Jump to content

2.7 biturbo


TiL

Recommended Posts

Чел съм, че АТЕ керамик нямат предимства пред "обикновените" АТЕ по отношение на спирането. Помагали за по-малко прах.....не съм пробвал накладките, но от дисковете (powerdisc)в комбинация с обикновени накладки  бях много доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,4k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 10 часа, Style написа:

Затова ако някой има за продаване дефектирал EGT датчик с читава термодвойка да пише че ми трябва , платката вътре не ми трябва , имам си такава от сид , която ще се присажда.

 

http://www.olx.bg/ad/prodavam-audi-allroad-2-7-biturbo-na-chasti-ID6dH1m.html#19ab86dc12

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 23.08.2016 г. at 13:34, ChillToucH написа:


ПС: Спирачките еднакви ли са при S4 B5 и 2.7T в A6?

При А6 преди фейслифта с НР2 апарати са еднакви  с S4 B5 , иначе на фейса слагат Г60 апаратите . С какви дискове и накладки си отпред , че се случва това ? При мен само с пагида не ги е имало тия мизерии , ТRW , MINTEX , FERODO са марките с който след 3-тото екстремно спиране от над 200 и освен по-слабото спиране има и един леко доловим шум от дисковете и накладките. Или поне така ми се струва. Освен това като видят повече зор и са минати вече 5-6 к км седят едни като "рошави" и керемидено червени по дебелината на накладката която се вижда.

Редактирано от Style
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък се сдобих с много интересни и изключително добре направени колектори, реално по-добра изработка в България аз лично не съм виждал.

 

AZTDAxS.jpg

 

TwR3hRP.jpg

 

mdzCoRE.jpg

 

Ще направя още снимки тези дни. Направо останах без думи. Сега остава само да паснат на втулковите Т25-ци и нещата заспиват.

Правени са по мотора и за RS6 турбини, водните и маслените магистрали съвпадат както са оригинално с к03-ките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

29 minutes ago, Style said:

С какви дискове и накладки си отпред , че се случва това ?


АТЕ е всичко, но вече мисля, че са ментета... Не може да са чак толкова зле.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8/25/2016 at 13:23, ChillToucH написа:

Цитиране на предходно мнение! 

 

и да не е менте, ATE-то не издържа, а и не е за спортно каране, има други по--добри варианти.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8/25/2016 at 17:01, ChillToucH написа:

@Nikosaul Цитиране на предходно мнение! 

 

ако искаш всичко от един производител и лесно достъпно в БГ, напримерно ето това е най-доброто: http://www.ebcbrakes.bg/

иначе ако ти се занимава с доставки може и още по-добре с ето това http://www.hawkperformance.com/ , или по бюджетно http://www.pbrbrakes.com/

 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук май никой не е карал с такива дискове. Иначе мой познат на бмв 335 е сложил АТЕ керамика, въпроса е, че след 5к км почна да скърца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да знае с какви параметри на акумулатора се е произвеждала 2.7Т -> капацитет и пусков ток?

Ако има значение, питам конкретно за:
• фейслифт (2003)
• avant
• автомат
• соларен панел
• ел салон
• Bose + RNS-D

Интересуват ме точните оригинални стойности.

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата, която имах беше седан, без соларен панел. Другите неща съвпадат.

По ВИН излиза, че е била с 82Ач и 420А.

 

Иначе по общи спецификации излиза 72Ач.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 17 часа, Nesh написа:

какво сглоби, корекции по съединителя ?

Сток съединител комплект на LUK,оригинален за rs4 b5 и ревизия на кутията,която беше с блокирала муфа на 1-ва и 2-ра,премахнах и пре-катовете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, МИТАКА1654 написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Какви са симптомите , че 2 пъти за 3 дена мойта прави номера да не иска да включи на 1-ва и 2-ра , включвам друга 4, 6-та  или помпя съединителя 1-2 пъти и се оправя веднага пак си ги включва перфектно... все едно лоста заяжда някъде :stupid:

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някакви идеи къде да вържа датчик за налягане на маслото 0-10бара ВДО тип камбанка, хвърлих един бегъл поглед ама достъпа е зле отвсякъде, къде би ми могло най-лесно и дали има тапа само да я извадя и да го навия или ще трябва да раздвоя някой съществуващ, ако може някоя снимка или схема, че не съм имал досег с 2.7Т досега. Ако има значение кочината е автомат и има и газов инжекцион и разни преправяния и под капака и игла да падне няма къде да влезе :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, Style написа:

Какви са симптомите , че 2 пъти за 3 дена мойта прави номера да не иска да включи на 1-ва и 2-ра , включвам друга 4, 6-та  или помпя съединителя 1-2 пъти и се оправя веднага пак си ги включва перфектно... все едно лоста заяжда някъде :stupid:

Щом помпиш съединителя и се оправя,се насочи по-скоро към помпа на съединителя,според мен.При мен първа и втора изчезнаха,не можеха да се включат.

Редактирано от МИТАКА1654
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Тоя Боби се загуби нещо, кара ли вече :lupe:

 

Кой е сменял съединител и прилагал ли е тая схема или по български го е карал и има ли ядове?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,прочетох на бързо темата и ми станаха интересни няколко питания.

А6, AJK, 230кс,предно,ръчна кутия.живея в Германия смея да твърдя ,че е на реални 184хкм

Да си подсигурявам ли изпускателни колектори за следващото лято :huh:,че след катализаторите всичко е заминало и ще трябва да се сменя плюс това искам да мина на два ауспуха на края като на фейса,сега след средното влиза в едно и скрито отдолу не ми е по вкус.?

При ускорение 1ва и 2ра имам чувство,че иска да превърти, а нещо я забавя?Дали е ЕСП или тези датчици ЕГТ са прецакани?

В БГ я гледаха на ваг ком нямам грешки на двигателя ,а това ЕСП не свети на таблото и като натискам копчето не светва никъде,ще проверя за лампичката в таблото но нямам време.На ваг ком момчето ми показа че при АБС ЕСП няма проблем и като натискаше копчето ЕСП при него се деактивираше и веднага след пускане оставаше активно така разбрах поне аз.

Смених си и съединителя в бг имах проблем в притескателя един зъб или шлиц беше счупен а  други 3  навътре :blush:,педала беше твърд много последните 2-3см бяха доста твърди,след смяната се оправи според мен на половина,помпата на кутията също я смених,тази на педала не съм и маховик не съм, дали е нещо в тях,или педала си е такъв?

И още нещо РЕКАРО салон слага ли се в А6 като при С6,че моя е РЕКАРО дали е допълнително сложен?

Дано да се изразих разбираемо,Поздрави.

 

Редактирано от lorda
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При S4 на 1 и 2 върти гуми, ако съм изключил ESP-то, ако не ме спъва. Предполагам ти е изгоряла крушката на ESP-то и за това не примигва. Защо трябва да сменяш колектори, това нещо не ми е ясно. Имаш някакъв проблем с тях, или се съмняваш понеже генерацията е ръждясала от химикалите през немските зими? Силно ме съмнява колектора да е за смяна.
Моя съединител също е сравнително тежък.
Рекарото може да е сложено от завода, ако първия собственик го е искал. Може и след това някой да го е монтирал. Виж в багажника лепенката с кодовете и по тях може да се разбере с какво е излязла от завода.

Редактирано от ChillToucH
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегата lorda , симптомите който имаш май просто са от включено есп и изгоряля лямпа в таблото , пробвай като тръгваш да го натиснеш преди това копчето и да видиш как ще се държи колата. Рекаро салони на А6 има , просто са поръчкаво S line изпълнение. По въпроса за колекторите , слагат се или фейсови от А6 , S4 или къстъм заварени такива , но имаи предвид че се сваля двигателя и турбините за да се сменят ! П.с : мойта е на малко над 210 к и вече единия колектор трака и е за смяна.

Редактирано от Style
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, оказа се че липсва лампичката в таблото:steinigung:

Аз за сега нямам още проблеми но да го имам напредвид ако изпадне нещо в ибей

Мерси колеги

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой от вас ползва силиконови турбо пътища и доволен ли е? Пак някой маркуч не издържа на надува. На колко ви надуват турбините, моите пикват 1.4 сега лятото...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...