HEPBAKA Публикувано 26 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2016 Тва дето Боби го прави, на дали ще е под 10 палки. Вероятно и повече. Това което си заслужава за нашите кенефи е да са изрядни технически и да сложиш едни хубави кулери и ръчка. Демек слагай кулери и т'ва е. Другото е овъркил, поне за мен - аз искам да си пръцкам на газ, а не мисля че ако сложа едни К04ки или някакви подобни ще мога, без да е нужен бууст контролер и каране на нисък бууст на газ, което ще обезмисли начинанието за мен, щото повечето време ще карам нещо долу-горе като сега. Аз мисля или МХ5ца с компресор или мотор. Ежедневката дето и правя по 3000км месечно няма как да я карам на 20/100 100 октанов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 26 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2016 (Редактирано) Вече карах пикваща рано кола, тази ми е втора. Не ми отива на стила на каране и ме дразни много. Когато давам газ, искам да давам газ, когато се движа лежерно, налягане не ми трябва. Реално когато даваш газ, винаги си над 5000 оборота, затова к04-ките отпаднаха като вариант при мен. Много е вероятно, ако сглобя VR-а в някакво интересно купе, ес4-ката да остане да се кара само на ниско налягане, но това едва ли ще стане до година. 1 hour ago, TiL said: Ghostdog я кай какви пари ще ти легне цялата заигравка? Не е за разправяне, който го интересува, лесно може да сметне грубо, да добави още 40% и да докара горе-долу реална цифра. 11 minutes ago, HEPBAKA said: Тва дето Боби го прави, на дали ще е под 10 палки. Вероятно и повече. Много повече. Кеф цена няма. Реших да действам сега, че ми идва време за семейство, а дойде ли това време, няма да има възможност за бегачки. Лошото е, че изпадна VR-а, сега ще трябва да направя и него. Редактирано 26 Юли 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 26 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2016 (Редактирано) Аве духа, ти си можел да държип динамометричен ключ ли ве... Знаеш колко стискам палци за проекта Гледам горе за накладки си говорите. По стечение на обстоятелствата, ако някой има интерес, мога да се разделя с комплект предни и задни на Stoptech за S4 B5, нови. Имам и оригинални дискове (нови) и рециклирани апарати, но сигурно не би ви заинтригувало. Мога да помогна и за накладки от QFM (имат всякакви различни компаунди), не мисля че са пробвани в БГ. Ще ги видим, добри отзиви имат в Австралия. Ще правим първата голяма поръчка в края на седмицата. Сори, че хайджакнах темата. Редактирано 26 Юли 2016 от vermeer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 26 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2016 Коментарът за динамоментричния ключ беше, че съм го държал като девственица х*й. Стягах bank 1, ако с него стане нещо, явно в мен е проблемът. Знам колко стискаш палци, толкова и аз стискам за твоя и май еднакво стискаме двамата за VR-a. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 27 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2016 (Редактирано) Някой, ако иска или му трябват: - всмукателен колектор за 2.7Т - изпускателните колектори, фейскови. Ако има някой преди фейса е хубаво да ги смени с фейскови. - оригинални дюзи от S4 - даунпайпи с изкъртени прекатове Имам още доста дреболии, които мисля да подарявам, ако някой има нужда. Факт, и аз искам мъжко, но с моя късмет ще ми се падне женско. Шансът женското да е с бензин в кръвта е много малък. Затова реших да си избия комплексите сега. Редактирано 27 Юли 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Style Публикувано 27 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2016 Ghostdog , дай цена за изпускателните колектори , че при мен единия вече си дрънка. П.с : И аз съм още млад за семейство , ама като гледам кви финанси точи кошника , то излиза че все едно си имаш сериозна приятелка ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 27 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2016 (Редактирано) Казах, че ги подарявам, само трябва да дойдеш да си ги вземеш от Горубляне. Редактирано 27 Юли 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 27 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2016 И аз го искам, ако колегата не го е взел. Писах ти ЛС, Боби. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 28 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2016 Боби дюзите дали са заменяеми с моите? Предполагам са с по-голям дебите тези от с4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 28 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2016 Някой има ли представа ръчната кутия от ц5 2.7 преди фейса дали е директно заменяема със друга ръчна кутия и от какво? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 28 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2016 53 minutes ago, TiL said: Боби дюзите дали са заменяеми с моите? Предполагам са с по-голям дебите тези от с4. Не съм сигурен, че има разлика. Дюзите ще мога да ги дам след месец. Всички 01Е кутии са взаимозаменяеми с правилния заден диф. Евентуално може да се наложи смяна на чашките на вътрешните карета и да се пусне или затапи охлаждането. Ходих преди малко в сервиза да приготвя колекторите, оказа се, че са ги изхвърлили, понеже казах, че не ми трябват. Съжалявам Style. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nesh Публикувано 28 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2016 На 27.7.2016 г. at 8:42, ghostdog написа: - оригинални дюзи от S4 какви дюзи подготви..... Вероятно Bosch EV14 между 630 и 720cc ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 28 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2016 2 hours ago, TiL said: Боби дюзите дали са заменяеми с моите? Предполагам са с по-голям дебите тези от с4. Не са ли едни и същи? Какви са всъщност разликите между моторите в А6 и S4? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 28 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2016 Чак сега загрях... Чета с4 и си мисля за рс4... Алкохолната умора и лиосата на сън ми се отразяват зле Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 28 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2016 От RS4 днес купих дюзи за 200лв за един приятел. Те са лесни за намиране, но имат нужда от адаптери за монтаж на нормално 2.7Т, защото са по-къси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Style Публикувано 29 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2016 (Редактирано) На 7/28/2016 at 20:55, ghostdog написа: Не съм сигурен, че има разлика. Дюзите ще мога да ги дам след месец. Всички 01Е кутии са взаимозаменяеми с правилния заден диф. Евентуално може да се наложи смяна на чашките на вътрешните карета и да се пусне или затапи охлаждането. Ходих преди малко в сервиза да приготвя колекторите, оказа се, че са ги изхвърлили, понеже казах, че не ми трябват. Съжалявам Style. Няма проблем. За кутията , не става ли 01Е кутия от дизел и да прехвърлят дифовете от едната на другата кутия? Малко цифри за затягане на болтове , ако има грешка пишете , че и аз съм се побъркал с това разглобяване... Всмукател към глави -> 10 Nm Дросел към смукател -> 10 Nm Пети валове + обтегачи -> 10 Nm Тригерно колело , датчик хол към вал-> 25 Nm Датчик хол към глава -> 10 Nm Ангренажно колело към вал -> 55 Nm Свещи -> 25 Nm / Разстояние 0.8 с луфтомер? / Обтяжна ролка ангренаж -> 20 Nm Болтове обтегач ангренажен ремък -> 10 Nm Ролка пистова колянов вал -> 20 Nm Болтове картер -> 10 Nm Болтове термостат -> 10 Nm Компресор към стойка -> 25 Nm / моя беше на ремонт , че протече / И М6 -> 10 Nm М8 -> 25 Nm М10 -> 45 Nm М12 -> 60 Nm Редактирано 29 Юли 2016 от Style Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nesh Публикувано 29 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2016 На 26.7.2016 г. at 15:30, ghostdog написа: .......нека не забравяме, че ще карам с турбини, доста по-големи от К04 ....... моля те нацъкай на няколко калкулатура обема на дюзите , защото rs4-ковите според мен ще малеят и то с много ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 30 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2016 (Редактирано) RS4-ковите не са за мен. On 7/28/2016 at 10:29 PM, ghostdog said: От RS4 днес купих дюзи за 200лв за един приятел. За моя мотър съм приготвил доста по-големи. Редактирано 30 Юли 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 30 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2016 11 hours ago, Style said: Малко цифри за затягане на болтове , ....... М6 -> 10 Nm М8 -> 25 Nm М10 -> 45 Nm М12 -> 60 Nm Малките моменти искат по-прецизен инструмент. Ето добра цена за добър динамометричен ключ (предполагам, че може да се намери и допълнителна отстъпка): http://www.beta-tools.bg/katalog/torque-wrenches-and-multipliers/torque-wrenches/606-6-606-30.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 31 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2016 (Редактирано) Имаме си ремъче от вчера с любезното съдействие на НСОНСО и ivoair. Главите са затворени, валовете са на белези, сложихме нови свещи и завъртяхме мотора, има някаква компресия. Всичко изглежда ок за сега. Продължаваме напред! Останаха ми металният адаптер/тройник за дросела(момчето няма да го ползва), който замества гумения маркуч и Gates Racing кевлрен ангренаж. Ако някой има интерес подробности на лс. Редактирано 31 Юли 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 31 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2016 Пу за мен накрайника Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Style Публикувано 2 Август 2016 Доклад Share Публикувано 2 Август 2016 Ghostdog кво не те изкефи в кевларения ангренаж , че не го виждаме на снимката горе? От любопитство питам , че смятах такъв да взимам за следваща смяна. Аз съм до тук : Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 2 Август 2016 Доклад Share Публикувано 2 Август 2016 Всичко му е ок, но вече бяхме събрали всичко, не ми се ходеше да го взимам и после да разглабяме наново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 4 Август 2016 Доклад Share Публикувано 4 Август 2016 Аз пък си поръчах съединителче за рс4(не плейстейшъна) на цена до адрес 375лв,благодаря на Призрачното Куче за линка,който ми даде! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 4 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Август 2016 Абе и аз май ще съм за съединител. Получи ми се едно претрисане на полусъединител и отделно понякога като превключвам сякаш вадя скоростите без съединител. Симптомите се засилиха още повече след като направих няколко старта от 4000 оборота срещу едно 4.2... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване