Jump to content

Мнение за този автомобил


Recommended Posts

Случайно го намерих в мобилето,в 18.00 ще ходя да го видя.

Собственика има автосервиз,така,че се надявам да е добре поддържано.

1.8 без турбина е.Може ли да се газифицира този мотор,или да си се кара на бенз.?

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11424772808968879&slink=8y1gsr

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора е "чук" !

 

Какво значи "супер спрял" ? При 1.6 сигурно слизаш да буташ ли ?!

 

skype68 седни в колата, покарай я и сам ще прецениш стигат ли ти тези 125 к.с. !

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също бях на мнение, че този мотор е много спрял. Карам го доста - на приятелката ми е колата, вярно че е а3, ама си е перфектен. Мислех си, че с 1.9 тди 110 коня този 1.8 няма никъв шанс, е да ама съм грешал. Обикновено газово ли, вие нормални ли сте бе хора, да не сме преди 10 години. Наскоро имаше една тема на един, след "кихане" сменя све, чак до гумените втулки/маркучета на входящите колектори. 

 

knejata е прав - ходи и го покарай и си прецени сам, стига с тия глупости от всеки. 

 

Кво искате всички - 200 коня коли ли, ев@си рейсър батките, тц, тц.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искаме 200коня, но искаме преди 3500об да се случва нещо като си караш из града :)  Колегата да си прецени, иначе колата е малко поразлепена отвътре гледам, дано таблото и тавана да са читави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братле, аз въпросното 1.8 го карам в града и го карам до 3к оборота мнооооооооого рядко и си ми е безпроблемно, кви 3500, къв град, на състезание ли сте кво сте, ако е за Калояново писта "Дракон" да речем, че ти трябват обороти, в града за кво са ти, колко е ограничението на скороста в града? Баси буренето на тия коли. Не знам направо, не се сдържах на поредните коментари за "спрели" коли, после пък имамв тема с емнайсе страници как имало "джигити" по улиците.НЕквото страшно разминаване става, лудница е пълна. Сори, ако обиждам някого, но не сте прави с подобни разсъждения.

Редактирано от AsK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

125 коня на А3/8L/ AGN cа добре за него купе,но А4-ката е по тежка.

Все пак е атмосферен мотор,който ще се газифицира и разхода няма да плаши толкова.

Ако искаш да дърпа още отдолу,по-добре е да има охлюв,не казвам,че чистия 1.8 20V. не става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз карам нормално из града, обаче предпочитам колата ми да се измества с лекота, с такъв тип мотор ако не го жегнеш малко не можеш да се изнесеш нормално на едно кръстовище. Изключително ме дразни момента когато си тръгвам спокойно и включвам втора на 2к оборота и няма никой, на трета същата работа, а това са оборотите при които е нормално да искаш да се ускориш поне малко в градски условия. А ако качиш и хора става...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ве ясно ми е...

А разликата в килограмите сигурно е 200-300 кг  :hilezh:

А и смотаните инженери са турили на а4 б5 1.8 125 коня и версия с куатро + още 100-150 кг. По модел на танка "тигър"  :hilezh:  :steinigung:

Редактирано от AsK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата в масата на А3/А4 е в + 65 килограма,

ускорението е в + 1 секунда, разликата е "чувствително голяма"  :steinigung:

 

ПП: имам една фабия 1.2 54 к.с. мисля вече да не я изкарвам градско ...

Редактирано от knejata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора няма значение колко коня е, а колко тежи и колко от тях можеш да ползваш при нормално каране. Тоя мотор под 3к оборота просто няма никакви коне и за мен лично е все тая, че като го изпържа на макс все пак се отмества малко от малко. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо се чудя,как съм врътнал 300 к . км. на тоя спрелок. Сигурно постоянно е имало двама роми да бутат по светофарите  :hilezh:

За толкова пари ,толкова.Газов инжекцион за 800-900 лв има предостатъчно. Пробвай,покарай и сам прицени. 

Всеки път е едно и също,ако темата е бензин срещу дизел и асматик срещу тръц.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата DLS най-точно е описал ситуацията за какво веднага се подхваща темата за батки шофери, като някои дори не са имали досег до тоя мотор.

 

Имам в предвид, че едно пунто 1.1 се усеща по-пъргаво и по отчетливо от тоя мъртвец 1.8 ... да не говорим за разхода му. С газ може и да е някакъв вариант ама защо човека да се мъчи, като има 1.8Т , както е показано в обявите по-горе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И къв му е разхода като много го знаеш, сподели с нас и сподели и на 1.8т колко е по-нисък разхода. С 3500 оборота нормално да качиш към 15-16.

А ква е разликата в килограмите.

 

От сайт са, на талон а3-ката е 1200 ;), на кантар вече не знам кво ще е, предполагам разликата ще се запази от тези чутовни 65 кг.

 

А3 - 1160 кг - 1 конска сила за 9,28 кг
А4 - 1225 кг - 1 конска сила за 9,8 кг

 

Фабията с 54 коня е 1090 кг - 1 конска сила за 20,18 кг

 

Дай и на пунтото с 1.1 да му ги сметнем.

 

Твойто Ц5 ако искаш да му ги сметнем също

 

Твърдите си някви собствени виждания, то затва тия теми са пълен шит, защо да чакаш някой да ти каже дали става дадена кола, или ако на теб ти харесва да се водиш по чуждия акъл, че си балък неземен и си се прееб@л яко като си взел атмосферка 1.8, като видиш ли има с турбинка и страаааааашна сила неземна с градски разход 10/100  :hilezh:

Редактирано от AsK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоз пък, кво се напрегаш ве 

 

Разхода го  споделих, ти нали се радваш на 5.7 кво се превъзбуди  :hilezh:

 

Ти си твърдиш по-скоро твоите виждания, без да си карал конкретната кола.

 

Какво лошо има, че помагаме на човека да направи по-добрия избор не разбрах ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"А3 - 1160 кг - 1 конска сила за 9,28 кг
А4 - 1225 кг - 1 конска сила за 9,8 кг"

 

Дай и предавателните числа на скоростните кутии да видим.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно ли ги показваш тези подобия,последен сезон? Та на последното пише "стреч лимузина"  :hilezh:  Всички го хвалят "тръца" и с право,но просто шанса да не е маслояд ,клони към нулата. Погледнете колко от темите са сързани с разход на масло и това е така,понежа им е раздавано яко газ до ламарината. Цилиндрите са в елипси,турбото изпушило и след ремонт нещата даже стават страшни. 

Сега,вярно че АДР-а не е шампион в рали шампионата,но пък чак да го бутаме е смешно казано. 

Никой да не се смята засегнат,просто автора да направи едно,две кръгчета и да сподели дали му е достатъчен вървежа. 

Когато купих моята преди време,на магистралата доста АФН-чета ги правех смешни  :hilezh:  но това бяха славните дни на моя параход. И все пак след седем верни години,нямам намерение да го сменям,дори и за 4Ф . Но да не тръгваме и по този път. ,че ще стане страшно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...