Optix Публикувано 15 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2015 (Редактирано) Сменя ли се водна помпа при смяната на ангренажен ремък.Колата е AUDI A4 B5 1998 1.9 TDI, взех я на 219 000 км. сега е на 290 000км. до сега не съм сменял ангренаж(не питайте защо), та идеята ми е има ли смисъл да сменям и водната помпа?Не грее, няма никакви проблеми с температури и т.н. Редактирано 15 Юни 2015 от Optix Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 15 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2015 Два варианта:1) сменя се.2) не се сменя.Избора е личен.Последствия от първия:1а) ако я смениш с калпава, после ще се пуска тема "баси и скапаните части дет ги продават, кой ме би през пръстите да сменям"1б)ако я смениш с хубава, вероятно ще погребе колата, ще си казваш :ейй, добре че я смених, глей сега как издържа до края". Последствия от втория:2а)Чупи се още утре, а кошника вече събран, сичко пито-платено и....., и се почва с лютите теми, самообвинения и побой над жената (някой трябва да го отнесе все пак).2б)Издържа до края на живота на колата, което води до следната мисъл: "еййй, как щях да се набутам, ДОБРе че не я смених и не послушах суяците, дет` ми пълниха канчето с кухи съвети да я махам". Решавай.Дотук логиката и елементарната статистика казват, че е по-удачно да се смени при първоначалното обслужване при нов собственик, после според зависи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tisho_psg Публикувано 15 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2015 Сменя се.С нова,не втора злоупотреба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 15 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2015 (Редактирано) При мен водната помпа не е на ангренажа - 1.9 "легенда" от 1997, и за това не съм я сменявал. Изглежда си смел експериментатор като гледам какво си написал. Редактирано 15 Юни 2015 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 15 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2015 Сменя се. Няма да кажа, откъде знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 15 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2015 Сменя се. Няма да кажа, откъде знам.+1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladkoo4 Публикувано 16 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2015 задължително сменяй аз не я смених понеже майстора ме убеди че си е здрава и след събиране на колата се появи странно чукане и на другия ден цялата операция на наово при мен беше за сметка на майстора защото той каза да не се сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 16 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2015 Аз карам със оригинала, вече трета година ще стане.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 16 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2015 Ако не е като при бензиновите 1.8, 2.6,2.8 както искаш. При другите трябва да направиш на 90% процедурата, като при смяна на ангренажен ремък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 16 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2015 И на дизеловия блок се сваля цялата предница за смяна на водната помпа. Все пак се задвижва чрез пистовия ремък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 18 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 При всяка смяна на ролките и ремъците е хубаво да се смени и водната помпа,защото тя си е един вид консуматив който също трябва да се смени.Както са казали колегите е хубаво да се смени с някоя по качествена марка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 19 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 (Редактирано) Мояjа кола я имам от 8 години. Тази година смених водната помпа. Не знам колата на какви километри е била (94К показваше като я купих) сега съм на 160к Останах учуден когато видях старата помпа когато майстора я свали. Тя беше с алуминиево гумена гарнитура и беше с печат 95г на отливката. Тоест това беше оригиналната помпа която не течеше и нямаше никакъв луфт на вала. Е сега ще видя новата как ще се представи. Редактирано 19 Юни 2015 от leo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 20 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2015 Аз преди няколко месеца свалих водна помпа от АДП мотор на 385 к км по табло. Колата я наблюдавам от 180 к км и не беше сменяна п водната помпа по преценка на собственика. Тази която свалих беше с щемпел годината на производство на колата и оригинален номер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NE DIAL KU Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Сменяй ,че аз така не я смених и след време и превъртя турбинката че е пластмасова а оста метал и добре че гледам таблото че щях да я изпържа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miteo Публикувано 8 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 Ако се задвижва от отделен ремък, както е при 1.8 ADR, мисля че не е задължително. Аз карах доста време със старата помпа, докато един хубав ден вдигна изведнъж 100 + градуса , та се оказа спукване на турбинката на помпата /която е пластмасова - защо ли?/ и съответно не движеше водата в системата. Така че то тази гледна точка - смени я с ангренажа, така ще си спокоен донякъде за следващите 50 хил.км. Но пък от друга страна предишната ми кола Б4 1.6 ADA измина 400 000 с оригиналната си помпа и предполагам още си е с нея. Твоя преценка. Все пак с идването на А-сериите на Ауди /а4,а6,а8 и т.н/ умните глави в Инголщад назначиха и отдел, който да се грижи за "живота" на частите - нищо чудно утре целия двигател да е консуматив. Е за тва ме е яд донядъде че продадох б4-ката. Ама тва е друга тема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibgfan Публикувано 8 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 Сменя ли се водна помпа при смяната на ангренажен ремък.Колата е AUDI A4 B5 1998 1.9 TDI, взех я на 219 000 км. сега е на 290 000км. до сега не съм сменял ангренаж(не питайте защо), та идеята ми е има ли смисъл да сменям и водната помпа?Не грее, няма никакви проблеми с температури и т.н.Да,без да се обясняваме и чудим,как,кога защо и къде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване