Jump to content

A6 2.8 FSI мнение за обява


Recommended Posts

Здравейте,

какво мислите за това Ауди - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11427379086430952&slink=9fjgfx 

link

До сега търсих предния модел (4F, C6), след 2009год., 3.0 TFSI, 4х4, но освен че са рядкост не мога да намеря за под 30 хил. лв. Освен това въпреки фейслифта 4F са си на база модела от 2004. И така когато попаднах на тази - за 10хил. отгоре взимам по-новия модел, а й на 80к км. много се замислих, въпреки че не е 4х4 и е почти 100к.с. по-малко от 3.0 TFSI.

Интересува ме какво мислите за тази конкретна кола? Трябва ли да ме притеснява тази скоростна кутия? Предстои ли на 100 хил. км смяна на някакви консумативи! И всичко друго, което е добре да имам предвид когато отида на оглед.

Благодаря предварително!

Редактирано от galio1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не се набутвай с тази комбинация, която спомена  Sky по-горе. По-добре изчакай малко, те цените постоянно си падат. Намери си куатро, без значение бензин или дизел и няма да имаш притеснения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си вземай този мъртвец. Харчи и не върви + мултитроник. Отделно даже и ксенон няма.

Много ме кефят такива мнения честно. Тоя "мъртвец" е качествено различна кола, класи над предишния модел, изобщо няма база за сравнение! Ама без ксенон видиш ли била мъртвец... Хахаха! И кво като е с мултитроник колега? Всеки един автомат на предно е мултитроник. Добре че от Инглощад не черпят мъдрост от Ауди БГ форума...

Sent from my iPad using Tapatalk

20 000 евро за 3-4 годишно 4G е много добра цена.

Sent from my iPad using Tapatalk

Редактирано от eracer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ме кефят такива мнения честно. Тоя "мъртвец" е качествено различна кола, класи над предишния модел, изобщо няма база за сравнение! Ама без ксенон видиш ли била мъртвец... Хахаха! И кво като е с мултитроник колега? Всеки един автомат на предно е мултитроник. Добре че от Инглощад не черпят мъдрост от Ауди БГ форума...

Sent from my iPad using Tapatalk

20 000 евро за 3-4 годишно 4G е много добра цена.

Sent from my iPad using Tapatalk

Научи се да цениш парите...тогава ще разбереш за какво говоря...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрав мотор, вървящ добре, да не е кой знае колко икономичен, но няма

какво да му се счупи. Кутията е мултитроник, но от последно поколение, имайки предвид не големия въртящ момент не би трябвало да има проблеми. Колата е на малко километри, изглежда прекрасно и наистина 4G няма общо с 4F.

Единственият голям минус е липсата на 4Х4, но всеки си преценява какви са му приоритетите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Sky, не се обиждай, нищо лично. Просто да "анатемосаш" последният модел на A6, с над 200 к.с. и на 80 000км. като мъртвец не звучи сериозно.

Относно конкретната кола липсата на ксенон наистина е малко дразнеща на фона на автомобил от тоя клас. Естественно че с 3.0TFSI, куатро и ксенон/LED би била по-привлекалтелна, но тогава цената ще е с около 7-8 бона (евро) нагоре.

 

Относно мултитроника, карам с такава кутия в B8 и страшно много ме кефи. За сега да чукна на дърво проблеми не съм имал. Изисква се навременна смяна на масло и филтър на кутията на всеки 60 000 км (около 300 евро в официален Ауди сервиз). Ако се поддържа добре и не се ТУНЕГОВА не вярвам да има ядове с нея.

Редактирано от eracer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се засягам...карал съм 3.0 тфси на А7 и 3.0 тди на 4ф. Двата двигателя са почти еднакви на усещане, като бензина има доста резерв след 180 км/ч и дърпа здраво. Това 2.8 ще върви като охлюв и ще харчи...В града ще е ок...на извънградско ще е в обороти и ще ръмжи....Аз не бих дал 20к евра за този двигател ако ще и да е с всички екстри. А конкретно този автомобил...дори и двигателя да е ок за мен удоволствието с крие в екстрите ...иначе всяка кола може да те закара от т.А до т.Б, но като няма удоволствие кел файда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не би трябвало нещо с 5+ цилиндъра и то такъв клас да бучи или ръмжи на магистралата дори при напън. Единствено има някои мотори като 35-цата на бмв които след 5к си стават резливи, по-зле от дизела, но пък те са редоваци и там звука си е бил друг винаги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко караш само извънградско - взимай, голяма работа, че не е куатро.

 

Ако ти се налага градско - в никакъв случай. 2 тона на предно са най-голямата грешка на света. Не понасям охлювското тръгване или пиленето на гуми. А с предното нямаш друг избор. :hilezh:

 

Само ако решиш да я взимаш ще те посъветвам силно да ги разкараш тея срамни джанти. И за зимни не стават, бахти трагедията, 20 кила алумин на вятъра са разсипали тея немци :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бих дал 40к начална инвестиция за кола на предно

Изчакай и си вземи 4х4

Не бързам и наистина предпочитам 4х4. Всеки ден почти ровя mobile.bg, mobile.de и autoscout, но изглежда собствениците на 3.0 TFSI не искат да продават. Дори и предния модел 4F.   :nixweiss:  :hilezh: . А и за 6 месеца не вярвам да поевтинеят толкова.

 

Само ако решиш да я взимаш ще те посъветвам силно да ги разкараш тея срамни джанти. И за зимни не стават, бахти трагедията, 20 кила алумин на вятъра са разсипали тея немци :hilezh:

Ужасни са! :)

 

Защо решихте, че няма ксенон? В обявата пише "ксенонови фарове". Верно, можеха да са от тия, които следят пътя. Незнам точно как се казват, може би adaptive lights.

Редактирано от galio1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ровейки се попаднах на няколко 2,8 quattro за горе-долу същата цена и повечко екстри, но пък на 160 хил км.

И все пак 204 к.с. ок ли са на това купе?

примерно - http://www.autoscout24.com/Details.aspx?id=262337374&cd=635586337760000000&asrc=st|fs

 

И това, което не проумявам е как може предния модел 4F 3.0TFSI да е 2-3хил. лв по-евтин, ето едно сносно на външен вид - http://www.autoscout24.com/Details.aspx?id=269607528&cd=635647907720000000&asrc=st|fs

Редактирано от galio1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От любопитство погледнах как се движат на магистрала тези а6-ци с този мотор и разбрах следното: при 210 км/ч е на 4000 оборота; след 200 км/ч при пълна газ слага по 2 км/ч на всяка секунда. Това продължава до 230. На дисплея може да пише 250. По моите разбирания това въобще не е бавна кола, но пък обсъжданата според мен е със справедлива цена за предлаганото и е нормално като искаш повече да платиш повече. На този етап пазарът е такъв. 

Редактирано от Andy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ровейки се попаднах на няколко 2,8 quattro за горе-долу същата цена и повечко екстри, но пък на 160 хил км.

И все пак 204 к.с. ок ли са на това купе?

примерно - http://www.autoscout24.com/Details.aspx?id=262337374&cd=635586337760000000&asrc=st|fs

 

И това, което не проумявам е как може предния модел 4F 3.0TFSI да е 2-3хил. лв по-евтин, ето едно сносно на външен вид - http://www.autoscout24.com/Details.aspx?id=269607528&cd=635647907720000000&asrc=st|fs

По-важно поне според мен от малкото километри няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...