Jump to content

2.7 biturbo


TiL

Recommended Posts

Тва дето Боби го прави, на дали ще е под 10 палки. Вероятно и повече.
Това което си заслужава за нашите кенефи е да са изрядни технически и да сложиш едни хубави кулери и ръчка. Демек слагай кулери и т'ва е.
Другото е овъркил, поне за мен - аз искам да си пръцкам на газ, а не мисля че ако сложа едни К04ки или някакви подобни ще мога, без да е нужен бууст контролер и каране на нисък бууст на газ, което ще обезмисли начинанието за мен, щото повечето време ще карам нещо долу-горе като сега.

Аз мисля или МХ5ца с компресор или мотор. Ежедневката дето и правя по 3000км месечно няма как да я карам на 20/100 100 октанов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,4k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Вече карах пикваща рано кола, тази ми е втора. Не ми отива на стила на каране и ме дразни много. Когато давам газ, искам да давам газ, когато се движа лежерно, налягане не ми трябва. Реално когато даваш газ, винаги си над 5000 оборота, затова к04-ките отпаднаха като вариант при мен. Много е вероятно, ако сглобя VR-а в някакво интересно купе, ес4-ката да остане да се кара само на ниско налягане, но това едва ли ще стане до година.

1 hour ago, TiL said:

Ghostdog я кай какви пари ще ти легне цялата заигравка?

Не е за разправяне, който го интересува, лесно може да сметне грубо, да добави още 40% и да докара горе-долу реална цифра.

11 minutes ago, HEPBAKA said:

Тва дето Боби го прави, на дали ще е под 10 палки. Вероятно и повече.

Много повече. Кеф цена няма. Реших да действам сега, че ми идва време за семейство, а дойде ли това време, няма да има възможност за бегачки. Лошото е, че изпадна VR-а, сега ще трябва да направя и него.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве духа, ти си можел да държип динамометричен ключ ли ве... :hilezh:

Знаеш колко стискам палци за проекта :zustimm:

Гледам горе за накладки си говорите. По стечение на обстоятелствата, ако някой има интерес, мога да се разделя с комплект предни и задни на Stoptech за S4 B5, нови. Имам и оригинални дискове (нови) и рециклирани апарати, но сигурно не би ви заинтригувало. Мога да помогна и за накладки от QFM (имат всякакви различни компаунди), не мисля че са пробвани в БГ. Ще ги видим, добри отзиви имат в Австралия. Ще правим първата голяма поръчка в края на седмицата.

Сори, че хайджакнах темата.  

Редактирано от vermeer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коментарът за динамоментричния ключ беше, че съм го държал като девственица х*й. Стягах bank 1, ако с него стане нещо, явно в мен е проблемът.

Знам колко стискаш палци, толкова и аз стискам за твоя и май еднакво стискаме двамата за VR-a. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой, ако иска или му трябват:

- всмукателен колектор за 2.7Т

- изпускателните колектори, фейскови. Ако има някой преди фейса е хубаво да ги смени с фейскови.

- оригинални дюзи от S4

- даунпайпи с изкъртени прекатове

Имам още доста дреболии, които мисля да подарявам, ако някой има нужда.

Факт, и аз искам мъжко, но с моя късмет ще ми се падне женско. Шансът женското да е с бензин в кръвта е много малък. Затова реших да си избия комплексите сега.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ghostdog , дай цена за изпускателните колектори , че при мен единия вече си дрънка.

П.с : И аз съм още млад за семейство , ама като гледам кви финанси точи кошника , то излиза че все едно си имаш сериозна приятелка ... :D 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казах, че ги подарявам, само трябва да дойдеш да си ги вземеш от Горубляне.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли представа ръчната кутия от ц5 2.7 преди фейса дали е директно заменяема със друга ръчна кутия и от какво?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

53 minutes ago, TiL said:

Боби дюзите дали са заменяеми с моите? Предполагам са с по-голям дебите тези от с4.

Не съм сигурен, че има разлика. Дюзите ще мога да ги дам след месец.

Всички 01Е кутии са взаимозаменяеми с правилния заден диф. Евентуално може да се наложи смяна на чашките на вътрешните карета и да се пусне или затапи охлаждането.

Ходих преди малко в сервиза да приготвя колекторите, оказа се, че са ги изхвърлили, понеже казах, че не ми трябват. Съжалявам Style.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, TiL said:

Боби дюзите дали са заменяеми с моите? Предполагам са с по-голям дебите тези от с4.


Не са ли едни и същи? Какви са всъщност разликите между моторите в А6 и S4?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От RS4 днес купих дюзи за 200лв за един приятел. Те са лесни за намиране, но имат нужда от адаптери за монтаж на нормално 2.7Т, защото са по-къси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 7/28/2016 at 20:55, ghostdog написа:

Не съм сигурен, че има разлика. Дюзите ще мога да ги дам след месец.

Всички 01Е кутии са взаимозаменяеми с правилния заден диф. Евентуално може да се наложи смяна на чашките на вътрешните карета и да се пусне или затапи охлаждането.

Ходих преди малко в сервиза да приготвя колекторите, оказа се, че са ги изхвърлили, понеже казах, че не ми трябват. Съжалявам Style.

Няма проблем. За кутията , не става ли 01Е кутия от дизел и да прехвърлят дифовете от едната на другата кутия?

Малко цифри за затягане на болтове , ако има грешка пишете , че и аз съм се побъркал с това разглобяване...

Всмукател към глави -> 10 Nm

Дросел към смукател -> 10 Nm

Пети валове + обтегачи -> 10 Nm

Тригерно колело , датчик хол към вал-> 25 Nm

Датчик хол към глава -> 10 Nm

Ангренажно колело към вал -> 55 Nm

Свещи -> 25 Nm / Разстояние 0.8 с луфтомер? / 

Обтяжна ролка ангренаж -> 20 Nm

Болтове обтегач ангренажен ремък -> 10 Nm

Ролка пистова колянов вал -> 20 Nm

Болтове картер -> 10 Nm

Болтове термостат -> 10 Nm

Компресор към стойка -> 25 Nm / моя беше на ремонт , че протече / 

И

М6 -> 10 Nm

М8 -> 25 Nm

М10 -> 45 Nm

М12 -> 60 Nm

Редактирано от Style
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ‎26‎.‎7‎.‎2016‎ г. at 15:30, ghostdog написа:

.......нека не забравяме, че ще карам с турбини, доста по-големи от К04 .......

моля те нацъкай на няколко калкулатура обема на дюзите , защото rs4-ковите според мен ще малеят и то с много !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

RS4-ковите не са за мен.

On 7/28/2016 at 10:29 PM, ghostdog said:

От RS4 днес купих дюзи за 200лв за един приятел.

 

За моя мотър съм приготвил доста по-големи.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, Style said:

Малко цифри за затягане на болтове , .......

М6 -> 10 Nm

М8 -> 25 Nm

М10 -> 45 Nm

М12 -> 60 Nm

Малките моменти искат по-прецизен инструмент. Ето добра цена за добър динамометричен ключ (предполагам, че може да се намери и допълнителна отстъпка):

http://www.beta-tools.bg/katalog/torque-wrenches-and-multipliers/torque-wrenches/606-6-606-30.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаме си ремъче от вчера с любезното съдействие на НСОНСО и ivoair.

 

akXV7Gp.jpg

 

Главите са затворени, валовете са на белези, сложихме нови свещи и завъртяхме мотора, има някаква компресия. Всичко изглежда ок за сега.

Продължаваме напред!

 

Останаха ми металният адаптер/тройник за дросела(момчето няма да го ползва), който замества гумения маркуч и Gates Racing кевлрен ангренаж. Ако някой има интерес подробности на лс.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ghostdog кво не те изкефи в кевларения ангренаж , че не го виждаме на снимката горе? От любопитство питам , че смятах такъв да взимам за следваща смяна. Аз съм до тук : 

20160802_140918.jpg

20160802_170754.jpg

20160802_170800.jpg

20160802_170804.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко му е ок, но вече бяхме събрали всичко, не ми се ходеше да го взимам и после да разглабяме наново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък си поръчах съединителче  за рс4(не плейстейшъна) на цена до адрес 375лв,благодаря на Призрачното Куче за линка,който ми даде!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и аз май ще съм за съединител. Получи ми се едно претрисане на полусъединител и отделно понякога като превключвам сякаш вадя скоростите без съединител. Симптомите се засилиха още повече след като направих няколко старта от 4000 оборота  срещу едно 4.2...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...