Jump to content

Въпрос за Газова Уредба


Recommended Posts

Здравейте,

въпреки че въпроса ми е относно газифициране, пиша в този раздел понеже търся мнения от хода с пряк опит за конкретният модел. Имам Ауди А4 95-та година 1.8 (без турбо) 125 к.с. Та дилемата ми е, заслужава ли си почти двойният разход за монтаж на Газов Инжекцион вместо обикновен газ, за автомобил струваш вече към 2000-2500 лв. Ясно ми е че ГИ има доста предимства над обикновенната, но в конкретният случай, има ли смисъл от това. Ще се радвам ако някой с опит от двата вида Газови уредби сподели мнение по въпроса.

Иска ми се също да попитам и за препоръка за добър сервиз в София?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети тази тема, последния човек се занимава с газови уредби. Не се занимавай с обикновенна уредба,че като гръмне ще трябва да купуваш колектор . 

 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=167042

Редактирано от Мирослав филчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неговата 95-а год. е с метален колектор. Какви цени ти дават за обикновенна и за ГИ. Тя вече разликата е много малка. На този мотор, слагай каквато и да е ГИ, нямаш проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм Пежо 405 1,8 пълен инжекцион с обикновена газова. Газта се включва над определени обороти. И при загрял двигател, под 2000 об. си е на бензин. Тези обороти са по памет и не гарантирам за достоверност. В момента съм с колата от подписа. Пали на бензин и минава автоматично на газ при над 45 гр. С, но ще ги намаля на около 30 - 35. Като свърши газта минава автоматично на бензин и пищи та се къса. Направил съм я 1 мин. след като мина на газ да се изключва бенз. помпа. Идеята е, че ако ми свърши бензина и карам на газ да не стопя помпата. Та на въпроса  911% за газов инжекцион. Едно време имаше голяма разлика в цените на обикновена газова и ГИ. Вече поевтиняха. На пълен инжекцион да слагаш обикновена газова си е анахронизъм. Като пистолетът ТТ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неговата 95-а год. е с метален колектор. Какви цени ти дават за обикновенна и за ГИ. Тя вече разликата е много малка. На този мотор, слагай каквато и да е ГИ, нямаш проблеми.

За евтин клас ГИ ми искат около 700-800 лв. За обикновенна окло 400. Тоест разликата е двойна. Освен това чета тук-там че ГИ е доста по-капризна от към поддъжка и има повече неща които могат да и се прецакат. А и като чета колегата СМехурко какво е написал, малко става сложна работата. Целта е икономия, ако трябва зимата да я чакам да загрява, е губи част от нея. Карам предимно градско и невинаги има време да загрее достатъчно. Видах сервиза които ми препоръчвате в онази тема, но доколкото виждам в Интернет те работят само през седмицата от 9-17, а на мен ми е невъзмоно да мина в този период.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, щом няма пари и икономията е на първо място, защо изобщо пускаш темата. Избора си го направил вече.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още нещо. Обикновената газова има разход на газ с около 7-10% по-висок, отколкото на бензин. Ако ти гори бензин 9, газ ще е 10. Това са приблизителни цифри и зависят от 1001 фактора. При ГИ почти няма разлика и от там идва икономията. В голям студ ми трябват 2-3 км. и съм на газ. В жега около 1-2 км. А ако антифриза ти е достатъчно топъл след 3 метра си на газ. Слагай смело ГИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За упокоение сигурно  :hilezh:

Старите хора са казали,че икономията била майка на мизерията. 

 

Не съм пуснал темата за да чета подобни коментари. АКо не можеш да споделиш адекватен съвет, за какво ти е изобщо да пишеш.

След като питам, значи още не съм решил. Всъщност аз се бях насочил към ГИ. Но на няколко места в интернет, а и от препоръки от хора виждам мнения че за моят конкретно (наблягам на това че говоря за конкретният двигател), не си заслужава ГИ. И тъй като аз не разбирам и не искам да се правя на всезнаещ, предпочитам някой който има същият двигател да сподели мнение. Затов и пуснах темата в този раздел, но виждам че вече е преместена. Ако има основателна обосновка че на кола купена за 2300 лв да сложа ГИ за 800 лв, ще го напрравя. Не съм решил кое да е от двете, затова и пуснах темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има системи за по 6-700 лв. в нета и ако наистина сложиш конвеционална уредба на тази кола,ще сгрешиш много.Когато започнат гърмежите сам ще се убедиш в това което казвам.Накрая ще ти излезе колкото един ГИ-висок клас.Ще ти изпратя на лично някой неща.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновената уредба те съветвам най-приятелски да я забравиш ,ако пък не искаш да караш само на газ защото след 1-вия гръм който ти е 99% сигурен че ще го имаш защото още при първоначалните центровки на любимия изпарител с въртене на тройници ще пукне леко и почваш да правиш дебитомер,филтърна кутии и още не знам си какво.Колата ти е елементарна за ГИ всеки майстор слагащ уредби би се справил. Цената е около 600 лв. разхода на този двигател с автомат нормално каране е 13-14 градско (имам пряк опит с въпросната) . Уредбата си става супер пали си на бенз загрява до 35 градуса и хвърля на газ ако компа на ГИ има опцията за палене газ (пр.Фобос) при нужната температура реално караш само на газ няма да наливаш бензин всяка седмица . С обикновена уредба разхода ти ще бъде висок ,вървежа трагичен и за фон леки гърмежи ,а някой път може да набере повечко сила да изпраска едно хубаво и да гледаш ей така  :freak:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 а и от препоръки от хора виждам мнения че за моят конкретно (наблягам на това че говоря за конкретният двигател), не си заслужава ГИ. 

Какво му е на твоя двигател?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм пуснал темата за да чета подобни коментари. АКо не можеш да споделиш адекватен съвет, за какво ти е изобщо да пишеш.

След като питам, значи още не съм решил. Всъщност аз се бях насочил към ГИ. Но на няколко места в интернет, а и от препоръки от хора виждам мнения че за моят конкретно (наблягам на това че говоря за конкретният двигател), не си заслужава ГИ. И тъй като аз не разбирам и не искам да се правя на всезнаещ, предпочитам някой който има същият двигател да сподели мнение. Затов и пуснах темата в този раздел, но виждам че вече е преместена. Ако има основателна обосновка че на кола купена за 2300 лв да сложа ГИ за 800 лв, ще го напрравя. Не съм решил кое да е от двете, затова и пуснах темата.

Ами от всички мнения нагоре,ти се захвана за това. Пишеш,че идеята е икономия и че не си струва газов инжекцион ,а обикновенна.Че не искаш да я чакаш да загрее и цената е двойна.. Имам още две мнения нагоре и една тема постната. 

Ама е много лесно така,веднага да кажеш че някой се заяжда с тебе. Всички ти казаха....... Не се занимавай с обикновенна,а ти икономия,та икономия. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм пуснал темата за да чета подобни коментари.

A защо си я пуснал. Да ти се каже, че с обикновенна газова е същото, даже малко по-добре. Двигателя си е най-обикновен и ГИ ще заспи, ако работи нормално на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Цитирам си част от първият пост, понеже изглежда не е ясно за какво е темата:

"Ясно ми е че ГИ има доста предимства над обикновенната, но в конкретният случай, има ли смисъл от това. Ще се радвам ако някой с опит от двата вида Газови уредби сподели мнение по въпроса."

И отново повтарям, не целя да спестя от самата газова уреда, а да спестя от бъдещото и използване. Автомобила е вече стар и предполагам няма да го карам повече от 2-3 години още. Затова се интересувах дали има смисъл за такъв период да инвестирам в по-скъпата уредба. Така или иначе никой с двигател като моят не пусна мнение от собствен опит, а още повече сега като темата е преместена, едва ли ще се случи.

В никакъв случай не съм си и помислял че е обикновената уредба може да има някакви предимства пред ГИ и не знам защо си мислите че искам да оспорвам това, да не говорим че някои явно дори се дразнят от въпросите ми. Виждам обаче че всички съветват за ГИ, така че работата е долу-горе ясна.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък не ми става ясно, защо си купувате коли, за да ги карате по 2-3 години. В такава кола няма смисъл да се инвестира нищо. Като търсите кола за 2-3 години - купете си Опел, той става за 2-3 години и се хвърля. Защо Ауди за 2-3 години, не ми е ясно, не ми се връзва, толкова ли е закъсала тая марка! Толкова ли не може да изкара 10-15 години, явно не ви се дават пари за поддържане на колата. Не става така, нещо сте сбъркали!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се чудя какво общо има това, че колата е 2к лв.?? То по тая логика тя струва по-малко от 20 зареждания "до горе". Едно ГИ се избива за около 10к км. Ако не смяташ, че ще минеш поне толкова с тази кола за какво ти е въобще газ?

Иначе по темата твърдо съм за ГИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите са прави за това, че цената на колата няма никакво значение (Ако бяха ти я подарили... щом не си давал пари за нея, газова уредба без пари ли щеше да търсиш)

1. Ще си спестиш много ядове, ако инвестираш в ГИ

2. Кой ще е тоя който ще ти сложи обикновенна система и ще си сложи таралеж в гащите?

3. Щом ще я караш само 2-3 години, защо не си смъкнеш ГИ след това и проблема е решен

4. Дебитомера на колата е тип МАФ и деята за обикновенна система не е добра

5. Защо не отидеш при този който ти е казал, че става с обикновенна система и да покараш колата му? Ако не ти пречат недостатаците... рискувай :hilezh:

6. Имаш ли семейство, ще ги возиш ли в тая кола и те 300лв ли струват?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм със същия мотор 98г. и преди 4 г. и метнах ГИ ...тогава ми излезна точно 1000лв. tomasseto....никакви проблеми ..

Та от тогава ме е яд само защо съм карал толкова време преди това на бензин :magic:

 

и още нещо....когато решиш да я махаш,си мисля ,че по лесно ще я продадеш,ако има читаво ГИ :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола работи добре и с двата типа газови, така че което и да сложиш, няма да сбъркаш.

Филчев, тази кола НЯМА никакви клапи.

Ако искаш да си караш сериозно колата и да си я поддържаш слагай ГИ. Ако ще я ползваш за в града и много няма да се грижиш за нея, пък докато умре или догодина ще я махаш, слагай обикновенна. И с двете работи. Вече избора си е твой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да работи еднакво добре и с двата вида газови,това са абсурдни неща.Извинявай Евгени,ти с какво се занимаваш?

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Евгени тази кола има клапи на всмукатела(нищо че е метален),и ако гръмне качествено нов всмукател,дебитомер а може и кутия за въздушен филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола работи добре и с двата типа газови, така че което и да сложиш, няма да сбъркаш.

Филчев, тази кола НЯМА никакви клапи.

Ако искаш да си караш сериозно колата и да си я поддържаш слагай ГИ. Ако ще я ползваш за в града и много няма да се грижиш за нея, пък докато умре или догодина ще я махаш, слагай обикновенна. И с двете работи. Вече избора си е твой.

Има клапи вътре в колектора...не ми обеснявай,че след престой в един сервиз се оказа,че нещо са правили и или е гръмнала,та се налагаше да сменя колектора. По цялата дължина има пластмасова клапа,която регулира притока на въздух в цилиндрите. Ама щом казваш,няма  :zustimm:

Гръмне ли,става интересно,а тя при всички случаи ще гръмне .

 

Колегата сам да прецени,какво да сложи. Негова си е колата,негови са парите... няма да споря с никого и да се караме или нещо подобно

Редактирано от Мирослав филчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...