Jump to content

2.7 biturbo


TiL

Recommended Posts

  • Отговори 1,4k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Да, капаците са си оригиналните за 2.4 главите, които ползвах. За мой късмет 2.4 мотора, който купих с цел да му ползвам главите и картера беше 2004 година и е за новите бобини. Бях взел бобини Хитачи от 4.2 за 2.7Т капаците, но стана греда.

 

$_1.JPG

 

Сетихме се, че няма да станат с вече сложени гарнитури, наплескан силикон и стегнати капаците на главите, отделно и ме домързя много да мия тези от 2.7-цата. Сега ще трябва да взема 6 бобини Бош за тфси.

 

$_1.JPG

 

Малко ме е яд, защото Хитачито е по-доброто решение според мен. Взех и инсталацията от 2.4-ката, за да се насади снопа с буксите за бобините директно с минимални преправяния. Взех си и нови букси за бобините, за да се сменят и да почнем на "чисто".

Да живее Мегапартс, обожавам да пазарувам от места, в които цените се определят по някакъв странен принцип:

1) цял мотор Audi A4 B6 2.4 30V BDV 170коня 2004 година - 220лв

2) сноп инсталация двигател Audi A4 B6 2.4 30V BDV 170коня 2004 година - 18лв

3) ръчна дизелова кутия 01E от A6 C5 2.5TDI quattro 2003 година - 250лв

4) стартер VW Passat 5.5 2.3 VR - 29лв. Необходим е за монтиране на VR6 надлъжно.

5) адаптер за ръчна кутия от VW Passat 5.5 2.3 VR - 30лв. Необходим е за монтиране на VR6 надлъжно.

Точка 3,4,5 отиват за проект надлъжен VR6 в Audi A4 B5. Издирвам за него лапи и картер от VW Phaeton 3.2 и капак за клапаните от A3 3.2, ако на някой му попаднат и са на нормална цена, да се обажда, ще бъда благодарен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем, аз тази кутия я купих преди 5-6 месеца поне. Не знам дали е имало следваща, рядко гледам за части, които вече съм си набавил, изключение правят само спирачките, защото са доходни.

Изкарват се лесно и бързо къси джобни за джанти и части. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, ghostdog написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Аа не,преди месец излезе една за 250лв в мегапартс и изчезна за 2 дена

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, нормално, на тази цена. Във форумните морги искат по 900 - 1 000лв за такива кутии. При такива оферти не трябва да се моташ, защото няма кой да те чака.

Нали не си мислиш, че си едиственият, който търси?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 15.08.2016 г. at 17:52, МИТАКА1654 написа:

Аа не,преди месец излезе една за 250лв в мегапартс и изчезна за 2 дена

Аз бях :) Даже я дадоха на 178 с отстъпката... ФТЛ кутия :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като слагате поголовно части от душето... Ще  ви кръстим кошниците официално....Нека Душетръц да пребъде.  Хем е роднина с малкия тръцко, хем е по- бързият брат на душегуба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е по-наше желание, повярвай ми. Проблемът е, че бензиновите аудита с 01Е кутии са прекалено скъпи още и при продаване на части, кутиите си държат цена. От друга страна, цените на душегубите са много ниски и при продажба на части, хората, които не знаят какво продават (визирам 01Е кутиятя), я продават евтино. Аз лично в крайна сметка се отказах да слагам дизеловата кутия на еската и ще си карам с оригиналната. Доста сравнявах и гледах, не ми харесва как са подредени дизеловите предавки. Виж, ако се сложи дизеловият диф в бензиновата кутия ще стане много добре според мен, в момента се опитвам да убедя майстора да го направи.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до сега счупена кутия и от двете не съм виждал. Виждал съм заминали синхрони на първа и втора, блокирала муфа между първа и втора, евентуално виещ лагер.... стандартните болежки за всяка 01E кутия, но счупена, с изронени зъби и т.н., не съм виждал на живо.

Дизеловите кутии се водят по-здрави уж, но сравнено с какво не знам. Всички 01E кутии след 98-ма година са с маслено охлаждане с изключение на DQT и още една, които се слагат на дизел. С фейсковите душегуби в C5 вече и дизеловите кутии са с маслено охлаждане.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен тва DQT ми идва перфе. На 4та колата набира страхотно(като за комби обаче) а на 5-та и 6-та си имаш висока скорост на ниски обороти, а аз това търсех. Виж хич няма да е зле да е подкована на нещо с к04 :hilezh: Преди една-две страници писахме за спирачки... вчера не можах да спра на стоп палка, подминах ги с едно 30 метра. Изскочиха ми неочаквано, а аз със 160 набих спирачките и в тая жега... усещам как гумите сякаш стават по-хлъзгави. Та замислил съм се да мина на нещо по-широко. Дали ще има ефект? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта кутия маркучи за маслен топлообменник няма закачени на нея , предполагам че няма охлаждане , кода е ЕDU 08.99 г , иначе за другото ghostdog е дал инфо , най-доброто за тая кутия е кита на JHmotorsport синхронизатори и муфа 1-2 и забравяш

П.с ; Малко за масления кулер , @Nesh от българските сайтове нещо не ми хареса нито качество нито цена , погледнах това което беше споменал ghostdog за кулер и си харесах това : http://www.ebay.co.uk/itm/231692863209?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Имам обаче няколко въпроса : 1.Колко трябва да е голям кулера (този горе достатъчен ли е или по-голям ) 

2. Плочката за филтъра с термостат ли да е и на колко градуса? Марката EPMAN става ли?  http://www.ebay.co.uk/itm/231692863209?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

3. Колко градуса реално редуцира кулера ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На а6 все повече си мисля, че не му трябва маслен кулер. Тия дни в жегите 35-37С по баири със завои и доста агресивно каране не видях стрелката да мръдне повече от 105-110С на маслото. Катове и предкато са махнати, водния радиатор и този на климатроника са мити наскоро. Едва ли с тая кола ще се ходи на рали и ще има реална нужда от маслен кулер. Виж ако ти се занимава можеш да сложиш за спорта. Според мен си трябва термостат, защото маслото освен, че не трябва да прегрява, то не трябва и да е прекалено студено, а зимата без термостат си мисля, че ще е зле работата. 

 

Оня ден гледах "Да продадеш колата си" и правеха един триумф. Споменаха, че модела попринцип има проблем със загряването.  Та оня дългокостко сложи някакъв безводен охладител и твърдеше, че проблема се решавал. Течността държала в интервала от -40 до +180С(за второто не съм много сигурен) и уж била вечна(не се налагала смяна след 2-3-5 години). Даваха как отваря капачката на охладителната течност при загрял мотор и няма никакво кипене както при колите с антифриз и вода. Някой има ли повече информация за тоя безводен охладител?

 

http://vbox7.com/play:7acbcd0c2e от 28 минута

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.evanscoolants.com.au/products/ Това е което използва. 

 

ПП- Ама си е цена- http://www.ebay.com/itm/Evans-Classic-Cool-180-Waterless-Engine-Coolant-2-x-5-Litres-10-Litres-/301645898471?hash=item463b7f22e7:g:8aoAAOSw3xJVZYRl

Редактирано от krisaleks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Style, ако искаш да си сложиш маслен кулер има много добър ОЕМ-ски маслен сет-ъп, който се слага на дизелов мотор ARL 1.9TDI 150к.с., рядко се намира но кита е пълен има си планка която се слага на масления филтър, в планката има термостат, има и предвидени места за допълнителни датчици (например за налягане), маслени маркучи, както и радиатор, който може да се сложи и странично и челно. Ако се поровиш из моргите може да се намери.

 

Krisaleks, ефекта на охладителната течност EVANS, може да се постигне и чрез ползване на концентрат антифриз HEPU G12 (температура на кипене 160 градуса), лесно се намира и е на на по-добра цена, и няма проблем с останало количество вода в системата. Аз ползвам 100% антифриз в охладителната система (и през зимата и през лятото), за да предотвратя образуване на кипене на охладителната течност в горната част на блока на двигателя, където принципно се наблюдава образуване на въздушни мехури вследствие на локално кипване на охл.течност, което е типично за двигатели с архитектура на блока "Closed Deck".

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То хубаво ползваш концентрат, но какво става с водната помпа при тая гъстота на концентрата? Другото което е антифриза зимата се сгъстява още повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Nikosaul- Струва ми се, че четеш през ред. Колегата TIL, пита дали някой е виждал и има информация за тази течност. Намерих и му показах, НЕ съм му казал купи си такава, НЕ съм я препоръчал на никого. Карай си с концентрат, концентрата освен че е по- гъст, не пъглъща температурата по правилен начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Krisaleks ти хубаво си направил, не се притеснявай, аз пък давам друга посока на мислене... . EVANS има и в БГ, субаристите много я обичат и в разните му там форумни сервизи я имат и в наличност.

 

Преди 11 часа, TiL написа:

То хубаво ползваш концентрат, но какво става с водната помпа при тая гъстота на концентрата? Другото което е антифриза зимата се сгъстява още повече.

Какво според теб може да ѝ стане на водната помпа след като подобряваш работната среда - работен флуид с не голяма разлика в амплитуда на температурата зима - лято, осигурява по-добро смазване, намалена кавитация (сериозен проблем), липса на агент развалящ на антифриза. Гъстотата (вискозитета) на антифриза G12 въобще не е проблем нито за помпата нито за цялата система, а това със сгъстяването при ниски температура - виж техническите параметри на антифриза.

 

Предлагам алтернатива, а не я налагам, уточнявам го понеже не ми се влиза в спорове дали водата е най-добрият охлаждащ флуид, дали помпата може да движи концентрат антифриз и какви други безспорни проблеми могат да възникнат. Има си технически показатели за течностите съответно може да се запознаем с тях и да се употребяват течностите според нуждите.

Редактирано от Nikosaul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 17.08.2016 г. at 18:10, TiL написа:

Преди една-две страници писахме за спирачки... вчера не можах да спра на стоп палка, подминах ги с едно 30 метра. Изскочиха ми неочаквано, а аз със 160 набих спирачките и в тая жега... усещам как гумите сякаш стават по-хлъзгави. Та замислил съм се да мина на нещо по-широко. Дали ще има ефект? 

Много бързо забрави какво си говорихме. Виж и на призрачнотокуче спирачния сетъп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.7 има достатъчно добри предни спирачки. Проблемът е в лошото разпределение на масата.

Може би твърдо и ниско окачване в комбинация с бордюр в багажника ще даде по-добър резултат от многобутални апарати и големи дискове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...