N1995 Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 Може Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 Това зависи от маслото в кутията и от състоянието на двигателя, понякога при спускане кутията разкача и оборотите падат като за свободен ход на място. Което какво означава, как така кутията ще разкача? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 Примерно карам с 40 или 45 на 3та, върна газта и оборотите падат, аз му викам разкачане. Когато пускам баир надолу оборотите ми падат понякога на 1200 или на 800, а като подам газ си отиват на 2000 примерно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 И при мен е точно така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 И всичко това на D, нали така? Ще взема да се загледам и аз, принципно в последно време извънградско повече я карам на типтроник и честно казано не съм обърнал внимание. НО имам едно спускане точно преди Благоевград като се идва от София, там вероятно може да видя за какво иде реч. Какво общо има "разкачането" с маслото в кутията и състоянието на двигателя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 Някакво вътрешно съпротивление да прави може би, когато маслото е студено в кутията зимата постоянно ми разкача дори като карам в квартала на първа и втора. Без флапите и на извънградско почна да ми разкача, но закачането е много плавно без никакви удари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 Случвало ми се е като съм например на 3 та на 1800 оборота и е стръмно, сама ускорява и превключва на 4та Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 Сега, като стана дума за разкачването...сетих се, че и при мен се е получавало и си мислех, че е някакъв моментен "проблем", но явно си е нормално. Трябва да пробвам на оня баир на D какво ще стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 (Редактирано) Друго, което забелязах, като се спускам надоле по стръмен път и ако ускорявам едва едва, втора и трета ми включва като стигне 3000 оборота. После кутията се шашка като почна да карам по-равно, превключва на високи обороти без да давам повече газ. След 5-10 минути се оправя...Явно логиката на кутията малко куца. Редактирано 11 Август 2015 от kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 При мен това го прави само при първото превключване на 3000 оборота, но от 1ва на 2ра. После веднага сменя на ниски. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 Е, как така, странна работа, при мен при наклон винаги действа D като лека моторна спирачка. Нещо не ми се връзва...или при мен и колегата нещо не е наред, или при теб.Да, наистина действа като моторна спирачка, при мен обикновено не разкача-това го следя по оборотите на двигателя, покачват се и автоматично превключва примерно от 4 на 5-та, но не разкача (оборотите на двигателя не падат под 1000 примерно). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 (Редактирано) Аз за това моят автомат непрекъснато го ръчкам с лопатките! Една год. и към 30х.км. немога да се отърва от необходимостта да контролирам скоростите.......Нещо не е измислено това управление като хората-много е мудна и неадекватна според моите разбирания и усещане. За съжаление при Баварците е друго. Редактирано 11 Август 2015 от audi6644 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 Има TPI на Ауди за тебе, да се кара в ръчен режим или на Спорт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 Не ви знам стила на каране, ама предните ми 2 коли бяха ръчка и не съм спуснал 1 км баир на свободна. За мен това е лоша практика, която няма смислено обяснение..Има 10 системи в колата, които са вързани за мотора и оборотите му и според мен най-малкото е опасно да караш със 120 за свободна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 Ако загасне ще се одърви волана и вакуума ще изчезне от спирачките и педала ще стане твърд. Ако изкочи няква ситуация и да ти трябва да подадеш газ да се изнесеш, докато включиш на скорост ще минат 1-2 секунди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 Как така се рестартира през 2 часа разхода? Не се линрезтартира само ръчно?Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 Караш, спираш за повече от 2 часа и борд 1 се занулява. Борд 2 пази стойности повече време, но и той се занулява сам (не съм сигурен на колко точно време). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 През ваг има настройване на автоматика 2-3 режима бяха икономичен, нармален, спортен та може да имате различни зададени там... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 Ами сега се порових и пише, че трип 2 се рестартира на 99 часа. Някой може ли да потвърди. Има ли как да се рестартира само ръчно?Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 Караш, спираш за повече от 2 часа и борд 1 се занулява. Борд 2 пази стойности повече време, но и той се занулява сам (не съм сигурен на колко точно време).Точно това имам предвид борд 1 може ли да се направи да се занулява през повече от 2 часа ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 През ваг има настройване на автоматика 2-3 режима бяха икономичен, нармален, спортен та може да имате различни зададени там... Опс, това е интересно инфо, може ли повече подробности? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Argo75 Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Колеги, пак имам въпроси към вас След няколко дни се прибирам от Германия в родината. Да ми кажете цена на седмична и месечна винетка? Обмислям тука едни варианти и за това питам Другото, което искам да попитам е за пожарогасителя? Преди два часа, като се прибрах и отворих багажника, се сетих за него..рових, рових но пожарогасител не намерих. То тук не държат на това, но нашите...Да ми кажете, какви сте си купили вие и къде ги държите, че място за това не видях? п.п. Интересното е, че докато рових и намерих теглич с разните му джунджурии, а най ме е яд, че няма място за запалка....да си включиш нещо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eddie23 Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Колеги, странен проблем от няколко дни- в неделя се прибирам от морето към София и карам няколко часа, колата е добре загряла и изведнъж малко преди София виждам че температурата е паднала от 90 на 70 градуса. Като влезнах в София по задръстванията се качи до около 80 но така и не дигна повече. Оттогава трети ден вече дига макс до 80 градуса и то доста бавно.Термостата е нов-сменян е зимата. Колата не дава някакви грешки, нито има загуба на мощност или нещо подобно.Някакви идеи освен дефектирал нов термостат?Мерси.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 12 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Колеги, пак имам въпроси към вас След няколко дни се прибирам от Германия в родината. Да ми кажете цена на седмична и месечна винетка? Обмислям тука едни варианти и за това питам Другото, което искам да попитам е за пожарогасителя? Преди два часа, като се прибрах и отворих багажника, се сетих за него..рових, рових но пожарогасител не намерих. То тук не държат на това, но нашите...Да ми кажете, какви сте си купили вие и къде ги държите, че място за това не видях? п.п. Интересното е, че докато рових и намерих теглич с разните му джунджурии, а най ме е яд, че няма място за запалка....да си включиш нещо... Седмична - 10лв, Месечна - 25лв, годишна - 67лв Пожарогасител, жилетка и аптечка можеш да намериш общо взето на всяка бензиностанция. Продават се на готови комплекти. Технически обаче за това проверяват само в КАТ когато регистрираш колата. От години никой катаджия не ме е питал за тези неща, отделно и нямат право да ти гледат в багажника без твое съгласие. Освен това следното го вадя от "ПРАВИЛНИК ЗА ПРИЛАГАНЕ НА ЗАКОНА ЗА ДВИЖЕНИЕТО ПО ПЪТИЩАТА": Глава двадесет и шеста.ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ВОДАЧИТЕ НА ПЪТНИ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВАЧл. 185. Водачът на моторно превозно средство е длъжен да носи:1. свидетелство за управление на моторно превозно средство от съответната категория;2. свидетелство за регистрация на моторното превозно средство, което управлява;3. документ за сключена застраховка "Гражданска отговорност" за моторното превозно средство, което управлява;4. бланка от застрахователна организация на протокол за регистриране на пътнотранспортно произшествие без участието на органите на Министерството на вътрешните работи;5. съответните документи при извършване на обществен превоз;6. съответните съпроводителни и други документи при превозване на опасен товар. Би трябвало да е актуално към Февруари 2015-та, но не съм сигурен, защото пише че ограничението на магистралата е 120... . В сайта на кат намерих същия документ, но само с измененията до 2009-та... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 (Редактирано) Такааааслед като оправих поразиите по предницата реших да видя какво става след 5500км с въздушния филтър,който е 5000км извънградско и 500 из градаПотресох се е меко казанодосега такава сеч не е била,а на дебитомера имах огромна паяжина.В кофата след прането остана един пръст пясък и кал Редактирано 12 Август 2015 от Ц Е Ц О Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts