hysterics Публикувано 22 Май 2015 Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 Стелките? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 22 Май 2015 Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 (Редактирано) Хахаха, ама не тия дет' си мислиш, а тая в багажника Имам гумени, както в купето, така и за багажника и съм доста доволен (особено от тази отзад) защото се цапа там и много лесно се измива Редактирано 22 Май 2015 от petio_venkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimlan Публикувано 22 Май 2015 Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 Ще поръчам гумена явно.Благодаря Ви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rrrumen Публикувано 22 Май 2015 Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 (Редактирано) Ето тук е:http://www.bgmaps.com/link/8634D6DC12122ACD62533DD1A60E6D4CКолеги, Бранко, дето прави климатици на Г.М. Димитров е направо велик. Човека климатик му викам вече. След ходене по мъките с моя компресор, смяна с нов и два броя клапани... Сумати разходи... Проблема се оказа много простичък и лесен за решение... Бранко я оправи и сега си ми духа пак студено, направо кокъл...Сега имам един здрав клапан за компресор, ако на някой му трябва. Препоръчвам работата му. Редактирано 22 Май 2015 от rrrumen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 Някой случайно да има опит със слагане на волан от А3 на А6? Оказа се, че има малка разлика в буксите на еърбега, и по-точно във водачите на буксата.Има и смисъл да си играя да я преправям или ще се нашия в друг филм? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 (Редактирано) Румене, вземи напиши, как точно ти оправиха проблема... Редактирано 23 Май 2015 от petio_venkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 Hysterics, ти защо не си премвстиш твоя airbag...Btw имам трилъчев мулти волан в излишък... Ако някой иска да си замени другия.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 A3 е с плиткия еърбег. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 Аз искам трилъчев мулти с лопатки и еърбег Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 Нареди се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 Имам без лопатки и без еърбег защото този с лопатките и еърбег-а го използвам.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 Опашка ли направихме, викаш? hysterics Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 (Редактирано) То освен опашка имам и един волан за А3 в повече... Редактирано 23 Май 2015 от hysterics Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 Така се получава като не се гледа. А3, А4, Q5 воланите са с един еърбег, а A6 и Q7 са с друг. Плитките се познават най-лесно по допълнителните пъпки до болтовете за завиване и не стават. Гледай сега да не си го набиеш още и airbag да си купиш защото и той няма да стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 То въпросът е дали ще набива грешка, ако го вържа "някак", защото пиновете изглеждат същите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazichene Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 На ръчна кутия може ли да се смени само педалът на съединителя, защото моя понякога скърца много неприятно при натискане? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_deyanov Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 По скоро скърца някоя от помпите на съединителя, от колкото самия педал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 Днес махнахме софтуерно и хардуерно ДПФ/ЕГР при Стефан!С оглед на колите ,които карам ,знам кога една кола върви и кога не.Колата лудна направо ,особено в ниските и най-важното е че нито смърди нито мята черно.Разхода падна с около 2/100,че и повече.Отлична работаЗапознах се с Истерика Видях се и с един стар другар audi6644 НИКИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 Ай честито сега можеш да ги наказваш и с дизелака. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 Направихме Тоше както е при теб.Без катализатор след турбината.Мале как грееше тъй чудо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 (Редактирано) Честито! Само кеф ти пожелавам!! Редактирано 23 Май 2015 от hysterics Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 Радвам се ,че и твоята работа се е оправила Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 Неговата не беше сериозна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dako Публикувано 24 Май 2015 Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 Така... След като със Стефан а.к.а. Kpematop хванахме с диагностика, че свещите са си позамимали... Решихме да ги сменим днес, и понеже е 1-ви май и нямаше как да се разминем само с това.. Направихме и пролетно почистване на целия air intake, чак до клапаните. С две думи излъскахме и колектора, дросела и всичко което можеше да се разглоби. Даже изчистихме и смазахме всички механизми които работят с вакум... Разликата, "спрелтака".. Вече, не е чак толкова спрял.Съвета ми към хората с FSI-та е да минат и те през Стефчо и да извършат тази процедура, за 114 000км имаше към 2мм нагар навсякъде по пътя от дросела до цилиндрите. Като аз карам само с vpower бензин и си взимам Castrol-a от Германия. Направихме няколко тестови ръна и нещата изглеждат по съвсем друг начин и като данни и като цяло. Искам да споделя, че направих същата процедура при Стефан - почистване на целия air intake, вх.колектори до клапани. Двигателят определено работи по-меко и равномерно, темпомата ускорява/намаля по-леко и ми се струва, че дори звукът на двигателя се промени и гали повече ухото Препоръчвам работата на Стефан (Kpematop)! Всичко беше готово за няколко часа.пп Вземете си от Порше горни и долни гарнитури за колекторите (към 80 лв). За съжаление не предлагат само О-рингове за дюзите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 24 Май 2015 Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 Каква готина изненада ми направи Стефчо с тази среща с тебе, Цеци!!! :flehan: Радвам се, че резултата те удовлетворява и колата е тръгнала още повече. Безаварийни и само положителни емоции с любимата марка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts