pwave Публикувано 1 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2006 Здравейте колеги,карам В4, 2000 Е 90 коня на гас. Обикновенно разхода ми е 10л - 14л на 100 съответно на извънградско и градско. От откомври насам ми дигна на 21 л градско и се видях в чудо. Съветват ме да махна катализатора, колата е на около 160 000, но съм я купил с АГУ от италия и там и в България е карана предимно и само на гас. Чудя се дали да махна катализатора, но ми се струва че няма да има никакъв ефект, тъй като колата е карам на гас, а пък слагането на резонантно гърне и проблемите с ламбда сондата после ще са от значение, дори мисля че ще се вдигне разхода...а пък и звука от гърнето ще се вдигне неприятно. И ако стане сичко тва за нищо много ще ме е яд. Прав ли съм или имате друг коментар?Друго нещо което ми прави впечатление е, че термостата липсва, в задръстване температурата на двигателя се вдига до 80-90 градуса но най-вече работи на ниски температура от около 60 -70. Това има ли ефект върху разхода? Така или иначе смятам да сложа тия дни...Още нещо с оборотите, сутрин на студено държи високи над 1000 -1100 и после падат на 500-600 и пак около 900 , много странно това го правеше и преди, но разхода си беше 10-14...Ако някой може да сподели опит или разионално мнение по тези проблеми му благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_koko_ Публикувано 1 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2006 И аз очаквам с интерес отговорите, нямам АГУ и махнах катализатора, смених ламбдата и пак с 10 литра не мога да изкарам повече от 50 км, като искам да подчертая, че не вдигам над 200 об., но също така и в най- големите задръствания вися повечето време. На извънградско поне 10 Остана само да подозирам бензиновата помпа, защото по диагностики всичко показва, че си е в норма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
puhy Публикувано 1 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2006 От октомври насам - това ме навежда на мисълта че проблема е е появил с застудяването. Или се е изострил както казват докторите. Но за начало - кога си сменял мембрани на изпарител? Тоя термостат няма сам да поникне там, вземи сложи един. Въздушния филтър дали не е за смяна? А свещите дали не са и те? Катализатора ти е последната грижа свързана с разхода, по-скоро ти спъва колата, на да удвои литрите едва ли. Виж как стоят тия неща и тогава пробвай пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Roni Публикувано 2 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2006 преди да парвите заключения за разхода- пълниш 10 литра в ПРАЗНА бутилка и я изкарваш на магистралата. караш със 90-100 км/ч и гледаш колко км ще навъртиш... (може и да не е с 10 литра, може и опитът да е с 5....) според мен разходът се вдига много от висенето по задръствания....един час кибичиш със вкл мотор и си минал 15 км, е да ама за тоя един час колко литра гориво си издухал на парзен ход....? без ламбда контрол на празен ход на газ колата си лапа здраво! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 2 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2006 Момчета, май не е само при вас проблема с разхода , т.е. само при газовите уредби.... Моята харчи в момента 10.5 нафта градско...ш.бан автоматик....лятото съм смъквал и до 4.5 извънградско...а всичко по колата е на 6 и половина.... според мен комбинацията студ+задръствания е разковничето... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo06 Публикувано 2 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2006 Имаш ли представа на колко хиляди е изпарителя? Ако е на повече от 35-40 хиляди е необходимо да подмениш мембраните и всички гумени уплатнения по изпарителя. Ремонтният комплект съдържа всичко необходимо. Не се лъжи на този етап да махаш катализатора, ако въобще го имаш. ВЕРВАЙ МИ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 2 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2006 според мен комбинацията студ+задръствания е разковничето...А баш те тва е, фарове, студено време, некви нечовешки задръствания от каде изникнаха тия коли не знам, но такова не е било 10 км ги пътувам сутрин по 1час. Преди с 20 лева минавах по 130-140 километра, то верно че и газта поскъпна ама сега за същите пари, ако мина 90 км се радвам, като циганин на златен зъб. Не са причина колите просто пътните условия си ибаха мамата от секаде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo06 Публикувано 2 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2006 +задръствания,задръствания, ама чак разход 21 л. И аз пътувам всяка сутрин и вечер през половин София ,ама разхода си ми е 10л Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kody Публикувано 2 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2006 Божи 06, ти сигурен ли си,че караш Ауди ?! Майтапа на страна,обаче и моя звяр (хем в Пловдив,а не в София) клони към 19,20 газ градско....Мембрани следват....пък да видим .......... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Публикувано 2 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2006 (Редактирано) А на бензин как е, пак ли лапа здраво?Имам една позната, която кара Мондео 2.0 16V 136 к.с. Внос е от Италия и със заводска газова уредба. И на газ и на бензин харчи много. На газ над 15/100 на дълъг път, а на бензин 13 някъде. Казва че сипва газ за 10 лева и минава средно 57 км. Значи май е над 15/100 като е на газ. Същевременно каза че много върви колата. Като мине на бензин се усеща разликата в мощността. Тя си кара с постоянно включен климатик, но пак е много този разход. Пропуснах да кажа че кара със 100 до 140 на 5-та, не на трета Някакви идеи? Причината май е същата като на автора на темата.А за разхода на тихи на място - на моята астричка й дават 900 мл. на час, но гори май към литър. От работната температура зависи разхода. Докато загрее двигателя той има нужда от повече гориво. Тогава е на обогатена горивна смес. Зимата без термостат ще видиш колко ще ти се вдигне разхода. Освен това за самия двигател е вредно. Моята количка докато излезе от синята зона на температурата лапа 10 на 100, а след това пада на 6,5-7,0 л/100 км. средно. Редактирано 2 Декември 2006 от Andy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo123 Публикувано 3 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2006 колега газта не е много хубава и със захлаждане на времето започват да горят колите. Термостат задължително трябва да смениш - оказва голямо влияние - особено на дълъг път, понеже в града трябва доста за да загрее, А колкото до катализатора ако е запушен трябва да се махне, защото спъва колата. Моята е 1,8 моно и трябва да ти кажа че щом катализатора е след ламбда сондата абсолютно не и влияе. Нямам резонаторно гърне а на мястото на катализатора завариха тръба. Шума видимо не се промени - т.е. тиха си е колата. Така че ти си преценяй.Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nelio Публикувано 3 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2006 Термостат!!!!А и ако пътуваш на къси рзтояния постоянно, колата не може да загрее!Смени термостата и няма да имаш проблеми! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo06 Публикувано 3 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2006 (Редактирано) Божи 06, ти сигурен ли си,че караш Ауди ?! Майтапа на страна,обаче и моя звяр (хем в Пловдив,а не в София) клони към 19,20 газ градско....Мембрани следват....пък да видим .......... 100% вече 6г. Впрочем и на мен имаше период, когато разхода отиде на 15. След смяната на мембраните, всичко си дойде на място - градско 10л +-0.5 ,извънградско при скорост 140км/ч- 8.5Още нещо с оборотите, сутрин на студено държи високи над 1000 -1100 и после падат на 500-600 и пак около 900 , много странно това го правеше и преди, но разхода си беше 10-14...Впрочем цитираното е още една причина за повишен разход.А показанията за температурата могат да се дължат и на повреден датчик/този който е за Т на таблото. Редактирано 3 Декември 2006 от bojo06 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
comando Публикувано 3 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2006 Колеги доста неща оказват влияние на разхода.Но и бензиностанциите са от значение.Миналата седмица имаше замерване на горивата в Шел и ОМВ - пълен боклук.Така че избягвайте да зареждате оттам.За сега още Лукойл и Петрол са добри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pwave Публикувано 3 Декември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 3 Декември 2006 Пробвах да покарам колата и на бензин... за 6.5 литра мина 48 км , което е пак някъде около 13 на 100 - за 2000 кубика 90 коня си е бая- Навежда ме мисълта, че или проблема е с сенсора (ламбдата) или в уредбата мембрани и т.н или и двете...Подлежи подмяна на термостата и тия дни диагнастика. Ходя при едни момечета до Овча купел , срещу завода 6ти септември.. Някакви мнения за тях? Аз мисля че са добри..Да препоръ4ете някои добри диагностици?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nelio Публикувано 4 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2006 Колеги доста неща оказват влияние на разхода.Но и бензиностанциите са от значение.Миналата седмица имаше замерване на горивата в Шел и ОМВ - пълен боклук.Така че избягвайте да зареждате оттам.За сега още Лукойл и Петрол са добри. Защото не са замерили и тях Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brunobanani Публикувано 6 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2006 Мдааа разхода се повиши на всички. И аз последните 780 км. съм ги изминал с 54л. което е 6.93 т.е. разхода ми се качи с почти литър спрямо последните зареждания. За справка кликнете на иконката за бензиновата колонка в подписа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pwave Публикувано 16 Декември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2006 Мдааа разхода се повиши на всички. И аз последните 780 км. съм ги изминал с 54л. което е 6.93 т.е. разхода ми се качи с почти литър спрямо последните зареждания. За справка кликнете на иконката за бензиновата колонка в подписа.ами колеги, смених термостата с нов и на извън градско веднага имаше резултат даде ми под 10 , 9.4 литра на сто. Оня ден на градско пак ми даде 21 литра.... май задръстванията са най големия проблем..Мисля да ида на диагностика тия дни да видат те какво могат да направят.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 16 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2006 Вземи да смениш температурния датчик на двигателя - той прави подобни мизерии, а не е скъп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pwave Публикувано 18 Декември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 18 Декември 2006 Вземи да смениш температурния датчик на двигателя - той прави подобни мизерии, а не е скъп.Какво имаш предвид от мизерии? за разхода ли?сега нямам проблем с температурата, вдига си я на 70-80 градуса след около 1-2 км, което мисля че е нормално..но в града разхода си е над 20, извън градско 9.4 - ужас Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 18 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2006 Ако не ти е карбураторен двигателя много вероятно е повишения разход да се дължи на температурния датчик. Проблема е в това, че макар и температурата да е нормална, дефектия датчик изпраща погрешна информация на компютъра, че например ДВГ още не е загрял до оптимална температура. Съответно да подава повече гориво. Това имам предвид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pwave Публикувано 18 Декември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 18 Декември 2006 Какво имаш предвид от мизерии? за разхода ли?сега нямам проблем с температурата, вдига си я на 70-80 градуса след около 1-2 км, което мисля че е нормално..но в града разхода си е над 20, извън градско 9.4 - ужас По-горе имам предвид газ 9.4 и 21 литра на 100. Вярно е колата я карам най-вече сутрин около 9 и вечер 17-18 в София Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pwave Публикувано 27 Декември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2006 По-горе имам предвид газ 9.4 и 21 литра на 100. Вярно е колата я карам най-вече сутрин около 9 и вечер 17-18 в София[/quoteАми колеги, смяната на термостата с работещ се отрази доста добре, плюс това че смених маршрута и ми се струва че стигам по бързо на работа разхода паднаи съответно пробега се вдигна в 3 последователни зареждания е около 15 л на 100 градско газ...Лятото беше 14 л - Задръстване какво да се прави!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boby1945 Публикувано 4 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2007 Здравейте колеги,карам В4, 2000 Е 90 коня на гас. Обикновенно разхода ми е 10л - 14л на 100 съответно на извънградско и градско. От откомври насам ми дигна на 21 л градско и се видях в чудо. Съветват ме да махна катализатора, колата е на около 160 000, но съм я купил с АГУ от италия и там и в България е карана предимно и само на гас. Чудя се дали да махна катализатора, но ми се струва че няма да има никакъв ефект, тъй като колата е карам на гас, а пък слагането на резонантно гърне и проблемите с ламбда сондата после ще са от значение, дори мисля че ще се вдигне разхода...а пък и звука от гърнето ще се вдигне неприятно. И ако стане сичко тва за нищо много ще ме е яд. Прав ли съм или имате друг коментар?Друго нещо което ми прави впечатление е, че термостата липсва, в задръстване температурата на двигателя се вдига до 80-90 градуса но най-вече работи на ниски температура от около 60 -70. Това има ли ефект върху разхода? Така или иначе смятам да сложа тия дни...Още нещо с оборотите, сутрин на студено държи високи над 1000 -1100 и после падат на 500-600 и пак около 900 , много странно това го правеше и преди, но разхода си беше 10-14...Ако някой може да сподели опит или разионално мнение по тези проблеми му благодаря предварителноТермостатът служи за друго и не може да "вдигне разхода" два пъти!! Че трябва да го смениш е от ясно по-ясно, но е друга опера! Катализаторът въобще не пипай, той няма връзка с твоя проблем. Ако си карал повече от 35000 км без да дренираш боклуците от изпарителя, направи го (болт пластмасов отдолу), след като поработи малко двигателя, да са течни но при спрян двигател!!!. Ако това не помогне по вероятно е вакуумните маркучета около карбуратора, делкото, въздушния филтър, байпаса пред него и "топката" да са се преебали да пускат въздух (включително и мембраната на вакуумния регулатор на делкото може да се пробие-провери го требе да ти се лепи на езика като смукнеш малко от тръбичката). Виж и за тръбичката ~ 15 мм между двигателя и кутията на въздушния филтър (понякога се "изсулва" закрепи го със скоба) При високи обороти (над 2400) това не влияе кой знае колко, но на ниски 1200 - 2000 хаби много гориво а и направо гасне (по точно няма мощност, като задавена, държи обороти, но като вкл. на скорост не тегли или направо гасне) Характерно е че от ауспуха илиза яко водна пара (много смятат че така трябва да бъде през зимата заради кондензацията, ама не са прави когато караш на газ) Ако ти изглежда странно обяснението иди на специалист по ремонт на гозови уредби! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k22 Публикувано 25 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2007 (Редактирано) Виждам че темата е стара но да споделя.След като си смених термостата разхода ми падна с 2литра на 100км извънградско!Новия термостат поддържа температурата в границите 92-97, а при стария през лятото варираше между 75-95градуса.Двигател 1,8/90к.с.-моноинжекция. Редактирано 25 Януари 2007 от k22 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване