Jump to content

Мнение за Ауди 2.5 155к.с мултитроник


Recommended Posts

Не купувайте 2,5 защото най-вероятно ще е на около 500-600к Км.

Ханс купува 2,5 дизел защото кара минимум по 30 к км. на година.

На Ханс и застраховката и данъка не му позволяват да купи дизел, който

ще се кара по-малко от 30к на година. Той купува, кара до 250-300К.

макс и след това си взима някаква друга кола на година, две или нова.

Ханс не обслужва кутията на тази кола, защото в Ауди му казват, че не 

се обслужва и той си я кара така до тези 250-300к.

След това Бай Иван от горно Надолнище я купува с 300 зора от Ханс и я

докарва в България на невероятните 10300Лв. и само на 124124км. РЕАЛНИ.

След 5 години по нашите родни пътища и още около 200к км. или нещо такова

идва колегата, който му се струва далавера за 5300 и я забожда.

Следва филма, който почти всички са гледали и започва едно наливане

............................в бездънната яма!

Въпроса е дали не си заслужава същата кола само, че бензинова със същите екстри

която ще обслужиш с половината пари и ще и наливаш само бензин и ще и се радваш???
Отделно на Мултито не му харесва въртящ момент и с този мотор е много вероятно на 

тези км. да е решил да ти предложи фактурка за около 3 бона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

същата кола само, че бензинова със същите екстри

която ще обслужиш с половината пари и ще и наливаш само бензин и ще и се радваш???

 

 

За другото,дето Ханс го прави съм съгласен,но само да питам,бензиновите не се ли чупят?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На един атмосферен прост бензинов мотор , примерно 2.8 30в, каквито са масови в А6 Ц5 какво може да му се счупи?  ГНП ли? Дюзи ли? Турбо ли? Няма такива екстри. Това е едното.

Другото е, че 2.8 30в гори двойно повече от 2.5 тди. И има два пъти по-малък данък. На Ханс му е изгодно да си вземе бензиновия спрямо душегуба само ако върти малко километри, иначе разхода ще го вкара много вътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам същата кола но 2002 .И аз като тебе преди да я взема се чудих доста време разпитвах по форуми и т.н.Но за мен това е причината да говорят за този модел че не струва - просто защото не е поддържана както трябва .

Аз имах същата кола,но 2001,6 степенна ръчна кутия.По форуми не бях чел,не бях и разпитвал.Хареса ми тогава и я вземах,карах и продадох без дефекти.

Поддръжка винаги от-до,без пестене на средства и т.н.,без проблем с валове и т.н.

Но чак пък за хвалба не е тоя шестак.

За мен е недомислен мотор-лично мнение.

 

За мултитроника нямам мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пореден път чета колко прост и надежден бил 2.8:) Единственото вярно е, че харчи двойно за вървенето си.

 

Освен че капеше масло тук там други проблеми не съм имал.

Явно късметлия съм излязъл, че не му се е счупило турбото или гнп-то дето ги няма :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В 2,8 няма нищо сложно.

Частите не са скъпи и както DHTJ каза

липсват ГНП, Турбина, Дюзи като при душегуба.

Не съм съгласен, че гори х 2 спрямо 2,5.

Не казвам да си купува бензин или дизел.

Питам само дали не е по-евтино и логично?

Естествено, че ако кара по 200км. градско дизела 

ще му е по-евтин.Както Злобил каза, няма логикаю

да купиш за 5 и да искаш да вкараш още 5!!!
Твърдо НЕ, колкото и да му е на сърцето на колегата!
Ако ще е дизел да търси 4-листната детелина 1,9!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе според мен не може да се говори за простота при двигател с 5 и нагоре цилиндри.  Друго си е 4те цилиндъра в големия кош. От където и да бръкнеш стигаш до желаното място :hilezh:  За разхода ... в града в който съм 2.5тди автомат+куатро праска 10-15 нафта :stupid:  Моята още не съм я засичал тук пълен-пълен, но като гледам стрелката, то като сложа газ ще ми е по-евтино от 2.5 :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен че капеше масло тук там други проблеми не съм имал.

Явно късметлия съм излязъл, че не му се е счупило турбото или гнп-то дето ги няма :hilezh:

Те някои хора нямат проблеми и с 2.5. Какво общо има това с простотата и надежността на един механизъм?

Операциите по обслужването и ремонта на V6 при ауди са еднакви. Да се говори колко е прост един V6, с по 5 клапана е некоректно.

 

Понеже Батстанчо спомена дюзи - аз не съм чул за проблеми с разпръсквачите на 2.5, за разлика от дюзите на 2.8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пръв път чувам за проблеми при 2.8 с дюзите. Може и аз да не съм запознат.

На моя съм му сменил динамо, ремъци и ролки и гарнитурките на капаците. 50 к км не се е обадил изобщо и разхода ми е супер. 15-16 в града 10.3 смесен и 8-9 извънградско. Колата е Б5 quattro, автомат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...