Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 7


sky

Recommended Posts

  • Отговори 1,1k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Хахаха, ама не тия дет' си мислиш, а тая в багажника :)

Имам гумени, както в купето, така и за багажника и съм доста доволен (особено от тази отзад) защото се цапа там и много лесно се измива ;)

Редактирано от petio_venkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, Бранко, дето прави климатици на Г.М. Димитров е направо велик. Човека климатик му викам вече. След ходене по мъките с моя компресор, смяна с нов и два броя клапани... Сумати разходи... Проблема се оказа много простичък и лесен за решение... Бранко я оправи и сега си ми духа пак студено, направо кокъл...

Сега имам един здрав клапан за компресор, ако на някой му трябва.

Препоръчвам работата му.

Редактирано от rrrumen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой случайно да има опит със слагане на волан от А3 на А6? Оказа се, че има малка разлика в буксите на еърбега, и по-точно във водачите на буксата.

Има и смисъл да си играя да я преправям или ще се нашия в друг филм?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така се получава като не се гледа. А3, А4, Q5 воланите са с един еърбег, а A6 и Q7 са с друг. Плитките се познават най-лесно по допълнителните пъпки до болтовете за завиване и не стават. Гледай сега да не си го набиеш още и airbag да си купиш защото и той няма да стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ръчна кутия може ли да се смени само педалът на съединителя, защото моя понякога скърца много неприятно при натискане?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес махнахме софтуерно и хардуерно ДПФ/ЕГР при Стефан!

С оглед на колите ,които карам ,знам кога една кола върви и кога не.

Колата лудна направо ,особено в ниските и най-важното е че нито смърди нито мята черно.

Разхода падна с около 2/100,че и повече.

Отлична работа

Запознах се с Истерика :)

Видях се и с един стар другар audi6644 НИКИ :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така... След като със Стефан а.к.а. Kpematop хванахме с диагностика, че свещите са си позамимали... Решихме да ги сменим днес, и понеже е 1-ви май и нямаше как да се разминем само с това.. Направихме и пролетно почистване на целия air intake, чак до клапаните. С две думи излъскахме и колектора, дросела и всичко което можеше да се разглоби. Даже изчистихме и смазахме всички механизми които работят с вакум... Разликата, "спрелтака".. Вече, не е чак толкова спрял.

Съвета ми към хората с FSI-та е да минат и те през Стефчо и да извършат тази процедура, за 114 000км имаше към 2мм нагар навсякъде по пътя от дросела до цилиндрите. Като аз карам само с vpower бензин и си взимам Castrol-a от Германия. Направихме няколко тестови ръна и нещата изглеждат по съвсем друг начин и като данни и като цяло.

 

Искам да споделя, че направих същата процедура при Стефан - почистване на целия air intake, вх.колектори до клапани. Двигателят определено работи по-меко и равномерно, темпомата ускорява/намаля по-леко и ми се струва, че дори звукът на двигателя се промени и гали повече ухото ;) Препоръчвам работата на Стефан (Kpematop)! Всичко беше готово за няколко часа.

пп Вземете си от Порше горни и долни гарнитури за колекторите (към 80 лв). За съжаление не предлагат само О-рингове за дюзите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква готина изненада ми направи Стефчо с тази среща с тебе, Цеци!!! :flehan: :flehan: :flehan:

Радвам се, че резултата те удовлетворява и колата е тръгнала още повече. Безаварийни и само положителни емоции с любимата марка :zustimm: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...