petrishki Публикувано 28 Април 2015 Доклад Share Публикувано 28 Април 2015 Ти може да си го взел за 10-12 и сметката е същата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Батстанчо Публикувано 28 Април 2015 Доклад Share Публикувано 28 Април 2015 Не купувайте 2,5 защото най-вероятно ще е на около 500-600к Км.Ханс купува 2,5 дизел защото кара минимум по 30 к км. на година.На Ханс и застраховката и данъка не му позволяват да купи дизел, койтоще се кара по-малко от 30к на година. Той купува, кара до 250-300К.макс и след това си взима някаква друга кола на година, две или нова.Ханс не обслужва кутията на тази кола, защото в Ауди му казват, че не се обслужва и той си я кара така до тези 250-300к.След това Бай Иван от горно Надолнище я купува с 300 зора от Ханс и ядокарва в България на невероятните 10300Лв. и само на 124124км. РЕАЛНИ.След 5 години по нашите родни пътища и още около 200к км. или нещо таковаидва колегата, който му се струва далавера за 5300 и я забожда.Следва филма, който почти всички са гледали и започва едно наливане............................в бездънната яма!Въпроса е дали не си заслужава същата кола само, че бензинова със същите екстрикоято ще обслужиш с половината пари и ще и наливаш само бензин и ще и се радваш???Отделно на Мултито не му харесва въртящ момент и с този мотор е много вероятно на тези км. да е решил да ти предложи фактурка за около 3 бона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 28 Април 2015 Доклад Share Публикувано 28 Април 2015 същата кола само, че бензинова със същите екстрикоято ще обслужиш с половината пари и ще и наливаш само бензин и ще и се радваш??? За другото,дето Ханс го прави съм съгласен,но само да питам,бензиновите не се ли чупят? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 28 Април 2015 Доклад Share Публикувано 28 Април 2015 На един атмосферен прост бензинов мотор , примерно 2.8 30в, каквито са масови в А6 Ц5 какво може да му се счупи? ГНП ли? Дюзи ли? Турбо ли? Няма такива екстри. Това е едното.Другото е, че 2.8 30в гори двойно повече от 2.5 тди. И има два пъти по-малък данък. На Ханс му е изгодно да си вземе бензиновия спрямо душегуба само ако върти малко километри, иначе разхода ще го вкара много вътре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 28 Април 2015 Доклад Share Публикувано 28 Април 2015 За пореден път чета колко прост и надежден бил 2.8:) Единственото вярно е, че харчи двойно за вървенето си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 28 Април 2015 Доклад Share Публикувано 28 Април 2015 За мен е абсолютно нелогично да дадеш 5.3К за кола със задаващи се ремонти за същата сума и още доста потенциални такива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 28 Април 2015 Доклад Share Публикувано 28 Април 2015 Аз имам същата кола но 2002 .И аз като тебе преди да я взема се чудих доста време разпитвах по форуми и т.н.Но за мен това е причината да говорят за този модел че не струва - просто защото не е поддържана както трябва .Аз имах същата кола,но 2001,6 степенна ръчна кутия.По форуми не бях чел,не бях и разпитвал.Хареса ми тогава и я вземах,карах и продадох без дефекти.Поддръжка винаги от-до,без пестене на средства и т.н.,без проблем с валове и т.н.Но чак пък за хвалба не е тоя шестак.За мен е недомислен мотор-лично мнение. За мултитроника нямам мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 28 Април 2015 Доклад Share Публикувано 28 Април 2015 За пореден път чета колко прост и надежден бил 2.8:) Единственото вярно е, че харчи двойно за вървенето си. Освен че капеше масло тук там други проблеми не съм имал.Явно късметлия съм излязъл, че не му се е счупило турбото или гнп-то дето ги няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Батстанчо Публикувано 28 Април 2015 Доклад Share Публикувано 28 Април 2015 В 2,8 няма нищо сложно.Частите не са скъпи и както DHTJ казалипсват ГНП, Турбина, Дюзи като при душегуба.Не съм съгласен, че гори х 2 спрямо 2,5.Не казвам да си купува бензин или дизел.Питам само дали не е по-евтино и логично?Естествено, че ако кара по 200км. градско дизела ще му е по-евтин.Както Злобил каза, няма логикаюда купиш за 5 и да искаш да вкараш още 5!!!Твърдо НЕ, колкото и да му е на сърцето на колегата!Ако ще е дизел да търси 4-листната детелина 1,9! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 28 Април 2015 Доклад Share Публикувано 28 Април 2015 Абе според мен не може да се говори за простота при двигател с 5 и нагоре цилиндри. Друго си е 4те цилиндъра в големия кош. От където и да бръкнеш стигаш до желаното място За разхода ... в града в който съм 2.5тди автомат+куатро праска 10-15 нафта Моята още не съм я засичал тук пълен-пълен, но като гледам стрелката, то като сложа газ ще ми е по-евтино от 2.5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 29 Април 2015 Доклад Share Публикувано 29 Април 2015 Освен че капеше масло тук там други проблеми не съм имал.Явно късметлия съм излязъл, че не му се е счупило турбото или гнп-то дето ги няма Те някои хора нямат проблеми и с 2.5. Какво общо има това с простотата и надежността на един механизъм?Операциите по обслужването и ремонта на V6 при ауди са еднакви. Да се говори колко е прост един V6, с по 5 клапана е некоректно. Понеже Батстанчо спомена дюзи - аз не съм чул за проблеми с разпръсквачите на 2.5, за разлика от дюзите на 2.8. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Батстанчо Публикувано 29 Април 2015 Доклад Share Публикувано 29 Април 2015 За пръв път чувам за проблеми при 2.8 с дюзите. Може и аз да не съм запознат.На моя съм му сменил динамо, ремъци и ролки и гарнитурките на капаците. 50 к км не се е обадил изобщо и разхода ми е супер. 15-16 в града 10.3 смесен и 8-9 извънградско. Колата е Б5 quattro, автомат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 29 Април 2015 Доклад Share Публикувано 29 Април 2015 В какво точно се изразява проблема с дюзите и за всички 2,8 ли важи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts