Jump to content

Моля за мнение- дали е блокирал двигателя?


aatanasov

Recommended Posts

Колата Ауди а4 1,8 ADR Avant бензин, газ 98г.

Описвам накратко:

Както пътувам за работа колата просто угасна. Беше прехвърлила на газ. Карал съм с не повече от 10км/ч - почти бях пристигнал.Опитвах да запаля директно на газ - не ще. Стартера върти. На бензин също не ще да запали. След два три опита я оставих.

Влачих я до сервиза. Майстора каза първо,че като я пробвал да запали забелязал голям теч на масло и я оставил.

Уплътнителя на топлообменика се е прецакал и тече масло.

Другото му мнение беше - " не ми харесва как върти стартера"

Това ме вкара в размисли - възможно ли е да блокира двигателя? Нито ми е светила лампата за маслото , нито се е включвал зумер, даже не знам дали има - не съм го чувал никога. Даже няма никакви следи от масло под колата.

Най вероятно утре ще знам повече , след като се смени уплътнителя на топлообменника и се долее масло.

Затова искам да попитам знаещите, че не съм запознат и да не ме баламосват:

 

Възможно ли е да блокира двигателя и стартера да върти? Аз като се опитвах да я запаля не чух никакви шумове или тракания.

Ясно ми е , че не може да се гадае, но поне да споделите има ли място за притеснения.

Предварително благодаря за мненията. Иначе утре ще пиша как се развиват нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е блокирала, няма как да върти стартера, до  колкото съм запознат. Даже няма да можеш да завъртиш. А щом има теч на масло, има вероятност да е останала почти без масло , но да блокира малко ме съмнява. По-скоро майстора ти мота партали да ти вземе парите. Внимавай много с такива майстори, дето дават предварителни диагнози, без да са проверили състоянието.

Според мен по-скоро нещо с електрониката имаш, това с маслото е комбинация/случайност.

Късмет,  и ще чакаме развитието. Дано минеш тънко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз сам на твоето мнение след като върти стартер въртят и бутала

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига да върти и главата всичко ще е наред.

 

Имаше ли някакъв звук при изгасването- тракане или нещо подобно?

 

Усещаш ли стартера да върти по лесно и по- бързо от обикновено?

Редактирано от knejata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кога последно си наливал бензин,ако е отдавна може да му е паднало октановото число а може и свещите ти да не са в час.Как реши че е блок.мотора?

Редактирано от Mitaka madafaka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързите отговори.

 

Няма никакви тракания или шумове - не съм чул.

Стартера върти според мен както и преди, след като врътнах два три пъти акумулатора почна да пада и я оставих. 



кога последно си наливал бензин,ако е отдавна може да му е паднало октановото число а може и свещите ти да не са в час.Как реши че е блок.мотора?

 

Бензин наливам поне един път в месеца.

Не съм решил, че е блокирал мотора, но взеха да ме плашат и мисля най лошия вариант.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново,

 

получих обаждане от майстора към 22,00 часа, останал до по- късно и ми съобщи следното:

Сменен е уплътнителя на топлообменника

Долял е масло. Не ще да пали.

Замерил компресията. На трите цилиндъра - няма "0"

След сваляне капака на клапаните видял парчета от пластмаса от обтегача.

Прескочил зъб на веригата. Вероятно клапани - изпускателни.

 

Според него при теча на масло , обтегача е останал без.

 

Според Вас такива ли са последиците?

 

Резултат : верига, обтегач, смяна на повредени клапани, напасване

 

Тук въпросът ми е - ако се сменят само пластмасите / бананите/ и веригата , ако няма поражения по обтегача, дали ще стане?

Само за труд - около 600,00лв - нормално ли е? Включено и вече започнатото разглобяване. Включва и ремонта на главата /само труд/.

Цялата предница също трябвало да се разглоби.

 

Отделно частите - не знам колко ще бъдат.

 

Доста солено заради уплътнител за 5-10лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вариантът за ремонт на главата винаги е за предпочитане пред такава втора употреба. Правиш калкулация колко ще ти излезе ремонта, виждаш колко е продажната цена на подобен модел в нета и решаваш. С оглед на автомобила, аз бих разпродал колата на части или директно за скрап.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново.

 

Посъветваха ме да взема глава оборудвана щяло да бъде по-изгодно от това да дам да правят моята.

Не знам дали е правилно , но ако някой разполага с такава глава моля да ми напише на лични.

По възможност оборудвана.

В тая връзка да попитам глава от 1,8т дали става на моя мотор? Без валовете. Само глава с клапани.

Чух че били идентични.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз минах вече по тоя път с АДР мотора. Обоснования избор е нов мотор. Цената на ремонта е в пъти, което за 20 годишен кош не е обосновано по никакъв начин. Успех с ремонта, колега!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, намери си свестен майстор, и си направи твоя мотор. Когато купиш от морга, купуваш "котка в чувал"! Ако се окаже, че ония мотор, е по-зле от твоя, ще се набуташ на половината на твоя ремонт, и ще трябва да правиш и този мотор. Виж, ако намериш двигател, който можеш да пробваш, и колата е в движение, така си струва. Но аз бих направил този, поне ще знаеш, че мотора ти е копче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много морги предлагат мотори нов внос, които са сравнително в добро състояние. Моят беше внос от Англия, никога не каран на газ и като цяло съ доволен от крайния резултат. Цялата галимация излезна около 1200лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пълно обслужване на главата ми взеха 275лв мотора е 1.8т AJL 180к.с направиси главата и не мисли ако искате ми верваите сега с 16литра бензин минавам 197км при скорост 100 120кмч

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако стане номера само с обслужване на глава колегата банкет трябва да вдига :). При мен положението беше абсолютно черни 1 и 3 цилиндър, с елипси, в комплект с посинял вал :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте,

 

Днес си взех колата - готова и резултата е следният:

 

Ремонт на главата - пет клапана сменени, припасване , гумички на клапаните.

На хидравличният обтегач сменени само пластмасите, той самия бил добре.

Нова верига, семеринги на разпределителните валове, гарнитури на главата и на капака на клапаните,

болтове за главата.

Уплътнителя на топлообменника също сменен - от него са и всички проблеми.

 

Обаче забелязах друго - при палене се вдигат оборотите до 3000 веднъж , после още веднъж до към 2000, после падат до към 700 и тогава се успокоява.

До сега не е правила така.

На таблото не свети нищо като грешки, трябва ли да я закачам на компютър? Може ли да смуче въздух?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При смяна на верига не се ли сменят и зъбните колела? И тези 600 лв не те знам от къде си, но са си доста. 

Аз за сваляне на глава, смяна на гумички на клапаните, почистване и припасване на клапаните, смяна на гарнитура на главата и обратно монтаж на главата ми излезе под 100 лв труда. Ти за 400 лв си купуваш друг мотор, водиш твоя от коша и мяташ другия и пак  ще ти е по евтино. При някой обаче си важи максимата - Ден година храни -

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...