Jump to content

2.7 biturbo


TiL

Recommended Posts

  • Отговори 1,4k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не мисля че си. При 45 милиампера разход на този адаптер му са необходими повече от 2 месеца сам да изпразни един напълно зареден 100 амперчасов акумулатор. Има други устройства в колата които черпят повече ток - алармата например.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко ми е стоково...аларма, ксенони, аудио Simphony. в града карам без светлини. Светлините в интериора са ми LED, но съм ги изключил защото в 19-19,30 като се прибирам е много светло. Може и акомулатора да си е изпял песента.... но може китайския ELM да е бъгав също !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто бих измерил консумацията с един мултицет на изключен двигател със и след това без ЕЛМ-а. Ако имаш малка утечка, ЕЛМа със сигурност я влушава, даже и да е изправен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя елм съм го оставял с месеци включен и съм нямал ядове. Има такива с копченце. Наложи се да го махам, че шашкале газовия комп и не можеше да си коригира смесите. Именно заради това реших да сложа буустметър.

 

Бтв да няма някой по Велинград?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, ChillToucH написа:

Как го връзвате тоя елм? При мен дава, че не е познат протокола или нещо от тоя сорт :nixweiss:

Страшен боклук са тия китайски елм-ове. 2 поръчах и 2 изхвърлих - единия не се връзваше с компа на колата, другия с телефон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казва Китодар Тодоров - за 5 лв. толкова! Та и с ЕЛМа - за 15 лв. толкова! Аз взех 2 от Продавалник от един и същи човек - един за мен и един за един приятел. Моя върви идеално, неговия прекъсва постоянно в движение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Имайте в предвид, че за ваг коли става от 98-99г за бензини и от 04-05г за дизели. Не помня точните години, но беше нещо такова.

 

torgue pro ако му трябва на някой мога да помогна след 17ти този месец.

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата ТiL аз съм от пазарджик и съм с А6 2.7т , я сподели опит за гарнитурите на капаците , видях че си ги сменял , протекоха ли или са ок и каква марка бяха? При мен всичко тече и съм поръчал : оригинални капачки 2бр, Елринг гарнитури за обтегачи , елринг семеринги 4бр, Виктор рейнц гарнитури и силикон за капаците , смятам да затягам с динамометричен ключ .

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При тези капаци е важно да не се стяга много на определено място, защото е възможно да се изкривят. Препоръчително е да провериш дали не са изкривени, защото и с нови гарнитури пак ще протекат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капаците ще ги проверя , но съм почти 100% сигурен че не е сменяно нищо и никога не са отваряни , абсолютно всичко е оригинално като гарнитури , капачки , семеринги , силикон има само в ръбовете , гайките се развиха еднакво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капе пак от някъде, но майбе от тапа. Не съм го захванал, защото е малък теча... Гарнитурите бяха рейнц, но сега ако се окаже пак гарнитура ще си поръчвам от ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта е разглобена поради друга причина , счупи единия плъзгач на обтегача на веригата от шофьорската страна , свалил съм картерната вентилация да я почистя и забелязах че на най-дългата тръба която върви под всмукателя има на края един клапан който влиза в прословутия F маркуч . Този клапан трябва да е еднопосочен , при наличие на налягане във  всмукателя трябва да е затворен , моят съответно е задръстен от отлагания на масло и т.н. Предполагам че оттам надува малко картерната и почват да избиват гарнитури . Някой който по я разбира да ме поправи ако греша в предположенията .

Не мога да намеря читава снимка утре ще го снимам и кача , да не се окаже накрая че оттам стават мизериите с течащи гарнитури...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на моята проблема го разреших лесно, тъй като  бях сменял Гарнитури + полумесеците и пак капеше. Свалих мотора (нещо обичайно за собствениците на 2.7) , съответно нови - тапи за капаците , семеринги, пак полумесеци,гумички на авансаторите и тем подобни гумени шитове, половин туба ренц (тука малко там малко и то си свърши), и сега колата е 6 точки. :D
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да кажа за тапите.Слагайте само ОЕМ тапи,защото всичко друго протича,пробвал съм всички марки,само оригиналната не протече.

 

П.П.Свалям скоростна кутия(ръчка) на моята кола!Няма такава преебавка,предпочитам да си платя на някой да я свали.Сега кисна един болт на генерацията към турбото,че не иска да се отвие,утре ще го пробвам пак,ако се скъса не знам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега направих един бърз тигел София - Пловдив - София при скорост 140-160км/ч даде 10.6 с климатика с 4 човека. Очаквах около 11-12л/100км което е точно в графата :).

Майсторчето каза, че и аз съм за гарнитурки на капаците, ама ще е другия месец, след морето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги , 2 бързи въпроса от мен :

1) може ли чрез ВАГ-КОМ да се изключат вторите ламбда сонди и ако да , как ?  катализаторите са махнатите , предкатовете - не . кода на мотора е ARE , стоков .   

2) лесно ли се премахват предкатовете , и къде във Варна може да се направи тази интервенция . доколкото разбрах е полезно действие за турбините и температурата на мотора , дори да не са запушени .

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13 hours ago, ChillToucH said:

Сега направих един бърз тигел София - Пловдив - София при скорост 140-160км/ч даде 10.6 с климатика с 4 човека. Очаквах около 11-12л/100км което е точно в графата :).

Майсторчето каза, че и аз съм за гарнитурки на капаците, ама ще е другия месец, след морето.

 

10.6 бензин или газ ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IMG_20160717_133040.jpgIMG_20160717_133036.jpgIMG_20160717_131451.jpgIMG_20160717_131516.jpgПрасето е на земята!!!Съединителя е на 20000км и с износен феродов диск,притискателя е лилав,маховика има микропукнатини и е на петна.Не знам защо са сложили съединител колкото на голф 4 тди.Иначе турбините са перфектни без луфтове и пукнатини.

Редактирано от МИТАКА1654
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, CheFolino said:

здравейте колеги , 2 бързи въпроса от мен :

1) може ли чрез ВАГ-КОМ да се изключат вторите ламбда сонди и ако да , как ?  катализаторите са махнатите , предкатовете - не . кода на мотора е ARE , стоков .   

2) лесно ли се премахват предкатовете , и къде във Варна може да се направи тази интервенция . доколкото разбрах е полезно действие за турбините и температурата на мотора , дори да не са запушени .

 

Ламбдите тунер някой трябва да ги спре, не става с ваг ком.

Предкатовете излизат мн трудно. Пада магарето и е доста работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки свършил по нещо, да постна и аз малко. Ето така се почна.

 

3AatJAI.jpg

 

ZeH8NY3.jpg

 

FlbOpuK.jpg

 

FysrcK3.jpg

 

Поради проблем с биелните лагери, спряхме до тук.

 

i5Pw67i.jpg

 

Сегментите са с измерен ключ и са наредени по буталата. Остава да дойдат биелните лагери и да сложим буталата на мястото им. За пореден път я оставям да спинка, завита на топло.

 

p8r6pPv.jpg

 

 

 

 

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...