Jump to content

2.7 biturbo


TiL

Recommended Posts

Катове и прекатове махнал ли си ? Селед като ми ги махнаха и радиаторите бяха почистени температурата на маслото не съм я виждал над 100С даже рядко стига сто. Днес минах маршрута Свиленград-Симеоновград-Стара Загора-Казанлък с пълен багажник и 3ма човека... трябваше да се движа плътно зад един VTX с двама човека. Никъде не успяха да ми се откъснат, доста динамично каране и температурата я гледах пак до 100С. Реално да е на 105С и не мисля, че е проблем.

 

Иначе от какво взе кулет и термостат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,4k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

даунпаиповете си ги купих напълно отворени , а назад съм с Borla dual sport 2,5" само с отворено задно гърне. Масления радиатор си го избрах според размерите от в които може да се вмести отпред. Термостата е BEHR 71 градуса. Колата пак си работи на нормален темп. но по-рано минава на големия кръг и държи още няколко градуса по хладно около мотора.

p.s. Още ли си в Казанлък да се видим ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти как мислиш? :hilezh: Тези термостати не са за коли, които виждат външна температура под 5 градуса. Ако колата не се кара на писта, този термостат е напълно излишен за България.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ви кажа тази зима за колко време загрява мотора ? Ще върна и инфо за температурите в коша. Аз не се притеснявам за това. Тази стъпка е подготовка за другите последващи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, ghostdog написа:

 Тези термостати не са за коли, които виждат външна температура под 5 градуса. Ако колата не се кара на писта, този термостат е напълно излишен за България.

 

По тая логика би трябвало да е по-добре без термостат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Логики много и най-различни, но практиката липсва на много хора, от там идват и грешните изводи, които те си правят. 

Аз карам с термостат на 80градуса от 2012г  и като знам как се държи температурата, рязко ме напушва смях като чета мнения от сорта на последното на Nesh. Най-сигурният начин човек да разбере е да пробва. Реално тази проба е изключително безсмислена, ако колата се кара като ежедневна, малко четене и мислене, щеше да спести време и финанси на човека, но в крайна сметка, без тестване няма как да се научат нови неща.

Само едно нещо да спомена и спирам, не винаги по-студено е по-добре, особено когато става дума за температура на холадителна течност и мАсло. Всички трябва да се прави и гледа в граници специално за тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дог, защо не си караш К03-ките с 87 градусовия ами си минал на 80 ? Не само ти четеш и определено имаш нещо лично спрямо мен откак пиша тук. За практиката и теорията .....не коментирай хора, които не познаваш. Ако можем да си бъдем полезни или да се коригираме в сетъпите си нека става аргументирано, а не с "напушен смях".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено съм съгласен с мнението на гистдог, не винаги по-ниската температура е по-добрия вариант особенно като става въпрос за маслото. Обаче пък на колегата кулера заради това е с термостат.

 

В Търново съм, следващото минаване през Казанлък ще ти пиша за да се видим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 31.05.2016 г. at 21:57, HEPBAKA написа:

много неща могат да са. Комутатори, свещи, бобини са първите неща да се погледнат. После дебитомер, налягане на турбините и данни като искано налягане и реално, данни на дебитомера, ламбдата. Може да имаш от някъде неидентифицан въздух - някой вакуум умрял.
На А4ката на един приятел се случи компютъра да е преебан. След смяна го нямаше.

Смених си свещите, сложих  Bosch Iridium и проблема с предърпването над 3000 оборота изчезна, явно проблема е бил в свещите. Сега въпроса ми е след определен период от време трябвали да претягам свещите или не се налага подобна процедура?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, Nesh said:

Дог, защо не си караш К03-ките с 87 градусовия ами си минал на 80 ? Не само ти четеш и определено имаш нещо лично спрямо мен откак пиша тук. За практиката и теорията .....не коментирай хора, които не познаваш. Ако можем да си бъдем полезни или да се коригираме в сетъпите си нека става аргументирано, а не с "напушен смях".

Отговорът е прост, защото с 87 градусовият термостат не ми харесва каква температура държеше колата и го смених с 80. Тук не е въпросът дали да се сложи термостат, който отваря на по-ниска температура, а че 70 градуса е някаква тотална глупост. Мога да се обзаложа с теб, че на извънградско, ако крепнеш колата с 120-130км/ч по темпомат, температурата на антифриза няма да ти мине 76 градуса дори при външна 30 градуса. Мога също да се обзаложа с теб, че ако външната температура е под 10 градуса, единственият ти шанс колата да мине 85 градуса на антифриза, ще бъде да я биеш между светофарите само на 1-ва и 2-ра до прекъсвач. Масленият кулер, който си изпльоска въобще не го коментирам, той е като за ралиджийка. Има причина моторът да гони определена работна температура на антифриза и маслото. 

И за да разбереш за какво говоря, ще ти го обясня с точен пример. Колата ми е без виско, само с двете ел. перки се движи - на климатроника и помощната отпред, охладителната системата е промита и перфектна, с чисто нов воден радиатор съм и с въпросния термостат на 80 градуса. При движение в града и външна температура 30 градуса, температурата на антифриза по климатроник не минава 94 градуса освен, ако не влезна в задръстване и колата не седи на едно място с тръгни-спри трафик. В движение при поддържане на постоянна скорост 100, 120,130, 140, км/ч температурата заковава точно 88 градуса, при 80км/ч държи 87градуса. Това е все още с охлаждане на маслото само от заводския охладител. А сега при теб какво ще е положението, като добавим и факта, че хладиш и маслото допълнително.

И понеже ме зачеса на тема к03-ки, кажи какви турбини планираш да сложиш, че започваш тази тема. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писах нагоре че държи нормалната температура и загрява до нея също толкова бързо както с 87-градусовия. И на градско и на извънградско /в студен дъжд вчера вечер/ температурата антифриза е както преди. Това че си махнал такъв сигурен и безотказен инструмент като виското си е твоята "тотална глупост" , но щом за 4-5 години не си надскочил К03 сетъпа явно с него ще си останеш и не ти се налагат маслени кулъри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 hours ago, Nesh said:

Писах нагоре че държи нормалната температура и загрява до нея също толкова бързо както с 87-градусовия. И на градско и на извънградско /в студен дъжд вчера вечер/ температурата антифриза е както преди. Това че си махнал такъв сигурен и безотказен инструмент като виското си е твоята "тотална глупост" , но щом за 4-5 години не си надскочил К03 сетъпа явно с него ще си останеш и не ти се налагат маслени кулъри.

Ок, приемам, че аз греша и всичко, което си написал е така.

Кажи де, кажи какви бесни турбини ще забодеш, че се оглеждаш в моята кола, моля те.

ChillToucH, кулерите са като тези, които ти показах в ebay.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никаква идея нямам. Предполагам започва да отваря някъде на 80-85 градуса, масово там отварят. 

Оригинална част е, дори не съм си помислял, че няма да е ок за мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, RS4 B5, RS6 C5 ползват един и същи адаптер с термостат, ако не се лъжа при RS6 радиаторът е по-голям, но имат и обикновения маслен охладител с водата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм само на два резонатора и все още с пре-катовете,нямам нито средно,нито задни гърнета!

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано,е точно така,като трябва според мен.Пък и който съм возил,никой не се е оплакал.Може би заради това,че е турбо мотор,т.е. е разреден.На 2.8 цата ми й махнах средното гърне и катовете и с оригиналните задни гърнете пак викаше много,а 2.7 бучи едно тъпо и плътно,без да е натрапващо.

 

 

Колеги с какви масла карате?Вчера докато настройвахме новия изпарител,след няколко "ръна" до 200-220,при около 40 градуса на въздуха,на пълна газ с климатик,маслото подмина 125-130градуса и ми светна алармата за маслото на фис-а,явно се беше разредило в повече.Сега съм с 5в40,но мисля да минавам на 10в60!Колата още е с пре-катове,знам че и те вдигат много температурата,но не знам дали могат да се свалят на място,на автомат не могат.Някой свалял ли е на ц5 2.7 ръчка,да каже?

Редактирано от МИТАКА1654
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...