Jump to content

Мнение за обява A4 3.0 TDI quattro


Recommended Posts

Здравейте,

 

 

Спрял съм се на А4 а не на А6, защото повече ми харесва по малкото купе. Предпочитам и да е седан.

Затова съм харесал тази обява:

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a4-3-0-tdi-dpf-quattro-s-line-neues-model-klima-mitterteich/209196761.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=7&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&ambitCountry=DE&export=ALSO_EXPORT&categories=Limousine&noec=1

 

Получих едно мнение че км са малко в повече, получих и още едно че не е от голямо значение тъй като е карана в германия и сервизирана редовно. Получих сервизната история на файл но не знам немски:

 
Останах с впечатлението че с този двигател и quattro e добре?
Какво мислите за км?
Ако някой успее да даде и някакво мнение за сервизната история ще съм много благодарен
 
Какво мислите и за алтернативата която имам да взема същата кола от БГ....гледам има само 3-4 обяви с този двигател?

 

ECS-ServiceOnline_WAUZZZ8K48A042908_20150527-091725.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На толкова много км не е добре да се купува. Верно че ако се поддържа не би трябвало да има сериозно драми, но всички части имат някакъв определен живот (примерно около 200 000 км за турбината) и в един момент се амортизират много и спират да работят. DPF изписан в заглавието означава че е махнат и ще ти мирише на гадно (не вътре в купето), особено като паркираш и слезеш. Тая сервизна история е доста подозрителна, особено последните два ремонта - обърни внимание на датите: на 19.04.14 влиза за ремонт на 239000 км, 9 месеца след тва пак влиза на 380 000 км. Та някой е навъртял 140 000 км за 9 месеца? Много малко вероятно, а дори да е успял, къде е обслужвана през този период?

 

И да ти кажа големи двигатели в по-малки купета не са от най-харесваните от майсторите :) Технично е забравил да направи снимка на двигателя

 

Втора ръка дизел е болезнено скъп за поддръжка. Еквивалент на бензин е много по-надежден и ще ти излезе много по-евтино, особено ако правиш под 50 000 км на година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата като кола е страхотна.

Хубвата поддържа е адски важна, но 400 000км. са адски много.

Самата кола от обявата освен, че е прекалено карана е много базова.

Какъв е лимитът на бюджета ?

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, разбрах че тази няма да е .

За бюджета зависи обмислям и по ефтини варианти, но всеки случай 22 000 лева отива към предела ми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези пари забрави за нормална А4ка от този модел, с този мотор.

Да не говориме, че като я вземеш имаш едни задължителни 1000лв. облсужване, отделно каско, ГО, регистрация. Това при положение, че всичко друго е перфектно, сметни си гуми евентуално 1000лв., накладчици, това-онова. Абе 3000лв. трябва да имаш готови за да си подкараш колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези неща съм ги предвидил....исках да е куатро, защото бях прочел че при бензиновите около 200 коня които са с предно се получавал неприятен ефект при тръгване с пълна газ.

Така ли е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Quattro-то е най-хубаво нещо, което можеш да имаш.

Личното ми мнение след 7 Аудита сред тях с предно и с quattro, че това е нещо задължително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все ще се намери някой да не провери.

А и те ще я направят над 200 000, за да си каже всеки, че е много малко вероятно да е на повече.

 

То не ми се вярва направо да е на 400к за 7 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

400 000 км. си е направо току-що разработен двигател, сравнен с всичките на 150 000 км. в БГ, които в действителност са напудрени подвижни гробници, на поне половин милион километра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е много свежа. Салона свети за тези километи, и определено е карана повече извън града, което в определена степен намаля износването на мотора и скоростите. Ако ги е навъртил градско (което не мисля, че може да стане) ще е лом партал вътре, особено шоф. седалка, волан и копчета. Ще кажете, че се сменяват и се прави, но за тези пари едва ли някой ще си играе. Е ако я докарат в България, няма да я продадат под 15к евра мин. Аз бих я грабнал колата, ако имам възможност да отида да я видя, и да я покарам. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То не ми се вярва направо да е на 400к за 7 години.

Моята за 4г 200+

Тия коли се взимат на запад ,специално големите мотори са си им дават газ на дълго и колометрите си вървят.

Само си направете сметката защо колите тук струват колкото тези навън,но едните в евро,а милионниците тук в лева.

В цената тук има докарване,пудрене,печалба......та смятам на всички е ясно какви гробове най-страшни се продават.

Има го и другия момент,че няма как да дадеш 13к за 4Ф примерно и да искаш да се качиш и само да караш после поне две години.

После се почва .....новия душегуб,стария душегуб ,тоя мотор за нищо не става,окачването алуминиево и т.н и т.н

Според мен се ориентирай към последните години на Б7,за да имаш възможност да вземеш читава кола и да си я гледаш спокойно после.

Другия вариант е преди фейса ,но масово са 2.0 на предно мултитроник.....за около 20к

Много ме дразни ,че продължават да правят хората на балами,но явно има все още

А4 Б5 1999г през 2002 ги обявяват на 140 000км

Е ?

Дейба през 2015 пак са масово на толкова ,тук там 160-200.........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледна ли сервизната история? До около 240к може да се каже, че е обслужвана редовно но следващото влизане е на 380к има нещо съмнителни според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледна ли сервизната история? До около 240к може да се каже, че е обслужвана редовно но следващото влизане е на 380к има нещо съмнителни според мен.

 

След това вероятно е обслужвана извън Ауди, на такива километри и извън гаранция.  И в Германия хората си правят добре сметката.  Тъй като съм живял там доста години, много от търговските пътници правят по 80,000 километра на година без проблем, така че 400,000 за 7 години си е направо добре.  Аз лично също не бих я купил, но обявата просто показва реално кое колко си струва и защо цените в БГ са такива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яко се карат тези коли значи.... ето тази гони 500 000км. - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11426932921862178&slink=9q0jkh

Моята тези дни стана на 100 000км. и имам чувството, че е на много. След тази тема се чувстам по-добре :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тази червената е доста оборудвана, не че не е надута цената на фона на километрите й, но няма общо с първата в началото на темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последното 8К,което продадоха при нас миналата седмица, замина на цена 14500€

А беше голо на карАбина, 2009г без ксенон без цветен фис и беше 1.8 тфси

за сметка на това беше ма 50км

при нас има от време на време 8к на по 100-150к но не за 10-12€

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...