила ли се сваля или трябва да сваля кората.Че единния направо играе казачок и най вероятно е счупен. А не смея да поръчам нов без да видя точно какъв е. Казах ми че едни били с Н7 други с Н11 крушки.

Редактирано от Tipp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Издърпваш внимателно решетките на халогените. Силно, но внимателно :) Нищо друго не се сваля. Халогените се държат на два болта от единия край и стопер от другия. Отваиваш болтовете и халогена пада. Машах буксата отзад и е навън. Най-вероятно ти е счупено ушето. Ако не е изгубено и си стой на болта, включваш поялника и решаваш проблема. Ако липсва - поръчваш нов или намираш същата пластмаса отнякъде, защото с друга запояването не става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, аз за разхода  от борд и колонки не разбирам:) В неделя заредих за 100е и след малка разходка, днес пак ще заредя за толкова. Но пък шофирането е удоволствие ;)

 

Аз искам на FIS-a  да ми показва на коя скорост съм, опитах, но нито успях, нито и му разбирам де. Та въпроса ми е, мога ли да направя нещо за това?

 

 п.п. Иначе шапка ви свалям, редовно ви чета,активни сте и си помагате...и на всички нас де ;) 

 

Благодарности :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На фис-а, най-долу не ти ли показва текущата предавка? Коя година е колата? Ъпдейт на таблото, ако иска дигитален скоростомер, но предавката трябва да я има изписана.

Редактирано от petio_venkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сутринта не завъртя стартера както трябва - т.е. опитва се да завърти и изключва. Нямах време да гледам за грешки и взех другата кола. Акумулатора е изправен, батери менажера показва 100%, дори пробвах да подам ток, но стартера само изцъква и изключва. Въпроса е дали проблема ще е от самия стартер (примерно четки) или нещо по управлението му? Къде стои релето, което командва стартера? От къде минават кабелите - мога ли някъде отгоре да подам захранване на шалтера принудително за да видя дали ще завърти? Къде е монтиран самия стартер, на какво се държи, трудно ли се сваля - мотора е бензинов 3.0 BBJ. Може ли да се свали без канал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен някой път стартерът върти адски много време (7-8 секунди) и не знам от какво е. Акумулаторът си е добре, дюзите са добре.... Давайте акъл  :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди ъпдейт на таблото предавките ги изписва само ако минеш в ръчен режим с лоста или започнеш да използваш перките. При мен беше така и след ъпдейта освен километража почнаха да си излизат и предавките, когато е на D/S.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста от колите са минали някаква акция в дилърите, но не е активиран цифровия километраж. Същото важи и за зеленото меню на A6 4F фейс и A4 B8 преди фейса, има ги като ъпдейти ама не ги слагат...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен също ги изписва предавките, при все че ми е най-дърта колата във форума. Относно стартера, нормално е да върти повече време, вдига налягане така, което е необходимо. Не е като при помпа-дюзата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Издърпваш внимателно решетките на халогените. Силно, но внимателно :) Нищо друго не се сваля. Халогените се държат на два болта от единия край и стопер от другия. Отваиваш болтовете и халогена пада. Машах буксата отзад и е навън. Най-вероятно ти е счупено ушето. Ако не е изгубено и си стой на болта, включваш поялника и решаваш проблема. Ако липсва - поръчваш нов или намираш същата пластмаса отнякъде, защото с друга запояването не става.

.

Мерси за изчерпателният отговор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен някой път стартерът върти адски много време (7-8 секунди) и не знам от какво е. Акумулаторът си е добре, дюзите са добре.... Давайте акъл :nixweiss:

Евентуално клапана на горивния филтър маже да пропуска понякога.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен пък друго двайсе. Понякога тръгва да завърта стартира но имам чувството че прави половин завъртане замира за секунда две и тогава пак завърта и пали. Това го прави на топъл двигател никога на студен и си нямам никаква представа защо и от какво се получава тъй.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Де да знам. Уш са наред. Правиха им накава промивка смених едната с нова че не се оправи. После ги гледаха на VAG всичко беше наред. След седмица ходих в Ауди и там им направиха диагностика по моя молба и заявиха че са като нови . Има и нещо друго което се проявява от време на време. Загасям я паля е след пет минути и оборотите играят леко подавам малко газ и нещата се оправят.

Редактирано от Tipp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз само ще кажа от опит и с моите дюзи, не съм ходил в Порше, но момче което работи там, на база стойностите от vag com, каза че са добре. Да, ама не - оказа, че въобще не са добре. Имаше го и въпросното засичане, само на загрял мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А моята пушеше като локомотив, карах я така доста време и нито един път не е имало засичане на стартера, ходи ги разбери тия дюзи, имах някои на минус 60 :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...