TiL Публикувано 11 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2016 Катове и прекатове махнал ли си ? Селед като ми ги махнаха и радиаторите бяха почистени температурата на маслото не съм я виждал над 100С даже рядко стига сто. Днес минах маршрута Свиленград-Симеоновград-Стара Загора-Казанлък с пълен багажник и 3ма човека... трябваше да се движа плътно зад един VTX с двама човека. Никъде не успяха да ми се откъснат, доста динамично каране и температурата я гледах пак до 100С. Реално да е на 105С и не мисля, че е проблем. Иначе от какво взе кулет и термостат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 11 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2016 Аз не съм виждал маслото да отива на 120 градуса. Седи на чертичка и полувина преди това. Нямам маслен охладител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nesh Публикувано 12 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2016 даунпаиповете си ги купих напълно отворени , а назад съм с Borla dual sport 2,5" само с отворено задно гърне. Масления радиатор си го избрах според размерите от в които може да се вмести отпред. Термостата е BEHR 71 градуса. Колата пак си работи на нормален темп. но по-рано минава на големия кръг и държи още няколко градуса по хладно около мотора. p.s. Още ли си в Казанлък да се видим ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 12 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2016 На зима при -10.....-15'C дали ще се държи по същия начин мотора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 12 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2016 (Редактирано) Ти как мислиш? Тези термостати не са за коли, които виждат външна температура под 5 градуса. Ако колата не се кара на писта, този термостат е напълно излишен за България. Редактирано 12 Юни 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nesh Публикувано 12 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2016 Ще ви кажа тази зима за колко време загрява мотора ? Ще върна и инфо за температурите в коша. Аз не се притеснявам за това. Тази стъпка е подготовка за другите последващи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 12 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2016 Преди 1 час, ghostdog написа: Тези термостати не са за коли, които виждат външна температура под 5 градуса. Ако колата не се кара на писта, този термостат е напълно излишен за България. По тая логика би трябвало да е по-добре без термостат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 12 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2016 Логики много и най-различни, но практиката липсва на много хора, от там идват и грешните изводи, които те си правят. Аз карам с термостат на 80градуса от 2012г и като знам как се държи температурата, рязко ме напушва смях като чета мнения от сорта на последното на Nesh. Най-сигурният начин човек да разбере е да пробва. Реално тази проба е изключително безсмислена, ако колата се кара като ежедневна, малко четене и мислене, щеше да спести време и финанси на човека, но в крайна сметка, без тестване няма как да се научат нови неща. Само едно нещо да спомена и спирам, не винаги по-студено е по-добре, особено когато става дума за температура на холадителна течност и мАсло. Всички трябва да се прави и гледа в граници специално за тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nesh Публикувано 12 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2016 Дог, защо не си караш К03-ките с 87 градусовия ами си минал на 80 ? Не само ти четеш и определено имаш нещо лично спрямо мен откак пиша тук. За практиката и теорията .....не коментирай хора, които не познаваш. Ако можем да си бъдем полезни или да се коригираме в сетъпите си нека става аргументирано, а не с "напушен смях". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 12 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2016 Определено съм съгласен с мнението на гистдог, не винаги по-ниската температура е по-добрия вариант особенно като става въпрос за маслото. Обаче пък на колегата кулера заради това е с термостат. В Търново съм, следващото минаване през Казанлък ще ти пиша за да се видим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OliverQueen Публикувано 12 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2016 На 31.05.2016 г. at 21:57, HEPBAKA написа: много неща могат да са. Комутатори, свещи, бобини са първите неща да се погледнат. После дебитомер, налягане на турбините и данни като искано налягане и реално, данни на дебитомера, ламбдата. Може да имаш от някъде неидентифицан въздух - някой вакуум умрял. На А4ката на един приятел се случи компютъра да е преебан. След смяна го нямаше. Смених си свещите, сложих Bosch Iridium и проблема с предърпването над 3000 оборота изчезна, явно проблема е бил в свещите. Сега въпроса ми е след определен период от време трябвали да претягам свещите или не се налага подобна процедура? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 12 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2016 3 hours ago, Nesh said: Дог, защо не си караш К03-ките с 87 градусовия ами си минал на 80 ? Не само ти четеш и определено имаш нещо лично спрямо мен откак пиша тук. За практиката и теорията .....не коментирай хора, които не познаваш. Ако можем да си бъдем полезни или да се коригираме в сетъпите си нека става аргументирано, а не с "напушен смях". Отговорът е прост, защото с 87 градусовият термостат не ми харесва каква температура държеше колата и го смених с 80. Тук не е въпросът дали да се сложи термостат, който отваря на по-ниска температура, а че 70 градуса е някаква тотална глупост. Мога да се обзаложа с теб, че на извънградско, ако крепнеш колата с 120-130км/ч по темпомат, температурата на антифриза няма да ти мине 76 градуса дори при външна 30 градуса. Мога също да се обзаложа с теб, че ако външната температура е под 10 градуса, единственият ти шанс колата да мине 85 градуса на антифриза, ще бъде да я биеш между светофарите само на 1-ва и 2-ра до прекъсвач. Масленият кулер, който си изпльоска въобще не го коментирам, той е като за ралиджийка. Има причина моторът да гони определена работна температура на антифриза и маслото. И за да разбереш за какво говоря, ще ти го обясня с точен пример. Колата ми е без виско, само с двете ел. перки се движи - на климатроника и помощната отпред, охладителната системата е промита и перфектна, с чисто нов воден радиатор съм и с въпросния термостат на 80 градуса. При движение в града и външна температура 30 градуса, температурата на антифриза по климатроник не минава 94 градуса освен, ако не влезна в задръстване и колата не седи на едно място с тръгни-спри трафик. В движение при поддържане на постоянна скорост 100, 120,130, 140, км/ч температурата заковава точно 88 градуса, при 80км/ч държи 87градуса. Това е все още с охлаждане на маслото само от заводския охладител. А сега при теб какво ще е положението, като добавим и факта, че хладиш и маслото допълнително. И понеже ме зачеса на тема к03-ки, кажи какви турбини планираш да сложиш, че започваш тази тема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nesh Публикувано 12 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2016 Писах нагоре че държи нормалната температура и загрява до нея също толкова бързо както с 87-градусовия. И на градско и на извънградско /в студен дъжд вчера вечер/ температурата антифриза е както преди. Това че си махнал такъв сигурен и безотказен инструмент като виското си е твоята "тотална глупост" , но щом за 4-5 години не си надскочил К03 сетъпа явно с него ще си останеш и не ти се налагат маслени кулъри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 @Nesh какво си скрил отзад е по-интересно. С какви кулери си? Дай малко повече инфо за сетъпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 (Редактирано) 10 hours ago, Nesh said: Писах нагоре че държи нормалната температура и загрява до нея също толкова бързо както с 87-градусовия. И на градско и на извънградско /в студен дъжд вчера вечер/ температурата антифриза е както преди. Това че си махнал такъв сигурен и безотказен инструмент като виското си е твоята "тотална глупост" , но щом за 4-5 години не си надскочил К03 сетъпа явно с него ще си останеш и не ти се налагат маслени кулъри. Ок, приемам, че аз греша и всичко, което си написал е така. Кажи де, кажи какви бесни турбини ще забодеш, че се оглеждаш в моята кола, моля те. ChillToucH, кулерите са като тези, които ти показах в ebay. Редактирано 13 Юни 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 16 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2016 Боби, масленият термостата от РС4 на колко градуса отваря? Sent from my LG-V500 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 16 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2016 Никаква идея нямам. Предполагам започва да отваря някъде на 80-85 градуса, масово там отварят. Оригинална част е, дори не съм си помислял, че няма да е ок за мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 16 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2016 Аз от чисто любопитство питам. Ще си планувам едно допълнително маслено охлаждане Sent from my LG-V500 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 17 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2016 Рс4 заводско ли има маслен радиатор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 17 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2016 Да, RS4 B5, RS6 C5 ползват един и същи адаптер с термостат, ако не се лъжа при RS6 радиаторът е по-голям, но имат и обикновения маслен охладител с водата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nesh Публикувано 17 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2016 http://www.roadandtrack.com/car-culture/buying-maintenance/g6725/cheap-fast-cars/ 10те ценово най добри решения да подминеш 150 мили в час започват с ...... ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 18 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2016 Някой да е карал само на крайни гърнета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 18 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2016 Аз съм само на два резонатора и все още с пре-катовете,нямам нито средно,нито задни гърнета! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 18 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2016 Не е ли прекалено шумна? Иска ми се да я "зашумя" и отпуша малко, но па дали няма да ми омръзва. Вземам да се чудя за cutouts. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 18 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2016 (Редактирано) Честно казано,е точно така,като трябва според мен.Пък и който съм возил,никой не се е оплакал.Може би заради това,че е турбо мотор,т.е. е разреден.На 2.8 цата ми й махнах средното гърне и катовете и с оригиналните задни гърнете пак викаше много,а 2.7 бучи едно тъпо и плътно,без да е натрапващо. Колеги с какви масла карате?Вчера докато настройвахме новия изпарител,след няколко "ръна" до 200-220,при около 40 градуса на въздуха,на пълна газ с климатик,маслото подмина 125-130градуса и ми светна алармата за маслото на фис-а,явно се беше разредило в повече.Сега съм с 5в40,но мисля да минавам на 10в60!Колата още е с пре-катове,знам че и те вдигат много температурата,но не знам дали могат да се свалят на място,на автомат не могат.Някой свалял ли е на ц5 2.7 ръчка,да каже? Редактирано 18 Юни 2016 от МИТАКА1654 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване